יולי 2017

קריאה שיש לזכור
לעורר את האני המושלם

משואות האור תזכורות מהבית מוגש בשידור חי באינטרנט,
וכל חודש משוכתב ומועלה לאתר(באנגלית).

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור

יולי2017הוגש בשידור חי ביום 24.6.2017

ברכות מהבית, יקירים, אני אלרה משרות ריתמי.

לא פניתי אליכם פרק זמן משום, אם לומר את האמת, רבים מכם היו לאחרונה יותר מדי רציניים. ובכן, הגיע הזמן לצחוק קצת ולהשיב חלק מהאנרגיה על מנת שתוכלו לראות את הדברים מנקודת מבט שונה. כן, אנחנו יודעים, עליכם לעבור את תהליך האבל. לעתים תכופות כאשר אתם מגלים משהו חדש, לוקח זמן להתאקלם אליו לא רק בהכרה, בראש, אלא גם בלב. אתם מעורבים בכך מההתחלה, יחד עם זאת יש לנו עכשיו הזדמנות לקדם אתכם מעט יותר מאשר אי פעם בעבר. דעו שאחת מהפיסות היותר חשובות שכל אחד יכול להתחיל עכשיו לעבוד אתה, הינה להתחיל להיכנס לאני המושלם.

האני המושלם

מאחר ואתם חיים על פני הפלנטה של חוסר מושלמות, על מנת לשרוד היה עליכם להתפצל ל- 11 קרניים שונות.אולי יעזור לחשוב על זה כעל אור שעבר דרך מנסרה, ואז מקבלים צללים שונים ושברי אור מוקרנים מסביב. ובכן, אתם עושים את אותו הדבר. עבורנו אתם הוויות מושלמות. אתם מסתירים את חוסר המושלמות שלכם על מנת שתוכלו לשחק את המשחק הזה של העמדת פני בני אנוש. זכרו זאת שכן זה חשוב מאוד. הו כן, אנו יודעים, רבים מכם חושבים שזה לא באמת משחק. זה נראה רציני מדי מכדי להיות משחק, אולם המתינו עד שתשובו הביתה. אתם תצחקו מאוד וייקח לכם שבועות רבים עד שתחדלו לצחוק. והסיבה? מכיווןשזה מאוד יפה, וכך גם כאשר אתם מבקרים שוב את האנרגיה הקדושה של הצחוק. למעשה התכוונתי לכתוב ספר, והשם שלו אמור היה אמור להיות ‘חייכו את דרככם הביתה’. כן, זו הדרך בה כל זה מתחיל עבור כולכם, לכן אנו מקווים שתזכרו זאת בעודכם צועדים קדימה.ומה בקשר לעניין הזה של חוסר מושלמות? אף אחד מכם אינו מרגיש שהוא בלתי מושלם, לפחות לא בהיבט הרוחני. נכון שכאשר אתם מתבוננים במראה אתם רואים כל מיני נתונים פיזיים בלתי מושלמים. כאשר אתם מתבוננים בעצמכם, לעתים אתם חושבים שאתם יותר בלתי מושלמים מאשר חשבתם. יקירים, אלה הם רק הסחות דעת שכן לכולכם יש חותמים לעצמי מושלם. אם תתחילו להיכנס לזה, תוכלו לשחרר מציאויות רבות של הממד השלישי המחזיקות אתכם קשורים לעולם מאוד מאתגר זה.

סיפרנו לכם גם שבשנה זו ייכנסו ארבעה גלי אנרגיה משמעותיים. הו כן, אתם חשתם אותם ועתה אתם מתחילים לחוש שוב שכן האחרון מתעתד להגיע בקרוב. אלה הן הזדמנויות להיכנס אל העצמי המושלם. אם תתחילו להסתכל על הדברים מנקודת מבט זו, תתחילו בקרוב לגלוש על גבי גל זה תוך ניצולו ושימוש בו לשם הגעה לרמות הבאות, במקום לחוות זאת כגל מהמם ומציף. כולכם נכנסתם אל הממד החמישי ואתם נמצאים עמוק בתוכו. הבעיה היא שאינכם מודעים לכך, ולכן רבים מנסים עדיין להשתמש בחוקים של הממד השלישי בעודם נמצאים בממד החמישי וזה פשוט לא עובד. אינני מדבר על 11 הממדים שחילקתם עצמכם לתוכם, אלא על מציאויות ממדיות בהן לכל האנושיים יש הזדמנות לחיות ולשתף. כאשר מישהו עובר דרך מציאויות ממדיות,בדרך כלל יש צורך במספר מאות שנים על מנת להתעדכן, אך אתם הולכים לעשות זאת הרבה יותר מהר הודות להיסטוריה שלכם.

אתם מחזיקים בפתרון

אתם עשויים לחוש עתה במתח רב על פני הפלנטה, משום שאנרגיה רבה מצטמצמתעל מנת ליצור מרחב לדברים המגיעים. כן, אנשים רבים מגיבים תגובת יתר משם שאינם יודעים משהו אחר. זכרו, אתם מחזיקים במפתח להרבה מכך. למעשה אתם סופגים הרבה מהאנרגיה הזו, מעבירים אותה דרככם ומסננים אותה בדרכה הלאה. רבים מכם נושאים בתוכם את המתח הזה. ברור שמאחר ואתם אנושיים אתם הולכים לחוש בחוסר העקביות של האנרגיות תוך מחשבה שבצורה זו או אחרת זו אשמתכם. יקירים, זו אינה אשמתכם, אולם אתם מחזיקים בפתרון באופן משמעותי. לפני שאתם ‘מספרים לכולם,’ הדבר אותו נבקשכם לעשות הוא למצוא את אותה מושלמות – את החותמים של המושלמות העצמית – בתוככם. אינכם יכולים לא לשכוח ולא לאבד זאת, למרות שאתם מוקפים בכל אותן הוכחות שאינכם מושלמים. דעו שזה לא באמת משנה, משום שעמוק בתוך נשמתכם אתם עדיין מחזיקים במושלמות היפה. אי לכך אנו עובדים על מנת להביא את האנשים לחיבור עם זה. במיוחד במהלך החודשיים הבאים, נבקשכם להתחיל לחוש בכך עם כל נשימה. בכל פעם שאתם פוקחים עיניים ורואים יופי, התבוננו סביבכם ביתר תשומת לב על מנת לגלות אילו אנרגיות סובבות אתכם. אתם יכולים להתחיל לעבוד עם כל חלק מזה בתוככם כדי להיזכר במושלמות שהנכם באמת.

עתה ברצוני לחלוק עמכם מעט ביחס למשחקים שהולכים להיחשף במהלך הזמנים המשתנים. כמה מהמלאכים היותר גדולים שאי פעם חיו נמצאים במקום המושלם על מנת לגרום למעברים להיות הרבה יותר קלים מאשר תוכלו להבין. איננו יכולים להיות גאים יותר מאשר אנו, בעבודה שאתם עושים. ראשית דעו שאינכם לבד, לעולם. אנו תקווה שמדי פעם אתם מפנים זמן למעט צחוק על מנת להאיר את יומכם ואת זה של הסובבים אתכם. בטחו בכך שאתם אהובים מעבר ליכולתכם לתאר זאת; פתחו את הלב וקבלו אנרגיה זו ממש עתה. דעו שאני שולח אותה אליכם במקצבים בלתי רגילים, משום שזו הדרך בה זה עובד – ואתם תגלו עוד בעתיד ביחס אליה וביחס לאופן בו תשתמשו בה. ולעת עתה המשיכו לחייך. דעו שאתם זוכרים את הדרך הביתה, ובעומק נשמתכם קיים אצלכם העצמי המושלם אותו אתם הולכים להביא לקדמת הבמה ממש עתה. הגיע הזמן, ומעל הכול- תיהנו מהמסע.

בכבוד גדול ביותר אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו זה את זה בכל הזדמנות ושחקו יחדיו היטב משחק יפה זה.

אספבו יקירים,

אני אלרה משרות ריתמי

******
ברכות יקירים,

אני שומר הזמן ובאתי להצטרף אליכם ברגע הזה. האם אתם יכולים לדמיין, ולו לזמן קצר, שיש לכם מטרה? יתכן שאפילו אלה מבינכם העושים עבודה של ריפוי, אשר נכנסו אל ההוראה שלהם ואל היכולות שלהם, אינם יודעים כמה הרבה מגיע. לכולכם יש עתה הזדמנויות לקרקע את אורכם בדרך חדשה, ודבר זה פשוט מצריך את נכונותכם לעמוד בזה. האם זה אומר שעליכם לעמוד בקרן הרחוב ולצעוק את האמת שלכם בקול רם יותר משכנכם? לא, דבר זה לעולם לא מצליח. במקום זאת משכו לתוככם את האור ותחלקו אותו עם אלה המעוניינים ללמוד באיזה אופן ניתן להיות חלק מהאנרגיה החדשה. הרבה מאוד צריך להיות מועבר ולעבור סינון לרמות השונות של האנושות. יקירים אתם פס רחב של אנושות. דברנו על כך פעמים רבות, שכולכם תתעלו כאחד למעט אלה אשר באופן מודע יבחרו להישאר. ראשית, אנא אל תשפטו  משום שרבים יבחרו להישאר, אותם אלה אשר אינם נעים מהר כמוכם. אין זה אומר שעליכם להגיע אל כל אדם ואדם על פני הפלנטה, זה אומר שאתם פשוט אור מאוד בהיר.

להתקדם על מנת להיות האור

לעתים אור בהיר זה יפחיד אחרים; ואין זה משנה אם אתם עומדים כמקור אור או כמשקפים של אור. יש לכם יכולות אחרת לא הייתם כאן מקשיבים עתה לאותן מלים. חלקכם מאוד מודעים לדבר ויכולים לראות הוכחות לכך בעבודה שהם עושים. אולם אחרים אינם יכולים. במהלך החודשים הבאים תראו שחלק גדול מהצעיף יוסט הצידה בדרכים שונות. הגל הרביעי יתחיל להגיע אל פני כדור הארץ, אשר היה לביתכם בעודכם משחקים את המשחק של העמדת פנים של נפרדות. עתה אתם פוסעים קדימה על מנת להיות האור, גם אם סביבכם יורד גשם. אם מסיבה כלשהי הבניין יתחיל לקרוס, דעו שאתם תהיו בטוחים בתוך זה. יש לכך סיבה, והיא – שבחרתם לשאת את האור לכדור הארץ; האור הינו האהבה והוא הניגוד של פחד. יקירים זכרו, פחד הינו חלק מהגל. כאשר גל של אהבה ישטוף את הפלנטה, הגל הקודם שנסוג ואשר הגיע לפניו היה מלא בפחד. אולם אתם מחזיקים את התשובות לכך, שכן אתם יכולים לעמוד שם ולהיות האור עבור רבים באמצע כל הכאוס. אתם הם אלה אשר בחרו להיכנס לכל זה.

להיות כתום בעולם אפור

לפני שנים רבות הגשנו,כקולקטיב,תקשור בשם ‘להיות כתום בעולם אפור’. האם אתם מוכנים להיות שונים, ללכת רק אחר מה שאתם יודעים למרות שאתם שומעים דברים כה רבים שנראים הפוכים לכך? האם אתם זקוקים לבטחוןכדי לדעת שאתם צודקים על מנת להביא את התקשור ואנרגיית הלב שלכם?ובכן אתם יכולים להביא זאת לקדמת הבמה בדרכים חדשות, למרות שלא כולם ישמעו זאת, היות ולא כולם יבחרו להקשיב. אנא אל תשפטו עצמכם על פי מספר האנשים אליהם תגיעו, ולא על פי הדרכים המסורתיות של התבוננות בעצמכם ובאנושות. דעו שלכולכם יש יש מטרה קדושה מאוד. יקירים, מה שקורה הוא, שעבור רבים מכם, חלק גדול מהקשיים סוף סוף הוסרו מהדרך. הו כן, אנו יודעים, עבור חלקכם הדרך עדיין ארוכה. אולם אל תדאגו ביחס לכך שכן אלה הם אינם הקשיים שלכם. אלה הם פשוט אתגרים אותם מיקמתם בדרככם מתוך רצון להרוויח משהו. עשו את הצעד הבא, קבלו בטחון לצעוד קדימה והסתכלו בדברים באור שונה. אלה הם הדברים הצפויים. בחרתם למקם עצמכם בזמני מעבר אלה משום שיש בידיכם תשובות, בין שהדבר ידוע לכם ובין אם לאו. אלה הם הזמנים בהם אתם יכולים להתחיל להתקבץ ולחלוק עם האחרים חלק מהתשובות על מנת שתוכלו לזכות באותו בטחון של מי שהנכם באמת. אז תוכלו להתקדם מתוך הידיעה שאתם יוצרים את הדרך, ממש לפני שכף רגלכם נוגעת בקרקע. ובכן, זה לא באמת כל כך קל. באנושיותכם אתם רוצים לראות את השביל מוכן לפניכם, לפני שאתם פוסעים את הצעד הראשון. זו היתה הדרך הישנה, הדרך בה ידעתם שאתם נמצאים בשביל הנכון. אין שביל נכון, אולם ישנה אנרגיה אחת עמה מפעם לפעם כולכם תתנהלו, בין אם תהיה זו דרככם או דרכו של מישהו אחר-גל של פחד. כל האנרגיות הבאות יכולות ליצור גם דחיסות. אתם חשים בדחיסות זו, אנרגיה חדשה הלוחצת יחדיו זמן ומרחב, ואתם מקבלים אנרגיה נוספת אל תוך הווייתכם הפיזית בתוך שבועיים או שלושה בכמות שבדרך כלל מתפזרת על פני תקופת חיים שלמה.

אתם מחזיקים בתשובה לגלים נסוגים של פחד

בתחילת החודש הבא יתחיל גל האנרגיות החדש להגיע אל פני האדמה. אל תפחדו ממנו, קבלו אותו בברכה. זכרו, שימו לב מראש לפחד שכן זהו החלק הנסוג של הגל. זה החלק שיוצא לפני הגל הגדול, מפנה לו מקום על מנת שיוכל להיכנס. לעתים האנשים נתלים במחשבה שהכול קשור אליהם, אולם לא כך הוא. זו תחושה טבעית, לכן אל תשפטו עצמכם. אם אתם נלחצים או מפחדים, דעו שהתשובות שבידיכם הן לא רק עבור עצמכם אלא גם עבור אחרים. יש לכם את היכולת להביא את אורכם לכדור הארץ על מנת שאחרים יוכלו לחוות אותו, גם אם אינם רואים אתכם או מדברים עמכם. אתם יוצרים את האנרגיה כך שכל אחד יכול לחיות בנוחות, דבר המאפשר להם, בתורו, לנוע אל הרמה הבאה. עתה הוא הזמן לזכות באותו בטחון. התאמנו, אם כן, וצעדו קדימה באנרגיה הזו מכיוון שיש לעשות עבודה רבה. גלי הפחד שימשו בעבר בדרכים שלא הייתם יכולים לחשוב עליהן. קחו בחשבון שזו לא תמיד פעולת הטרור עצמה אשר יוצרת את הבעיה, אלא תגובת היתר של הנסיון להגן על עצמכם. דבר זה יכול לעכב אנושיים רבים בכך שזה מבלבל אנשים בעודם פוסעים קדימה אל תוך האור העוסק במי שהם באמת. דעו שאתם מחזיקים בתשובות גם לזה, ובאמצעות מסע קצר אתם יכולים להוציאם אל האור.

מומחים של מעבר זה של העולמות

יקירים, פעמים רבות אנשים הגיבו תגובת יתר לגלים של פחד. אנו משגיחים, יקירים, ואינכם צריכים להפסיד דבר. לא רק שאתם בטוחים, אתם נמצאים על דרך נהדרת. הו כן, אתם יכולים להסתכל על הצד הקשה ועל אותם אתגרים שעלולים להיות עליה. בטח שאתם יכולים להוציא את הדברים מחוץ לפרופורציה  ולחשוב שאתם נמצאים בסכנה. אולם אתם בטוחים, היות ועשיתם זאת כבר בעבר. יקירים, כל שעליכם לעשות זה להיזכר ואז תתחילו להשתמש באנרגיה בדרך חדשה לחלוטין. אתם המלאכים הגדולים ביותר שאי פעם חיו על פני כדור הארץ, או בכל מקום אחר. אתם קולקטיב של מומחים של מעבר. לא רק מעבר של לידה ומוות, אלא מעבר של עולמות וצורות של חיים. אתם נמצאים כאן ושומרים, בעוד המעברים הגדולים מתחילים להתרחש בדרך חדשה. אתם חלק בלתי נפרד מהתהליך.

דעו שככל שהימים מתקדמים, לכולכם תהיינה הזדמנויות למצוא את הבטחון בתוך מי שהנכם באמת ובמה שעליכם לעבוד עמו. אתם יכולים להשתמש בזאת ואז לפנות ולתת זאת למישהו אחר, לחלוק עמו את היכולת לראות את עצמו בדרך שתיתן לו בטחון לומר את האמת שלו. זה בטוח. אתם נמצאים בעולם חדש, בו ניתן לראות את אור הבית בדרך חדשה לחלוטין. אלה הם הזמנים הקסומים שחזיתם בדרכים רבות מאוד. הו כן, ישנם סוגים שונים של כתיבה לקראת סיום כדור הארץ והאתגרים שבני האדם יחוו. אולם אינכם צריכים לחוות דבר מכל זה; אתם יכולים לצאת, דבר שאתם מתאמנים בו עתה. אתם לומדים את הכלים להיכנס אל מציאות של ממד חדש, ואתם תלמדו כלים אלה את כל מי שמוכן להקשיב. אל תשפטו את אלה שאינם מוכנים, שכן השיפוט הוא זה אשר גורם לקשיים לרוח המעמידה פנים של בן אנוש. דעו שיש לכם מבחר גדול של מידע אשר יכול לעזור לאנשים רבים בהיבטים שונים בחייהם. עבודתכם הינה לגעת באלפי הוויות, ואין זה משנה מי אתם. האמינו בזאת. דעו שיש לכם לתת הרבה יותר מזה. אתם המלאכים הגדולים ביותר שאי פעם חיו ואתם מחזיקים בתשובות לגל הפחד, אשר יכול לגרום לנזק רב ולנסיגה על פני כדור הארץ. אתם יודעים זאת, אתם הנכם זה.

תנו את אהבתכם בחינם. ברצון. כבן אנוש אתם תעברו עליות ומורדות ברגשותיכם האישיים, פחדים ואהבה, אך אל תשפטו גם את זה. זהו חלק מהחוויה האנושית עמה רציתם לעבוד. יקירים, דעו שאתם נמצאים כאן מתוך בחירה, והיא שלכם לחקור עוד. במהלך החודשים הבאים, שימו לב לדלתות אשר תתחלנה להיפתח, דלתות שאפילו לא ידעתם על קיומן. סוף שנה זו יביא הזדמנות לרבים לחגוג. היו שם. האמינו בדברים ואפשרו לעצמכם פשוט להיות.

בכבוד גדול ביותר אנו פונים אליכם בדרכים אלה. דעו שניתן לראות את אורכם מהבית ואנו מעריצים זאת. נהגו זה בזה בהערכה, טפחו זה את זה ושחקו היטב ויחדיו את המשחק החדש.

אספבו, יקירים,

אני שומר הזמן

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – 2017www.Espavo.org הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!