מאי 2016

90 ימים להיזכר
איחוד מחדש של העצמי

משואות האור תזכורות מהבית מוגש בשידור חי באינטרנט,
וכל חודש משוכתב ומועלה לאתר (באנגלית).

 מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור

מאי 2016

הוגש בשידור חי ביום 30.4.2016

ברכות מהבית לכולכם.

האנרגיה שלכם הכניסה להילוך עולם חדש לחלוטין. עולם אליו אתם רק מתחילים להתרחב ואותו לחקור בדרך חדשה לחלוטין. ברוכים הבאים אל כדור הארץ החדש. אנו מספרים לכם זאת משום שאנו מתבוננים בכם מרחוק;  אנו מתבוננים ממרחק ורואים את התמונה הגדולה יותר מאשר רובכם יכולים לראות, והיא פשוט יפהפייה. אמרנו לכם, כפי שכבר הזכרנו בעבר, רבים יעזבו במהלך זמנים אלה. זהו תהליך טבעי, שכן רבים סיימו את תפקידם. הם סיימו את אשר באו לכאן לעשות והם נדרשים במקום אחר. הם יכולים להישאר, אם כך ירצו, אולם לעתים אינם מסוגלים להתקרקע באותן דרכים ורבים מהם שבים הביתה. הדבר אותו עליכם לזכור הוא, שהאנושיים חוגגים לידה ומתאבלים על מוות. אנו עושים ההיפך. כן, כל חבריכם נמצאים בבית; זהו דבר שרק מעטים זוכרים אותו בעודם על פני הפלנטה. בשובכם הביתה הזכרונות ישובו. עד אז הבה נאמר שדומה הדבר לאדם ההולך ברחוב, מתמקד ביעד אליו הוא הולך או בדברים אותם הוא עושה, כאשר לפתע מישהו בא מולו ויוצר עמו קשר עין. המח אינו יכול להיזכר באדם זה בעודו מנסה לזהותו במאגר הזכרון, יחד עם זאת הנשמות מכירות זו את זו היטב ורק באותה שנייה הוא רואה עצמו בעיניו האוהבות של האחר. באותו רגע, זוכרים.

כאשר אותו אדם מדבר, מתמלא לבכם בזכרונות מדהימים על החיים המשותפים עם אותו אדם ועל האופן בו עבדתם עמו במהלך תקופות חיים רבות. יתכן ודילגתם על אחוד מחדש בתקופת החיים הנוכחית, אך למעשה זה חבר יקר מאוד שהוא לא ידע כמה התגעגעתם אליו עד לרגע המפגש. יש לכם בבית הרבה מערכות יחסים כאלה. הצעיף מונע מכם מלהיזכר. אינכם יכולים ליצור קשר עם כל מי שאתם מכירים בכל תקופת חיים, לכן אתם בוחרים בכמה מהם ועמם עושים חוזים ואיתם מתחברים, ואז אתם באים ומתחילים להתעורר מהחלום. עבורנו זה פשוט מדהים לראות. הקשרים אותם יצרתם, יקירים, מגיעים הרבה מעבר ליכולת הבנתכם, ועתה תתחילו לראות זאת. זה החלק היפה. מגיעה הזדמנות, מגיע פתח עבור כל בן אנוש ליצור קשר עמוק יותר עם הצד האחר של הצעיף והוא מגיע במהלך 3 החודשים הבאים. חלון שלושת החודשים אינו מוגדר ע”י שעון או לוח שנה, אלא ע”י כל אינדיבידואל המוכן להיכנס לכך.

הזדמנות של 3 חודשים לראות את המצב האמיתי של הנשמה

במהלך 3 החודשים הבאים של חייכם, תהינה לכולכם הזדמנויות להסיט את הצעיף הצידה משך זמן ארוך מספיק על מנת לחוות חוויה זו. תקופת שלושת החודשים אינה מחושבת ע”י שעון או לוח שנה, אלא ע”י כל אחד ואחת מכם שיאותת שהוא מוכן. אלה הם זכרונות ואתם תתחילו להיזכר בבית באותה דרך שאותו אדם שהלך ברחוב הכיר אתכם ואיפשר לכם להיזכר בו. יש לכם קשרים רבים ועמוקים מאוד אותם יצרתם במהלך תקופות חיים רבות שאינכם מחוברים אליהם בתקופת חיים זו, רבים מאוד מכם יגלו שהם מארגנים מחדש את האנרגיה הפיזית והרוחנית שלכם. זה הולך להיות קסום. יקירים, שימו לב להזדמנויות אלה. הן כלל אינן חייבות להיות מסוג טראומטי. אן אינן חייבות להופיע במהלך תאונת דרכים, מחלה או דברים מסוג זה. אם תתארגנו בהתאם ותתכווננו, במהלך 3 החודשים הבאים תוכלו להסיט את הצעיף מספר פעמים וזו מתנתנו לכם בדרכים רבות שכן זה יעזור לכם להיזכר, דבר שיבהיר לכם את דרככם בהרמוניות [מהמילה הרמוניה – חמדה] גבוהות יותר. יהיו לכם מאפיינים רבים ולעולם לא תהיו יותר עצובים משום שתאספו מידע רב מאוד מתקופות חיים רבות.

יחד עם זאת בכך שאתם מעמידים פנים של בני אנוש, בכך שאתם נכנסים לאנרגיה, מסירים את הכנפיים, מופרדים באמצעות הצעיף וחווים תקופת חיים בצורה בעלת גבולות – וזה דבר מאוד קשה – ובכל זאת אתם מצליחים מאוד. אתם מסוגלים להפיץ אור בהיבטים רבים הודות למי שהנכם.

פעולות גומלין עם חברים מהבית

שלושת החודשים הבאים יציעו לכם הזדמנויות אלה. איך זה בדיוק יראה? קשה לומר משום שעבור כל אדם זה עשוי להיות מעט שונה, אך נספר לכם גם שתדעו כאשר זה יקרה. לפתע תראו מישהו, או תיזכרו במישהו באופן ברור ביותר, ותדעו את גוון ועומק קולו, התנהגותו, החיבוק שלו וכל דבר לגביו – אך יתכן שלא תפגשו אותו על פני כדור הארץ. דבר זה קורה עכשיו. מה הסיבה לכך שהם ירצו לעשות זאת? מדוע שההוויות שהשארתם בבית ירצו ליצור עמכם קשר בעודכם בצורה הפיזית? מכיוון שהם יודעים שיש ביכולתם לעזור לכם מעט באמצעות המגע של הזכרונות שלהם מתקופות חיים משותפות עמכם, וכך תוכלו לשנות את האנרגיה שלכם ולו במעט אל המקום בו הזכרונות יוכלו להגיע ולזרום אל הווייתכם בנוגע למי שהנכם ופעולות הגומלין המשותפות שהיו לכם פעמים כה רבות. נשמו, יקירים, ואפשרו לדבר להתמזג בחייכם.

ההנאה הצפויה עמוקה יותר מאשר תוכלו לשער וכולכם, כבני אנוש, תיכנסו לדבר בצורה נחרצת וחופשית. תיהנו מכל שלב. חלק מזה יתבטא בהבזקי זכרונות. משהו עשוי לקרות; אתם עשויים לחוות הבזק זכרון מפנים שאינכם מכירים ואז לשוב לענייני היומיום הרגילים. נספר לכם שבמעט התבוננות פנימה, רק מעט חיבור והתעוררות, תוכלו לגלות היבט חדש לחלוטין ולהיזכר בחברים אשר השארתם בבית. הגיע הזמן לתהליך איחוד מסוג זה ולידיעתכם, תהיה זו תקופה של 3 חודשים, 90 ימים, בה תחוו פתיחות יפהפיות אלה בצעיף.

אנו יודעים כיצד לחגוג

תמיד בקשתם זאת; בקשתם להסיט את הצעיף על מנת שתוכלו להיזכר בבית ועל פני כדור הארץ דבר זה איננו אפשרי במלואו, שכן אילו הסטנו את הצעיף, הייתם הולכים הביתה. אף אחד לא היה נשאר כאן על פני כדור הארץ. כולכם הייתם מבינים שמדובר כאן במשחק אותו שחקתם והייתם יוצאים ממנו למציאות של הרוחות. הנשמות. עתה תוכלו לשחק את המשחק, לחוות רגעים קטנים אלה ולהיזכר. חלקכם יוכלו להתעמק יותר ולאחוז ברגעים אלה לפרק זמן ארוך יותר בעודם נזכרים. אולם אנו מבקשים מכם, יקירים, כאשר הדבר מתרחש ומופיעים לכם  זכרונות,  הבזקים מהעבר, אנא קרקעו אותם. נסו להביא את מהות האדם העומד מאחורי זה משום שהוא חבר שלכם. יש לכם חברים יקרים רבים בצד האחר של הצעיף אותם שכחתם. הייתם צריכים לשכוח. למעשה, הם כולם אמרו לכם: “אנא אל תזכור אותי בתקופת החיים הבאה. נפגוש אותך בפעם הבאה שתחזור. נהיה כאן כאשר תשוב. נחגוג את שובך הביתה בדרך שלעולם לא תשכח יותר – עד שתשוב חזרה לכדור הארץ.” נספר לכם שהדבר קורה הרבה יותר מאשר יש ביכולתכם לדמיין על פני האדמה. אתם חוגגים לידה ומתאבלים על מוות.

החזרת כל המאפיינים

ברגע שאדם עוזב את גופו ושב הביתה, יש תקופת התאקלמות; נהגנו לכנותה תקופת התאקלמות אולם למעשה אין זמן בצד האחר של הצעיף לכן קשה מאוד לקטלג זאת או לכנות בשם שיהיה תקף. ברגע שההתאקלמות הושלמה, ורוב הפעמים זו פשוט התעוררות, ראייה של היופי וניסיון לקולטו ולמקמו במה שהיה התהליך המנטאלי. מהר מאוד לאחר שמנסים שוב ושוב להבין את הדברים, עוברים ללב והכול מתבהר. ובכן, אנו מבקשים אתכם לעשות זאת. יהיו לכם הרגעים הקצרים בהם תוכלו לראות משהו, להיזכר או לקבל מידע מהבית. הדבר יתרחש לכל אחד ואחת מכם במהלך 3 החודשים הבאים, ברגע שתכניסו זאת להילוך, ולחלקכם זה יקרה פעמים רבות. מדובר בהידלדלות הצעיף במהלך סבב זה, והדבר ייתן לכם הזדמנות להביא דברים ולהיזכר… לא רק להיזכר בדברים שלכם, אלא גם להיזכר, להחזיר את החברים האינדיבידואליים ולחברם כאחד. זה מי שהנכם.

כיצד, אם כן, יש ביכולתנו לעזור לכם להיזכר ולהחזיר את כל המאפיינים? בכך שנעזור לכם להיזכר באלה אשר השארתם בצד האחר של הצעיף. הם עובדים; ממתינים; מחפשים את ההפסקות הרגעיות בשדה האנרגטי בו יש ביכולתם להעביר לכם את אהבתם. שלושה חודשים, 90 ימים, התהלכו במלוא הציפייה לנסים הנמצאים ממש מולכם וחפשו אותם כאשר הם יתחילו להיפתח לפניכם בכל דרך שהיא.

3 חודשים לארגן מחדש את האנרגיה הפיזית

יקירים, יש לכם אנרגיה רבה מאוד עמה הנכם משחקים את משחק העמדת הפנים של היותכם בני אנוש, אך עליכם גם להבין שאתם נשמות מאוד יקרות. האנרגיה שלכם חסרה. הבית לא היה אותו דבר מהרגע בו עזבתם וזו הסיבה לכך שאנו חוגגים כה רבות – לא רק את הדרך והבחירות שלכם על פני כדור הארץ, מנסים לעזור לכם להעיז לפסוע את הצעדים למרות שאינכם יכולים לראות היכן הולכת כף רגלכם לנחות. אינכם יודעים את התוצאה ולעתים אתם מאוד מודאגים ביחס לכך, אך עדיין ממשיכים לזוז. זהו אחד מהדברים החשובים שאנו מבקשים מכם לעשות משום שמספר דברים יקרו במהלך אותם 3 חודשים. לא רק שתהיה לכם הזדמנות לגרום לצעיף להידלדל כך שתוכלו להציץ דרכו, אלא אף לארגן מחדש את האנרגיה הפיזית במהלך אותו זמן. הדבר יהיה תלוי בכל אחד ואחת מכם. אם כך תחפצו, אמרו את הדבר 3 פעמים. יש קסם ב- 3; למעשה תגלו שהכול בנוי משלשות. ברגע שתראו את כל הממדים של זמן ומרחב, תגלו שהכול מחולק לשלשות. וכך, כשהכול מאורגן, דעו שיש ביכולתכם לומר את הדבר 3 פעמים בקול רם וחזק וזה הדבר שיכניס זאת להילוך והוא יוכל לחדור לרמות הרטט השונות ולממדים השונים של זמן ומרחב. בעשותכם זאת, למעשה אתה נותנים אשור לנשארים מאחור למלא אתכם באור. אתם מבטאים כוונה. אולם ברצוננו להזהירכם, יקירים, אל תיקחו את הדברים בקלות ואל תעמידו פנים שזה משחק שכן ברגע שתעשו זאת, תחושו בשינוי ואין דרך חזרה. זו הזדמנות קסומה מאוד לראות את עצמכם מנקודת המבט של הבית בעודכם בגוף הזה. תיהנו, וכאשר הדבר יקרה, הודו. מעל לכך הביעו הכרת תודה. ברגע שתיזכרו בחלק מאנרגיות הבית שהכרתם בעבר, באהבה שחלקתם עם ההוויות שעזרו לכם להיזכר במהותכם האמיתית, הכירו תודה. הודו להם ישירות וראו מה יקרה.

3 חודשים של קסמים

בשלושת החודשים הבאים הידלדלות הצעיף תהיה במספר נושאים. במהלך 3 החודשים האלה אתם תראו גם שהיכולות היצירתיות שלכם תתגברנה. יש ביניכם כאלה שדבר זה מאוד מעניין אותם – כפי שאנו רואים זאת מהבית. עליכם להבין שלנו אין אגו עמו עלינו להתמודד, אין לנו חלק מהאפיונים ומהמשחקים האופייניים שאתם משחקים על פני כדור הארץ, אי לכך קשה לנו  תמיד להבין מהם בדיוק הצרכים שלכם. הם מוגדרים במפורש על ידיכם בכל רגע, אז אמרו אותם בקול. אפשרו להם להתמלא בדרך חדשה, אפשרו לנסים להתחיל לשוב שכן במהלך 3 החודשים הבאים, קיימת שורה ארוכה של נסים המחכים לרגע שתהיו מוכנים להכניסם להילוך. ברגע שתתחילו עם אחד, ברגע שתכניסו אחד לחייכם, תודו ותקרקעו אותו, הוא יפתח דלת לכל האחרים. האם אי פעם חייתם בסגנון חיים מסונכרן בו לא משנה למה הייתם זקוקים הדבר היה מגיע אליכם ברגע שהזדקקתם לו? האם אתם מוכנים להתחיל לעבוד עם זה? האם אתם מוכנים לוותר על המאבק מכיוון שזה אחד הדברים שיהיה עליכם לעשות? הוריכם האוהבים לימדו אתכם, אמת שעבדה היטב עבורם ברטטים הנמוכים יותר של כדור הארץ החדש. שם התבנית היה “לעבוד קשה.” זה לא עובד. למעשה גם אז זה לא עבד, אולם החלק המעניין הוא, שכאשר בורא מאמין שמשהו יעבוד, יש לדבר נטייה אכן לעבוד. האם, אם כן, אתם מוכנים לצעד הבא? האם אתם מוכנים לשבת בנוח ולאפשר לדברים להגיע אליכם ולמלא אתכם מהפנים החוצה במקום להביאם מבחוץ פנימה? 3 חודשים אלה הינם הזדמנות לכולכם לחוות זאת. יש ביניכם השואלים: ” האם במהלך 3 חודשים אלה אני יכול לשנות את הקשיים שבחיי אשר אותם נשאתי כה רבות? אני כל כך עייף ומתוסכל מנשיאת כל האנרגיה הזו. האם עלי לאזן את הפלנטה באותו אופן שעשיתי? האם עלי לעשות זאת? האם עלי לעשות…?” שום דבר מכל זה. אולם אתם תבחרו מה יש ברצונכם לעשות עם האור. זוהי בחירה, יקירים. אין נכון או שגוי ביחס אליה. אינכם צריכים לצאת ולהציל את העולם – אלא פשוט לפתוח את הלב ולאפשר לאלה אשר נגעו בו קודם לכן לגעת בו, והם יעזרו לכם להיזכר בטבעכם האמיתי ובמי שאתם באמת. יקירים, זמנים אלה קסומים מאוד. כל היצורים ביקום אשר יכולים להתבונן – מתבוננים בכם. ברגע זה כל העיניים מופנות אל כדור הארץ. הרבה מאוד שינויים מתחוללים, אז נצלו את ההזדמנות לראות מעבר לצעיף.

ברצוננו להתייחס גם לנושא אחד, משום שבארצות הברית הרבה מאוד דברים קורים במיוחד בכל הקשור לבחירות, לכל הדברים המשעשעים והמשוגעים המתחוללים, ואנו מבקשים מכם פשוט לשחרר ולדעת שהם נמצאים בדרך בה יש הכי מעט התנגדות. דברים רבים מגיעים; תהיינה לכם סגולות ותהיינה לכם הזדמנויות ממש לעבוד עמם בדרך חדשה. אל תיקחו דבר מכל זה ברצינות. נשמו, יקירים, ושחררו את הפחד. דעו שאין זה משנה מה שיקרה, ידאגו לכם היטב. עובדי האור על פני הפלנטה ארץ התאמצו להיות עליה בראש המשחק, מחזיקים את הרטט המאוד קשה הנמצא על פני פלנטה בעלת רטט נמוך. רבים מכם שלמו מחיר יקר מאוד בשביל לעשות בדיוק את זה. כל הכבוד, יקירים. עתה תמצאו עצמכם במרחב חדש, בהזדמנות חדשה, במקום חדש לקרקוע האור בדרך חדשה לחלוטין. תיהנו מהמסע. דעו שאין פניות לא נכונות. דעו שאינכם צריכים לעשות דבר. פשוט חוו זאת ואהבו כל שלב. זה היופי וכאשר תראו אנשים עוזבים את הפלנטה במספרים גדלים יותר, חגגו זאת ודעו שלעתים הרעש ומסיבות החגיגה שלנו הופכים להיות כה קולניים שהם עלולים להעיר אתכם מהשינה, ואמרנו דברים אלה באופן מכוון. שמעו את החגיגות והכירו את האהבה שיש לנו בצד הזה של הצעיף ואנו מבטיחים לכם שכאשר נברך אתכם בשובכם הביתה, יהיה לכם קסום בכל ההיבטים. המשיכו בעבודה הנהדרת. מיקמתם עצמכם ברגע המדויק של זמן ומרחב בו אתם יכולים לחולל הבדל גדול ביותר. כאשר הזדמנויות אלה תיפתחנה, אפשרו לעצמכם להיות טעונים – מלאי אור, מלאים באהבה לדרך שלפניכם ותיהנו מהמסע.

בכבוד גדול ביותר אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה. דעו שאתם משחקים משחק של העמדת פנים של היותכם בני אנוש, אז שחקו היטב ביחד.

אספבו, יקירים,

הקבוצה

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – 2016 Lightworker. www.espavo.org הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדית ל- www.espavo.org ולמתרגמת. תודה על העזרה בהפצת האור!