ספטמבר 2019

מיקוד

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית:  ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור

ספטמבר 2019        הוגש בשידור חי ביום 24.8.19

הודעה: התקשורים שלהלן ניתנו בשידור חי וניתן להקשיב להם [באנגלית] כפי שהוקלטו במקור. להלן גרסה ערוכה של אותם תקשורים מיועדת להדפסה. העריכה נעשתה בהשגחת הקבוצה ובאישורה. אני מקווה שתיהנו מהם. סטיב רות’ר.

ברכות יקירים, אני eM.

אני מצטרף אליכם בלב מלא חום על מנת לספר לכם מעט על עצמכם. אתם מבינים, כבר פרק זמן שאתם משוטטים ונתקלים בדברים, נתקלים זה בזה לעתים תכופות למדי, בעודכם מנסים למצוא את דרככם הביתה. עבורנו זה מאוד יפה לראות זאת, שכן אנו מכירים אתכם, מכירים את לבכם. יותר מפעם אחת היינו עמכם יותר מפעם אחת לפני שבאתם אל כדור הארץ. ובכן, בקשתם אותנו שמפעם לפעם ניתן לכם סקירה, לאו דווקא על מנת ללמדכם, אלא כדי להזכיר לכם את הדברים שללא ספק מוכרים לכם.

אנו כאן היום על מנת לדבר על הראיה שלכם. טוב, לא באנו לדבר ספציפית על העיניים או על עצב הראיה. יחד עם זאת הבה נספר לכם שבעודכם מתפתחים ונעים במהירות מדהימה דרך רמות התפתחות שונות, הגוף הפיזי שלכם משתנה גם הוא.

מה שקורה תוך כדי כך הוא, שאתם מתחילים לשאת יותר מהרוח שלכם בתוך הגוף הפיזי. זה הכוונון שמתרחש. דבר אחד שתמיד דברנו עליו הוא, שאתם הוויות בוראות מקדמת דנא, וזה דבר קסום מאוד. הדבר המצחיק בקשר לכך הוא, שאתם האחרונים לגלות זאת. רוב הזמן, עד שאתם מסתכלים לאחור שנים מאוחר יותר אתם אומרים: “הו, זה היה בלגאן רציני שנכנסתי אליו, ואני תוהה איך עשיתי זאת.” ואז אתם מצליחים לעלות על נקודת ההתחלה ואתם נזכרים בזכרון רגשי הנטוע בראשכם אשר הופך להיות אותו מראה. ולכן, אם זה כה קל לשלוט בסביבה פשוט מתוך הסתכלות במשהו, באיזה אופן ניתן לגרום לדבר לעבוד עבורכם? קיימים אלמנטים מאוד בסיסיים שיכולים לעזור לכם לכוונן את הדברים עבורכם.

המראֶה שהרוח רואה

רובכם רגישים מאוד, הרבה יותר מבן האנוש הרגיל, או שלא הייתם קוראים דברים אלה עתה. בהיותכם בעלי רגישות זו, אומר הדבר שאתם מקבלים משוב מהר יותר מרוב בני האנוש ודבר זה יכול להיות שימושי בראייה שלכם. וכך, כאשר אתם מסתכלים במשהו, שאלו עצמכם האם אתם נעים יותר לכיוון צד האהבה או צד הפחד? דבר זה עשוי לצרוך מעט אימון, ואנא אל תחשבו שהאחד טוב מהאחר, משום שזה איננו התרגיל שלנו. למעשה התרגיל הוא לחבר את הראייה עם הלב, ואת זאת אנו מבקשים מכם לעשות.

רק לשם דוגמא, השומר [סטיב], נוהג להסתובב בתוך הבית ולהתבונן בנעשה. לעתים הוא מתבונן במשהו שמפחיד אותו, כמו אותו מדיח כלים, משום שלא באמת ברור לו איך הוא עובד. ולכן, כאשר הוא מתבונן במדיח, הוא נוהג להפנות את ראשו מהר, משום שהמדיח אינו מעורר בו שמחה. זהו משהו שהוא צריך לעבוד עליו בשלב כלשהו, אך זה איננו הנושא שלנו היום. אולם כאשר הוא מפנה את ראשו לכיוון האחר הוא רואה את הפסנתר. הפסנתר מרגש אותו מעט, אך הוא לא מנגן עליו ממש טוב. מבטו ממשיך לנדוד ובמרחק מה הוא רואה את הגיטרה שלו תלויה על הקיר, ולבו מתרכך. את זה אתם מחפשים! ובכן, אם אתם מתבוננים בגיטרה שעל הקיר והיא מעוררת בכם משהו חיובי, זה יהיה הרגע בו תדעו שסיימתם את התהליך. יצרתם מראה, וזה מראה המלווה ברגש. בממד החמישי זהו קיצור הדרך ליצירה. זכרו, הרוח שלכם יכולה ליצור כל דבר משום שברוח אין מגבלות.

בהמחשה שלנו השתמשנו בגיטרה על מנת לבנות את מצב הנשמה. הרוח. אם תמשיכו להתמקד במראה הזה ברגע שהמצב הרגשי הזה ייווצר, זה יחליף את הצבת המטרות של העולם היום. כן יקירים, דבר זה עשוי לצרוך מעט אימון. האם זה אומר שבשיטה זו ניתן ליצור כל דבר? לא, ברוח ניתן ליצור רק את מה שבאמת מאמינים בו. אם אינכם משוכנעים בתוך הלב, לא ניתן ליצור את החזון הזה.

ברטטים הנמוכים יותר של החוויה הארצית, היה צורך להציב מטרות ולשאוף למשהו שהיה מעט מעבר ליכולת ההישג. האנושיים יצרו את כל החוקים איך לעשות זאת, והגדירו את הדרכים הטובות ביותר ליצירה באמצעות תהליך זה. היום הצבת מטרות הופכת להיות בעיה, שכן בעשותכם זאת אתם מגבילים את הרוח.

יצירה של הרוח עם זיכרון רגשי

אתם רואים שאתם רוח המסתתרת בתוך בועה של ביולוגיה. המצב הטבעי של הרוח הינו שפע. אנו מקווים שאתם מתייחסים לעצמכם באמת טוב שכן טיפוח הרוח מאפשר עוד מכך על מנת לאפשר לרוח לנצוץ יותר. בכך שאתם מכירים ברוח שבפנים משתחרר הקסם – ואין ספק שזה מגיע לכם! וכך, בעצם יצירת הכסף, האם זה אומר שעליכם ליצור מספר מסוים בחשבון הבנק? או האם זה אומר שאתם אמורים לדמיין את התוצאה הסופית, כמו את האושר שתחוו כאשר תצאו לחופשה או שיהיה לכם החופש לעשות משהו שאתם רוצים? זה החזון, משום שזה המצב הסופי אליו אתם חותרים. לקשור זאת בדרך זו לזכרון הרגשי עובד מצוין.

כל זה שונה למדי ממה שהיה קודם, כאשר היה עליכם להתמקד בכמויות ספציפיות ולעבוד קשה מאוד על מנת ליצור את אותו חזון. עתה הדברים בהחלט שונים ואתם יוצרים הרבה יותר מהר מאשר אי פעם חשבתם. כתוצאה, לעתים תכופות הדברים עובדים על טייס אוטומטי ובסופו של דבר אתם יוצרים דברים שכלל לא הייתם מודעים להם.

התמקדו [היו זהירים מאוד כאשר אתם מכוונים את המיקוד!]

ובכן, מה שאנו הולכים לבקשכם לחשוב עליו הינו פשוט מאוד. התמקדו בדברים המאירים את לבכם. קחו פסק זמן ופנו לאהבה. התמקדו בדברים שיוצרים בכם שמחה ומצאו דרכים לבטא אהבה. קל מאוד להיתקע באנרגיה שלילית, אז קחו פסקי זמן מודעים לטובת הרוח. הנשמה. לחלקכם יש פרטנרים, בני זוג וילדים, ואין לכם שום בעיה לשלוח להם אהבה באופן שוטף. לאחרים יש חיות מחמד, אשר עוזרות להם לקרקע את אהבתם. ולאלה מכם שאין להם למי לשלוח אהבה, מצאו משהו להתמקד בו אשר יכול לגרום לכם לשלוח אהבה. אתם יכולים לשלוח אותה לאבן החן הקטנה נמצאת על שלחן הכתיבה, או לצמחים בגינה. זה יכול להיות כל דבר. לא מדובר בשינוי של אותו פריט, משום שלאמיתו של דבר אתם הם המרוויחים כאשר אתם מתאהבים. כן, בכל פעם שזה קורה. וכך, אם אתם מוצאים אופנים פשוטים או מקומות לחלוק עמם אהבה ללא תנאי, תמצאו איזון. לא מרוויחים כאשר מקבלים אהבה, רק כאשר נותנים אותה. האנושות משתנה עתה בקצב מדהים ויש מתח אדיר על פני כדור הארץ. זכרו רק, שמציאת מקומות לשלוח אליהם אהבה ישנה את עולמכם. אם מדברים על עולמכם, אנו מתבוננים בעוד הפילוג גדל על פני הפלנטה. אך אל תדאגו, זהו מצב זמני. פילוג איננו מצב טבעי עבורכם, וזה החלק החשוב מכולם. אם שני ילדים בני שלוש הולכים יחד ואחד מהם נופל, התגובה של הילד השני היא לעצור ולעזור, לא להמשיך ללכת ולהתקדם. אם לא אומרים להם אחרת, הם יעצרו ויעזרו. המצב הטבעי שלכם הינו אחדות. מצבכם הטבעי הוא לדאוג זה לזה ולכל הסובב אתכם. היה עליכם ללמוד להיות בני אנוש. היה עליכם אפילו ללמוד לשנוא ולהעמיד פנים שאתם נפרדים. זה באמת יפה מאוד עבורנו להתבונן בכך מהצד שלנו של הצעיף.

אנו רואים עתה שיש תנועה רבה על פני הפלנטה לכיוון דעה קדומה מאוד עתיקה ששררה במשך זמן רב מאוד. היא קשורה לגוף הפיזי ולמקום הלידה של האדם. יקירים, זו אינה בעיה כוללת, ואל תשכחו זאת. זה פשוט טיול קצר המרחיק אתכם ממצבכם הטבעי. לאמיתו של דבר אתם רוח, נשמה, ומצבכם הטבעי הינו אחדות. לבכם מחווט לדאוג זה לזה, וזו פיסה שברצוננו לחלוק. אם תחפשו אחדות, תמצאו אותה גם בתוך כל הנפרדות הקיימת עתה על פני כדור הארץ. אם תחפשו טוב באדם, תמצאו אותו. אם תחפשו יופי בכל מקום שהוא על פני הפלנטה, תמצאו אותו. זה, אם כן, מה שאנו מבקשים מכם לעשות עתה; דבר זה ירגיע את המתח.

הפלנטה ארץ הולכת לעבור שינוי קל, והאנושיים אינם אוהביםכלל תחושה זו. למרות שיתכן שתהיה התנגדות כלשהי לכך, זהו גם פתח לכל אחד לעגן את האור. אם אתם באמת מתמקדים בשליחת אהבה ופתיחת הלב, תתחילו לראות לא רק את האחדות באנשים אחרים, אתם תראו בבהירותרבה גם את הרוח שלהם. אז יהיה לכם מראה חדש של הרוח האישית שלכם, ואת זה אנחנו מחפשים. אתם הוויות בוראות. בקרוב תראו מי אתם באמת, ותגלו מהי האחריות שהולכת עם דבר זה.

לאן אתם מסתכלים היום? מהן הבחירות ומה אתם מדמיינים? להיכן אתם שולחים אהבה? זכרו שבמה שאתם מתמקדים בימים אלה, גדל. לרבים יש אתגרים עם כסף, אז הם מתמקדים בו, או בחסרונו. איך אוכל להרוויח יותר כסף? ובכן, אתם מתחילים בשימוש בכלי שהשומרת של השומר [ברברה]  לימדה אותו לפני זמן רב. כאשר נותנים את שטרות הכסף לשם תשלום, חוגגים את התחושה. שמחו בעובדה שאתם משלימים התחייבות וחוזה בדרך כלשהי. חגגו והודו עבור השפע שקיים בזמן תשלום החשבון, למרות שקיימים שלושה חשבונות אחרים שכרגע אינכם יכולים לשלם. היזהרו מפני שפיטה עצמית בשל כך, שכן דבר זה מכניס את אנרגיית היצירה להילוך.

בפעם הבאה שתפקחו את עיניכם, תיצרו משהו בלתי צפוי. באותו רגע משהו יכול לקרות. דברים יכולים להשתנות והדבר חדל להדאיג יותר מדי. כך זה עובד והכול קשור למקום אליו הנכם מסתכלים. אתם יוצרים את העולם הנמצא מולכם בכל פעם שאתם פוקחים את עיניכם. דבר זה מצחיק אותנו באופן היסטרי. כן, יקירים, אנחנו באמת צוחקים! משום שאנחנו רואים שאתם הולכים לפקוח את עיניכם, מצפים לראות משהו אותו אתם מחפשים. כאשר אנחנו רואים את כל האטומים קופצים סביב לפני שאתם פוקחים את העיניים, מנסים ליצור את מה שאתם מצפים לראות. זה משחק יפיפה. תיהנו מהמסע, יקירים. אתם מתקדמים במהירות גדולה מאוד, ואנו מאוד גאים בכם. המשיכו בעבודה הטובה ודעו שלעולם אינכם לבד. אנחנו נמצאים ממש שם, אבל בלתי נראים.

אנו רואים אתכם. לשם הולכת אהבתנו… אליכם!

בכבוד גדול ביותר אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו זה את זה בכל הזדמנות שכן אתם מטפחים את עצמכם. זכרו, זהו משחק יפיפה. שחקו היטב ביחד. זכרו, אנו אוהבים אתכם מאוד.

אספבו,

אני eM.

הקבוצה

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – www.Espavo.org 2019 הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!