דצמבר 2018

זמן של מומחיות

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור    

נובמבר2018      הוגש בשידור חי ביום 17.11.18

הודעה: התקשורים שלהלן ניתנו בשידור חי וניתן להקשיב להם [באנגלית] כפי שהוקלטו במקור. להלן גרסה ערוכה של אותם תקשורים מיועדת להדפסה. העריכה נעשתה בהשגחת הקבוצה ובאישורה. אני מקווה שתיהנו מהם. סטיב רות’ר.

ברכות יקירים,

אני שומר הזמן. אני מצטרף אליכם היום על מנת לחלוק עמכם מנקודת המבט שלנו את הצפוי לכם בדרך. הו, שינויים כה רבים מתרחשים. כן, הפלנטה ארץ כולה עוסקת בשינוי. דבר זה מאתגר מאוד עבור האנושיים שאינם מסתדרים טוב עם שינויים. בצורה אופיינית, יש לכם עם זה סוגים שונים של אתגרים, במיוחד כאשר אתם הופכים להיות תלויים במערכות האמונה שלכם האומרות שאינכם יכולים להשתנות בכל דרך שהיא. ובכן, אספר לכם מעט על המגיע ואז תוכלו לבחור האם תרצו להשתנות.

זמן של מומחיות

ניתן לסכם את מיקוד המשחק כאן, על פני כדור הארץ, במילה אחת, והיא: “מאסטריות”. “מומחיות”.  למעשה אתם מעמידים פנים שאתם נפרדים מהבית ומכל הקשרים שיש לכם עם כולנו. אתם מעמידים פנים שהנכם אנושיים בתוך הבועה הביולוגית הפיזית. בעודכם מעמידים פנים של בני אנוש, אתם לומדים כיצד לשלוט בכל, כל פעם בדבר אחד. זו הסיבה הטיפוסית לכך שאתם לומדים שיעורי חיים בעודכם נכנסים למשחק. לא רק שאתם לומדים שיעורי חיים, אתם עובדים איתם שוב ושוב ושוב, תקופת חיים אחרי תקופת חיים, על מנת לוודא שהגעתם לרמת של מומחיות. כפי אתם יודעים היטב, הכול משתנה עתה במהירות רבה. האתגר הגדול אותו אנו רואים עתה על פני הפלנטה, הוא שכולכם יכולים להיות חלק מנפרדות פשוטה מאוד.

מאחר ויש פירוד כה רב האנשים נכנסים למצב של פחד; זה מה שקורה. הם נסוגים במערכות האמונה שלהם, מתחילים להפריד, ומתחילים להתמקד בלשמור על עצמם במקום בלהתחבר עם הכול. במשך הזמן יוצר דבר זה סט אתגרים, כאשר כל אחד מתנהל באורח נפרד. הבה ניתן לכם מבט אחר על המתרחש. אתם רואים הרבה בלבול ותסכול. האנשים משתמשים באנרגיה בדרכים שונות, ואתם חווים עתה מניפולציות ברמות רבות ושונות. זה דבר מדהים,  ורוב הדברים מתרחשים למעשה ממש עתה בגלוי, שכן זו הדרך היחידה האפשרית.

למרות שבאמת אין לכם יותר סודות, אתם תמיד יכולים לבחור במה להאמין. האמונות שלכם נמצאות בבסיס הרבה מהתסכולים שלכם, דבר שיוצר הפרדה. אנו מוצאים כדבר מרתק את העובדה שיש לאנושיים מערכות אותן ארגנו על מנת לחלוק שפע וכדי לעבוד על מטרות משותפות. תחשבו על המחשה פשוטה של ביטוח לכל סוג של מצב, בין אם מדובר בביטוח חיים, בריאות, או כל סוג שהוא. הרעיון הבסיסי הוא לפזר את הסיכון כך שאף אחד לא יצטרך לספוג סכום ממוטט. בעודכם נכנסים לסוג הפרדה כזה בו הנכם נמצאים ממש עתה, האנשים מתחילים לראות את התמונה הקטנה יותר במקום את התמונה הגדולה, ומתחילים לבחון את הדברים מחדש.יש השואלים בצדק: “מדוע אני משלם עבור האדם ההוא? מדוע עלי לשלם עבורו על מנת שירוויח מתוך הכיס שלי?” וכך המערכות האלה מתחילות לקרוס.

2019 – שנה של שינוי

השנה תהיה מלאה בהרבה שינויים ותזוזות. נספר לכם שזה קורה, ולא יהיה עליכם להתמודד עם אותן בעיות התחלתיות. יחד עם זאת, הפלנטה משתנה. כאשר תבחינו בשינוי, תראו אנשים הנכנסים למצב של פחד. כאשר ייכנסו למצב זה של פחד, הם ייסוגו למערכות האמונה האישיות שלכם וייכנסו למצב של התבודדות. הם יתנתקו מהאחרים באופן מכוון מחשש שייתנו יותר מדי. לרוע המזל, דבר זה הינו נורמה אנושית. כאשר אתם נכנסים למצב של פחד אתם נפרדים, וזה הדבר שאנו מבקשים את כולכם להתחיל לעבוד עמו.

קבוצות העצמה קטנות

מצאו דרכים בהן אתם יכולים להתאחד, אפילו בקבוצות קטנות, שכן הן יכולות לחולל הבדל גדול יותר עבור האנושות בעודה נכנסת לרמה הבאה. כאשר הוויות מתקבצות, האנרגיה גדלה באופן מעריכי. אך כאשר אנרגיה זו מתהרמנת [מהמילה הרמוניה – חמדה] בקבוצות קטנות, היא הופכת להיות כמו לייזר ממוקד. זה הזמן בו דבר זה יכול לחולל הבדל ענק, במיוחד עם השינויים הצפויים לפלנטה. צרו קבוצה קטנה של הוויות המתקבצת באופן סדיר על בסיס קבוע. אתם תתחילו לקרקע אור בדרך עמוקה ואלה יהיו למעשה הסמנים לאחרים שיבואו בעקבותיכם.

במלים אחרות, יש לכם הזדמנות לצאת מהקשיים ומהאתגרים. זה לא צריך להשפיע עליכם בדרך זו. ובכן, האם יש לכם תפקיד לשחק שם? כן, לחלקכם יש. חלקכם הגיעו עם תפקיד מאוד ספציפי. החוזים שלכם אומרים שאם הדברים יקרו בדרך מסוימת, אתם תתעוררו מהחלום ותופיעו בזמן המושלם עם החלק שלכם של הפאזל. אחרים יכולים להישאר בבלבול, אך כאשר זה קורה אנא אל חשבו שאתם עושים משהו שגוי או שבאופן כלשהו אינכם טובים מספיק. בדרך כלל זה אומר שיש לכם חוזה.

לכו בעקבות הלב ודבר זה ישנה את התוצאה של העולם. זכרו, במקרים מסוימים החוזים שלכם מושלמים באמצעות משפט אחד בלבד, פשוט, או עם טפיחה על השכם. לעתים זה רק להיות שם על מנת להזכיר לאדם שאינו עובר משהו לבד. כן, אתם יכולים להתחבר ולעבור זאת ביחד. באיזה אופן עובר אדם דרך חול טובעני אשר מהר מאוד יבלע כל דבר אם התנועה קדימה תעצור? הדרך היחידה היא לעשות זאת תוך נתינת ידיים, משום שזו אחדות.

2019 מתייצבת על קרקע גבוהה יותר

בעודכם נכנסים ל2019 הולכים לקרות מספר דברים. ראשית, תהיינה לכם המון הזדמנויות לדברים שיקרו בדרכים שמעולם קודם לכן לא חלמתם שאפשריות. אתם נמצאים עתה במקום בו הדברים אינם עובדים כה בפשטות; ברור שמאחורי הקלעים האנשים מתמרנים את הדברים. רוב הזמן ניתן אפילו לראותם, הם עושים זאת בגלוי. מה שקורה כאן הוא שאתם זורעים את הזרעים לרטט הקולקטיבי של האנושות, אשר נושאים מציאות ממדית חדשה. זה לגמרי עוצר נשימה. אתם מבינים, יקירים, זה נראה שהתפתחות הדברים מתפרקת. והסיבה? כאשר אתם מתפרקים לחלוטין הדבר גורם לכם להתחיל התחלה חדשה. מדוע שמישהו ירצה להתחיל שוב? אה, עתה אתם שבים למילה מאסטריות,מומחיות, וזה אלמנט מַפתח. מתקופה החיים הראשונה שלכם על פני הפלנטה הזו, העמדתם פנים שהנכם נפרדים ושהכוונה שלכם היתה לשלוט באומנות ההתמחות. כן, זו הדרך לשלוט בכול דבר כאשר הוא מגיע. דבר זה דרש מכם תקופת חיים אחר תקופת חיים. חלקכם פרפקציוניסטים, ולמרות שבנושאים מסוימים הגעתם לרמות גבוהות של מומחיות, החלטתם לעשות שוב את שיעור החיים הזה על מנת שממש תוכלו לעשותו מושלם. כאשר אתם מסיימים אותו, אתם פשוט עוברים לשיעור חיים אחר אליו התחייבתם. בשנה הבאה תהיינה לכם הזדמנויות להפוך להיות מיומנים בדברים במהירות רבה מאוד, הרבה יותר מהר מאשר האנושיים חשבו שיתכן אי פעם קודם לכן.

בדרך כלל, על מנת להתמחות אפילו באחד מ- 12 שיעורי החיים הראשיים יכלו השיעורים להימשך עד 40, או 60, תקופות חיים לפני שיכולתם באמת לעבור לשיעור החיים הבא. מה אם יכולתם לזרז את הדברים ולפתע הייתם יכולים להתמחות במספר שיעורים זו זמנית? האם אתם יכולים לדמיין איך החיים על פני הפלנטה ישתנו אם אלה יהיו פני הדברים? אנו אומרים לכם שאכן אלה פני הדברים וזה מתחיל בשנת 2019 והשיא יגיע בשנת 2022. אולם באיזה אופן אתם יכולים לעבור לאחדות תודעה זו בממד החמישי מהמקום בו אתם נמצאים עתה? ציינו כבר את הזמן הספיראלי ובקרוב תתחילו לחשוב גם במונחים אלה.

מחשבה ספיראלית

כאשר האנושיים יתחילו לחשוב מחשבות ספיראליות ולהתמקד בדרך שונה, הדברים יהיו מהירים יותר עבורכם. תהיה לכם דרך להיות מסוגלים לתקשר באופן דומה מאוד לימים של למוריה, עם לב פתוח. הם תמיד תקשרו זה עם זה וחשו כל רגש ומחשבה של כל אחד. למורים תהיינה הזדמנויות לעבוד עם התלמידים אשר יזנחו את השאלות ויחפשו תשובות. למרות שלא תמיד תהיינה לכם התשובות, תוכלו לעזור להם לשכלל את שאלותיהם. יקירים, בזה עוסקת התמחות. מרפאים מומחים מתעוררים מהחלום עתה בקצב מדהים, ואתם יכולים לעשות מספר דברים על מנת לעבוד עם זה. ראשית, אתם יכולים להיות שם על מנת להציע עזרה בכל דרך שתוכלו. המורים שלכם, האמת שלכם, וכל אותם דברים שלמדתם במהלך תקופות החיים שלכם כרוח, כנשמה, יכולים לעזור. תתחילו לשוב יחד ולגשת כאחד לאותן פיסות רב-ממדיות. אם תתחילו להשתמש במתנה זו, תוכלו לרפא אחד על אחד בדרכים רבות מאוד.

רבים מכם ישאירו חותמם, אפילו סוגים שונים של חותמים אנרגטיים. חלק ישאירו חותמים בדברים אשר בהם אתם נוגעים וישאירו לאחרים לגלותם ולקחתם. לדוגמא, לחלק תהיה יכולת קסומה לגעת בידית הדלת ולהשאיר בה אנרגיה יפהפייה כך שכל מי שיבוא בעקבותיכם וייגע באותה ידית בדרך כלשהי, יואר.

גנני הלב

דרך אחרת בה רבים מכם יעבדו עם אחרים הינה באמצעות זריעת זרעים. יקירים, חלקכם גננים נפלאים של הלב. יש לכם את היכולת להעיר אנשים מהחלום, לרפא ולהבהיר את האנרגיות שלהם עצמם. למעשה רבים מכם טובים בזה. הרבה מכך קורה לא רק עקב רצונכם להתמחות, אלא גם משום שכך רוצים גם תלמידיכם. אתם יכולים ללמדם כיצד להתמחות בדבר אחר דבר, שזה למעשה מה שאתם עושים ביתרת זמנכם על פני הפלנטה. אתם מתמחים בכל דבר שאתם יכולים, כך שכאשר תעלו לרמה הבאה לא תצטרכו לשאת את אותם שיעורים עמכם. לא תצטרכו לנסות לעבור את כל אותם קשיים וליצור שוב את אותן סיטואציות. הרמוניה חדשה עם כדור הארץ.

ישנו אלמנט מפתח אחד בו ברצוננו שכולכם תתמקדו, במיוחד במהלך 2019, וזה החיבור שלכם עם כדור הארץ. כל האנושיים חווים שינוי מאסיבי, אך כך חווה גם הפלנטה, ואתם גם חלק ממנה. אתם נושאים גוף פיזי דחוס אשר למעשה בנוי מהאדמה, שכן הגוף הפיזי אינו שלכם. כאשר אתם מסתכלים במראה אתם רואים אותו משתקף אליכם. אך אתם אינכם אותו גוף. בעתיד תעלה האנושות לצורה גבוהה יותר שתהיה הרבה פחות דחוסה. בינתיים מה שמתרחש עתה הוא, שיש לאנושיים הזדמנות להתמחות בדברים, אחד מיד לאחר הקודם, לעלות אל הרמה הבאה.

ההתמחות בחיבור לכדור הארץ יהיה פוקוס מדהים בשנת 2019. סיפרנו לכם לא מזמן שכאשר תגיע שנת 2022, תהיו במהלכו של מחזור סולארי אחר. מחזורים אלה יכולים להתחיל לשלוח התפרצויות מהשמש.למעשה אלה הם חלקיקים של השמש המגיעים אליכם. את חלקם אתם מכירים היטב למדי: קרני X, קרני גמא, וכו’, וקרני אור בכל הצורות של אור גלוי. מגיעים עתה גם חלקיקים חדשים, אך הסוכך המגן שלכם מוחלש. השדה המגנטי סביב כדור הארץ נחלש בצורה דראסטית והוא מופחת עתה ב- 26% מאשר היה רק לפני מאה שנה. דבר זה מפחית דרסטית את כמות הסינון המספקת הגנה. בדרך כלל כאשר השמש פלטה את החלקיקים האלה, השדה המגנטי פיזר וניטרל אותם. אולם הפעם זה יכול להיות שונה. אם כדור הארץ ייטען יותר מדי מהתפרצויות השמש אשר יגיעו במהלך 2022, דבר זה יכול להפעיל שינויים משמעותיים.

מה ניתן לעשות בקשר לכך? ובכן, אין לכם השפעה על הפלנטה או על הצורה הפיזית של הספירה המגנטית שלה. אך יש לכם השפעה על ליבה, משום שאתם אוהבים אותה ודבר זה יכול לרפא אותה, אם מספיק אנרגיה תוקדש לשם כך. רבים מכם עדיין אבלים מכך שהבינו שהצעדים הבאים באים מכולכם. בדיוק כמו שעוברים לבית חדש ומושלם, יהיה לכם מרחב לגדול עם משפחתכם וזה כל מה שאתם צריכים. אך אז, יום אחד, אתם אורזים את הכול מהבית הישן, בעודכם שוב מתכוננים לעבור. אתם עוברים מחדר לחדר, נוצרים את הזכרונות היפים שנוצרו בבית הזה. אתם זוכרים את כל האירועים, את כל מה שקרה, ואת כל החיוכים שהתרחשו בו, אך בעודכם עושים זאת, אתם גם אבלים עליו.

ובכן, יקירים, הפלנטה ארץ ואנשיה לא בקיאים באבלות. לאנשים אין כל מידע מה לעשות עם הרגשות האלה. במשחק הבא שלכם אנו מקווים שתלמדו זאת בבתי הספר שלכם, משום שתהליך האבל יכול או לרומם את הדברים במהירות גדולה או להאט את ההתפתחות של כל דבר. יש לכך צדדים שונים, כמו בזמנים שנמאס לכם. נמאס לכם להיות חולים ועייפים, ואז אתם עוברים את הפאזה של כעס. אך אל תנסו לקצר זאת או לחשוב שעליכם לפתור את כל תהליך האבל כך שתוכלו לנוע אל הרמה הבאה.

התבוננות בכוכבים

ממש עתה רבים מהמדענים שלכם ממקדים את המחקר על הכוכב מרס, אך איך יכול בן אנוש לבנות חיים שלמים על פני מרס? באיזה אופן אנו יכולים להרחיב את התודעה שלנו? אתם תגלו עוד הרבה ביחס למערכות הסובבות אתכם, במיוחד ביחס למה שהיה פעם מרס. יקירים, אתם הם אלה אשר היו שם לפני זמן רב מאוד, לפני הזכרונות שלכם, ובטח לפני כל היסטוריה מתועדת של אותם הזמנים. מה שאנו אומרים, יקירים, שאינכם צריכים ללכת לשם שוב. אתם יכולים לעלות למעלה בדיוק היכן שאתם וליצור משחק חדש. איך הוא יראה? האם זה אומר שיהיה עליכם לשחרר את הגוף? האם יהיה עליכם לעבור את תהליך המוות? לא, לא תצטרכו. על מנת להשיג את הנדרש, אתם יכולים לעלות בתנודות הרטט, פשוטו כמשמעו.

אז, האם זה יהיה מבלבל? כן, אנו די יכולים להבטיח לכם שזה הולך להיות מבלבל. מה שיקרה בהדרגה הוא, שלא יהיו לכם יותר קשיים פיזיים. זה לא קורה בבת אחת, אך במהלך הזמן זה יקרה יותר מהר. אולם, אם תדרי הרטט לא יותאמו לכך, בזמנים מסוימים תהפכו להיות מעט בלתי נראים. דבר זה יכול להיות קשה עבור רבים מכם אשר באו לכאן עם רגישות עצומה ועם יכולת אמפטית. זה למעשה נתן לכם את מתנת הלמידה איך להפוך להיות בלתי נראים, אך עתה זה יקרה די במקרה.

לא מחכים יותר. אפשר עתה להיכנס לגופים בעלי הרטט הגבוה יותר ואל המשחק החדש. הכי חשוב, השתמשו בזמן שנותר לכם בגוף הדחוס על מנת להתמחות בכל דבר שאתם יכולים. חפשו כל הזדמנות ללמוד משהו חדש לקלוט משהו חדש, לשחק ואפילו להעז להיכשל במשהו. הו, אנו אוהבים את העובדה שישנן כל כך הרבה אפשרויות. החודשים הבאים יכולים להיות מאוד מרגשים עבור כולכם. אז אל תפחדו. וגם, אפילו אם אתםבלתי נראים באותה קבוצה, שלחו אהבה, משום שלעולם לא תתנתקו. יקירים, זו הפיסה היחידה שהיינו רוצים שתמיד תזכרו.

זו הסיבה שתמיד נמשכתם לשמוע מסרים מהצד האחר של הצעיף, משום שאתם זוכרים אותם בלבכם. זה לא חייב לצלצל נכון בראשכם ואפילו לא באוזניכם או בעיניכם, אך בתוך הלב זה תמיד יצלצל נכון. אנו מזכירים לכם מי אתם באמת וזה התפקיד שלנו. זה התפקיד היחידי שלנו, שכן איננו נמצאים כאן על מנת לשנות את עולמכם או כדי להראות לכם את הדלת הפתוחה. יחד עם זאת אתם תחוו הרבה מזה בקרוב, במיוחד מהוויות אחרות שעובדות עמכם במשך זמן לא מועט. דעו שלעולם אינכם לבד ושתהיה לכם עזרה. כאשר אתם חשים נפרדים, הרימו ראש משום שיש משהו שתוכלו להתמחות בו באותו רגע. עלו לרמה הבאה וראו מה קורה, ואז למדו את הסטודנטים שלכם לעשות את אותו הדבר.

יקירים, זה דבר משנה עולם. באתם לכאן באופן מיוחד עם דבר זה לתיתו, ולכן הכבוד הגדול מכולם הוא שאנו עוזרים לכם להיזכר מי אתם באמת. אחזו במראה מולכם, עד שתוכלו לשאת אותה בעצמכם. ואז עזרו לתלמידיכם לעשות את הצעד הזה ולנהוג זה בזה בהערכה, בעודכם פוסעים דרך המשחק החדש. טפחו זה את זה ושחקו היטב ביחד. אחזו בדלת פתוחה בעודכם יוצרים סט חוקים חדש. זה זמן קסום על פני הפלנטה להיות בו בן אנוש. אנו מתבוננים באהבה, כבוד והכרת תודה בכל צעד שאתם עושים.

אספבו, יקירים, אני שומר הזמן

זכויות יוצרים 2000 – 2018 www.Espavo.org הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!