פברואר 2018

סנכרון

הודעה: התקשורים שלהלן ניתנו בשידור חי וניתן להקשיב להם [באנגלית] כפי שהוקלטו במקור.
להלן גרסה ערוכה של אותם תקשורים מיועדים להדפסה. העריכה נעשתה בהשגחת הקבוצה ובאישורה. אני מקווה שתיהנו מהם. סטיב רות’ר.

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור    

פברואר 2018      הוגש בשידור חי ביום 27.1.2018

22 גלי אנרגיה ב- 18

ברכות יקירים. אני מדען הלב.

הצטרפתי אליכם היום מתוך מטרה מאוד מיוחדת; לספר לכם מעט ביחס למה שקורה לכם, לגוף הפיזי שלכם, לנשמה – לרוח, לחיבור הבא. מיקמנו בזמן גם את חמשת המלים שלנו. תיהנו! זה משחק חדש, מוכנים? הבה נצטרף אליכם ונחלוק מעט ביחס למתרחש בכל מקום על פני כדור הארץ.

22 גלים של אנרגיה

היתה לאחרונה עליה באנרגיה, ויחד עם עליה זו הגיעו הזדמנויות חדשות. מדובר בגל אנרגיה המתרחש עתה על פני הפלנטה שלכם. בשנה שעברה דברנו על 4 גלי אנרגיה שהגיעו על מנת להכניס להילוך שינויים משמעותיים. רובכם חשתם בהם. נספר לכם, שעכשיו זה הולך להיות מעט יותר מכך. למעשה, לא מדובר בארבעה גלים ברורים, אלא ביותר מ- 22 גלים, והם יגיעו מיד זה לאחר זה, ויהיו ביניהם כאלה שאף יחפפו בדרכים רבות. כלומר שינויים רבים מתרחשים על פני הפלנטה שלכם, וזו התרגשות גדולה מאוד עבורנו. זה בדיוק המקום בו רציתם להיות וחלק מהסיבה לכך שהגעתם לתקופת חיים זו בזמן וברגע הזה. אתם נמצאים בתקופת החיים האחרונה על פני כדור הארץ.הבה, אם כן, נספר לכם מעט על הדברים המשמחים המתרחשים.

תנועה לקראת אחדות

הדבר החשוב ביותר הוא, שהפיזיולוגיה שלכם משתנה. הביולוגיה שלכם מתחילה להשתנות לכיוון מה שאנו מכנים ‘השדה המשולש’. פשוט מאוד. ביולוגיה = שילוב של הרוח והגוף הפיזי. מה שאנו רואים שמתרחש הוא, שאתם מאחדים יותר מהחיבור הכולל של זה עם זה. ועתה, כאשר האנושיים נמצאים במציאות של הממד החמישי,  אחדות התודעה כבר כאן וניתן לחוות אותה בדרך חדשה. יש התנגדות רבה לעניין, דבר המסביר את הפירוד הרב הקיים עתה על פני הפלנטה שלכם. אנשים מרגישים זאת ורבים מתמרדים נגד זה משום שזה יוצר להם תחושת אי נוחות. לפתע אתם מבינים שאין יותר סודות ודבר זה מאיים על רבים. אנשים רבים נהנים מהאינדיבידואליות שהיתה חלק מכול התהליך של העמדת פנים של להיות נפרד,שהיתה מיועדת לאפשר לכם לגלות את האינדיבידואליות שלכם, את הביטוי הייחודי של הרוח. ולכן כאשר אנרגיה מתחילה להתאחד, אנשים חשים כאילו הם מאבדים זאת ויש עתה תגובה אדירה לכך במקומות רבים על פני הפלנטה. ישנן גם הוויות רבות אשר ממש מקדמות ומפיצות את התנגדותן לאחדות לטובת מטרותיהן האישיות, לכן חפשו את האיחוד ודעו שזה התהליך אליו הנכם נעים למרות שיתכן והדברים לא יופיעו בחדשות ולא ישתקפו בהן בדרך זו. דברים כה רבים מתרחשים, יקירים, פשוט מדהים.

עתה, על פני הפלנטה, האנושיים מתמודדים עם וירוס השפעת אשר עבר כמעט דרך כל מדינה. כבדו אותו בעבור מה שהוא, יקירים, ולמרות שבקרוב זה יעבור, נספר לכם שווירוס השפעת הזה יצר רמה של התנגדות עבור רבים, ולמעשה ברגע שהוא יעבור, הוא יעזור לרבים לעשות את הצעד הבא. זה ייקח פרק זמן עד אשר זה סוף סוף ישתחרר על פני הפלנטה וזה אחד מהגרועים ביותר שהיו במשך שנים רבות מאוד בחלקים שונים בעולם. הוא הופץ במהירות רבה מאוד. נספר לכם גם שהוא שירת מטרה, והמטרה היא לנקות ממש קורי עכביש רבים ולהתחיל להתבונן אל דרך חדשה ולראות עצמכם כנשמות המעמידות פני בני אנוש. חגגו את אלה אשר היה עליהם לחוות אותו ואפילו מתו בהשפעתו.

השומר שכח להסיר את שעונו. נוודא שהוא עושה זאת ממש עתה. [הם הפילו את השעון שלי לרצפה מבלי שאגע בו.]

העלאת נקודת התפיסה

הבה נספר לכם באיזה אופן זה הולך להשפיע עליכם, שכן מה שמתרחש הוא, שהאנושיים יוצרם פיזיולוגיה חדשה. היא יכולה לשאת יותר אור וזהו חלק ממה שאותו וירוס עשה ואשר הסתובב בדרכים כה רבות ופגע כה קשות באנשים רבים; הוא פתח את הדלת לשחרור ההגבלות. דבר זה יקל על קשר קרוב יותר והאנשים יתחילו להרגיש הרבה יותר מאשר הרגישו עד כה. עבור רבים מכם, האמפטיים, אלה אשר הכריזו שגבולות מעולם לא היה הצד החזק שלהם, היה קשה לדעת היכן אתם מתחילים והיכן מישהו אחר מסתיים. בהתחלה זה עלול להיראות כאילו זה מחמירמשום שתתחילו להרגיש אנשים אחרים בדרכים חדשות. זה דבר טוב עבור רבים בעלי הרטט הנמוך יותר. נספר לכם שגם ההוויות בעלות הרטט הנמוך יותר מתחילות לראות יותר. הדרך הקלה ביותר להסתכל על הדברים היא שכאשר אתם מעלים את הרטט זה כאילו אתם מעלים את נקודת התפיסה שלכם, וכאשר זה קורה אתם מתחילים לראות יותר. ניתן לראות יותר מהמתרחש ומה קורה מאחורי האירועים המתרחשים. ניתן לראות עתה שנעשות מניפולציות, וזה דבר טוב. יש עתה שינויים רבים, דברים רבים שיצטרכו להתגלות ותסכול רב שאנשים רבים יחוו כאשר כל זה יתרחש. אולם הדברים כבר מתרחשים. זה המקום ממנו מגיעות התנועות Me too ו–time’s up. כולם מתחילים לראות את הדברים כפי שהם באמת במקום את כל האשליות שהיו קודם לכן.

תחושת הזמן מרחב

יקירים, יש לכם הרבה יותר חושים מאשר החמישה הידועים. מספר חושים חדשים הולכים להתחיל להתפתח עתה, לאחר שנחתתם ואתם מתפתחים במליאות של הממד החמישי. הבה, אם כן, נסביר לכם חוש אחד במיוחד משום שבהתחלה הוא יכול לבלבל מאוד. אחד מהם הוא פשוט חוש המרחב. אנו מכנים זאת זמן/מרחב משום שהשניים הינם חלק זה מזה. אם מתבוננים על זה כעל גל ספירלי, כאשר אנו מדברים על זמן של הממד החמישי שהינו ספירלי, אם מודדים אותו מלמעלה למטה זהו זמן; אם מודדים אותו מצד לצד זהו מרחב. השניים אם כן קשורים יחדיו בדרך פנימית. יש לכם תפיסה של זמן מרחב בגוף הפיזי שלכם. אינכם מודעים לכך משום שאין לכם מילים לתאר זאת. הדרך הקלה ביותר בה אנו יכולים לספר לכם על כך היא שיש לכם חושים להרגיש אנרגיה שלמעשה טרם תיארתם אותם. אם אתם עומדים בחדר ומישהו מגיע מאחוריכם ואינכם יכולים לראותו אתם מסתכלים לצד האחר ולפתע הוא מרים את ידו, הוא שולח אנרגיה, או שאולי הוא מסתכל עליכם, ואין זה משנה אם  באהבה או בשנאה. לפתע אתם חשים משהו ומסתובבים על מנת לראות מישהו העומד מאחוריכם. זהו החוש של זמן/מרחב שהולך להתפתח מאוד במהלך שלוש / ארבע השנים הבאות. וכן, אתם הולכים לפגוש אתגרים משום שהאנשים אינם רגילים להיות בעלי רמת רגישות זו. הרגישות של האמפתיים תגדל ויש כבר רבים מכם. לידיעתכם אינכם רגילים להיות בעלי חושים  כה מושחזים עד כדי כך שאתם יכולים לחוש בדברים סביבכם המתרחשים בזמן מרחב. כאשר זה יתפתח, תהיו מסוגלים להיות בבית לבד, ולפתע תוכלו להסתובב, להתחבר ולגלות אם מישהו נוסף נמצא בבית, אפילו בחדר אחר. אתם יכולים עתה באמת להביא חושים אלה לרמה הבאה.

הולכים להיות שלושה עד ארבעה חושים עליהם תעבדו השנה. האחד עליו דברנו עכשיו, חוש הזמן מרחב, הולך להתפתח במהלך מספר שנים. אולם אתם הולכים להתחיל לראות דברים חדשים מתרחשים. יש לכם עתה סביבכם את כל ממדי הזמן. אינכם לבד. יש 11 מכם שיש להם חוויות שונות, עושים בחירות שונות, בעלי אנרגיות שונות העובדות באמצעות זה והלומדות דברים שונים, וכל הזמן הזה הייתם נפרדים. זהו חלק מהמשחק. רציתם לפתח את הרוח, הנשמה, לפתח את ליבת האישיות בדרך הטובה ביותר שיכולתם. ובכן, הסתרתם מעט את המושלמות שלכם בכל אחד מאותם ממדים של זמן ומרחב.

ממדיות אינדיבידואלית

עבור כל אחד מאלה, כאשר אנחנו מדברים על ממדיות, אנחנו מדברים על ממדיות אינדיבידואלית – לא על הממדים השלישי, הרביעי והחמישי שהינם ממדים קולקטיביים, אלא על הממדים האישיים המתפצלים ל- 11 אתם שונים. החומות בין ממדיות זו מתחילים להתפוגג במידה גדולה, הרבה יותר מאשר אי פעם חשבתם שאפשרי. הייתם מסוגלים לחוש ברגשות העוברים דרך חומות אלה. הרגשות מגנטיים. אם אתם רואים את הגל האלקטרומגנטי כספירלה, אם אתם מודדים אותו במאונך, הוא אלקטרי. אם מודדים אותו במאוזן, הוא מגנטי. חשמליות מתייחסת לראש ומגנטיות מתייחסת ללב. ולכן אתם חשים בדברים מהממדים האחרים שלכם של זמן ומרחב משום שאותם חלקים מגנטיים של הגל עוברים עתה בקלות יתרה את החומות האלה. אז אם לאחד מהממדים שלכם יש קושי, הוא לפתע נתקל באתגר, היתה לו לפתע היתקלות בחיים שגרמה לו לפחד, סביר להניח שלפתע אתם מסוגלים לחוש זאת, ולמרות שבמציאות החיים שלכם שום דבר לא הוביל לתחושה זו, אתם מסוגלים לקלוט זאת. דבר זה יכול לאתגר מאוד שכן זה גורם לכם לפקפק בעצמכם. בבקשה, יקירים, זהו אחד מהאתגרים היותר גדולים על פני הפלנטה שלכם. אתם הופכים להיות בוראים מודעים. אז מה קורה כאשר בורא מודע מפקפק בעצמו? הוא נכנס לספירלה יורדת. הוא באמת יוצר את אשר הוא חושב עליו, לכן היו זהירים עם הדברים שאתם מכניסים למכונת היצירה הזו ועם מה שאתם מאמינים, משום ששני אלה יוצרים עתה מציאות חדשה עבורכם, מציאות שנעה במהירות גדולה מאוד.

חומות הממדים שלכם מעבירות אליכם גלים מגנטיים, ונספר לכם שבקרוב מאוד תתחילו לקבל גם את הגלים החשמליים דרך אותן חומות. זה חדש. דבר זה לא התרחש קודם לכן. מה, אם כן, זה אומר? זה אומר שאתם יכולים לקבל רעיונות. זה אומר שאתם יכולים להוציא את הבעיות שלכם ופשוט לשחרר אותן, ולפתע אתם יכולים למשוך רעיון מאחת מההתנסויות הרב-ממדיות האחרות שלכם. זה חשוב, שכן זה נותן לכם גישה אל המושלמות שלכם. לידיעתכם, יקירים, הכול חייב להיות בלתי מושלם על פני כדור הארץ; זה חלק מהמשחק. מושלמות אינה יכולה להתקיים כאן ולמעשה, חוסר המושלמות הקל שלכם נמצא בבסיס מה שאתם מכנים יופי. נחזור לזה בפעם אחרת אך הבה ניתן לכם המחשה לעניין.

גישה להתנסויות שלכם בכל הממדים של זמן ומרחב

הו אנו יודעים, בהיותכם חווים את היותכם בני אנוש אתם יוצרים לעצמכם הרבה בעיות “מצחיקות”. זו יכולה להיות בעיה עם כסף. הו כן, זו אחת מהבעיות המועדפות. האנשים שואלים על אתגרים עם כסף ומערכות יחסים שהם אתגרים שונים מאוד ולפתע אתם נתקליםבקיר הלבנים, בקיר הלבנים. מה אם הייתם יכולים להכניס זאת להילוך? אנו הולכים להראות לכם איך לעשות זאת  תוך רתימת האנרגיה – איך להכניס זאת להילוך ואז לשחרר. במהלך היומיים הקרובים לפתע תגיע אליכם מחשבה, יגיע אליכם רעיון, משהו שלא חשבתם עליו לפני כן, משום שאתם שולחים את אותה קריאה אל כל הממדים שלכם בזמן ומרחב. ועתה, עקב התעלות האנושות, הודות לכל אשר מתרחש בממד החמישי, החלק הזה של החומה הולך ומדלדל. זכרו שדברנו על ספירלה זו כבר קודם לכן – אחת מגנטית ואחת חשמלית. זה כמעט כאילו יש לחומות אלה סדקים קטנים באלכסון והם אפשרו רק לגלים המגנטיים לעבור. עתה מתחילות החומות בסך הכול להידלדל ומאפשרות גם לתדרים הגבוהים של החלקים החשמליים לעבור. זה אומר שכאשר אתם חושבים על משהו ומגיעים למבוי סתום, אתם יכולים לשלוח זאת לחלקים האחרים שלכם, ובתוך 72 שעות אתם הולכים לקבל תשובה, אתם הולכים לקבל רעיון,מחשבה, דרך חדשה להסתכל על הדברים, מעבר חדש במוח בעודכם בונים את הסינפסות שלכם בדרך שונה. לפתע תתחילו לראות אפשרויות. זה חדש.

בהתחלה יהיה הרבה מזה. אנשים יבואו עם רעיונות נהדרים וכולם ישתמשו בהם. אולם הרעיונות שלכם יהיו קודם כל עבורכם. בחלקם ללא ספק יהיו ישימים עבור כולם על פני כדור הארץ, וחלק לא. תלוי בכם להבחין איזה כן ואיזה לא. נספר לכם שכאשר אתם מגיעים לכדור הארץ אתם הוויות מושלמות אולם עליכם לפצל מושלמות זו שכן פה לא יכול להתקיים שום דבר מושלם. אתם מסתירים מעט מהמושלמות שלכם בהתנסות אחת, ועוד קצת בהתנסות אחרת. נראה שאתם לא כל כך טובים בכך. איך אתם מכנים זאת? אתם מכנים זאת למגנט משהו. ובכן, בצד הזה אתם איומים בזה. אבל בדרך כלל זה אומר שהגעתם אל המושלמות בחלק אחר בממד אחר בהתנסות שלכם. אז למרות שיש לכם 11 הוויות חיות, חלקן בדיוק באותו מרחב על פני הפלנטה שלכם, לעולם לא תראו זה את זה. באופן מגנטי לא ניתן שתפגשו אנשים אלה. אולם עתה תהיה לכם נגישות לרעיונות. תתחיל עתה להיות לכם נגישות אל חלק מהעיבוד הנעשה בחלק החשמלי של המוח אליו לא יכולתם להגיע קודם לכן. החומות בין המציאויות הממדיות שלכם מידלדלות וזה חדש – חדש לגמרי. אנו מצפים לראות באיזה אופן תעבדו עם זה, איך תשתמשו בזה. נספר לכם שאתם יכולים גם לשלוח בנוחות את האנרגיה שלכם ובחלקו אנו נגבה זאת. חלק מהם באים במה שאנו מכנים ‘רתימת אנרגית האור’ על מנת להראות לכם את תהליך רתימת אנרגית האור ובאיזה אופן ליצור קריאה מושלמת ליקום על מנת שיביא את תשובותיכם. אולם נספר לכם שעתה, זה לא רק היקום, אלה גם האני האחרים שלכם והמושלמות המלאה של מי שאתם אליהם יש לכם עתה נגישות בכל אחד מחלקי המציאות הממדית, וזה חדש. אנו מצפים מאוד לראות מה אתם הולכים לעשות עם זה.

אנו אוהבים אתכם, יקירים. אנו מתבוננים אל כל דבר עמו אתם נאבקים ועובדים עמו. אנו כאן על מנת לפתוח דלתות עבורכם ולעזור לכם להיזכר מי אתם. אנו עוזבים אתכם עם שלוש תזכורות פשוטות: נהגו זה בזה בהערכה, טפחו זה את זה בכל הזדמנות ושחקו היטב ביחד.

אני מדען הלב.

אספבו

************

קריצות קוסמיות

חותם הרטט שלכם

ברכות יקירים,

אני Em. אני מצטרף היום על מנת להביא מסר של תקווה כדי לעזור לכם להבין את אשר מתרחש בגוף הפיזי שלכם, שכן השינויים קרובים. אתם זזים, ממש מעלים את עצמכם, ולא רק את הרטט אלא גם את הגוף הפיזי. אתם נעים לנקודה בה תוכלו להתחיל לשאת בגופכם יותר אור.

יקירים, אלה זמנים קריטיים על פני כדור הארץ. מיקמתם עצמכם כאן בזמן הזה משום שאתם נושאים משהו חשוב מאוד עבור האנרגיות דרכן אתם עוברים. אתם נושאים אלמנט מפתח ואתם חלק מכל היש, מהשינויים המתרחשים עתה על פני כדור הארץ. הבה נתייחס אל המתרחש בגוף הפיזי. אם תסתכלו באירועים החדשותיים המתרחשים על פני כדור הארץ באופן גלובאלי, תראו שיש איזון מאסיבי בין הזכרי לנקבי. זו הסיבה לכך שאני, כישות מאזנת, יכול לחלוק עמכם מסר זה של תקווה ושמחה. כן, זה באמת כך, שכן כאשר אתם מרימים את הצעיף אתם מתחילים לראות מעבר למגבלות של האשליות של כדור הארץ ושל מסגרת הזמן של האנושות. ככל שאתם מתקדמים במציאות הממד החמישי והמאפיינים החדשים שבאים עמה הופכים להיות יותר מוכרים, אתם מתחילים להבין יותר על כך. מדען הלב דבר גם על האופן בו הגוף הפיזי משתנה וברצוני להמשיך תהליך זה, בכך שאספר לכם מעט על האפשרויות.

זרעים של אור

יקירים, הייתם כאן כבר קודם לכן. ידעתם שאתם באים לכדור הארץ וזרעתם זרעים לאורך הדרך. מה, אם כן, דרוש על מנת לטפח זרעים אלה? לעתים זו פשוט הפעלה ופעמים אחרות זהו משהו שקורה המזכיר לכם מי אתם באמת. אתם עשויים לנהוג בדרך מהירה ולראות סימן בצד הדרך אשר יזכיר לכם משהו הודות לרצף המילים, או אולי סמל שיעורר זכרון עמוק. אלה בדיוק מסוג הדברים אותם מיקמתם בדרככם לפני שהגעתם לכאן. אלה הם הזרעים אותם זרעתם עמוק בתוך הרוח אשר יכולים לעזור לכם עם ההפעלה. תפקידכם הוא לחפש את אותו סנכרון, לגלות את מה שאנו מכנים ‘קריצות קוסמיות’ אשר מוודאות את העצמי האמתי שלכם. אלה עשויות להיות מלים אותן אתם קוראים או צליל שאתם שומעים, אשר לפתע יכו בלבכם כאמת. אנו מבקשים מכם שכאשר זה קורה, סגרו לרגע את הספר ובאמת נשמו זאת אל תוך הווייתכם. אפשרו לאנרגיה באמת להתיישב אל תוך מי שאתם ולנבוע מתוככם. מאיזו סיבה? משום שזה פותח את העטיפה המטמורפית שלכם ומאפשרת לאור להיכנס, יותר מאשר אי פעם חשבתם שאפשרי. כולכם נעים אל גוף של אור, אם כך אתם בוחרים. זה התהליך שלאט לאט תופס מקום על פני כדור הארץ, ונפתחו לכך היבטים רבים. יקירים, הסנכרון נמצא סביבכם, אם תתחילו להתבונן.

טוב, יש לכל זה חלק מעניין. ברגע שמוצאים את אחת מאותן קריצות קוסמיות והיא מופיעה בחייכם, סביר להניח שתתבוננו למקום נוסף ושם תראו עוד אחת. זה נראה כאילו אתם מכוונים עצמכם לראות דברים אלה אותם זרעתם ואתם מזהים את הטריגרים, אשר יאפשרו לכם להיכנס לרמה הבאה של האנרגיה והאור האישיים שלכם. אלה הם דברים קדומים הנמצאים ממש בכל מקום על פני הפלנטה. חפשו, אם כן, את הקריצות הקוסמיות האלה ומקמו אותן בתוככם. דעו שאתם יכולים גם למקם אותן עבור הסובבים אתכם. למרות שלא בהכרח תדעו מה הדבר אשר יכול לעורר אותם, אתם יכולים לעודד אותם למצוא אותם עבור עצמם.

סגנון חיים מסונכרן

אתם יודעים, יקירים, לא לפני זמן רב התחלתם לשים לב למספרים ראשיים. לעתים ראיתם 10 10 10 או 11 11, או אולי התבוננתם בשעון וראים 9 11 או 9 9 9. אלה הם טריגרים. מה, אם כן, הם אומרים? ובכן, אולי הם תמיד היו שם אך אתם פשוט לא הבחנתם בהם קודם לכן. אם תיקחו בחשבון את האופן בו הזמן נשמר, במיוחד בארצות הברית, המספרים האלה מופיעים בשעון פעמיים ביום אז זה לא חייב להיות סנכרון. יחד עם זאת, חשבו על מה שגורם לכם להסתכל בשעון בדיוק ברגע המסוים. זו הנשמה שלכם, הרוח, המתכווננת לסנכרון הסובב אתכם; זה אומר לחיות בסגנון חיים מסונכרן. אתם לומדים לחיות בדרך שונה לחלוטין, דבר האפשרי עבור כל אחד מכם משום שאתם נמצאים באור. למדתם איך לעשות זאת שוב ושוב. יקירים, נספר לכם שהקסם מגיע, ואתם תלמדו להיות קסומים עם הקריצות הקוסמיות האלה. תלמדו כיצד לפרש את הרוח ואיך לבטוח בתקשור שלכם בדרך אחרת. כן, חלק מאותם אימותים [מהמילה אמת – חמדה] יהיו בכל מקום על מנת שתראו אותם.

במהלך החודשים הקרובים תראו רבים מאותם סינכרונים ומאותן קריצות קוסמיות. דעו שהם נמצאים כאן על מנת לאשר מחדש שאתם נמצאים בדרך הנכונה. ואם אינכם רואים אותם, פקחו עיניכם ושימו לב. ברגע שתראו את הראשון, הבחירה בידכם האם לפקפק בו או לא. אתם יכולים לומר: “טוב, זה רק הדמיון שלי. אני שוב ממציאה משהו.” או שאתם יכולים לקחת זאת כסימן מהרוח מהעבר השני של הצעיף, תזכורת עבורכם לשים לב, שכן יקירים, זו הדרך בה אנו מדברים עמכם. לא תמיד אנו אומרים את הדברים בכל כך הרבה מלים מה בדיוק הולך לקרות. פעמים רבות, אנו פשוט זורעים זרע של רעיון אצלכם ואנו מבקשים מכם לאפשר לו לצמוח. אז אנו מתבוננים כיצד אתם מטפחים אותו, איך אתם מפתחים אותו למשהו קסום מאוד מעבר למה שיכולתם לעשות בכל דרך אחרת. זרעי האור נמצאים עמכם עתה ולרוח שלכם, לנשמה, יש רבים מהם אותם אתם זוכרים. מהרמה הפיזית, כפי שאמר מדען הלב, דברים רבים מתרחשים עתה על פני כדור הארץ עם כמות עצומה של ניקוי של הרמה הפיזית. הגעתם כמעט לצד השני של זה ואתם תראו עוד מתהליך זה הממשיך. הבה נסביר לכם פיסה אחת אשר עשויה לעזור לכם לדעת זאת בעודכם פוסעים קדימה, במיוחד כאשר אתם מתחילים לחפש את הסנכרון בחייכם ואת הקריצות הקוסמיות.

חותם הרטט

לכל חלק בגופכם יש רטט. ניתן לראות זאת בבירור אם מסתכלים על הידיים. לחלק הקדמי של האצבע יש רטט שונה מאשר לציפורן שהינה הרבה יותר דחוסה. כן, הרטט הרבה יותר גבוה בציפורן מאשר בחזית האצבע. יחד עם זאת, לכל היד יש רטט שלה כקולקטיב. למען האמת, לכול הגוף שלכם יש רטט קולקטיבי אותו אנו מכנים חותם הרטט. ניתן להפעיל את חותם הרטט שלכם בדרכים רבות. ראיה או שמיעה של משהו, יכולים להפעיל אותו. לעתים תכופות קריאה שמזכירה לכם זמן בו חותם הרטט זרם בחופשיות מכול חלק בהוויה יכולה להפעילו. דבר זה לוקח אתכם שוב הביתה אל תוך רטט של בריאות; דבר זה אפשרי עתה יותר מאשר אי פעם בעבר. זה חלק ממה שאנו נעשה עם זרע החותם, רטטי זרע הנשמה, הרוח, וההפעלות. כולכם יכולים ליהנות מכך בדרכים שונות, משום שעתה גופכם מוכן לקבל זאת שוב. אנו מעודדים אתכם לפתח הרגל של חיפוש והגעה אל אותם סינכרונים, לכתוב אותם או לקרקע אותם בדרך כלשהי. גם כאשר מספרים לחבר את מאורעות היום, מתחילים סגנון חיים של סנכרון אשר מאפשר לגלות את השביל בעל ההתנגדות המועטה ביותר דרך כמעט כל קושי שאפשר לדמיין.

אלה הם זמנים של שינויים אדירים על פני הפלנטה שלכם, ואין ספק שאתם חלק מכך. וכך, מתוך ידיעה זו, מצאו את אנרגיה האישית שלכם. גלו את השירים המהדהדים עמכם, אלה בעלי אנרגיית הצליל שהינם בעלי משמעות עבורכם. קראו את הדברים שגורמים ללבכם “לצאת” ואפשרו לעצמכם לראות את הסנכרון בשלטי הדרכים בעודכם נוסעים בדרך המהירה. כאשר תחושו שמשהו הופעל, סגרו לרגע את הספר ועכלו עד הסוף את משמעות המלים. פתחו הרגל לחפש סנכרון, מכיוון שאנו נדבר אל כל אחת ואחד מכם באותם רגעים. רבים מזרעים אלה אתם עצמכם זרעתם. לפני שבכלל הגעתם לגוף הזה, מיקמתם קריסטלים בדרך על מנת למצוא את הזמן המושלם להתפתחות. הקריסטלים האחרים פשוט מאפשרים לנו לתקשר עמכם ולספר לכם על הדרך הקלה ביותר. אנו חולקים עמכם את הרטט הגבוה ביותר שלכם, על מנת לעזור להחזירכם לשמחה בכל הזדמנות באמצעות התהליך שאתם עושים.

שמרו על עיניים פקוחות

יקירים, הגעתם לרמה חדשה על פני הפלנטה, ואתם מתקרקעים בדרך חדשה. אלה הם זמנים קסומים עבור כל אחת ואחד מכם, אנו מצדיעים לכם. כן, אתם מצליחים מאוד. יחד עם זאת, אנו יודעים שבזמן הזה יש הרבה קושי וסכסוכים. יש עתה על פני הפלטה גל אדיר של נפרדות; נראה שכל אחד דואג רק לעצמו ואינו מוטרד כלל בקשר למודעות המאוחדת. הדבר ישתנה ויתחלף, שכן הלכה למעשה אתם ברמה של פתיחת הדלתות לאפשרויות, אך הדבר ידרוש את כל אחת ואחד מכם על מנת לממש זאת. זו הסיבה שאנו חולקים עמכם מידע זה ואת אשר אתם מתחילים לעבור. זה יכול להשפיע על גופכם, על הרגשות, ועל האנרגיות האישיות. זה משפיע גם על הדרך בה אתם עובדים עם החיים וחווים שמחה שהינה הפיסה שאנו רוצים לראות חוזרת אל כל אחד ואחת מכם. כן, כן, זה האור שבעיניכם כאשר אתם מתרגשים. ביכולתנו להראות זאת לכם באמצעות הקריצות הקוסמיות אשר נמצאות עתה סביבכם. כל שעליכם לעשות, יקירים, זה לשמור אתהעיניים פקוחות.

נדבר אליכם באמצעות קריצות קוסמיות אלה, אז זהו וחגגו אותן. ככל שהזמן יתקדם אתם תשמעו דברים רבים מהצד השני של הצעיף, ובעצם זו ההידלדלות של הצעיף אותה אתם חווים. הרווחתם זאת, יקירים. הגעתם לרמה בה אתם יכולים להתחיל להקשיב בדרך חדשה.

בכבוד גדול ביותר אני חולק זאת עמכם. חגגו את העובדה שהאנושות מגיעה לרמות יפהפיות אלה של אור ושל יכולת לשנות את כל ההיסטוריה שהיתה לכם על פני הפלנטה. יש לכם עתה הזדמנות להיכנס יותר לחברה מועצמת עבור כל אחד ואחת מכם.

אנו עוזבים אתכם עם שלוש תזכורות פשוטות: נהגו זה בזה בכבוד, טפחו זה את זה ושחקו היטב ביחס. אני Em.

אספבו.

**************

אמור לומד על גבולות בריאים

ברכות יקירים, אני שומר הזמן.

באתי היום על מנת לחלוק פרק נוסף על איש צעיר הגדל בימים של למוריה. יש הקבלות רבות למתרחש היום על פני כדור הארץ. ובכן, אזוז הצידה ואביא את מה שאנו מכנים הקולקטיב לקחת אתכם למסע של זמן ומרחב, חזרה לימים של מו*.הבה ניקח אתכם, יקירים, לאנרגיות החדשות אותן חווה אמור.

אמור מתחיל לעבוד בתוך האנרגיה של עצמו ומתחיל לאהוב את אשר הוא עושה. אמור מרפא. הילר. הוא נעשה מודע מאוד לכך שהוא מרפא, ולכך שהאנשים מתרפאים בדרכים שונות. אמור הינו הילר המרפא באמצעות המלים שלו. יש לו יכולת מדהימה ועמוקה לשקף לאחרים בדרכים ייחודיות מאוד. הוא עובד במקדש להשבת הנעורים, באחד מתוך המקדשים הרבים שהיו קיימים באותם ימים במו. למוריה הינו מקום גדול מאוד ולמרות שהאוכלוסייה מפוזרת באזורים רבים ושונים, הוא התמקד באחד מהאזורים היותר פופולריים והיותרעסוקים. אחת לשלוש שנים בערך היו האנשים מגיעים אל המקדשים, מעשה שהיה חלק מהעובדה שהאנשים חיו אז עד גיל 300. ללמוריאנים היתה הסתכלות אחרת על החיים, תחושת דחיפות שונה ביחס לכל שנייה במהלך היום. אפשר היה לחשוב שבגלל שהם חיו עד גיל 300 היה להם פחות כבוד לחיים, אך זה לא היה המצב. על כל יום היה להיות משהו מיוחד. כל אחד ניצל את האנרגיה שלו בנסותו להביא את ה”עכשיו” היעיל ביותר לכל רגע אותו הוא יכול היה לשאת בחייו.

היום אנו מוצאים את אמור עוסק במה שהייתם מכנים ‘קליטה’. כאשר האנשים הגיעו למקדשים, היו מספר דברים שהיה עליהם לדעת. למרות שרובם היו שם כבר פעמים רבות, הם היו צריכים לקבל תזכורת ביחס למספר דברים אליהם היה צריך לשים לב. כאשר הם נכנסו אל אותו מרחב האמתי של הממד החמישי, וכל מה שהיה להם בראש ובלב, התגשם מהר מאוד בחייהם. אמור היה אחד מאלה שישבו עם הבאים להזכיר להם: “בבקשה, אם יש משהו שאתם מפחדים ממנו, אל תיקחו אותו עמכם למקום מיוחד זה, שכן בדיוק כמו כל דבר אחר, אפשר ליצור פחד במרחב קסום זה.”

היו במקדשים שורות של קריסטלים יפהפיים אשר שיקפו אנרגיה. הקריסטלים לקחו את אנרגיות הראש והלב, ערבלו אותם יחד ושקפו אותן חזרה אל האדם. זה היה חלק ממה שעזר לארגן מחדש את הגוף הפיזי על מנת שיוכל להתעלות לרמה אחרת. בו זמנית הם ארגנו מחדש את גוף הרגשות, דבר שהיה הרבה יותר קשה שכן לכל אחד היה היבט שונה עמו הוא עבדבדרכים שונות. בעצם תהליך זה ניקה את השאריות מהדרכים הישנות. פעמים רבות נצמדו האנשים לדרכים הישנות ותפקידו של אמור היה להזכיר להם שהם נכנסים למקום בו יש השתקפות מושלמת, ולכן הם חייבים להיות זהירים עם המחשבות והרגשות אותם נשאו פנימה לאותו מרחב. היתה לזה חשיבות קריטית.

אמור עבד אתם ומצא עצמו עובד די הרבה. לעתים כאשר החל את השיחה, היו האנשים רואים מי הוא באמת. במהלך תקופות חיים רבות הוא חי עם שקיפות, ופיתח שקיפות של מורה ומרפא חשוב מאוד. זה המקום בו אתם מאפשרים לאנשים לראות מי אתם, משום שיש לכם שליטה מלאה על  המעטפת המטמורפית שלכם.הודות לכך אנשים יכלו לראות את המוטיבציה שלו. הם יכלו לראות את לבו, דבר שמהר מאוד איפשר להם לסמוך עליו. הוא גילה גם שלעתים לוקח לו לקלוט מישהו זמן רב יותר מאשר לעמיתיו שעושים את אותה עבודה. אמור דאג וגם היה מסוקרן ביחס לכך, ולכן הוא פנה אל מי שהיה הבוס שלו, או האיש שמעליו, ובקש הדרכה. טוב, באותם הימים הם כלל לא החשיבו מישהו כאדם שנמצא “מעליו” בכל דרך שהיא. היו מספר אנשים אחראים על לוח זמנים ועל תיאום תפקידים. אמור שאל אם הוא עושה משהו לא בסדר, משום שלקח לו זמן רב לקלוט את האנשים יותר מאשר לעמיתיו. הם צחקו ואמרו: “אמור, אינך מבין. האנשים משתקפים אליך משום שהם בוטחים בך. זה משהו שלבטח הרווחת במהלך תקופות חיים רבות, ולכן אנו מעודדים אותך מאוד להשתמש ביכולת זו. עליך להיות זהיר פן ישימו האנשים את חייהם בידיך. זה אינו דבר יאה, משום שמבלי משים הם ירצו שאתה תיקח את העוצמה שלהם. זהו אחד מהמנהגים שבמו מתנגדים לו מאוד: אל תיקח את העוצמה של מישהו אחר, גם אם הוא מציע זאת בחינם. חשוב שכל אדם תמיד יאחז בעוצמה שלו בחוזקה בתוך עצמו. אם הוא רוצה לשקף עצמו דרכך ולקבל רעיונות או אנרגיות, עליך להיות זהיר, אדם יקר, משום שהאנשים יתאהבו בך. זה פשוט מאוד. הם רואים את לבך הפתוח לרווחה, ולכן בסופו של דבר הם יישענו עליך, וזהיוצר בעיה.”

ובכן, אמור לקח את האנרגיה הזו וחדל לדאוג ביחס לכמות האנשים אותם העביר או  איתם יכול היה לדבר במשך היום. הוא החל לתקשר עם אנשים ואיפשר להם לראות אותו. לעתים הוא אפילו היה חולק את חוויותיו והאנשים אהבו זאת. הם קבלו המון מהפגישה ומהמקדש הרבה יותר מהרגיל, הודות להכנה שאמור עשה להם. הוא חלק את הרעיון של להיות מסוגל לפתוח את הלב ולא להיכנס פנימה עם כל אנרגיה שלילית שהיא. הם הניחו אנרגיות אלה בצד לעת עתה. אמור היה אדם אדיר בכך שהיה מסוגל לארגן זאת בצורה כה יפה. להיכנס ולצפות לנס נתן לאנשים את החרות, כך שהם יכלו לרפא עצמם.

אמור זכר את הדברים. לעתים תכופות האנשים הושיטו יד מעבר לשולחן, לקחו את ידו ואמרו: “אמור, פשוט אמור לי מה לעשות כאן. אני כל כך אובד עצות, כל כך מבולבל. יש לי את הבעיה הבאה.” הוא היה מתיישב בנוחות ואומר: “ובכן, הבאת את הבעיה מסיבה כלשהי. יש משהו שאת הולכת להרוויח מזה בדרך כלשהי, אז קחי את הזמן שלך. מצאי מה זה ואפשרי לאנרגיה להשתקף חזרה ממך באמצעות המקדש להשבת הנעורים.” מהר מאוד למד אמור לשמור מרחק בנינוחות. הוא יכול היה לשמש את היקום ברמה גבוהה מאוד בכך שהיה הוויה של אנרגיה העובדת עם המלים לעזור לאנשים לרפא את עצמם. הוא הפך להיות טוב מאוד בעבודתו, עד  כדי כך שאלה שעבדו מעליו החלו לשלוח אליו אנשים. הם רצו שישתמש במתנות שלו לאמן אנשים אחרים, לעזור ולהראות להם, ולהכין אותם לקבל את ההתנסות הגבוהה ביותר האפשרית. לעתים תכופות היו חניכים יושבים בפגישות של אמור עם אנשים והם יכלו ללמוד ממנו רבות.

פעם היה אדם בשם eM שהיה מעט מבוגר יותר מאמור. אתם מבינים, כאשר יש תוחלת חיים כה ארוכה כמו שהיה בימים של למוריה, לא דואגים ביחס להבדלי גיל. בתוחלת החיים הקצרה שלכם כאן על פני הפלנטה ארץ, תמיד מצפים מהמבוגר יותר לדעת יותר במידה מסוימת, במיוחד כאשר מדובר בילדים. יום אחד ישבeM בפגישה של אמור כאשר גברת צעירה נכנסה והסתכלה בהערצה אל אמור כאשר החל לעבוד עמה. אמור אמר איך לשחרר את מחשבות היומיום שלה, לנקות את האנרגיה על מנת להשיג את הפוטנציאל הגבוה ביותר של ההשתקפות של כל הקריסטלים במקדש הגדול לחידוש הנעורים. הוא עבר עמה בבהירות והצליח למדי, שכן הוא היה אדם קסום מאוד. כן, eM התרשם מאוד ושאל את אמור: “כיצד אתה מצליח לשמור מרחק? איך אתה מצליח לגרום לאנשים לקבל על כך אחריות?” אמור ענה: “eM, החלק הכי חשוב ביחס לזה הוא פשוט ליצור עבורם את המרחב בו ייצרו את הנסים של עצמם, משום שזו הדרך בה האדם מחזיק בעוצמה שלו ומבריא. אם אני אצור עבורו את הנס זה לא יעבוד, משום שיהיה עליולשוב אלי כל שלוש שנים. יהיה עליו לחפש אותי שוב על מנת שאעזור לו לקבל את אותה אנרגיה מהמקדש. אולם אם אני מלמד אותו איך לשחרר את אשר צריך לשחרר על מנת להגיע לפוטנציאל הגבוה ביותר, כל פעם שהוא ישוב הוא יביא את האנרגיה של עצמו. הוא יוכל לעבוד עם זה בעצמו, וזו באמת הצלחה עבורי.”

אמור הצעיר היה חכם למדי ביחס לגילו. הוא הבין כיצד יש ללכת בדרך, איך לעבוד עם הלקוחות של מו, ובמיוחד באיזה אופן לעבוד עם העצמה. ניתנה לו מילה נהדרת על ידי חבר יקר שהלך לעולמו להביאה לחברה שלו. אמור היה בצוות המעבר שלו. שמו היה Etu והוא היה בלשן גדול אשר עסק בלימוד השפות המוקדמות בהתפתחות של מו. לפני מותו נתן  לאמור מילה נפלאה כדי שינסה להחזירה לשימוש: אספבו. תרגום פשוט שלה אומר: “תודה שלקחתם חזרה את עוצמתכם.” זו היתה מילה שאמור ניסה להשתמש בה בכל פעם שברך מישהו. בכל פעם שאמר שלום או להתראות הוא אמר “אספבו”, אולם לעתים המילה בלבלה את האנשים. הם שאלו: “מה פירוש המילה?” “מה אמרת לי עכשיו?” “מה זה צריך היה להביע?” ואמור היה מקדיש דקה לעבוד עמם ולעזור להם להבין: אתם כאן, אני כאן. אנו נפרדים זה מזה אולם אנחנו אותו הלב ואנו יכולים לחלוק הרבה. אולם חשוב שתחזיקו בעוצמה שלכם על מנת שתהיו הפוטנציאל הגבוה ביותר ואני אאחז בזו שלי. הפרדה זו הלכה לאיבוד לאנשים רבים אשר עבדו בתפקיד של אמור, אך היו גם רבים שלא.

רוב האנשים יכלו לעבוד 3 שנים כל פעם, ואז היה עליהם לעזוב ולעולם לא לשוב לאותו תפקיד. הסיבה לכך היתה שהם הפכו להיות מה שאתם מכנים “שרופים”, שהינו דבר נפוץ מאוד כאשר לוקחים ממישהו את העוצמה שלו. דעו שזה אחד הדברים היפים אותם למד אמור בשלב מוקדם בחייו. הוא למד איך להשאיר אנשים בעוצמה שלהם בעוד שהוא מעצים אותם בדרך הכי טובה שידע. זה נתן להם את ההשתקפות הטובה והגבוהה ביותר של עצמם, ואת היכולת לשחרר אנרגיה שלילית ללא שיפוט. כל אחד נושא הן אנרגיה חיובית והן שלילית, ואמור לעולם לא שפט זאת כטוב או כרע. הוא פשוט אמר להם שהם יגיעו לפוטנציאל הגבוה ביותר אם יוכלו למקם זאת על מדף לפרק זמן ולעבוד באזור שונה. דבר זה עבד טוב למדי ואמור חלק זאת עם eM, אשר נשאר עמו במשך כמעט חודשיים תוך שהוא עובד עם אמור באותו תהליך, עד אשר eM החל לעבוד לבד ולהכין אנשים לפוטנציאל הגבוה ביותר שלהם. לא ארך זמן עד אשר eM החל לקבל תגובות מהאנשים, ימים, שבועות או חודשים לאחר שעזבו את המקדש. האנשים האלה מן הסתם עברו את אחת מתקופות חידוש הנעורים הטובות ביותר שיכלו לעבור, וזה היה הודות למלים ש eM חלק עמם. eM התפרסם מאוד בזכות שהלך בעקבות אמור. באותם ימים לא היתה תחרות, כדרך דיבור, כי פשוט לא כך עבדו הדברים.

אחת מהשמחות הגדולות שיכולה היתה להיות לאמור היתה שהוא יכול היה לזרוע זרעים במישהו, אשר לקח זרעים אלה אפילו רחוק יותרממנו ויצר משהו קסום. זוהי רמה של העצמה, יקירים, אשר היתה נפוצה בימים של מו ואשר מתחילה עכשיו לחזור לכדור הארץ, אפילו היום. זה היה הפוטנציאל הגדול ביותר אם יכלו לחלוק עם מישהו משהו והוא יכול היה לקחת זאת אפילו יותר רחוק מאשר אתה לקחת. כן, זוהי התפתחות ואת זה עשה אמור באותם הימים. במיוחד כאשר ישןהיה אמור מודה בכל פעם שהתמקד בהחזרות. אמור הכיר את הסוד הזה. הוא עבד עמו ובכל לילה, לפני לכתו לנוח, הוא היה מודה על הדברים הנפלאים שקרו במהלך היום, או על כל דבר אחר שיכול היה למצוא אשר היה יפהפה ועליו יכול היה להודות. הוא היה מלא הכרת תודה שהוא יכול היה להעביר הלאה משהו קסום ובכל פעם כשאמר אספבו, זה היה מזכיר לו את החוויה.

אנו עוזבים אתכם עם אותם זמנים יפהפיים, כאשר אמור היה מודה לאותו יום. הכול היה טוב במו.

אני שומר הזמן.

אספבו

הקבוצה

*מו – קיצור של למוריה.

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – 2018 www.Espavo.org הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!