תקשור 4

~ אחריות ~
איזון העוצמה

הוגש באו”מ, בוינה אוסטריה, ביום 21.5.2001

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

big_4

side_4

ברכות מהבית,

אה, כן. אנו מתבוננים בחדר ורואים פנים מוכרות. אך יותר חשוב, אנו רואים משפחה. כאשר הנכם מתבוננים סביבכם ורואים עצמכם בעיני האחרים, זה המראה החשוב, שכן זה חלק מכם המחבר אתכם לעוצמתכם. זה החלק בכם אותו תיקחו עמכם כאשר תלכו מכאן היום. אתם הופכים להיות מלאכים אנושיים בבריאת המרומים על פני האדמה, והתהליך החל כבר.

ברגע זה נשנה את האנרגיה בחדר. נספר לכם סוד. בזמן הקצר בו הנכם נמצאים כאן יחד, ובזמן הקצר שאתם שוהים באנרגיה הזו, לא תזדקנו.

[תגובה בקהל]. אה, אתם אוהבים את זה. בזמן הקצר בו אתם נמצאים באנרגיה יחדיו, נחלוק עמכם את רטט הבית. קחו נשימה עמוקה, יקירים. נשמו אותה וקבלו אותה אל תוך גופכם. זהו חלק בכם אותו שכחתם. הסכמתם לבוא ולהניח כף רגל לפני כף רגל מבלי לדעת להיכן אתם הולכים וללא היכולת להיזכר מי אתם, ואנו מכבדים אתכם מאוד. אתם יושבים בנוכחותנו; אתם קוראים את החומר שהשומר הוציא בצורה של ספרים. אתם קוראים את המדיטציות והמסרים באינטרנט. ואתם מכבדים אותנו. נספר לכם, שאנו הם אלה המכובדים בכך שאנו יושבים בנוכחותכם, משום שאתם הם אלה שהיה להם האומץ לשכוח מי אתם כאשר השארתם מאחור את מורשתכם ואת הזיכרון של עוצמתכם.

בחירת הנבחרים

רבים מהנמצאים בחדר זה הם כאן בפעם הראשונה, אולם לידיעתכם, שמותיכם שמרו עבורכם את המרחב הרבה לפני שהגעתם לכאן. אנו מודים לכם על ההקשבה. מצאו דבר אחד אותו תוכלו לקחת מהזמן שלנו יחד ויישמו אותו בחייכם כאשר תלכו מכאן. זה הסוד של היקום וסוד ההיזכרות בעוצמתכם.

אתם נמצאים בצומת מאוד מיוחד. אתם המשיחים. ישנם רבים מכם כאן בחדר שהיו גם באטלנטיס. רבים מכם התעוררו על מנת לשוב ולחולל הבדל בזמן הזה. ואתם כאן.

מערכת היחסים שלכם עם הזמן משתנה בעודכם חשים בשינוי האנרגטי. האנרגיה שהגיעה מהשמש וששוחררה במהלך החודש האחרון הכניסה להילוך אירועים חדשים רבים על פני הפלנטה ארץ. בחודשים הבאים תהיה לכם הזדמנות להיכנס לעוצמה שלכם הרבה יותר משדמיינתם. זו הזדמנות עבורכם להיזכר ולדרוש את המורשת ואת זכותכם המולדת לעוצמה אמיתית. אתם רגילים מאוד לתת אותה למנהיגים. אתם רגילים מאוד לתת אותה למורים, למדריכים הרוחניים, ואפילו לנו. אולם ימים אלה מגיעים לסיומם שכן אין זה הולם יותר עבורכם לתת את עוצמתכם למנהיגים. אין זה הולם לתת את עוצמתכם לאף אחד ולשום דבר.

האם אתם בוחרים את הבריאה של המרומים על פני האדמה? האם אתם רוצים לשנות את המציאות למשהו שתאהבו יותר? עתה יש לכם הזדמנות לכך. זו המתנה שהשמש שלכם הכניסה עבורכם להילוך. גם עתה האנרגיה מתאכסנת בפלטות הטקטוניות של הפלנטה, מכיוון שגם היא עוברת התפתחות.

כלים של העצמה

נספר לכם היום סוד חשוב מאוד נוסף, משום שבשינוי של כדור הארץ יצרתם אנרגיה חדשה. באנרגיה חדשה זו יש כלים היכולים לעזור לכם להחזיק ולהפיק תועלת מעוצמתכם האמיתית. כלים אלה הינם הכלים היכולים לאפשר לכם ליצור בקלות את התשוקה בחייכם ולראות אותה על בסיס יומי. נציע לכם כאן שני כלים חשובים לשימוש על פני כדור הארץ החדש. כה רבים מכם עסוקים בחיי היומיום עד שאינכם משאירים זמן לעצמכם. אומנות ההוויה בדרך כלל נזנחה על פני הפלנטה שלכם. אם היינו אומרים לכם שאתם אֶל. אילו סיפרנו לכם שאינכם חלק מהאל, אלא כל אחד מכם הינו אל שלם, האם הייתם לוקחים חמש דקות לעצמכם? נהגו בעצמכם באופן זה, שכן זו האמת. בכך שהנכם לוקחים זמן לעצמכם ופשוט להיות, אתם מכבדים את האל בדרך הגבוהה ביותר. כאשר כולכם מתייחסים קודם כל לעצמכם ומעיזים ליצור תהודה בתוך הלב, אתם יוצרים את הבית. כך אתם מביאים את רטט המרומים אל פני האדמה.

בחלקכם נוגעים מלאכים בעודנו מדברים. פשוט נשמו את האנרגיה, יקירים. אנו יודעים שאתם עסוקים מאוד בהנחת כף רגל לפני כף רגל במשימות רבות מאוד אותן עליכם לעשות, עד שאינכם לוקחים לעצמכם אפילו חמש דקות. זה הזמן עברוכם פשוט להיות. שאפו זאת פנימה ותזכו מחדש בכיוון חיי היומיום. שוב תאחזו בעוצמתכם ותיצרו את המציאות שתתמוך בכם במלואה. היו אמיצים לשפר את איכות החיים בכך שתאפשרו לזמן להיות.

אה, מהו, אם כן, הכלי המהולל השני? מהו אותו קסם חמקני שיש ביכולתנו לתת לכם במשיכת קולמוס אשר יוכל לעזור לאנשים להבין כיצד להתחבר לעוצמתם? עוצמה ללא איזון הינה חסרת תועלת. כאשר אתם נכנסים לאגו וכל האנרגיה מתנפחת, אין איזון וללא איזון אין עוצמה. ישנה דרך אחת בלבד לאזן את העוצמה, והיא באמצעות האחריות האישית. כיצד ניתן לזכות באחריות? ישנו דבר אחד בלבד בעבורו הנכם אחראים. אמרנו לכם שוב ושוב. אתם אחראים על המציאות שלכם. הבחירות הינן מתנה אותה נתתם לעצמכם מתחילת המשחק. אתם הנבחרים ואתם ביקשתם להיות כאן. בחירותיכם הובילו אתכם לזמן של בריאה מוגברת.

האם זה משנה מה עושה מנהיג המדינה? כן, ברור שכן, אולם האם זה הולך להשפיע עליכם? זו באמת בחירתכם. אתם שואלים: “האם זה הולם לתת את עוצמתי בכל צורה שהיא?” לא, זה לא. אולם אנו מבינים שאתם עושים זאת כבר במשך זמן ארוך מאוד, והרגלים ישנים קשה לשרש. אתם פונים אלינו בבקשת תשובות. “אמרו לנו באיזו דרך לפנות, להיכן להסתכל וממה להיזהר.” חלקכם באים אלינו על מנת לשמוע בדיוק דברים אלה. לעתים תכופות אנו מדברים במונחים כלליים על מנת לא לקחת מכם את עוצמתכם. תשובות אלה ידועות לכם בלב כל הזמן, אתם פשוט אינכם רגילים לבטוח בעצמכם. אה, אולם הצעיף עבה. הרבה יותר קל לראות הוד באחר מאשר בעצמכם. כיצד, אם כן, תתחילו לראות אותו בעצמכם? עושים זאת באמצעות לקיחת אחריות על האושר האישי. העזו לעשות דבר אחד בשבוע אשר ישפר את איכות חייכם בדרך קטנה כלשהי.

“אה, אולם אינני שווה את זה,” אתם אומרים. או: “אולם אם אעשה זאת, כיצד זה יעזור לאחרים? איך אני יכול לשנות את העולם אם אני עושה משהו עבור עצמי?” האמונה שעליכם לסבול על מנת להשיג רטט גבוה יותר מושרשת עמוק בתוך הזיכרונות התאיים שלכם. אמת זו הלמה את הרטט הנמוך שהייתם, אולם אין לה יותר אותה השפעה. דבר ראשון בחרו את מה שמזין את הלב האישי. בחרו את אשר יוצר את המציאות הגבוהה ביותר שלכם ואם אינכם מאושרים בה, היו אמיצים על מנת לבחור שוב.

כוונון אנרגיית הבית

אנו יודעים שאלה הן מילים בלבד. אנו יודעים שמאוד קשה לכם ליישם עקרונות אלה כאשר הנכם מתבוננים במציאות שלכם מאחורי הצעיף אותו בניתם בצורה כה טובה. אילו רק יכולנו להסיט את הצעיף לפרק זמן קצר בלבד, הייתם רואים מי אתם. איננו יכולים להסיט אותו, משום שדבר זה ייקח מכם את עוצמתכם. במקום זאת, אנו מציעים לכם את אותן הפוגות אשר תעזורנה לכם להיזכר איך זה מרגיש להיות בבית. נשמו זאת, יקירים, מאחר שבעוד אנו ממלאים חדר זה, רטט הבית נמצא סביבכם עתה. אנו לוקחים את הכנפיים ונוגעים בכל אחד ואחת מכם כאן, בחדר זה. אל תפחדו, מאחר שאתם חשים את הלב האישי שלכם. איננו עושים לכם דבר. אנו פשוט יוצרים זאת, ובבחירתכם את הדבר אתם יוצרים את הבית בצד שלכם של הצעיף. בבחירה זו הנכם משנים את כל היש. בחרו לעצמכם והכול יסתדר בצורה נוחה. היו אחראים לעצמכם ועוצמתכם תתעצם.

אם אתם חשים לפעמים סחוטים, זה בגלל שאתם לוקחים על עצמכם אחריות של האחרים. למרות שיתכן ואתם עושים זאת מתוך תשוקה כנה לעזור, האמת היא שאתם לוקחים מהאדם את עוצמתו. זה איננו תפקידכם לקחת אחריות עבור אלה הבאים אליכם לשם קבלת ריפוי. ילדיכם אינה האחריות שלכם. במקום זאת למדו אותם כיצד לקבל על עצמם אחריות לעצמם בכך שקודם כל תקבלו אחריות על עצמכם. כווננו את האנרגיה בצורה זו ותהלכו במרכוז אשר יהיה ניכר בכל אשר תעשו. כך תישאו את רטט הבית בכל פעם שתבליחו חיוך ובכל פעם שתיכנסו לחדר כלשהו. האנרגיה תנבע מלבכם ותשנה את העולם.

להתמודד עם הזיכרונות מהבית

אתם עמנו יחדיו בזמנים קצרים אלה. אנו חולקים עמכם זיכרונות של הבית ודמעות עולות בעיניכם, שכן אתם נזכרים בכל מה שאתם מתגעגעים אליו. אתם מסוגלים לשחק את המשחק אך ורק משום ששכחתם את הגעגוע הביתה. כן, יש ביניכם אנשים עייפים. כן, יש ביניכם כאלה שיעזבו. יש ביניכם כאלה הרוצים ללכת הביתה. נספר לכם שכאשר מגיע הזמן לכך, הבחירה הינה שלכם, משום שאנו נקבל אתכם בזרועות פתוחות. האושר שכולכם תחושו כאשר תיכנסו לחדר הכבוד האדיר, מחיאות הכפיים שתצלצלנה עבורכם, תישמענה במשך עידנים. מחיאות הכפיים תהיינה עבור אלה אשר העזו לשחק את המשחק מאחורי צעיף השכחה. הדי התרועות שישמעו יימשכו לעולם בתוך תאי הזיכרון האישיים שלכם, משום שבחרתם להיות כאן בדיוק בזמן הזה. אם תבחרו להישאר, נהלך לצידכם כאשר תאפשרו זאת תוך מתן תזכורות עדינות של רטט הבית. החיים שתגעו בהם בעזרת רטט זה יהיו הרבה מעבר להבנתכם. אתם הנכם משפחת האור ואתם תזכירו לאחרים באותה דרך שאנו מזכירים לכם. היו גאים במורשתכם, משום שאתם הופכים להיות מלאכים אנושיים אשר יהלכו על פני כדור הארץ החדש.

היו אחראים לנשיאת רטט הבית בכל אשר הנכם עושים. היו אחראים להליכה אחר תשוקת הלב, משום שרק כאשר תעשו זאת, המלאכים ייגעו בכם. נגיעת מלאך הינה משהו שכולכם יכולים לצפות לו. אולם דעו שנגיעה של מלאך מגיעה יחד עם אחריות. היא באה עם אחריות להעביר אותה לאחרים. עבדו יחדיו על מנת לזכור את הבית, והמרומים יגיעו לאדמה. אנו רואים דמעות, אנו מבינים שאתם מתגעגעים הביתה. דעו שגם אנו מתגעגעים אליכם וששוב נשחק יחדיו. זו הבטחתנו. כמה שלא תנסו, לא תצליחו להפריד עצמכם מהבית. אתם חלק מאיתנו ואנו חלק מכם, ואנו מודים לכם על הזמן שאיפשרתם לנו לשקף לכם היזכרות של הבית.

דרשו את אחריותכם, מכיוון שעוצמתכם ואושרכם יגבירו את העוצמה. זו המתנה הכי אמיצה שיש ביכולתם לתת ליקום כולו. הסובבים אתכם יריעו לכם על כך שנקטתם בפעולות אלה, מאחר שלעתים הן מצריכות אומץ רב מאוד. יש ביניכם ארבעה בחדר זה, אשר עשו שינוי אדיר בחייכם במהלך ששת החדשים האחרונים. אנו מריעים לכם. אנו מריעים לכם. אנו מריעים לכם.

היו אמיצים, יקירים, להושיט יד לתשוקה האישית. ראשית אזנו את האחריות ואז מצאו את העוצמה. ואם אי פעם תשכחו מי אתם, אם אי פעם תשכחו מדוע הנכם כאן, ניגע בכם בנגיעה של מלאכים, מכיוון שאנו נמצאים כאן על מנת להזכיר לכם. בכבוד גדול ביותר אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו והעצימו זה את זה ושחקו היטב ביחד.

וכך הוא,

הקבוצה