17 אפריל 2015

מיזוג מציאויות ממדיות
מטריצה ישרת זווית

משואות האור תזכורות מהבית מוגש בשידור חי באינטרנט,
משוכתב ומועלה לאתר (באנגלית) בסביבות ה- 15 לחודש.

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

~ תזכורות מהבית ~

הערה: לשם בהירות תוקשר המסר שלהלן בחלקו מחדש ועבר עריכה בהשגחת הקבוצה.

מאת הקבוצה

משואות האור – אפריל 2015
תוקשר בשידור חי ביום 28.3.2015

מיזוג מציאויות ממדיות
מטריצה ישרת זווית

ברכות מהבית.

הידלדלות הצעיף

שמחה גדולה ביום זה. יום זה מיוחד מאוד, יקירים, משום שזהו הרגע העכשווי בכל הממדים. זהו החלק היפה של הדברים אותם אנו חולקים עמכם היום בעודנו לוקחים אתכם דרך המסע. אתם מבינים, יקירים, ישנם דברים המתרחשים עתה על פני הפלנטה המרגשים אתכם מאוד, שכן אתם מתחילים להבין את המציאות, ואתם מתחילים להשתמש בה באופן חיובי על מנת ליצור את כל מה שברצונכם ליצור מרגע זה ואילך. לכן הנכם נמצאים ברגע העכשווי, בהווה. זה דבר מושלם, מכיוון שרק ממנו תוכלו לגשת אל החיובי, השלילי, העבר, העתיד וכל היתר, כדי לקרקע עצמכם לרגע הנוכחי. הדבר היפה המתרחש שיתכן ששמתם לב אליו, או לא, הינה הפריסה והידלדלות הצעיף. זה מתרחש בדרכים רבות ובאופן מעט שונה עבור כל אחד. כל אדם יחווה זאת בדרך מעט שונה, וכך זה צריך להיות. גם אתם תתחילו לחוות זאת בדרכים שונות. הבה נסביר מעט מהדרכים בהן כלל הקולקטיב האנושי חווה למעשה הידלדלות זו של הצעיף.

מטריצה ישרת זווית

יש לכם ממדים רבים של זמן ומרחב. אתם מאמינים שזהו ציר הזמן שלכם משום שזה כל מה שיש ביכולתכם לראות. אינכם רואים את הממדים האחרים הנמצאים ממש צמודים לזה שלכם. כיצד ניתן להיכנס אליהם? ובכן, זה היה סוד ידוע במשך זמן רב, אולם השתמשו בו לעתים נדירות בלבד. כיצד ניתן להיכנס לממדים האחרים? עושים זאת באמצעות פניה בת 90 מעלות. פשוט מאוד, יחד עם זאת, הביצוע יותר קשה. חשבו על זה כך: אתם יכולים להיכנס אל ציר הזמן הבא מציר הזמן שלכם פשוט על ידי עשיית פניה שמאלה, או ימינה, בזווית של 90 מעלות. זוהי מטריצה ישרת זווית. נתחיל לחבר כמה מפיסות אלה כאשר נסביר מה קורה בעת שהחומות בין הממדים מתחילות להפוך יותר דלילות. אתם מתחילים לחוות דברים כקולקטיב, לא רק מממד אחד, אלא מתוך ממדים רבים, רבי חלקים בו זמנית. בעוד זה מתרחש, בדרך כלל תראו דברים מוזרים. הבה נסביר.

התמזגות קירות הממדים

אם הנכם צופים בחדשות ורואים לפתע תאונת רכבת, סביר להניח שתראו תוך זמן קצר עוד 3 או 4 תאונות נוספות. האמת היא, שהרכבות נמצאות למעשה בממדים שונים המתחילים להתמזג, וזו הסיבה לכך שאתם רואים חזרה של כמעט כל האנרגיות הקיימות. אם יש תאונת מטוס, או כל דבר כל דבר בטבע המבלבל את האנושות, מן הסתם תהיו מסוגלים לראות עוד אחד מאותם אירועים, או משהו מאוד דומה, מיד לאחר מכן. זה קורה על מנת שתיקחו את האנרגיה שלכם ותעבירו אותה הלאה. ישנן דרכים רבות לעבוד עם אנרגיה זו. זהו בעצם מיזוג חומות הממדים, ויש לכם הזדמנויות לקחת את האנרגיה ולנהוג בה באופן שונה בכל אחד מאותם אירועים. עבורנו זה הופך להיות קסום לראות זאת, שכן למעשה בפעם הראשונה אתם יכולים להתבונן בממדים אחרים של זמן ומרחב. יקירים, עשיתם כבר חלק נכבד של הדרך. זה עובד נפלא, לכן המשיכו בדרככם. אתם מפילים את החומות שבין הממדים. מדוע, אם כן, חשוב לנו הדבר? יקירים, אתם הוויות מושלמות והדבר קשה להבנה, שכן הנכם חיים על גבי פלנטת אי השלמות. הדרך היחידה לחיות על גבי פלנטה זו הינה להסתיר את המושלמות שלכם בתוך הממדים הרבים בהם הנכם חיים בו זמנית,. וזה עובד כך היטב למדי.

הוויות מושלמות בעולם של אי שלמות

כאשר תתקדמו הלאה, יגיע זמן בו תוכלו להיות למעשה בקשר עם חלק מהמציאויות האחרות שלכם. זה יהיה דבר שיעניין אתכם. מה קורה אם אתם עובדים ובונים את חייכם בממד הזה. נניח שיש לכם עבודה, שאתם אדם זה וזה העושה עבודה זו וזו, שיש לכם 3 ילדים, נשואים 12 שנה ושאתם עושים מספר דברים שונים. מושלם. בצד שלנו, יש לאותה הרוח חוויה מעט שונה. אתם משתמשים באותה ליבה של אישיות של כל אותם ממדים רבים, אולם עדיין יש לכם חוויה שונה ואתם בוחרים בחירות שונות בכל אחד מאותם צירי זמן. ובכן, זה דבר קסום. ישנם שדות קוונטיים רבים והפיזיקה הקוונטית שלכם מאמינה שבחירה מתחילה הלכה למעשה ממד חדש של זמן ומרחב. נספר לכם שאין צורך בכך. אתם כבר פרושים בתוך מספר ממדים שונים ולמעשה אין לכם את אותן בחירות בכל אחד מהם. פעמים רבות הנכם חשים רע ביחס לביצוע של בחירה חשובה מאוד בין שני דברים, משום שאתם חשים שהקלתם ראש באדם הזה או באנרגיה ההיא. יקירים, לא כך זה עובד. הדרך בה הדברים עובדים היא: שכאשר מקבלים החלטה חשובה משנת חיים בממד אחד, סביר להניח שתקבלו החלטה הפוכה בממד אחר. זה היופי של הדברים. זו הדרך בה הנכם מביאים הוויה מושלמת לפלנטה של אי שלמות וכך יש לכם חוויה בלתי מושלמת. מהצד שלנו, שזה דבר מושלם… מצוין. אתם מתחילים להבין במה מדובר. במהלך הזמן תראו עוד ממה שפשוט נכנה ‘הדברים המוזרים המתרחשים’. זה המקום בו תתחילו לזלוג בין מציאויות הממדים, המקום בו בשקט בשקט הפילוג ביניהם ילך ויצטמצם. אנו אומרים בשקט, שכן כך זה יקרה. אינכם יכולים להצביע על משהו מדויק ולומר שזה ממד אחר, מאחר וברגע שאתם עושים זאת מממד אחד ומתקשרים עם ממד אחר, הדבר משתנה. ההשפעה שלכם משנה כל דבר הקשור לכך, פשוטו כמשמעו. אתם הנכם בוראים מודעים מהלכים – כל אחד ואחת מכם. אתם עושים זאת מתוך אהבה רבה מאוד. זו האנרגיה של העולם החדש. זה הדבר שאתם מפגישים.

דברים מוזרים מתרחשים בשלשות או ברביעיות

מדוע, אם כן, אתם מביאים את כל הממדים שלכם יחדיו? מהסיבה הפשוטה, יקירים, שאתם מושלמים ושאתם דורשים את המושלמות שלכם. לא היינו יכולים להיות יותר גאים על כך. כן, לחלקכם יש קושי עם הדבר; לימדו אתכם שהאגו הינו דבר רע, שאסור לכם להזין אותו, ושעליכם לחשוב על כולם לפני שאתם חושבים על עצמכם. זה לא כך. למעשה, זו הנחיה מוטעית לחלוטין של האנרגיה. למקם עצמכם ראשונים בזמני שינויים אלה, הינו דבר חיוני מאוד. אתם תישאבו למערבולת אשר תחזיק אתכם בתנועה בתוכה, פשוטו כמשמעו;. היא לא תעביר אתכם; היא פשוט תגרום לכם להישאר בתנועה. אנו מכנים זאת ‘לרוץ אחרי הזנב’ ועשיתם זאת לא מעט. אתם תראו את הסימנים הראשונים של מיזוג חומות הממדים באירועים העולמיים. אתם תתהו מדוע אתם לפתע יכולים לראות שלושה או ארבעה אירועים דומים מתרחשים בו זמנית. למעשה זה משום שאתם תוכלו להביא חלקים אחרים של עצמכם. על הדבר להתרחש על בסיס קולקטיבי, וזו הסיבה לכך שאתם רואים זאת לא בדיוק על בסיס אישי, אלא באירועים עולמיים שיהיו חדשות מהעולם. זה מה שיפתח את הדלת למציאויות ממדיות אותן אתם יוצרים. למה זה דומה? ובכן, תארו לעצמכם שאתם משחקים משחק. דמיינו שיש לכם תסריט שעליכם לשחק על פיו ושלוקחים בו חלק מספר שחקנים. לפתע מישהו משנה את הערוץ ומשחק תפקיד אחר ויש לו דמויות עזר אחרות. יחד עם זאת זה אותו אדם שהיה כאן בערוץ הזה. עכשיו אתם מתחילים להבין. בסופו של דבר יש לכם בחירה באיזה תסריט תהיו ואיזה מהם יהפוך להיות ציר החיים המרכזי שלכם. האם זה אומר שהאחד יותר חשוב? לא. זה רק אומר שזהו ציר הזמן ממנו אתם רואים את הדברים באותו רגע. פשוט מאוד. אתם מתקיימים בכל אחד מאותם תסריטים אולם תפיסת המציאות שלכם נובעת מממד אחד בזמן הנתון. שימו לב, אם כן, לאירועים העולמיים. שימו לב לדברים יוצאי הדופן שיופיעו בשלשות או רביעיות, או אפילו בחמישיות. אתם מתחילים למזג את המציאויות הממדיות שלכם, וזו פשוט ההוכחה עבורכם.

יש לכם עתה יכולות לשים על השולחן יותר דברים מאשר חשבתם שאפשרי. הפלנטה ארץ משתנה; היא מכינה מקום לאנושיים מועצמים. האם אתם מוכנים? האם אתם מוכנים לקחת את עוצמתכם ולהיות אחראים לבחירותיכם בכל הממדים של זמן ומרחב? זה המקום אשר הנכם נמצאים בו היום. אלו הן הפיסות שהנכם שמים יחד על מנת לצעוד את הצעד הבא – וזה עובד. איחולינו לכל אחד ואחת מכם. מיקמתם עצמכם על פני פלנטת הבחירה החופשית במקום ובמרחב המדויקים בהם רציתם להיות. צעדו עתה קדימה, התענגו מהמסע ודעו שכל הדברים הולכים להיות עתה מוכפלים עד שתלמדו לראות ממדים רבים. אז תוכלו להתחיל להרוויח מהמיטב של כל ממד, וכך למעשה נראה מיזוג של רב-ממדיות. הנכם נמצאים ממש מול זה. יקירים, נכנסתם גם למסגרת זמן המאפשרת לכם ליהנות מחציית צירי הזמן. האמת היא שאתם חיים עתה מתוך ציפייה. חלמו בגדול. העזו לקחת משימות שיש בהן סיכון ומצאו את התשוקה, מה שלא תהיה. ללא שיפוט יש ביכולתכם לגלות הרבה יותר ממי שהנכם באמת. צעדו קדימה. עתה הוא הזמן בו תחושו את הרוח הגבית, אולי בפעם הראשונה מזה זמן די רב. שינויים חשובים מתקדמים על פני כדור הארץ. הסכמתם לצעוד קדימה כקולקטיב, וזה לא רק מה שאתם רואים כאן, אלא כל הממדים של זמן ומרחב ביחד. זה קולקטיב רציני בהחלט. זה הזמן בו תראו את המיזוג של מציאויות ממדיות. זה זמן יפהפה ולא היינו יכולים להיות יתר גאים על המלאכים האדירים שאי פעם חיו.

אספבו, יקירים, דעו שאנו מתבוננים בגאווה בכל צעד שאתם עושים. על תשפטו עצמכם; זה לא התפקיד שלכם. צעדו קדימה וגלו כל פיסה אותה תוכלו להחזיק בהוויה שלכם היום, והממדים יתחילו להתגלגל יחדיו והמושלמות שלכם תשוב.

בכבוד גדול ביותר אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה במהלך זמנים מיוחדים אלה. חפשו הזדמנויות להזין זה את זה בכל הזדמנות הנקרית בדרככם. תיהנו ממשחק חדש זה. שחקו היטב ביחד.

אספבו

הקבוצה

זכויות יוצרים 2000 – 2015 Lightworker. www.espavo.org הכוונה היא, שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים, בכפוף לתנאים הבאים: השימוש בחומרים אלה אומר שהמשתמש מסכים לתנאים הבאים: 1. המלים “זכויות יוצרים 2000 – 2015 Lightworker. www.espavo.org” תיכללנה בכל חומר שיפורסם. 2. המשתמש מסכים שכל הזכויות, כולל זכויות של חומרים מתורגמים, נשארות בידי Lightworker. אם מתרגמים את החומרים הללו יש לנו זכות לחלוק את התרגום תוך מתן קרדיט למתרגם, באתר של Lightworker, על מנת שהוא יהיה זמין לכולם. מידע נוסף מהקבוצה (באנגלית) ניתן למצוא באתר www.espavo.org . תודה על העזרה בהפצת האור!