16 אוגוסט 2014

לא יותר נכון או שגוי

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

~ תזכורות מהבית ~

הערה: לשם בהירות תוקשר המסר שלהלן בחלקו מחדש ועבר עריכה בהשגחת הקבוצה.

מאת הקבוצה

ברכות, יקירים, אני שומר הזמן

להיתלות בקש ישן

אתם נמצאים עתה על פני הפלנטה בצומת קריטית של זמן ומרחב. עברתם בבירור ממד אחד לבא בעודכם עוברים במציאויות בין ממדיות, ועתה הנכם נתלים בקש הישן. למעשה זה דבר נורמאלי לחלוטין המתרחש בעת התפתחות האנושות – לפחות בדרכים בהן עשיתם זאת בעבר. ברצוננו לדבר על כך היום ולחלוק עמכם את אשר מתרחש בעולמכם. כן, חלקנו עמכם כבר את העובדה שאנרגיה רבה נאספת מהפלנטה; הלוחות הטקטוניים נעים בדרך כזו שיש לחץ ניכר ומתח רב על פני הפלנטה עצמה. בעבר, בקיום נמוך יותר בו הרטט היה נמוך יותר, זו לא היתה בעיה. לאמור, בעבר לא חשתם בכך כפי שכולכם חשים בזאת עתה. כולכם מתחילים לחוש בחיבור זה ברמות מאוד מאוד עמוקות ורבים מגיבים באופן מוגזם מתוך יאוש. התחושה היא, שאם לא תקלטו את הדברים עתה, אתם הולכים לאבד את ההזדמנות. יקירים, אנו אומרים שאתם – ואנו מתכוונים ל- אתם בגדול – יש ביניכם הקוראים לעצמם עובדי אור משום שאתם המאסטרים של האור. כן, אתם הנכם אלה שבחרו להיות כאן ממש עתה ולחולל הבדל ענק על פני הפלנטה הזו. אי לכך נחלוק עמכם מספר רעיונות וכלים פשוטים שיש ביכולתכם להשתמש בהם על מנת לעזור לכל האנושות לצעוד צעד זה לרמה הבאה, בה ניתן לעגן את כל האנרגיה שלכם בצורה פשוטה ואיתנה.

פעולה ותגובה

כל שעליכם לעשות, יקירים, זה להתבונן בנו ולראות איך זה נראה מהצד שלנו של הצעיף. אלא אם אנו מדברים על האנושות, איננו משתמשים במילים כמו נכון או שגוי, טוב או רע, ואף לא באהבה או פחד. האמת היא שמילים אלה אינן קיימות, וכאשר עברתם לרטט גבוה יותר, נתליתם בייאוש באנרגיה של אותם רעיונות ישנים בעודכם מנסים לחוש נוח, במיוחד נסיתם לחוש את האנרגיה מאמא אדמה עצמה. רבים שחשו מקופחים, או כאילו לא היה להם קול, נאחזו ושבו אל ההתפתחות וניסו למצוא שם צורה כלשהי של משהו מוכר ונוח. ואז, יקירים, היו אלה שהסתכלו משני צידי הצעיף. אנו מאתגרים אתכם לעשות זאת עכשיו. כאשר יש ביכולתכם להסתכל על משהו דרך עינינו, אתם רואים חוסר שיפוט. שיפוט איננו עובד משום שאין נכון או שגוי. יש רק פעולה ותגובה, וזה הדבר המשַחק שוב ושוב על פני הפלנטה. אולם הוא הגיע למצב כה מוגבר, שכולכם יכולים למצוא לו תשובה. מה דרוש לשם כך? האם נחוצה לשם כך הפסקת אש, מו”מ חוזר או שהממשלות שלכם תתערבנה? כל אלה אפשריים, יקירים, אולם כל אחד מכם יכול לחולל הבדל בתוך לבו באמצעות האנרגיה אותה הוא נושא עתה. זו הסיבה לכך שרבים מכם באו לכאן וזה צעד ההתפתחות הבא של האנושות. למעשה, זו הזדמנות לאור להאיר באזורים שהיו חשוכים במשך עידנים רבים, הרבה יותר זמן מאשר אתם חושבים. כן, חלק גדול מזה הינו משחק מזמנים עברו. רבות מהמלחמות הגדולות שלכם על פני הפלנטה ארץ הינן פשוט חזרה של דברים אחרים אותם חוויתם בהיסטוריה שלכם, וזה איננו יוצא מהכלל. אולם למעשה הדבר מוביל אתכם לאזור בעייתי, ועתה הגיע הזמן שכולכם תושיטו יד ותפעלו.

אימון בחמלה

כיצד עושים זאת? ובכן, יקירים, יש לכם עצב היורד בצידי הצוואר והנשזר דרך חמש מתוך שבע הצ’קרות שלכם. שמו – עצב הווגוס, וניתן לתרגל אותו. מדוע שתעשו זאת? ובכן, למעשה זה עצב המוביל לאריכות ימים על פני כדור הארץ, ולכן אם מתרגלים אותו, יועיל הדבר לכל אדם ואדם. כיצד ניתן לתרגל עצב זה? פשוט מאוד… מתאמנים בחמלה. עצב הווגוס הינו חלק מכם; זהו חלק מהמבנה הפיזי המאפשר לכם לראות חמלה על פני הפלנטה שלכם. כאשר אתם רואים שמשהו הנראה כמו משהו נורא מתרחש, הדבר הראשון שכולכם עושים זה להצביע באצבע. אתם מנסים להבין באיזה צד אתם, מה קורה ומי אשם. מה אם כולכם הייתם לוקחים על עצמכם מעט מהאשמה, מהאחריות לראות הדברים באופן שונה, ואולי אפיל לראות את האנרגיות שהובילו לכך? אף אחד מכם איננו שוגה; אף אחד מכם איננו צודק. כולכם חווים את עירבוב האנושות.

לראות הוויה אחרת כחלק מכם

אתם מסה קריטית. למעשה אין שתי דרכים ביחס לזה, יקירים. האנושות התפתחה במהירות מאוד גדולה במהלך ארבע וחצי השנים האחרונות, וזה דבר מדהים. כאשר עברתם את שער ה- 12-12-12 והשבתם על כנן את כל האנרגיות שלכם על פני הפלנטה, החלטתם להיכנס לעידן החדש של האנושות. במהלך עידן זה של העצמה, הגעתם לרמות אלה. לפתע אינכם יכולים להמשיך הלאה עד אשר תפתרו חלק מהבעיות המאוד פשוטות הנמצאות בלב חילוקי הדעות הקיימות על כדור הארץ, שוב ושוב ושוב. האם אלה הזמנים של אטלנטיס ולמוריה? כן, יקירים, אולם זה חוזר לאחור אפילו עוד לפניהן ואפילו מוקדם יותר מאשר רובכם תוכלו להבין. היתה לכם מתנת הפירוד על מנת שתוכלו לשחק את המשחק של להיות אנושיים, משחק שיש בו דואליות, או ניגודים. כאשר הנכם מסתכלים על הוויה אחרת אתם רואים אותה כנפרדת מכם במקום כחלק מכם, ועל דבר זה להשתנות. זה החלק שכולכם יכולים לשנות. אתם יודעים, רבים מכם אפילו גדלו אל תוך הטפה דתית האומרת שאנשים טובים הולכים לגן עדן בעוד שאנשים רעים הולכים לגהינום. אנו שונאים לאכזב אתכם, יקירים, אולם אין גהינום ומעולם לא היה. זו היתה המצאה אנושית בסביבות המאה ה- 17, והשימוש באשמה נגד רבים מכם עזר לשלוט בכם בדרך כלשהי.

שחרור הדעה הקדומה

דבר זה אף ממחיש את ההפרדה שכבר איננה נמצאת כאן. האמת היא, שאין הפרדה, שכן כולכם תעזבו יחדיו או שאף אחד לא ילך. זוהי הבחירה שלכם ועתה היא נמצאת מולכם. ובכן, יקירים, כיצד עושים זאת? האם פשוט מכבים את הטלוויזיה או שלא רואים את החדשות וכך אין צורך להתמודד עימן? טוב, הכחשה הינה חלק מהעניין. אולם האמת היא, שכולכם צריכים לדעת מה קורה על פני הפלנטה. האתגר הוא, האם אתם מאמינים למשהו שאתם רואים בטלוויזיה. מה דרוש על מנת לצפות בערוצים רבים ושונים ולקבל הזדמנויות שונות לראות מה האנשים מרגישים? האם אתם יכולים להתעלם מהשחיתותשלהם? האם אתם יכולים לשחרר את השנאה שעברה בין הדורות שוב ושוב כאשר אב צעק על בנו: “תראה מה שעשו לנו! תראה מה שהם עשו!” הבן מארגן את מטרותיו וכאשר הוא יגדל – הוא ינקום. הדבר מתרחש שוב ושוב, ושוב. רבים מהמאסטרים אמרו: “אהוב את אויבך.” זה הזמן לעשות זאת ועתה זה בעצם מתבטא במציאות של כל אחד מכם, משום שאין נכון או שגוי, שחור או לבן, לא למעלה או למטה ואין אהבה או פחד. זה הכול חלק מאותה אנרגיה.

האם אתם יכולים לראות עצמכם דרך עיני הזולת?

בבהירות רבה, יקירים. נכנסתם לגל ההעצמה השלישי. הגל הראשון היה פשוט מאוד, ללמוד לעמוד, להיות שם, ללכת אחר המנהיג. גל ההעצמה השני היה ללמוד ללכת אחר עצמכם. כולכם למדתם כיצד למצוא את הדרך, אולם פעמים רבות נלחמתם על ההבדלים על פני כדור הארץ. גל ההעצמה השלישי הרבה יותר קשה מאשר כל אחד מהקודמים, שכן זו הרמוניה. כיצד ניתן למצוא הרמוניה? לראות עצמכם דרך עיני הזולת הינו המפתח. טוב, מה זה אומר לכל אחד מכם? יתכן שתאמרו: “אני בסך הכול אדם אחד. אינני האחד המבצע עסקאות כאלה ואינני מנסה להביא שלום לכדור הארץ.” אבל אתם כן. האמת היא שכל אחד מכם מוסיף לרטט הכללי של האנושות בדרך שמעולם לא נראתה עד כה על פני הפלנטה ארץ. למעשה זה הרטט הכללי המגדיר בעידן ההעצמה את התוצאה ואת הכיוון של האנושות החדשה על פני כדור הארץ החדש. כל אחד מכם נושא באחריות לפתוח את הלב ולנסות לראות כמה שאפשר יותר פנים לנושא. כן, אתם הולכים לראות סבל ומעשים לא צודקים. אתם הולכים להתרגז ביחס אליהם, והדבר ימשיך כל עוד האנושות ממשיכה בכך. נספר לכם, יקירים, שלמעשה הדבר מתרחש שוב ושוב על מנת ליצור את אותה תחושה אצל האנשים. פעמים רבות כעס כלפי קבוצת אנשים, או גזע, או מיקום גיאוגרפי, ימשיך דור אחרי דור.

E-הקריאה למשפחת ה 

יקירים, רק אתם קיימים. האם יש ביכולתכם ליצור לב אחד או לראות עצמכם בעיני כל האחרים, אפילו בעיני אלה אשר ישלפו כלי נשק וישתמשו בו נגדכם? האם אתם יכולים לחוות את הפחד שלהם כבעיה שלכם, בכך שתחזיקו אותה בלבכם ותבטאו אותה באופן גלוי בפני חבריכם? אלה הם הדברים אשר ישנו את כדור הארץ ואתם נמצאים עתה במסה קריטית. אינכם יכולים לזוז יותר רחוק עד אשר דברים אלה ייפתרו, אולם מה זה אומר? האם כולכם הולכים לסור הצידה ולעבור יחדיו לרמה הבאה? לא, יקירים. זהו דפוס טיפוסי של הגל עליו דברנו מספר פעמים בעבר. לעתים תכופות אלה שלושה צעדים קדימה אך שניים לאחור. אולם, יש לכולכם אחריות לנוע קדימה בכיוון אחד זה. בחרתם להיות על פני כדור הארץ ברגע זה בדיוק מסיבה זו; זו הסיבה לכך שבאתם לכאן. עתה הגיע הזמן להתעורר מהחלום, לקחת את עוצמת הלב, ללמוד לאהוב כל אחד כמו את עצמכם. זה היופי. זה מאסטר המהלך על פני כדור הארץ ומשפחת ה- E נמצאת סביב, כי רבים מכם היו כאן בזמנים קריטיים כבר בעבר. אלרה מכיר אתכם היטב, כמו גם שומר הזמן, eM וכל מי שהנכם מכנים הקבוצה. האמת היא שאנו מריעים לכם, יקירים, שכן צעדתם קדימה לרגעים קריטיים אלה של התנגדות על פני הפלנטה כדי לחולל הבדל. גרמתם לקולכם שישמע, נשאתם רטט לא הגיוני אך המחזיק את מפתח האהבה על פני הפלנטה. אלה הם זמנים של אנרגיות חדשות על פני כדור הארץ החדש; כל אחד ואחת מכם מחזיק פיסה שלה. הבאתם קרן אור נפרדת, לכן העזו לשחרר את הפחדים ואת ההיצמדות לחושך. העזו לשחרר את הרעיונות של ההפרדה ואת האמונה שרק הטובים יתפתחו. כולכם הולכים יחדיו, לכן אתם עובדים עם האנרגיה הנמוכה ביותר של כולם על מנת לחולל את ההבדל הגדול ביותר על פני הפלנטה שלכם.

אין נכון או לא, יש רק אתכם

כיצד פותרים שנאה דורית ופועלים כאחד? הדבר הראשון זה להבין זאת. אין זה פשוט לומר מספר מילים, או להתנצל כדי לגרום להם לשחרר זאת. למעשה מדובר בהיכרות של זה את זה. לא את הצד היפה שלכם או את מה שאתם רוצים להראות, אלא מי שהנכם בעניין ביחד… עידן ה- E– ההעצמה, נמצא ממש מולכם, אולם זה הולך לדרוש שכל אחד ואחת מכם יגיע למסה הקריטית. אלה הם זמנים של כדור הארץ החדש. אלה הם הזמנים של בן האנוש החדש המתעורר מהחלום. יקירים, אין נכון, אין שגוי. יש רק אתכם.

בכבוד גדול מאוד אנו עוזרים לכם להיזכר בעצמכם במסה קריטית של זמנים על פני הפלנטה. אתם מתעוררים מחלום יפהפה של שיחוק המשחק. עשו זאת עם אהבה בלב והושיטו יד לכל יתר השחקנים.

בכבוד גדול ביותר אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה, ואין זה משנה מי אתם. טפחו זה את זה בכל הזדמנות, זו התקדמות עצומה של האנושות לכן היכנסו אל המשחק החדש שכולכם משחקים, ושחקו היטב ביחד.

אספבו. אני שומר הזמן.

הקבוצה

זכויות יוצרים 2000 – 2014 Lightworker. www.espavo.org הכוונה היא, שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים, בכפוף לתנאים הבאים: השימוש בחומרים אלה אומר שהמשתמש מסכים לתנאים הבאים: 1. המלים “זכויות יוצרים 2000 – 2014 Lightworker. www.espavo.org” תיכללנה בכל חומר שיפורסם. 2. המשתמש מסכים שכל הזכויות, כולל זכויות של חומרים מתורגמים, נשארות בידי Lightworker. אם מתרגמים את החומרים הללו יש לנו זכות לחלוק את התרגום תוך מתן קרדיט למתרגם, באתר של Lightworker, על מנת שהוא יהיה זמין לכולם. מידע נוסף מהקבוצה (באנגלית) ניתן למצוא באתר www.espavo.org . תודה על העזרה בהפצת האור!