16 יולי 2014

מפתח הזהב
איזון העוצמה

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

ברכות יקירים, אני שומר הזמן

חזון גבוה יותר

 

התקדמתי אל מה שהנכם מכנים הקבוצה, שכן היום אדבר על המקום בו הנכם נמצאים בצומת זו של זמן ומרחב, וזה דבר יפה מאוד. הייתם כאן כבר קודם לכן על מנת לחוות אנרגיות מאוד דומות. עתה זה זמן מיוחד, משום שרבים מהאתגרים על פני הפלנטה נובעים מהצומת בה מציאויות נחצות ומשאירות חותמים קבועים. הבה ואסביר.

טבעכם הרב-ממדי

מטבעכם הנכם רב-ממדיים. אתם מתבוננים בעצמכם ורואים רק הוויה אחת, למרות שברור שאינכם רק הוויה אחת. אתם מספר רב; לשם הטיעון, הבה נאמר שהנכם 11. עם כל ההוויות האלה בבת אחת, למעשה זו טבעת אחת גדולה, כמעט כאילו היו לכם 11 קרני אור שונות הנעות יחדיו. למרות שאתם רואים על פני הפלנטה את הזמן כמשהו ליניארי, למעשה יש לו צורה של טבעת. אנו נכנה אותו ‘ליניארי’, משום שביכולת התפישה המוגבלת שלכם, זו הדרך בה הנכם רואים את הזמן. אתם רואים אותו כעבר, הווה ועתיד רק משום שאתם רואים קו. ובכן לצורך העניין, נשתמש בהמחשה שלכם. ברור שביחס לעבר, הווה ועתיד, רק אחד מהם הינו אמיתי; ההווה. אתם יכולים להיזכר כאשר הייתם בני שלוש. אתם יכולים אף לדמיין איך זה יהיה כאשר תהיו הרבה יותר זקנים מגילכם הנוכחי, וכך אתם מכינים עצמכם ואתם מתקדמים בהתאם. האם אתם יודעים מדוע אתם מזדקנים בגופכם הפיזי? משום שאתם מצפים שכך יקרה, יקירים. לא מזמן שמע השומר מישהו בטלוויזיה שאמר: “אני בן שבעים, אך ברור ש- 70 זה ה- 50 החדש – לא כן?” אתם מגדירים מחדש את כל הדברים בעולמכם וזה דבר מושלם, כמו שצריך להיות. הבינו שהמקום בו הנכם נמצאים עכשיו מיוחד מאוד. הבה נסביר מדוע.

חציית קווי ממדים

שובו לרגע לרעיון של קו, ותארו לעצמכם קו ליניארי. עשרת ממדי הזמן והמרחב האחרים שלכם נמצאים קרוב לקו שלכם ועל קווים דומים לשלכם. יקירים, המקומות בהם קווים אלה נחצים משאירים חותם נצחי זה על זה. אלה רגעים מיוחדים מאוד וסיפורים אדירים בהיסטוריה שלכם שאתם חולקים. סיפורים אלה, כמו זה על גן העדן, מעולם לא השתנה וממשיכים לספר אותו במשך כל ימי האנושות. למרות שרבים מכם פירשו אותו שלא כהלכה, הוא אמיתי, והדרך בה הוא התפתח יפה מאוד. זה היה הסיפור הראשון שלכם בדחיסות, והיו לכם רבים כאלה במהלך ההיסטוריה. המורים הכי גדולים על פני כדור הארץ, אלה המכונים על ידיכם מאסטרים, הינם פשוט קווים שחצו זה את זה ברגעים שונים. קווים רב-ממדיים אלה, שעד עכשיו תמיד היו נפרדים, מתחילים לחצות זה את זה. אי לכך אתם רואים עתה כמות אדירה שלהם בתקופת חייכם; זו היתה תקוותכם הגדולה מכל – להיות כאן בזמן הזה.

רבים מכם בצד האחר של הצעיף עמדו בשורה ארוכה על מנת שתוכלו לבוא לכאן לחוות את האפשרות של קווים רבים נחצים בו זמנית. הסברנו בעבר את הטבע הרב-ממדי של האנושות; סיפרנו לכם אף שהצעיף ביניהם, הקירות בין הממדים, הולכים ומתפוגגים. מתחילה להיות זליגה ואתם מתחילים לחוש דברים שאינם בדיוק שלכם. כאשר דבר זה קורה אתם מאבדים מעט מהביטחון והוודאות העצמיים, מכיוון שאותם קירות סיפקו לכם מבנה שאינו קיים כבר יותר באותו אופן. אולם, אין זה אומר שאתם יכולים לשפר עצמכם בדרכים חדשות. למרות שאף אחד מאותם קווים אינדיבידואלים אינו נושא את כל האמת, ביחד אתם הוויה מושלמת. בקלות ניתן לומר שהיה עליכם לחלק את השלמות שלכם על מנת שתהיו כאן, על פני כדור הארץ, כדי לשחק את משחק העמדת הפנים של להיות בני אנוש. אתם מצליחים לגמרי לא רע. למעשה, יש לכם מספר הזדמנויות ייחודיות.

שלושה צעדים קדימה

היו כבר בעבר גלים על פני כדור הארץ, בהם עברתם תרגילים; לעתים הם הפכו להיות מה שכיניתם ‘התנסויות שליליות’. דעו, יקירים, שהאחריות שלכם. זה המסר שיש ברצוננו להעביר לכם היום. אין זה משנה מה שאתם רואים שמגיע, או אילו קשיים נחלוק עמכם במסרים הבאים, דעו שהאחריות שלכם. כיצד לוקחים אחריות על החיים? ניסיתם לעשות זאת מיום היוולדכם, תוך הצלחה מוגבלת, או שכך אתם עלולים לחשוב. לא, זה לא נכון. האמת היא, שאתם נמצאים בדיוק במקום בו רציתם להיות. טוב, אתם מודדים עצמכם בדרכים שונות, לכן אתם עשויים לומר: “הו, רציתי שיהיה לי יותר כסף. רציתי התרגשויות רבות יותר בעבודתי. רציתי מערכת יחסים עם מישהו שיהיה באותה רמה שלי.” יש לכם רעיונות רבים על נושא ההצלחה, אך נאמר לכם, יקירים, שאתם נמצאים במקום מושלם. אתם נמצאים במרחב שרציתם להיות בו כאשר ירדתם לכדור הארץ בתקופת חיים זו. כיצד, אם כן, לוקחים אחריות על זה? איך מחזירים שמחה לחיים? ובכן, יקירים, פעמים רבות זה נעשה מתוך הסתכלות על הדברים מפרספקטיבה שונה והערכה מחדש של הדברים. יש בזה טריק עליו דברנו פעמים רבות: אתם הוויות בוראות. אתם בוראים מודעים המהלכים על פני כדור הארץ, והיופי בכך הוא, שיש לכם את היכולת ליצור כל דבר הנמצא מולכם. רובכם התאמצתם מאוד להוכיח שאנו טועים כאשר אנו אומרים זאת. “הו, עשיתי כל מה שאמרתם. כל חלק מהדברים – קראתי ספרים ופעלתי לפי כל הוראות הבריאה. השתתפתי בקורסים ויש לי מכתבי המלצה.” עשיתם את כל הדברים שחשבתם שאתם צריכים על מנת להתקדם, למעט דבר אחד: אחריות. כיצד לוקחים אחריות ביחס למקום בו נמצאים?

כאשר הנכם נמצאים בסיטואציה שאינכם מעריכים או שאינה לרוחכם, הדבר הראשון שיש להבין הוא, שמיקמתם עצמכם במקום זה במתכוון. הדבר השני שיש להבין הוא, שיש ביכולתכם לשנות זאת. אם תאמרו: “בסדר, אני הולך לשבת ולשנות את הדבר כולו. אינני אוהב את המקום בו אני נמצא. היום אני הולך לשנות את האנרגיה, ואז אלך ואלמד זאת את האחרים.” רובכם מחווטים באופן זה, שכן הייתם על פני כדור הארץ פעמים רבות. רובכם מורים בלב, אולם אינכם באמת לומדים את השיעורים, אלא לאחר שאתם מלמדים אותם. זוהי דרך מחשבתכם, וזה דבר מאוד יפה. אתם חלק זה מזה. האתגר מתחיל כאשר אתם שמים עצמכם במקום גבוה יותר, או נמוך יותר ביחס לאנשים אותם הנכם מלמדים. אתם כולכם חלק זה מזה, אז איך ניתן להניח שיש רמה? הדבר הראשון שיש לעשותו, יקירים, הינו לשאול עצמכם: “מה ניסיתי להשיג על מנת להגיע לכאן?” אתם עשויים לדעת מה היו הפעולות והטעויות שהיה עליכם לעבור על מנת להגיע לכאן, ונשבעתם לא לעשות אותן טעויות שוב. אולם המציאות היא, שהרוח שלכם הובילה אתכם לאותו מקום באופן מכוון. העובדה שרבים מכם נמצאים עתה במצבים מאתגרים, גורמת לחשוב כאילו שיש אנרגיה קשה על פני הפלנטה, אולם אתם בקשתם זאת. לא רק שבקשתם שהאנרגיות, התזוזות והשינויים ימוקמו כאן, אלא בקשתם להיות אחד מהמאוד מעטים הנמצאים בצורה פיזית על מנת לחוות את הרגע הזה.

מפתח הזהב

ישנן דרכים רבות באמצעותן ניתן לשנות את המציאות. הראשונה הינה לקחת עליה אחריות, ולדעת שהרוח שלכם מיקמה אתכם באותו מקום מתוך סיבה; השניה הינה לשנות את נקודת המבט עליה. האם ברור לכם כמה הוויות עוסקות על פני כדור הארץ בעבודה שאינם אוהבים? הם אומרים: “הו, אילו רק הייתי עשירה, לא הייתי צריכה לעבוד בכלל, ואז באמת הייתי יכולה לחולל שינוי על פני כדור הארץ. יכולתי באמת יכולה ללמד את שבגללו באתי לכאן.” אולי יש לכם חוזה במקום העבודה? אולי יש שם אנשים שהסכמם לפגוש והם מחכים שתאמרו את המלים שהבטחתם לומר, אך אתם חושבים שעליכם לעבור לעבודה אחרת לפני שתוכלו לומר את האמת שלכם. המפתח הוא קודם כל למצוא את השמחה בכל מקום בו הנכם נמצאים עתה. כן, אם תערכו רשימת מצאי, השמחה עשויה להיות החלק הקטן בעוד שחוסר הסיפוק יהיה החלק הגדול. אתם עשויים לומר שאתם עדיין רוצים לשנות, אך אינכם יכולים, יקירים, עד אשר תמצאו את ניצוץ האור. זה הנושא שיש ברצוננו לחלוק עמכם היום. ראשית קחו אחריות למי שהנכם, מתוך ידיעה שאתם נמצאים במקום מושלם. הו, חלקכם אינם אוהבים זאת והיו מעדיפים להיות במקום מתון יותר, מקום קל יותר בו האנרגיה נהגה לזרום כמו בימים עברו. נספר לכם שהימים ההם לא היו כה שמחים כפי שהנכם חושבים. היה עליכם לשאת רטט מאוד נמוך, שכן לעתים בורות הינה ברכה אמיתית, ולמרות שיתכן שהייתם מאושרים, הייתם מאוד בורים והיה קשה להבין את האנרגיה. בשנים ובחודשים האחרונים, כל האנושות התעלתה. התוצאה, רבים מכם התפרקו לגורמים; אתם חשים כאילו איבדתם את הקסם, תוהים לאן ללכת מכאן. אינכם יודעים בדיוק מה הדבר הבא, אך אתם קרובים אליו הרבה יותר מאשר הנכם חושבים. יש מפתח זהב, ועד שתמצאו אותו, לא תזוזו מהנסיבות שלכם ולא תשתנו. קחו אחריות ודעו שאתם יכולים למצוא את מפתח הזהב רק מתוך כך שתחוו את כל מה שזה עתה עברתם. יתכן שאינכם מאושרים עם הנסיבות ואתם עשויים לייחל לשינוי, אך זה מושלם. חפשו את המפתח.

כיצד ניתן למצוא את מפתח הזהב? אלו הם הקריסטלים שמיקמת בדרככם. לעתים הם עשויים לקפוץ לקראתם ופעמים אחרות, על מנת לקבלם, עליכם להשתכלל בקבלה. אתם נוטים להתבונן במשהו ולומר: “הו, זה כלל לא הולך להועיל לי. אני צריך משהו כאן, לא שם.” אתם תחזרו על אותה סיטואציה שוב ושוב עד אשר תגלו את האור ברגע הנתון, שכן זה המעגל. כאשר אנו מספרים לכם על הטבעת ועל האופן בו היא נעה יחד עם כל 11 הממדים שלכם של זמן ומרחב, עליכם להבין שכל חלק עשוי ממעגל. לכן, כאשר אתם חווים משהו קשה, אנו מבטיחים לכם שהדבר יחזור על עצמו עד אשר תמצאו את מפתח הזהב. כאשר תהיו מסוגלים לשנות את נקודת המבט שלכם על כך ותמצאו הבהוב של תקוה, אז תשתמשו בו. אלה הן הדרכים של העולם החדש; אלה הן הדרכים של בני אנוש מועצמים, משום שאתם יוצרים מרחב על פני הפלנטה, יקירים.

איזון חדש

איזון חדש בין הזכרי והנקבי מגיע בדרך חדשה לחלוטין. הוא הגיע כבר בעבר, מכיוון שכל האנרגיות הגיעו כבר בעבר, בגלים. לפני כן היתה לכם אנרגיה כה נמוכה, שלא הייתם מסוגלים להשתמש בזה, מכיוון שזה המם אתכם לחלוטין. זה הסתיים במלחמה מרשימה, שהיתה מאוד קשה. בפעם זו זה לא חייב להתרחש, או לעבוד, שוב באותו אופן. אתם הוויות בוראות; אתם הנכם אלה הבוראים כל רגע מחייכם באמצעות תפישתכם, והחלק האישי בטבעת אדירה זו הוא, שהיא שלכם. יחדיו הנכם שלמים ומושלמים, חיים על פני הפלנטה של אי השלמות. יחד עם זאת זה עדיין בלתי אפשרי שתישאו את האיזון החדש, לכן החבאתם אותו בחלקים שונים של עצמכם. הזמן הנוכחי הינו זמן נפלא, שכן אנרגיות אלה יכולות סוף סוף לחצות זו את זו. אז מה קורה כאשר אחת מהאנרגיות שלכם חוצה ופוגשת אנרגיה אחרת שלכם, או חלק אחר שלכם? אתם הופכים להיות ערים לחלק מהמושלמות שלכם בדרכים יפהפיות. זה אשר צפוי ורבים מכם ילמדו זאת אם אתם מאמינים שחסר לכם משהו בחיים, אתם חשים: “הו, אינני מוצלחת בהיבט הזה של להיות אנושית. אני טובה מאוד בנושא הזה, אך הנושא ההוא קשה מאוד, מכיוון שהוא תמיד היה תעלומה עבורי. מעולם לא הייתי מסוגלת להבין אותו.” כאשר תגיעו לאותן צמתים יפהפיות בהן קווים אלה ייחצו, כפי שהתחילו לעשות, תוכלו לדעת שיש חלק אחר שלכם שהשתלם כבר באותו נושא.

אתם תראו את הסימנים בדרכים רבות, כולל באסטרולוגיה. אתם תראו חותמים רבים מהם של פתיחה זו, משום שאנרגיה חדשה מתחילה על פני כדור הארץ. יגיע זמן בו תוכלו להתעורר לחלוטין מהחלום. גם אם הייתם ערים היום, מה הייתם עושים עם זה? זו השאלה. מדוע לחכות? שחקו את המאסטריות שלכם עתה. תבעו אותה בכך שתקחו אחריות על כך שהנכם נמצאים כאן לא בִכדִי. אפילו בצומת זו של זמן ומרחב, למרות שנדמה שהדחיסות השתלטה על הדאגות והחששות שלכם על פני הפלנטה, דעו שהנכם נמצאים כאן בכוונה. הסתכלו סביבכם, יקירים. יתכן שיהיה רק אדם אחד ממש כאן לפגוש ברגע נתון. בצעו את החיבור. העבירו את אותה קרן אור או קבלו את המתנה ממנה, ודבר זה ישנה הכול. כיצד מכוונים זאת? אתם תלמדו דברים אלה באמצעות כל היבט שלכם, משום שאתם הופכים להיות מושלמים. אתם מתחילים לחצות בכל רגע ממדים בתוך עצמכם, יקירים, במיוחד במהלך אותם דברים שאתם מכנים – אתגרים. עתה הוא הזמן לחפש את מפתח הזהב; חפשו את אותו היבט אשר תוכלו להגיע אליו רק בכך שתמקמו עצמכם במיקום המסוים. גם אם זה אינו נראה לכם כה יפה, מצאו דרך אחרת להסתכל על זה. האם אתם ערים לכך שאתם בוראים משהו בכל פעם שאתם פוקחים עיניים ומתמקדים? היקום אינו קיים באופן שבו אתם חושבים. התבוננו סביבכם. אני מתבונן עתה בכמה דברים על שולחנו של השומר; אני רואה עט, פותחי מכתבים, ומה שהוא מכנה עכבר. האמת היא, שאותם אטומים מפוזרים בדפוס מקרי. הם נעים כל הזמן, אולם רק כאשר הוא מתבונן בהם ומצפה לראות משהו, הם קופצים יחדיו על מנת להפוך להיות אותם פריטים שהוא מבחין בהם. מה, אם כן, יידרש על מנת שתצפו לראות משהו אחר? צפו לנס. דהיינו, שנו את דפוסי החשיבה שלכם, שנו את הדרך בה אתם חושבים על זמן.

הוויות הבוראות את הגיל

הסיבה היחידה בגינה הנכם מזדקנים בגוף הפיזי, יקירים, הינה שאתם מצפים שזה מה שיקרה. אתם חושבים שזה מה שנחוץ. בקרוב מאוד תגלו זאת, שכן אלה המתנות שהיו לרבים מהגזעים ההוריים שלכם שגובהם על פני כדור הארץ נע בטווח של 2.50 – 3.50 מ’. רבים מהם חוזרים, יקירים. האם זה אומר שחללית תנחת על CNN? איננו חושבים כך. אולם זה אומר שתתחילו להיזכר בחלק מהקסם הקיים בכם. תתחילו להבין את טבעם האמיתי. התבוננו בעצמכם במראה ותראו הוויה מוגבלת מזדקנת הנעה על ציר זמן. התחילו להבין שהזמן מעגלי, וזו הסיבה לכך שאתם חוזרים על דברים בחייכם. אז אם פספסתם ושגיתם, אל תשפטו עצמכם. האל אינו שופט את עצמו/עצמה, כי זה שיגעון. הניחו לזה ודעו שהדבר יחזור על עצמו באמצעות הזמן המעגלי הטבעי, ותהיינה לכם הזדמנויות רבות לעשות זאת, אם תשחררו את הלחץ. אתם תתחילו לראות דברים מנקודת מבט שונה. תהינו לצאת ולעשות הרבה טעויות טובות. עתה תתחילו לראות את האמת שלכם ואז תתחילו להבין מי הנכם באמת, ובאותם רגעים, נסתובב ונציע זאת זה לזה. יקירים, זהו עידן ההעצמה. הוא כאן בצורה מאוד ברורה. הוא כאן עבור כל האנושיים, וברגע זה רובם מבולבלים ממנו. הוא הגיע לכאן במהלך הגל המדהים עליו דברנו 11 שנים לפני בואו. ידעתם שהוא יגיע בתקופת חיים זו, וזו הסיבה לכך שמיקמתם עצמכם כאן. ברוכים הבאים הביתה. ברוכים הבאים לכדור הארץ החדש. נעזור לכם להבין לא בכך שנלמד אתכם או בכך שנספק לכם פיסות חדשות, אלא פשוט בכך שנעזור לך להיזכר מה שרציתם לעשות כאשר באתם לכאן מלכתחילה. אלו הם מפתחות הזהב שכל אחד מכם נושא. חלקכם הביאו אותם לשבט שהייתם חלק ממנו, בעוד שאחרים הביאו קרני אור מסוימות לכדור הארץ. רבים מכם הינכם ממשפחת ה- E – המשפחה של ההעצמה והאמת, על מנת לעזור לכל האנושות לפסוע את הצעד הבא אל תוך ההעצמה וליצור את העולם החדש. זה החל כבר, וזו הסיבה לכך שהנכם נמצאים כאן. חגגו זאת! חגגו את המצבים שאתם מאמינים שהם קשים, ובעשותכם זאת תעזרו לשנות את נקודת מבטכם. דבר זה עלול לבלבל בתחילה מספר אנשים, אולם ברגע שתהיו מסוגלים לראות זאת מנקודת מבט של בורא מודע, ישתנה הדבר ממש מול עיניכם. זהו קסם שכולכם מחזיקים בו.

אתם הנכם המלאכים הגדולים ביותר שאי פעם חיו בכל מקום שהוא. אנו מריעים לכם, יקירים. אין לכם מושג כמה מיוחדים הנכם. עשיתם צעיף של שכחה. רבים מכם לובשים אותו בגאווה, ונספר לכם שהוא מתחיל להתפוגג. אנו מריעים לכם וכאשר אתם מתחילים להתעורר מהחלום, מסירים את השינה מעיניכם, אנו נמצאים כאן בחיוך רחב על הפנים. ברוכים הבאים הביתה. חפשו את המפתחות היפהפיים, את אותם מפתחות זהב שיעזרו לכם לברוא חיים לפי בחירתכם. חגגו את הבית, יקירים, וחגגו את מי שהנכם ברגע העכשווי.

אספבו . אני שומר הזמן

הקבוצה

זכויות יוצרים 2000 – 2014 Lightworker. www.espavo.org הכוונה היא, שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים, בכפוף לתנאים הבאים: השימוש בחומרים אלה אומר שהמשתמש מסכים לתנאים הבאים: 1. המלים “זכויות יוצרים 2000 – 2012 Lightworker. www.espavo.org” תיכללנה בכל חומר שיפורסם. 2. המשתמש מסכים שכל הזכויות, כולל זכויות של חומרים מתורגמים, נשארות בידי Lightworker. אם מתרגמים את החומרים הללו יש לנו זכות לחלוק את התרגום תוך מתן קרדיט למתרגם, באתר של Lightworker, על מנת שהוא יהיה זמין לכולם. מידע נוסף מהקבוצה (באנגלית) ניתן למצוא באתר www.espavo.org . תודה על העזרה בהפצת האור!