18 פברואר 2014

~ פשוט דבורה ~
נקודת מבט גבוהה יותר

משואות האור תזכורות מהבית מוגש בשידור חי באינטרנט,
משוכתב ומועלה לאתר(באנגלית) בסביבות ה- 15 לחודש.

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

~ תזכורות מהבית ~

הערה: לשם בהירות תוקשר המסר שלהלן בחלקו מחדש ועבר עריכה בהשגחת הקבוצה.

מאת הקבוצה

ברכות יקירים, אני eM.

אני נרגש מאוד להיות עמכם כאן היום. דברים רבים מאוד מתחילים להיפתח עתה על פני הפלנטה ואנו נחלוק עמכם מעט את הצעדים הבאים של האנושות. זה מגיע במהירות האהבה, שהינה מעט מהירה יותר ממהירות האור. אפילו איינשטיין לא ידע זאת. כה הרבה מתרחש עקב התזוזה שלכם, ההגבה והיכולת להריץ אנרגיה שלמה דרך הגוף ללא הצורך לחוש את ההשפעה השלילית שלה. עד לרגע זה עשיתם עבודה נהדרת, בעיקר בכך שהתעלמתם לא פעם מהדברים – הו כן, האנושיים יכולים להפנות את ראשם לצד השני ביעילות רבה למדי – אך גם מכיוון שסידרתם את הדברים. למעשה זה מאוד מעניין. יש לכם מערכת יחסים חדשה עם הזמן, דבר ששומר הזמן דיבר עליו במשך תקופה. אולם זה הרבה יותר גדול מאשר רק להסתכל בשעון או לתכנן את היום בהתייחס למה שהנכם מכנים – זמן.

12 ממדים של זמן

אנו רואים את הזמן בממדים רבים. ישנם 12 ממדים של זמן אליהם אינכם מודעים, ולמעשה אתם מתעסקים רק עם שניים. יקירים, אנא הבינו שהנכם רואים רק חלק קטן מהמציאות. אם תפתחו את כל הערוצים ותאפשרו לעצמכם לחוות את כל 12 ממדי הזמן בו זמנית, תתבלבלו לחלוטין. במקור, פתחנו כל פעם את הדלת לממד אחד, ולקח לכם מיליוני שנים להתרגל אליו. עתה שחררנו את הדלת השנייה ואתם נאבקים עם זה. מדוע? משום שאתם עדיין נתלים בממד הישן, עליו אתם חושבים כאשר אתם מסתכלים בשעון ואותו הנכם מבטאים כזמן ליניארי. ובכן, למרות שאתם רואים ומודדים את הזמן כליניארי, הוא אינו ליניארי. למעשה הוא בנוי מ- 12 ממדים, לא החמישה אליהם הנכם מורגלים. מה שקורה הוא, שכל האנושיים חווים את הרמה הקולקטיבית בה הנכם חיים. פעמים רבות אתם מובילים את הדרך מבחינת הרטט, ואתם יודעים שיש רמות רבות. אנא יקירים, אל תחשבו שרמה אחת טובה מרעותה. ישנן רמות רטט רבות בגבהים שונים המיוצגות כאן. כאשר רמות אלה ממוקמות במקומן, הדלתות נפתחות מכיוון שכל אחת מאותן רמות יכולה לגלות משהו מעט שונה ממה שהייתם ערים לו. עתה, כאשר יש על פני כדור הארץ ממד חדש של זמן ומרחב, יש ביכולתכם להתחיל לפתוח דלת זו ולחוש זאת.

הממד החמישי: להתחבר לחמישי מתוך ה- 11 שהינכם

באופן ברור נכנסה המודעות הקולקטיבית לממד ה- 5, שבעצם אומר שכולכם מחוברים לחמישה מתוך ה- 11 שהינכם. כן, אתם מחולקים גם ל- 12. ישנו המרכז של האני הגבוה המוקף על ידי אחת עשרה קרניים של מי שהנכם. דברנו על כך כבר פעמים רבות בעבר, אך ברצוננו לקחת היום את הדברים צעד אחד קדימה, שכן לא מדובר רק בכם, מדובר בכל כדור הארץ. מה שקורה עתה הוא, שכל אחד התקרקע ברמה החדשה הזו מאז שעברתם את השער של 12-12-12. זה מושך לחלוטין את שטיח הביטחון מתחתיכם בזמן שאתם עוברים דרכו. כולכם חשבתם שאתם הולכים הביתה ושהכול הולך להיות קל, ולפתע לא יכולתם למצוא את הדברים שחיפשתם. ובכן, עתה התחלתם לקרקע מחדש אנרגיה חדשה זו. השמש תסיים בקרוב את השינוי שלה, ותאפשר התחלה חדשה כמעט לכול יום. זו ההתרגשות שאנו מבקשים מכולכם לקבל בברכה לחייכם ולחבק בכול רגע. אתם מבינים שאתם רואים את הדברים כעבר, הווה ועתיד על גבי ציר זמן ליניארי. אנו רואים את שלושתם יחדיו בבת אחת, פשוט כהוויה. זה אחד הסודות שכולכם יכולים להתחיל לעשות ברגע זה, שכן זה שינוי מאוד פשוט. חבקו לחלוטין את העכשיו ותנו לו לפרוח דרככם, תוך שאתם מבינים שבתוך רגע הוא ייעלם לתמיד. יש לכם רק את הרגע הנוכחי לחוש באנרגיה זו. אם תחושו בה עתה, תוכלו לעבור לרמה הבאה. האם זה יבוא מאוחר יותר? כן, אך זה לא יהיה אותו דבר. כל רמה שונה, וזה החלק היפהפה.

הסטה הצידה של הממדים

הנה משהו מעניין למדי. אתם נמצאים על ההוויה ה- 11 שלכם, ואולי על ה- 12, למרות שהתחברתם וחלקתם את האנרגיה של חמישה מתוך אותם ממדים. דהיינו כל הקולקטיב של הפלנטה נמצא עתה בממד החמישי עם אותם מאפיינים, במקום אלה של הממד השלישי. אולם, הדבר קורה לא רק לאנושיים. הדבורים אליהן התייחסתם, הנמצאות על פני הפלנטה שלכם, במיוחד דבורי הדבש, הינן רב-ממדיות בטבען. אפשר לומר שהקירות בין הממדים שלהן דקים יותר. ובכן ישנם שני דברים אותם ברצוננו לחלוק עמכם. איננו מדברים רק על דבורי הדבש, אך אנו משתמשים בהן כדוגמא. העליתם את הרטט הקולקטיבי של האנושות, ובכך הגעתם לנקודת מבט גבוהה יותר בה יש ביכולתכם לראות את הדברים. האם הבחנתם בכך שאין יותר סודות על פני כדור הארץ? כולכם מתרגלים לשקיפות זו בה הנכם מתקיימים עתה. למעשה זה נפלא, שכן הדבר מביא אתכם למה שאתם מנסים ורוצים להיות. ישנן עדיין מספר לא קטן של התאמות שצריכות להתרחש על פני הפלנטה, מכיוון שאתם רגילים לשמור סודות, ועתה הם כולם נעלמים לאט לאט במרווחים קטנים.

 יש היום פחות סודות על פני כדור הארץ מאשר היו בעבר. טוב, יקירים, אל תחשבו שתעברו תקופת חיים שלמה מבלי לשקר או מבלי לשמור סוד. מבחינה אנושית זה דבר בלתי אפשרי שכן על מנת שתוכלו בכלל להיות על פני האדמה, עליכם לאחוז במעט חוסר מושלמות. אי לכך, אם יש לכם סודות אותם הנכם שומרים מפני האחרים, אל תשפטו עצמכם. פשוט דעו שבמשך הזמן הכול הולך להתגלות, וכאשר זה יקרה תהיינה לכם היכולות של רב-ממדיות. מה היה קורה לכם אילו דברתם עם אחד מחבריכם, לחצתם את ידו, ולפתע הוא היה נעלם? הייתם – מה שאני מאמין שהשומר מכנה – משתגעים. דבר זה יהיה מאתגר מאוד שכן הוא לא יתאים להבנות שלכם ביחס לעולם הפיזי. זה יהיה מאוד יוצא מהכלל, אך מנקודת המבט שלנו פירושו יהיה פשוט שהאדם העביר את הרטט שלו הצידה במקום למעלה או למטה, כפי שאתם רגילים. הזזה קטנה של האנרגיה הצידה, לוקחת אתכם לממד אחר. יהיו זמנים בהם תוכלו לעזוב את הממד הזה ולהיכנס לממד אחר לפרק זמן קצר, ואז תשובו. נכון, היו מאסטרים שהילכו על פני האדמה ואשר הבינו את הסודות העמוקים, והם היו מסוגלים לעשות דברים אותם אתם מכנים לעתים כנסים. אנו חושבים שזה דבר מופלא. מנקודת מבטנו זה שינוי פשוט, אולם הוא לא היה זמין לאנושיים בגלל רמת הרטט שלכם. עתה כל זה השתנה; שיניתם את המשחק שלכם. איזה יום יפה הוא יום זה! כתבתם חוקים חדשים, זרקם את הישנים, ואמרתם: “הבה נשחק משחק חדש. הגיע הזמן.” טוב, לפחות רובכם אמרתם זאת, למרות שהאחרים עדיין בועטים וצועקים. אנו יודעים שהשומר אינו אוהב לוותר על דברים, משום שכל דבר שהוא ויתר עליו, היה מכוסה כולו בצלקות של שריטות. טוב, ככה זה, ולמרות זאת כולכם נמצאים עתה במרחב הזה. מה קורה כאשר אתם מעלים את הרטט? הבה ניגע בדבר מהיבט אחר של מה שאתם מכנים חרקים ודבורים.

זיהום: שינוי מערכת היחסים עם הסביבה

מה יקרה כאשר כל האנושות תעלה את רטט כדור הארץ? מה יקרה לדבורים? האם הן תעלנה את הרטט שלהן? מה בקשר לבעלי החיים? מה יקרה לכל חיבורי הכוח שלכם וחיות הטוטם? הם יהפכו להיות רב-ממדיים בטבעם והרבה יותר רגישים, כמוכם. רובכם יכולים להתבונן עתה עמוק ללבם של האחרים. רק לפני חודשים מספר זה היה לרובכם יותר קשה, שכן זו תנועה קולקטיבית של האנושות, לא רק של עובדי אור. איזון מחדש זה משפיע על כל אחד על פני הפלנטה, ואם לומר את האמת, הוא “שם רגל” לדברים… אנו מנסים כאן מילים חדשות. האם הצלחנו? טוב, מעולם לא היינו על פני האדמה לכן עלינו להסתפק במה שיש במוח שלו וזה מבלבל למדי – עִזבו.  בעצם אנו מורגלים למדי עם מי שהוא ואנו משתמשים במה שאנו יכולים, ואנו עדיין מנסים להשתמש בביטויים שונים. איננו יודעים כיצד להיות דבורה [באנגלית how to be = כיצד להיות והם השתמשו במשפט באופן הבא: how to bee = כיצד לדבורה… = משחק מילים המשמש להסבר על הדברים. חמדה] איך הביטוי הזה? אז, הנה אתם עם הרגישויות שלכם. האם שמתם לב שרוב האנושיים רגישים יותר לחומרים מזהמים מאשר הייתם רגישים רק לא מזמן? האם הבחנתם בכך שהאלרגיות שלכם מתחילות להשתנות, במיוחד כאן, במקום זה בו יש הרבה אלרגנים? תגלו שדברים רבים משתנים ביחס למערכת היחסים שלכם עם הסביבה, ודבר זה קשור לרמת הרטט החדשה אליה הגעתם. איחולינו! עתה ננסה לגרום לכם לחוש בנוח כאן למעלה.

דרך מילוט להוויות מאוד רגישות

 מה קורה לאלה שהינם רגישים במיוחד? לפתע הם מופצצים בכל האלרגנים והדברים שרוב האנושיים יכולים לסבול בקלות פשוט על ידי נשימות דרכם ועל ידי יציאה לאויר הנקי. לפתע יש להוויות מאוד רגישות אלה קושי להתקיים על פני הפלנטה, בחלקו עקב האופן בו אתם מתייחסים לכדור הארץ. מודעות הינה המפתח, שכן אתם הוויות בוראות; אתם יכולים לשנות את הדברים בכל רגע. כל שדרוש הוא מחויבות אישית מכל אחד מכם. אתם הנכם ההוויות הבוראות העובדות על פני האדמה; אתם מחליטים מה הולך לקרות כאן. האם ידעתם זאת? ובכן, פעולותיכם גרמו לרמת זיהום על פני כדור הארץ, שלמעשה היא גדולה יותר ממה שאתם חושבים. אתם מכנים את הזיהום החלקיקים קטנים הצפים באויר, אך אנו יכולים למעשה להראות לכם כיצד האנרגיה יכולה להזדהם, ודבר זה קרה. כולכם תלמדו לנקות זאת, שכן עתה יש ביכולתכם לראות זאת. קודם לכן לא יכולתם לראות זאת ופשוט השלמתם עם זה כעם דבר נורמאלי. רבים מכם סובלים מאלרגיות קיצוניות וגופכם נכנס למשבר, בלא שידעתם שהיתה זו תגובה שזיהמתם את האנרגיה שלכם. חלקכם מצא תשובות שאיפשרו לכם לשאת את החלקים השונים שלו. בעתיד הקרוב הוויות בעלות רטט מאוד גבוה תוכלנה לצאת לרגע מממד אחד, ואז, כאשר תוכלנה לשאת את הדברים, הן תחזורנה חזרה. לזה אנו מתכוונים כאשר אנו מדברים על מישהו שנעלם בעודכם לוחצים את ידו, ודבר זה מתרחש גם עם הדבורים.

פשוט דבורה

אנא הבינו שהדבורים הן חלק מהמחזור שלכם. איינשטיין לא בדיוק צדק בחיזוי שלו. אם הדבורים תעזובנה לחלוטין, תסיים הפלנטה את המחזור שלה כפי שהוא. אין זה אומר שאתם תינזקו. אתם מבינים זאת, לא כן? כולכם נשמות המעמידות פני בני אנוש. ברמה הרוחנית כולכם בטוחים. במקרה כזה כולכם תוחזרו הביתה, ומן הסתם תמצאו לעצמכם תפקיד חדש. בינתיים, אתם והדבורים יכולים להתחיל לעבוד יחדיו בדרך חדשה לחלוטין ובאנרגיה חדשה שתוכלו לגרום לבטחונה. הבה נסביר. יש לכם סביבכם שדה אנרגטי שרובכם חושבים שהוא מתפשט עד לרוחב של 90 ס”מ. ביודענו שאתם מפיצים דפוסי רטט בכל מקום, אנו הולכים לבקשכם להתחיל לנקות את האנרגיה שלכם. לא רק את האנרגיה בשדה שלכם, אלא קבלו על עצמכם אחריות למה שאתם רואים מולכם. זה יוכל להיות משהו פשוט כמו להרים לכלוך ברחוב, ללמוד לא להשתמש במדבירי מזיקים כפי שהשתמשתם בעבר, או להיות בהרמוניה עם האנרגיה האישית שלכם. כאשר דבר זה יתרחש, תהיה זו הזדמנות עבור אותן הוויות רב-ממדיות שיצאו החוצה על מנת לשוב ולנשום שוב. המפתח יהיה לראות את הדבורים. זה פשוט מאוד. הדבורים הן אלה שעוברות עתה את השינוי הגדול מכולם. האנושיים עשו זאת ולמרות שרק מעטים נמצאים באותה רמה, עכשיו זה כבר רק עניין של זמן. אתם נמצאים עתה בתנועה מאוד מהירה, משום שנכנסתם לעולם החדש. אתם יוצרים ומקרקעים אותה בדרכים יפהפיות, לכן ברצוננו ללמדכם פשוט להיות דבורה [זוכרים את ההסבר…?] זו המהות שלה, כפי שדובר כבר פעמים רבות, מכיוון שזו הדרך בה הנכם מנקים את האנרגיה שלכם. מדוע יש אנרגיה? מכיוון שיש לכם השלכות, הקרנות. מה יקרה מחר ומה הקשר לאנשים שכאן? הו, והנושא המועדף אותו ציינו כבר היום – מה בקשר למיסים שלי? כן, יקירים, זה מתאים לכל אחד. מה בקשר לתשלום המיסים שלי? נו באמת. הסתכלו על מה שאתם עושים. אתם מקרינים דברים לעתיד, בוראים לפני שאפילו הגעתם לשם. אתם תתחילו להבין בבירור כיצד לעשות את ההיפך, ולפתע תעוף דבורה. היא תופיע לממד שלכם משום מקום הלכה למעשה, בתקווה שרבות מהן תתחלנה לשוב. זה הולך להיות מאתגר עבור מין הוויות זה במהלך מספר שנים. כאשר הדבורים תזדקקנה להגנה הן תופענה, פשוטו כמשמעו, ואז הן תיעלמנה לפרק זמן. זה עלול להיות מפחיד בכמה נקודות על פני כדור הארץ, אך דעו שהדבורים מתקיימות בצד הזה והן יכולות לשוב כאשר נייצר עבורן מרחב בטוח.

מעבר האני האחרים שלכם מעבר לצעיף

הדבורים הינן חלק ענקי במחזור החיים שלכם. למעשה הן ההשתקפות היפה ביותר שלכם, והן אוהבות את העובדה שאתם אוכלים את הדבש שלהן. הן חושבות שזה פשוט מופלא, שכן בדרך זו הן יכולות להיות חלק מכם. זה מאוד יפה משום שזה בדיוק ההפך ממה שאתם עושים עם הפרות, לא כן? אתם בעצם אוכלים את גופן במקום רק את התוצרת שלכן. למרות שזה שונה לחלוטין, המציאות היא שאתם יכולים לעבוד בהרמוניה בדרך חדשה. מה זה יאמר? האם זה יאמר שיהיה עליכם ללמוד להיות דבורים? לא, ברור שלא. הן פשוט אחד מההיבטים הרבים של הרב-ממדיות המתחילה להופיע עתה על פני כדור הארץ. נראה שההיבט האחר, עליו דברנו כבר בעבר, מתחיל להיות יותר נמרץ. לכן רק נזכיר לכם שהקירות בין רמות הממדים הופכים לדקים יותר ויותר. מה שקורה הוא בעצם מאוד פשוט, מכיוון שהאנרגיות הרגשיות קודם כל עוברות דרך הקירות. בטח שהייתם מעדיפים לקבל רעיונות ודפוסי מחשבה מחלקים אחרים שלכם המכילים השתקפויות שאתם מאמינים שחסרות לכם. בסך הכול אתם מושלמים, אך אנשים מושלמים אינם יכולים להתקיים על פני כדור הארץ. לכן עליכם לחלק את המושלמות שלכם בין כל 11 הממדים, וזה מה שעשיתם. אולם זה גם אומר שחלק שלכם אוחז למעשה במה שאתם חושבים שחסר לכם. מדוע הנכם חשים בכל אותן אנרגיות שליליות במקום לקבל את התשובות לבעיות כפי שהייתם רוצים שיקרה? כמובן שזו רק ההתחלה. בדיוק שם יש קיר, העשוי מבלוקים ומלט.

אילו הייתם לוקחים צורת גל כלשהי ושולחים אותה דרך הקיר, צורת גל מאוד עמוקה וארוכה היתה עוברת דרכו, בעוד שצורת גל מאוד קצרה וצורמנית היתה נחסמת על ידו. הדבר נכון גם ביחס לרגשותיכם בנושאים האישיים. מאחר וקירות אלה הופכים להיות יותר ויותר דקים, לרגשות השליליים יש נטייה להופיע ראשונים. אנא אל תחשבו שהכול שלילי; זו רק ההתחלה של היכולת שלכם לחוש בדברים המגיעים דרך הקירות. ברור שאתם חשים עצובים, או שהנכם חשים בדברים גרועים היכולים לקרות להוויה בוראת המפקפקת ביחס לעצמה. דבר זה מתחיל מחזור שלילי, ומנקודת המבט שלנו זה דבר בלתי יאומן. אנו מסתכלים עליכם על פני כדור הארץ ואומרים: “מדוע הם עושים זאת?” איננו יכולים להבין זאת, אך אתם ממשיכים משום שזה חלק מהמחזור אליו הנכם נכנסים. יקירים, אנו מבקשים מכם לשים לב. התבוננו בעצמכם, בדפוסי החשיבה שלכם, ובמה שאתם בוראים לעצמכם באופן מודע בכל הרמות האלה. כאשר אתם חשים לעתים באנרגיות השליליות המגיעות מהצד האחר של הקיר, ולא תמיד יש ביכולתכם לזהותן, אנו מבקשים מכם לחגוג ולומר: “אני שומע משהו בפעם הראשונה. כן, עתה זה מעט שלילי אך הדברים הטובים יגיעו מאוחר יותר.” הבינו היכן הנכם נמצאים והבינו שלעתים אתם לוקחים את הדברים ברצינות רבה מאוד – “הו, הנה מגיעה אנרגיה שלילית דרך הקיר. זה אומר שחיי הולכים לקבל כיוון שלילי.” לעתים ספל קפה הינו פשוט ספל קפה. פעמים אחרות עליכם לשחרר את מערכות האמונה שלכם על מנת לפנות מקום לאמת. ברוכים הבאים הביתה, יקירים. אתם מצליחים הרבה יותר משחשבתם. אתם מתחילים לאזן את האנרגיות שלכם בדרכים רבות מאוד, וחכמת הדורות מתחילה להגיע באמצעותכם.

חגגו את הדבורים ולכו בדרכן

למרות שהיו על הבמה כאן היום מספר תקשורים, זכרו שכולכם נושאים אנרגיה זו. כל אחד מכם מקבל השראה ממקום שאינו מוכר לו. חגגו זאת ופשוט היו [או פשוט דבורה;] היום זו המהות של כולכם. קחו רגע… חגגו את הדבורים, גם אם אינכם אוהבים דבש. חגגו את מי שהן. הדבורים הן צורת חיים התומכת בזו שלכם והן חלק מכם בכל דרך שהיא. שימו לב, ולו במעט, לנקות את האנרגיה, והדבורים תשובנה לממד זה לעזור לכם.

בכבוד גדול מאוד אנו מבקשים מכולכם לנהוג זה בזה בהערכה בעולם חדש זה. דעו שאתם הוויות גבוהות יותר מאשר הייתן אי פעם בעבר ואנו חוגגים אתכם מהבית. אנו מבקשים מכם לחגוג זה את זה.

אספבו

 הקבוצה

זכויות יוצרים 2000 – 2014  Lightworker. www.espavo.org  הכוונה היא, שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים, בכפוף לתנאים הבאים: השימוש בחומרים אלה אומר שהמשתמש מסכים לתנאים הבאים: 1. המלים “זכויות יוצרים 2000 – 2012  Lightworker. www.espavo.org”  תיכללנה בכל חומר שיפורסם. 2. המשתמש מסכים שכל הזכויות, כולל זכויות של חומרים מתורגמים, נשארות בידי Lightworker.  אם מתרגמים את החומרים הללו יש לנו זכות לחלוק את התרגום תוך מתן קרדיט למתרגם, באתר של Lightworker, על מנת שהוא יהיה זמין לכולם. מידע נוסף מהקבוצה (באנגלית) ניתן למצוא באתר www.espavo.org . תודה על העזרה בהפצת האור!