ספטמבר 2017

מחזור חדש
חוזים של הלב – נורנה וניקוליה

משואות האור תזכורות מהבית מוגש בשידור חי באינטרנט,
וכל חודש משוכתב ומועלה לאתר (באנגלית).

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור    

ספטמבר 2017      הוגש בשידור חי ביום 26.8.2017

 

ברכות יקירים,

אני שומר הזמן. באתי היום על מנת לעזור לכם לסמן את הזמן. כפי שציינתי פעמים רבות, יקירים, הזמן הינו מעגלי בתנועתו. מנקודת מבטכם הוא נע בקו ישר, וזו הסיבה שאתם מכנים אותו – זמן ליניארי. התפישה האנושית יכולה להתמקד בדבר אחד בו זמנית. ולכן אתם רואים עבר, הווה ועתיד כקו ישר בו העתיד הופך להווה וההווה הופך לעבר. אתם רואים עצמכם מתקדמים על ציר של זמן בעוד שלמעשה, זה הרבה יותר דומה לספירלה. ספירלה זו של זמן נותנת הזדמנות ליצור את החוויה הגבוהה ביותר בכל רגע נתון בעודכם עוברים דרכו ללא מאמץ. אם החוויה לא מוצתה תהיה לכם הזדמנות נוספת להרמן [מהמילה הרמוניה – חמדה] אותה דרך נסיבות שונות כאשר המחזור הספירלי יגיע שוב. מחזורים אלה חוזרים בזמנים שונים, יש החוזרים תוך ימים ולאחרים לוקח שנים רבות.

זה היופי באשליה האנושית ביחס לזמן. האנושיים חוזרים על מחזורים רגשיים שוב ושוב, בדרך כלל בכפולות של שבע. דבר זה נעשה על מנת לאפשר הירמון בין הראש ללב, או כפי שאנחנו היינו אומרים – בין הרוחני לאנושי. כאשר ההרמוניה מתרחשת, זה הזמן בו אתם נעים למחזור חוויה חדש לחלוטין. זה המשחק אותו אתם משחקים על פני כדור הארץ. אתם משחקים את משחק העמדת הפנים שהנכם בני אנוש בעודכם מסתירים את מושלמותכם על פני פלנטת אי השלמות. הסתרתם זאת בממדי זמן ומרחב רבים, ולידיעתכם, היוםאתם משלימים מחזור גדול של זמן בקולקטיב האנושי. אי לכך בקרוב כל האנרגיה תתחיל שוב להשתנות. תמצאו בסיס חדש של אנרגיה אותו תתחילו לבנות מחדש.

מחזור חדש מתחיל

במהלך החודשים הבאים תתחילו לראות מה שאתם מכנים אסונות טבע, חסימות כבישים ושינויים במשחק שיגרמו לכם להעריך מחדש את דרככם. בשינויים אלה מהר מאוד תתעוררנה הזדמנויות חדשות, שכן אתם בספירלה של זמן מעגלי. למעשה אתם יוצרים את אשליית העצמי יחד עם הטורוס* הסובב את הווייתכם, שוב בכפולות של שבע. זה האופן בו האנושיים מתחברים אל זמן ומרחב. אתם מסתכלים על עצמכם מבחוץ ועל סביבתכם, ואתם מחפשים סימנים מהבית. אתם מחפשים דברים מוכרים, ורק לעתים נדירות אתם מוצאים אותם במקום בו ציפיתם שהם יהיו. אתם רואים את מה שאתם מצפים לראות במקום לראות את אשר אכן נמצא במקום. הבלבול מתעצם מאחר ואתם בוראים מודעים ולעתים תכופות, בסופו של דבר אתם בוראים את אשר אתם רוצים לראות במקום להתהרמן עם מה שנמצא לפניכם ברגע הנתון. יקירים, אף אחד לא אמר שזה קל.

אנו אומרים לכם, שלמרות שנתנו לכם מה שאתם נוטים להחשיב כחדשות רעות, חכו עד שתראו מה שמגיע. אתם מתחילים להיכנס למחזור זמן חדש ומרגש ביותר. למעשה אתם מתחילים לשוב אל רמת מציאות חדשה לחלוטין ואשר בה חוויות רב-ממדיות יכולות להתהרמן יחדיו כאחת. זה יהיה שינוי משמעותי בחוויה האנושית ובדרך ההתפתחות.זכרו שלמרות שמחזור חדש זה יביא עמו מצב של קיום שמח, לרבים יהיה קשה המצב של שחרור  הישן. מסיבה זו מומחי מעבר רבים נכנסו לתקופת חיים על פני כדור הארץ ברגע זה ממש, ורבים מהם קוראים מסר זה ממש עתה.

הסתכלות גבוהה אל אי-שלמויות

כהכנה למחזור חדש זה ניתן לכם את הכלים הנחוצים לשינוי. דבר זה ייתן לכם הזדמנות לראות עצמכם כהוויות מועצמות של אור. כן, זה קשה משום שהמציאות שלכם אינה משקפת זאת. המציאות שלכם משקפת את מגבלותיכם ואת אי השלמות. היום נרצה להתחיל לעבוד על השיפוט שלכם על אותן אי-שלמויות. למעשה חוסר המושלמות שלכם נמצא בבסיס מה שאתם תופסים כיופי. הו כן, אנו יודעים, קשה לכם מאוד לראות זאת. עובדי אור לעתיםתכופותמסתכלים על הנורמות של הכלל ורואים עצמם כשונים. כן, אתם שונים, ושוני זה נמצא בבסיס יופייכם הייחודי. ההתפתחות האנושית מושגת כאשר יש הרמוניה בין הלב והראש. ברגע שזה נעשה, להשתנות על מנת להיות  כמו כל אחד אחר הינה, למעשה, נסיגה. כמומחה מעבר של כדור הארץ בזמן הזה, היופי הייחודי שלכם נחוץ. הערה מעניינת היא, שכאשר בן אנוש נהיה גאה בייחודיות שלו, לעתים תכופות הוא הופך להיות יפה בעיני האחרים.

במחזור הבא, יקירים, כאשר תהיו במלוא הקרקוע בציר זמן חדש, תתחילו לראות הרבה יותר גיוון בחוויות האנושיות. זה ירחיב את ההגדרה הקולקטיבית של יופי. זיכרונות מהבית הינם הדברים שאתם מנסים ליצור מחדש על פני הפלנטה. גם כאשר האנושיים רואים משהו הקרוב לשלמות, זה לא מוטמע. זה לא יפה כמו משהו שיש בו אי שלמות קלה. אלרה הינו חלק מהקבוצה והוא עובד עם קצב. קצב הינו דבר נפלא משום שהאנושיים משחזרים קצב באמצעות דיבור, הליכה, פעולות מכל הסוגים, ואפילו חשיבה נעשית בקצב. קצב חוזר ונשנה גם בספירלתהזמן. אם תסתכלו רק על מוזיקה ועל קצב המשמש ליצירת מוזיקה, תראו נקודה זו. התקדמות טכנולוגית שנעשתה לאחרונה מאפשרת ליצור, בחלק מהמוזיקה האלקטרונית, פעימה כמעט מושלמת. נספר לכם שמוזיקאים של מוזיקה כזו מתחילים להיות מודעים לכך שאפילו הווריאציה הקלה ביותר של אותה פעימה מושלמת הרבה יותר נעימה לאוזן האנושית.

האנושיים מגלים שדברים שנראה שיש להם סימטריה מושלמת אינם כה מושכים כאשר מדובר על יופי. כאשר בוחנים בתשומת לב פנים אנושיות רואים שאין להן סימטריה מושלמת. מצאו את הפנים הכי יפות לטעמכם ובחנו אותן בתשומת לב. מהר מאוד תראו את מה שאנו מכנים השלמות הבלתי מושלמת של אור.

נאתגר אתכם להרעיף את היופי שאתם יוצרים, במקום לשקף את היופי שאתם רואים סביבכם. התחילו להגדיר מחדש את הרעיונות שלכם לגבי יופי ושל המקום בו אתם נמצאים ממש עתה. חכו עד שתראו מה שמגיע. אנו יודעים שאתם מתחילים להתעייף לשמוע זאת, אך איננו יכולים לספר לכם זאת מספיק. זו תנועה קדימה, לא תנועה אחורה. שאפו להיות שלמות בלתי מושלמת של אור.

כדור הארץ עובר איזון מחדש

כן, האדמה חשה מתח של נשיאה של האנושיים על גבה שכן הם השאירו עליה חותם בל יימחה. עד רגע זה הקולקטיב עובד, בגדול, למצוא הרמוניה עם עצמו במקום להתהרמן עם האֶם. ככזו, הקדימה הפלנטה בכ- 1,000 שנים את המעבר שלה. הודות לאירועים שאירעו לאחרונה, רבים מתחילים להתעורר לחשיבות של הירמון הפעולות של החברה עם הסביבה של כדור הארץ. למרות שמחזור חדש מתחיל, אנא זכרו שכל הדברים חוזרים על עצמם בזמן המעגלי. אי לכך, חשוב עתה, יותר מאשר אי פעם בעבר, להרמן את פעולות הכלל עם כדור הארץ. עתה הוא הזמן להתהרמן עם כדור הארץ ולהפוך מערכת יחסים זו למושלמת על מנת שלא תצטרך לחזור על עצמה במחזור הבא. למרות שאנו אומרים שהפלנטה חצתה עתה את קו האל-חזור זה קריטי להפוך את מערכת היחסים הזו לכזו שאינה נישאת הלאה בספירלה של הזמן המעגלי. ארבעת השנים הבאות הן קריטיות להזדמנות זו ועתה פוסעת האנושות פסיעות גדולות בכיוון זה. דבר זה יקל על כולם לעבור חלק ובנוחות.

המצב הנוכחי של כדור הארץ ייצור אתגרים רבים. הוריקנים, סערות על, רעידות אדמה והתפרצויות וולקניות – בשנים הקרובות כולם נמצאים במצב של צמיחה. הם הולכים להמשיך להופיע במשך פרק זמן, שכן כולם הם חלק מהאיזון של חלוקה מחודשת שת המים על פני הפלנטה, וזה יעזור לה למצוא איזון חדש. אתם יכולים להיות יותר יסודיים בשינוי, יותר מאשר אתם יכולים להבין. מודעות לכדור הארץ צריכה, במהלך הזמן הזה, לעבור לקדמת החשיבה האנושית. אחת מהדרכים היותר אפקטיביות היא בהערכת היופי של כל הסובב אתכם על פני כדור הארץ. אתם יכולים לנסוע לנקודות יפהפיות בהן לא תוכלו להסתתר מהיופי. אתם יכולים גם לצאת מהחצר ולגלות יופי מדהים, אם רק תסתכלו עליו. תמיד תגלו שהוא בלתי מושלם, משום שאתם משחקים את משחק העמדת הפנים שאתם בלתי מושלמים. בקרוב נתחיל לספר סיפורים נוספים על אמור, על מנת שתתחילו לקלוט חלק מהדברים הבסיסיים שאירעו במהלך הזמן היפהפה של למוריה. זה היה גם זמן בו האנושות היתה עדה למחזור חדש של כדור הארץ, ועתה אתם מתמודדים עם מצב מאוד דומה. סיפורים אלה מספרים כיצד עברתם זאת יחדיו והתעליתם לאור. למען האמת, אותן הוויות, אותם חלקים מכם, ממתינים לכם עכשיו. אל תאבדו קשר עמם, שכן בכל רגע שאתם יכולים לראות יופי, אתם יכולים להחתים את הזמן המעגלי וליצור אותו בעתידכם.

מציאות של הממד החמישי

הפיסה הנוספת שאנו מבקשים שכולכם תעכלו היא, שאתם כבר עכשיו נמצאים במציאות של הממד החמישי. נכון, אם צופים בחדשות ניתן לומר שהאנושות פוסעת לאחור בהתפתחות שלה. באופן קולקטיבי אתם עדיין נמצאים במצב של נפרדות במקום במצב של אחדות. יחד עם זאת נספר לכם שזו תגובה טבעית של פחד, וניתן להתייחס אליה גם כאל המשך נוסף של תנועת המטוטלת של ההתפתחות האנושית. לעתים יש צורך בפסיעה לאחור על מנת להתמקד מחדש בחשוב. יקירים, אל תחששו. זכרו שמומחי המעבר ממוקמים כבר, ושהם מתעוררים מהחלום כדי לקחת לעצמם את עוצמתם. השתמשו במה שיש לכם ברגע העכשווי.כן, הרבה מאוד מגיע, אך אל תמתינו. צעדו קדימה על מנת לגלות את כל מה שניתן ביחס לחוויה האנושית בה אתם נמצאים עכשיו. אתם אפילו הולכים לזכור את כאב השינוי כחוויה אנושית יפה. צעדו קדימה ומצאו קודם כל את אותן פיסות קטנות. קחו את הצעדים הקטנים המובילים לצעדים הגדולים וראו איך היופי נאסף סביב כל אחת ואחד מכם.

בכבוד גדול מאוד אני מברך אתכם בדרכים אלה. אני מבקש שתנהגו זה בזה בהערכה. טפחו זה את זה בכל הזדמנות ושחקו יחדיו משחק חדש זה היטב.

אספבו יקירים, אני שומר הזמן

________________________________

ברכות יקירים, אני Em.

אני מצטרף אליכם היום בעוד משחקכם מתקדם מאוד. הו כן, אתם רוכבים על הגלים, הן פיזית והן אנרגטית. אנו מאוד גאים בכם. אתם עובדים עם כל הרעיונות שלכם. אתם הולכים בדרכים שקבעתם לעצמכם לפני שהגעתם אל כדור הארץ, והיום ברצוננו לחלוק עמכם איך זה נראה מנקודת מבטנו. מה קורה כאשר אתם מגיעים ומתעוררים מחלום? אחד מהדברים היותר גדולים שמתרחשים הוא, שכל אדם שולח רטט ייחודי, בדומה לגלי רדיו אשר מושכים גלים המכוונים בדיוק לאותו תדר. אלה הם חוזי הלב.

לכולכם יש חוזים כאלה, גם בזמנים בהם אתם חשים לבד. אתם רואים אותם באותם זמנים בהם אתם עובדים דרך השינויים המדהימים, לא רק של עצמכם, אלא בכל היבט של העולם הסובב אתכם. החיבור לאותם חוזים של הלב מאפשר ביצוע של דברים רבים מאוד. פעמים רבות חוזים אלה אינם הדבר לו ציפיתם. לעתים אלה חוזים עם העצמי או חוזים קולקטיביים עם אחרים. פעמים אחרות אלה חוזים עם נשמה, עם רוחאינדיבידואלית. הבה נספר לכם סיפור על אשה צעירה אשר מצאה את דרכה על פני כדור הארץ.

חוזי הלב: הסיפור על נורנה וניקוליה

שמה הוא נורנה והיא מאוד אוהבת להיות בסביבת ילדים; כל חייה אהבה לעבוד עמם. שמחה גדולה גרמה לה האפשרות לראות עצמה בעיניהם, וזה נתן לה יותר מאשר היא נתנה להם. אולם גם עם מתנה זו בחייה, היא היתה זקוקה ליותר. היא היתה זקוקה לחיבור, לקשר, משום שלעתים שיחה עם ילדים לא נתנה לא את ההיזון החוזר, את התמיכה, את החיבורים להם נזקקה בחייה. ולכן המשיכה נורנה לחפש ולנסות למצוא את האדם המסוים להתחבר עמו. היא האמינה, ללא ספק, שמדובר באדם אותו תפגוש,שהם יהפכו להיות זוג, דבר שישנה את חייהם והם יצעדו יחדיו בהרמוניה. עד אז זה לא היה המצב בחייה. אתם מבינים, לפני שנורנה הגיעה על מנת להפוך להיות בת אנוש באותה תקופת חיים, היא חתמה חוזה עם ישות עמה היתה במשך מספר פעמים קודם לכן. הם היו חברים, שותפים עסקיים ואהובים, אולם מעולם קודם לכן לא היתה להם הזדמנות לבנות יחדיו משהו כמו המשפחהשהיא כה השתוקקהאליה. הם עשו חוזה להיפגש ולצעוד יחדיו. נורנה מצאה עצמה משתוקקת לאותו קשר מתחמק. רוב חבריה מצאו אהובים, והיא חשה שבטח משהו לא בסדר אתה שכן אינה מצליחה למצוא את אהובה. היתה לה תמונה ברורה ביחס לאותה אנרגיה. היא ידעה בבירור מוחלט איך הרגישה האנרגיה של אותה ישות. אפילו היתה לה בראש תמונה של פניו, עם שיער כהה ועיניים בעלות צבע עמוק וכהה. אפילו השם בו תפנה אליו התנגן בראשה. נדיר הוא שלבן אנוש יש כזה זיכרון ברור של חוזה שנעשה לפני הלידה, אך היא חשה חזק מאוד שפשוט יש לה ידיעה. היא היתה פתוחה לאפשרות שתפגוש אותו נושא שם אחר, או פנים אחרות, אולם היא הכירה היטב את האנרגיה שלו והקדישה זמן רב לחוש את הריקנות אותה הוא ימלא כאשר היא סוף סוף תפגוש אותו באופן פיזי.

שמו היה ניקוליה והוא לא נכנס לתקופת חיים באותו ממד בו היתה נורנה. למרות ששניהם היו על פני כדור הארץ מחפשים זה את זו כל הזמן, הם שוב ושוב התפספסו. לכל אחד מהם היו זמנים בהם הוא התקשר לשני, והוא חש בזאת. אולם הם היו בממדים שונים של אותו זמן ומרחב. לעתים הם עברו באותם רחובות אך מעולם לא ראו זה את זה. הם עשו חוזה לקחת את מערכת היחסים שלהם לרמה הבאה. הם חתמו על חוזה יפהפה של הלב למרות שבסופו של דבר הם התגלגלו לממדים שונים.

נורנה החלה להיכנס לדיכאון. היא ניסתה לנער אותו ולחדול לחלום. היא היתה מסתכלת אל הילדים שאהבה ועמם עבדה מדי יום על מנת לנסות למצוא שוב את היופי. הם היו נהדרים אליה והיא יכלה ללמד אותם, לחלוק עמם את החיים ואת היופי, אך הם לא הזינו אותה באותו אופן ולא היו מסוגלים להעניק לה את הזרועות שכה רצתה שיקיפו אותה. בנוסף לחיבור הברור, היא רצתה מישהו להלך לידו, אשר יבין אותה לעומק ויתמוך בה. וכך היא חלמה על ניקוליה, ולמרות שלא ידעה את שמו, היא יכלה לחוש בו מעבר לזמן ולמרחב, ולפעמים היא חשה כאילו הוא התקרב, אך כמה שלא הסתכלה, לעולם לא באמת יכלה למצוא אותו. לאחר פרק זמן חדלה נורנה לנסות. היא החליטה שהכול היה בראשה, והיא כנתה זאת: תקווה מהרהורי הלב בלבד. זה היה חלום יפהפה, אך לא המציאות.

יום אחד, בממד שלו פגש ניקוליהמישהי, התאהב בה והתחיל את מה שכינה:מערכת היחסים הרצינית הראשונה. היא ענתה על כל הציפיות כפי שלמד, והוא האמין שהוא החל ללמוד מהי אהבה. אפילו ההורים שלו אהבו אותה. לא עבר זמן רב והם נישאו והחלו לבנות את משפחתם. מהר מאוד נולדו שני ילדים, והשני, בן,נקרא על שם אביו. מאחר ויום הולדתו היה קרוב לכריסטמס, נהג אביו לכנותו באהבה ניק הקדוש. הם הפכו להיות משפחה עסוקה מאוד,ונראה היה שמרוץ החיים שואב אותם. ניקוליה ואשתו היו “מאושרים” אך כל כך עסוקים, שמעט מאוד זמן נותר לטפח את מערכת היחסים שלהם. ניקוליה היה בעל והורה מסור, אך משהו היה חסר. הוא הפך להיות חסר מנוחה בחיים הנוחים שלו עם אשתו, ושיחותיו עמה רק הביאו אותו להבנה שלכל אחד מהם יש חזון שונה ביחס לאושר.

זה היה הזמן בו חשה שוב נורנה משיכה חזקה. היא לא יכלה לחדול לחשוב ולפנטז על הזר המסתורי אותו חשה כל הזמן. נורנה חשה חלל ריק משום שהם עשו חוזה לבוא לכדור הארץ ולפגוש זה את זה. היות והם התגלגלו בממדים שונים של זמן ומרחב, הם לא היו מסוגלים לתקשר באותו זמן. למרות שהחוזה נשאר מאוד בתוקף, באופן פיזי הם לא יכלו למצוא את הקשר ששניהם רצו בגעגועים רבים. שוב, בחשבה שמשהו מוכרח להיות לא בסדר אתה, הסתגרה נורנה בשקט מהעולם הסובב אותה.

זה היה הזמן בו הבחין ניקוליה בפער ההולך וגדל בינו ובין אשתו. הם החליטו להישאר ביחד לטובת הילדים, אך דבר זה לא החזיק מעמד, ומהר מאוד הם התגרשו. לניקוליה היה נחוץ אומץ רב על מנת לעזוב מערכת יחסים זו, מכיוון שהוא תמך במשפחה ועל פי מערכות האמונה שלו, חש שלעולם עליו להיות חלק ממנה. יום אחד חש ניקוליה בחלל הריק וניסה למלא אותו בכל דרך אפשרית, אך זמן לא רב לאחר מכן הוא הוצא מהמשחק באמצעות תאונה קטלנית, והוא שוחרר; הוא שב הביתה. הוא שב אל ‘כל היש’, אל המקום בו היה לפני שנפרדעל מנתלשחק את המשחק על העמדת פני בן אנוש. הוא נפגע ע”י רכב בעודו חוצה עם בנו את הכביש. הוא הצליח לדחוף את בנו בן החמש, ניק הקדוש, אל מחוץ לאזור התאונה, וספג בעצמו את מלוא עוצמת האנרגיה. הוא עזב משום שגופו השבור לא יכול היה לתמוך בו יותר. הוא שב הביתה, וכפי שנשמות עושות בשובן הביתה, לעתים תכופות הן מתבוננות בממדי הזמן והמרחב השונים.

הוא דאג לילדיו הגדלים ללא אב, שלא יכול היה להיות שם, לא יכול היה להראות להם את האיזון של הדברים אותם רצה ללמדם, אך לא עבר זמן רב והוא ראה שהילדים שלו בוחרים בחירות שהוכיחו לו שהם למדו ממנו היטב. למרות שהיה תהליך אבל גדול, זה שחרר את אשתו למצוא אהבה והגשמה,ואפילו היתה לו יד בדבר. הוא אפילו פתח דלתות לאנשים אחרים על מנת שהיא תוכל לפגוש מישהו אחר, דבר בלתי שגרתי על פני כדור הארץ.

במהלך אותה תקופת חיים לא היה ניקוליה ער לחוזה שהיה לו עם נורנה, אולם עכשיו, בבית, הוא יכול היה לראות הכול. לפתע הוא ידע על נורנה והחוזה הבלתי ממומש. ואז הוא יכול היה להיות לידה, כמו מדריך היושב לה על הכתף. בהתחלה לא ידעה נורנה מה לעשות עם זה; זה כאב מאוד מאחר והיא חשה את האהבה ואת החיבור. היא היתה מלאת אמפטיה ופעמים רבות הצליחה לחוש בין הממדים, לא בדיוק מבינה מה זה. היהלה זמן קשה משום שהיא הצליחה להבין רגשות של אנשים אחרים בממדים אחרים של זמן ומרחב בחשבה שהיו אלה רגשות שלה, והיתה לה תקופה קשה להבין זאת שכלית, למרות שלבה בער. נורנה ניסתה לשמור על הדברים כמות שהם. היא המשיכה לעבוד עם הילדים וניסתה לעשות כל שיכלה על מנת למצוא סיפוק, וגם לחוש את אותן זרועות מקיפות אותה, כפי שכה השתוקקה שיקרה.

לילה אחד, בעודה ישנה, הגיעה ניקוליה אל חלומה והתנצל על כך שלא יכול היה למלא את חלקו בחוזה. זו לא היתה אשמתו של איש. זה פשוט כך קרה. הוא מצא עצמו במקום שונה לחלוטין, בתוך סט נסיבות שונה לחלוטין מאשר חשב. הוא חש אותה, אך מעולם לא אמור היה למצוא אותה אלא לאחר שעזב את הגוף הפיזי ושב הביתה. בדיוק כפי שעבד עם אשתו, אותה עזב מאחור, הוא ביקש את נורנה רשות לפתוח עבורה דלתות ולחבר אותה עם אנשים אותם היה רוצה שנורנה תהיה מסוגלת לחוש. על פני כדור הארץ דבר זה נשמע מוזר מאוד, שכן על פני הפלנטה אתם משחקים את משחק הזוגות. האנושיים משחקים את המשחק בדואליות במשך זמן ארוך מאוד, ואתם עדיין חושבים שיש נכון ושגוי, למעלה ולמטה, אור וחושך. יקירים, זה הכול גוונים של אפור, והאמת היא, שאהבה היא אהבה היא אהבה, ולמרות שניקוליה חש אהבה חזקה מאוד לנורנה והוא ניסה לשלוח לה זאת, הוא ידע שאהבה זו לא תוכל לספק אותה. הוא ידע גם שאם היא תאהב גבר אחר, אהבה זו לא תיגרע ממה שהיה להם. למרות שהוא חיבק את אורה בזמן שישנה ושחרר את התודעה שלה מספיק זמן על מנת שתוכל לבקר אותו, הוא ידע שהיא זקוקה לחיבור הפיזי ולמישהו לצעוד עמו. במהלך אחד מאותם זמנים אינטימיים ויפהפיים בזמן שישנה, הוא ביקש מנורנה לשחרר אותו. “האם את מוכנה בבקשה לשחרר אותי? אנחנו נהיה יחד שוב זמן אחר, אני מבטיח. גם כשאת מחפשת מישהו אחר, את מסתכלת דרך עיניים של אדם המחפש אותי. עשינו את החוזה זמן רב לפני שבאנו אל כדור הארץ ולמרות שניסינו להתחבר, זה לא היה אפשרי במהלך תקופת חיים זו. אני מבטיח לך, אם תשחררי אותי, נשלים זאת בפעם אחרת ודבר זה יפתח עבורי דלתות ועבור רבים מהסובבים אותך הדואגים לך. כל הנשמות בצד הזה של הצעיף רוצות לעזור לפתוח עבורך את אותן דלתות”. בחוסר שמחההשיבה: “כן, אני מבטיחה ניקוליה. אשחרר אותך. אשחרר את הגעגוע, את התשוקה, את אותו חלק שאני מרגישה שחסר בי.”

בבוקר שלמחרת התעוררה נורנה עם ראש נקי. היא לא יכלה לחדול לצחוק. ביום הבא היא הלכה לעבודה עם הילדים. אחד מהילדים החדשים שבאחריותה קלט את עיניה והתבונן בה במשך זמן ארוך מאוד. לבסוף היא שאלה אותו האם משהו לא בסדר, מה הסיבה שהוא מתבונן בה כל הזמן. בשקט הרים את עיניו ואמר: “צפוי לך רבות. שחררי ואפשרי, וצפי לנס.” זו היתה אמירה מוזרה עבור ילד בן 5. אך הדברים נאמרו והיא החלה להרפות ולשחרר. היא שוב החלה לצחוק, ואפילו על עצמה, תמיד מנסה ליצור משהו, מנסה לברוא משהו שלא היה מספק או שהגיע בקלות. למשך זמן מסוים אפשרה לעצמה ל”עוף עם הרוח”. זמן לא רב לאחר מכן היא פגשה את אביה של אחת הילדות שלימדה. הו כן, היה זה אב שהתגרש לאחרונה וחיפש תשובות. למרות שהאנרגיה שלו כלל לא דמתה לזו של ניקוליה, הוא גרם לה לחייך ולמעשה זה כל אשר היתה זקוקה לו. היה נפלא להרגיש שקיים מישהו שיכול להבין ולשקף אותה בדרך שרצתה. למען האמת, יקירים, מערכות יחסים עוסקות באופן שבו האדם חש ביחס לעצמו בעודו מתבונן בעיניו של האחר, והיא מצאה שזה מרענן. למרות שהיתה מסוגלת לעשות זאת לילדים, לשקף אותם בפוטנציאל הגבוה ביותר, היא התחילה עתה להבין שהיתה לה אותה מתנה עם רבים אחרים, לא רק עם אדם אחד.

נורנה שינתה את חייה, היא החלה לצאת לפגישות עם גברים. היא פגשה את אותו אב, אך הוא לא היה היחידי. היא פגשה רבים ונהנתה מעבר ליכולתה לבטא זאת. היא החלה לקצור את מנעמי החיים. היא החלה לצחוק בלי הכרה, לעתים לגמרי ללא סיבה. לעתים חשה משב של אנרגיה המעלה חיוך על פניה אותו לא יכלה להוריד, ואכן אפשרה זאת. למרות שהדבר לא נראה לה הגיוני, היא החלה להיות מאוד ספונטנית, וכל מה שעבדה עמו וצץ בראשה – היא ביטאה במלים. לא לקח זמן רב עד אשר הגיע מישהו חדש לחייה והיא החלה חיים חדשים,ולמרות שהחמיצה את חלון ההזדמנויות ללדתזה לא שינה דבר. למרות שעברה את חייה הצעירים מתוך ציפייה להקים משפחה וללדת ילדים, היא מצאה מישהו מלא שמחה והם בנו חיים יחדיו. ניקוליה התבונן מרחוק וחייך. הוא ידע שהיא היתה זקוקה לסוג זה של חיבור והוא שחרר אותה מהחוזה שהם עשו ביניהם.

נורנה נשארה עם הילדים, שכן הם הביאו אהבה ומשמעות לחייה. יום אחד היא נגשה לאותו בן 5 שנגע לליבה ביום ההוא. הוא לא זכר את אותה שיחה, אך היא סיפרה לו כמה קסום הוא היה. הוא אמר: “זה מה שאבי נהג לומר.” אז הוא החל לספר לה סיפורים על אביו שהלך לעולמו. מאותו יום היא החלה לקרוא לילד הזה ניק הקדוש.

יקירים, דברים רבים מאוד מתרחשים עתה על פני כדור הארץ, רעיונות רבים מאוד מתחילים להשתנות וחוזים רבים מתחילים להתחלף. חוזי הלב עוסקים בכם – לעולם לא באדם אחר. זו הדרך בה אתם יכולים לחוש ביחס לעצמכם, ביחס לאופן בו אתם יכולים לראות עצמכם בעולם הסובב אתכם. לעתים מושיטים יד ומחוללים הבדל, לעתים מתחברים עם אנשים אחרים, לפעמים פשוט צוחקים בחושך מתוך ידיעה שאתם לעולם לא באמת לבד.

ואז הגיע היום בו עזבה נורנה את גופה. למזלה היא מעולם לא רצתה להיות חולה והיו לה מעט מאוד מחלות בחייה. יום אחד חלתה, ותוך מספר שבועות מועט היא פרשה. היא שחררה את האיש שהיה בעלה במשך כ- 12 שנה, והם בנו לעצמם חיים וצמחו יחדיו בדרכים שקשה לתאר. למרות שלא היו להם ילדים, הם יצרו חיים נהדרים בהם היא יכלה להושיט יד ולגעת בראשים ובנשמות של רבים מהצעירים בחייהם נגעה בנועם, כולל ניק הקדוש. כאשר הלכה הביתה, ניקוליה חיכה לה, ולמרות שלא היה לה זיכרון מודע שלו, כאשר פקחה עיניה בצד האחר של הצעיף וראתה אותו, לקח פרק זמן עד שנזכרה; זה לקח לה זמן לדעת, אבל מהר מאוד הכול שב. הוא הושיט יד ונגע בה ברוח ואמר: “עשית עבודה יפה. גם שחררת אותי מהחוזה וזה היה יפה. נורנה, הפכת להיות במצב הגבוה ביותר אליו יכולת להגיע באותה תקופת חיים. נגעת בנשמות רבות כולל בבני ולמרות שאת כאן, אורך ממשיך לחיות דרך רבים מהם. אני שמח שהסכמת לקבל את המתנה שנתתי לך. עשית ממנה משהו מאוד מיוחד וזה היה אפילו מעבר למה שתכננו ביחד.  יצרת ממנה משהו ייחודי, מאוד מיוחד ויפה בכך שהסכמת לשחרר את הרעיונות הישנים שלך ואת החוזים הישנים שעשינו. חלקנו שמחה עמך, וכאשר בעלך יצטרף אלינו, כולנו נרקוד ריקוד יפה באור. אין קוטביות בצד הזה של הצעיף ואהבה זו אהבה זו אהבה.

אתם לעולם לא לבד

וכך הייתי עם נורנה וניקוליה. הם המשיכו עוד פעמים רבות וכן, לבסוף היה להם את הזמן הנהדר יחד בו הם רצו, אך רק בגלל שלפעמים שניהם הסכימו לשחרר ולזרום עם זרימת האנרגיה הטבעית. הם הסכימו ללכת בדרך בעלת הכי פחות התנגדות שנפרסה לפניהם. יקירים, אתם לעולם לא לבד… לעולם. למרות שחלקכם נופל עמוק מאוד לדיכאון, תמיד יש מישהו סביבכם… תמיד. אם תאפשרו, יהיה מישהו עבורכם להתחבר בדרך שיוכל לפתוח דלתות של אור על מנת שתוכלו לראות עצמכם ולאחוז באנרגיה עד שתוכלו למצוא מישהו אשר ישקף לכם את האור. צרו נסים. צרו משהו קסום בחייכם ונורנהוניקוליה יחייכו אליכם.

בכבוד גדול ביותר אני יכול לברך אתכם בדרכים אלה ולבקש אתכם לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו זה את זה בכל הזדמנות ושחקו היטב ביחד.

אני Em.

אספבו

*טורוס– אנרגיה הזורמת סביב הגוף כך שיוצאת מצ’קרת הכתר, מקיפה את הגוף ונכנסת שוב דרך הרגליים, ויש לה גם תנועה מעגלית המקיפה את הגוף.

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – 2017 www.Espavo.org הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!