17 יולי 2015

השפעות עדינות
הפלנטות הננסיות סרס ופלוטו

משואות האור תזכורות מהבית מוגש בשידור חי באינטרנט,
משוכתב ומועלה לאתר (באנגלית) בסביבות ה- 15 לחודש.

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

~ תזכורות מהבית ~

הערה: לשם בהירות תוקשר המסר שלהלן בחלקו מחדש ועבר עריכה בהשגחת הקבוצה.

מאת הקבוצה

משואות האור יולי 2015

תוקשר בשידור חי ביום 27.6.2015

השפעות עדינות

הפלנטות הננסיות סרס ופלוטו

ברכות מהבית, יקירים.

יום זה הינו זמן של קסם. שיניתם רבות על פני הפלנטה שלכם; שיניתם אנרגיה כה רבה עד שאתם רואים איך הדברים מתרחשים ממש מול עיניכם. זהו קסם ואנו מריעים לכל האנושיים ולמשפחת ה- E [E = העצמה. חמדה] על העבודה המדהימה אותה אתם עושים כבר תקופות חיים רבות. אתם נמצאים כאן על מנת לעזור לאנשים להיזכר בעוצמתם. בני אנוש – כל הכבוד.

ששת הגזעים ההוריים

יש עדיין עבודה רבה.למרות שיש דברים רבים אותם ברצוננו לחלוק עמכם, התחלתם לגלות את ההיסטוריה האישית שלכם. רק לא מזמן, יקירים, שלחתם את הגישושית [חללית קטנה ובלתי מאוישת – חמדה] הראשונה שלכם לכוכב מרס. אתם תגלו צורות חיים שונות על פני כוכב זה שיעזרו לכם להבין מעט יותר ביחס לששת הגזעים ההוריים שהחלו את החיים על פני כדור הארץ. ובכן, הבה נבהיר שהם לא יצרו את כדור הארץ. אתם יצרתם אותו. אתם הנשמות, יקירים, אשר יצרו את תחילת הטיפוח של כדור מגמה רותח יפהפה זה השט בחלל, הכוכב השלישי מהשמש. לא הייתם אז בגוף פיזי, שכן הוא לא היה מצליח להתקיים אז על פני הפלנטה. הייתם בגוף של אור וטיפחתם את כדור הארץ. רבים מכם עשו זאת עם מספר פלנטות אחרות שהתפתחו ביקום ושיש עתה חיים על פניהם. זהו סיפור יפהפה משום שכאשר תתחילו להבין במה מדובר, תתחילו להתבונן בהיסטוריה שלכם על פני פלנטה זו. מאז שציינו את עניין ששת הגזעים ההוריים, רציתם לדעת מי הם היו. לכל אחד יש מחשבות ביחס לגזעים המקוריים, אך לנו קשה מאוד לספק לכם שמות כמו, סיריוס, הפליאדות, או כל אחד מהשמות האחרים שתייגתם. הבינו שאלה הם שמות שהאנושיים נתנו לאותם כוכבים. החלק המעניין הוא, שיש קצב המחבר את כולם. יש המאמינים שהשמות והסיפורים אינם אלא המצאה. אף אחד מדברים אלה איננו נכון, משום שיש פירוש פשוט, או דרך אחרת לקרוא את אותו סיפור. עתה הנכם מתחילים לגלות את יתר הסיפור ואתם מתחילים להבין את התהליך, וזה דבר מרגש מאוד.

לפני היווצרות כדור הארץ

אנו לוקחים אתכם חזרה לזמן של לפני שמונה שנים. באותו זמן אמרנו לכם שיתגלו כוכבים נוספים במערכת הסולארית שלכם, ולכן המלצנו שתשימו לב לדבר זה כאל אות הגורם לתחילת תהליך מסוים. ובכן, אכן שמתם לב, אך החלטתם שאלה לא יהיו פלנטות. פלנטות אלה הופיעו, כולן, בסיריוס. סיריוס הוא הטוב מכולם, מאחר שסיפק לכם הזדמנות לגלות מספר פיסות קסומות. הבה נחלוק עמכם את החלק של האנרגיה שהיה לפני היווצרות הפלנטה ארץ.

למעשה קיימת כל השפוכת, או החומר, המתלכדים סביב אנרגיה והמרחפים בחלל. ברגע שיש אנרגיה, בכל צורה שהיא, היא מושכת אליה חומר על מנת ליצור ביטוי גשמי שלה, וזה בדיוק הדבר שהתרחש. כאשר כל אותה שפוכת החלה לרחף בחלל, רבים מכם היו אלה אשר עזרו ליצור את הפלנטות בעודכם אומרים: “הו, נכון שיהיה נחמד אם יהיה בצד הזה חלק מעגלי נוסף?” ברור שהאתגר הגדול מכולם היתה הפלנטה שאמורה היתה להיווצר בין יופיטר ומרס, דבר שמעולם לא התרחש. בכל פעם שהשפוכת היתה מתקבצת, הכוח המאסיבי של יופיטר היה מפריד אותה שוב. דבר זה השאיר אחריו שובל של שפוכת, שהינו דבר קסום, אולם יש עוד הרבה מעבר לקסם. יקירים, נחלוק עמכם מידע זה במקטעים. ראשית, הבה נסביר את הרעיון הבסיסי של מה שהתרחש במהלך היווצרות המערכת הסולארית שלכם, והיה לכם חלק נכבד בעניין. התרחש קסם.

רבים מאוד רצו ליצור אנרגיה שתהיה דומה לזו אשר השארתם בבית. כאשר יופיטר חזר ופירק את אותה התגבשות במקום שתיקרש לפלנטה יפהפייה, החלקים ממש התפזרו למעגל אדיר של שפוכת אותה הנכם מכנים עתה כ’החגורה הפנימית של האסטרואידים’. כאשר הפלנטה לא נוצרה, האנרגיה התרחקה עוד יותר, אל המקום אותו אתם מכנים ‘חגורת קוויפר’. דבר זה מעניין במיוחד, שכן עד לאחרונה כלל לא ידעתם על קיום חגורה זו. גילויים אלה באמת מספרים את אשר התרחש; המהות והלב של אותה פלנטה הלכו לפלוטו.

הפלנטה הננסית המכונה סֶרֶס

אתם רואים את פלוטו כהוויה קטנה מאוד, כפי שהוא אכן כך. אולם בהתחלה, החלה היווצרות שהיתה אמורה לקבל את המהות של פלנטה אחות, אשר ניסתה להיווצר בין מרס ליופיטר. האנרגיה ניסתה להיווצר ולהתקרש סביב פלוטו, אולם היה קשה מידי לשנות את האנרגיה שלו. אך אתם ראיתם ניסים כבר קודם לכן, לכן פניתם לעצב אנרגיה זו, ולפרק זמן זה אכן הצליח. זה באמת עבד, יקירים, ובסופו של דבר תגלו את ההוכחות לכך. אינכם שואפים לגלות את הדברים מיד עתה, אך הם יהיו שם על מנת להראות לכם חלק מאותם שינויים שהתרחשו באותה אנרגיה מדהימה. מה, אם כן, התרחש על פני פלוטו? פלוטו הנראה היום אינו אותו פלוטו אשר ניסה לשאת את כל אותה אנרגיה. היא היתה ממוקמת במקום לא נכון מכדי שתוכל לטפח את הסביבה; המשיכה המגנטית והקרינה מהשמש, גרמו לה להתנתק.

פלנטה חדשה הולכת ונוצרת בין מרס ליופיטר

מה שאתם רואים היום הינו עיגול מושלם, אולם הוא עבר הרבה מאוד על מנת לשוב לזה. זהו סרס, לב הפלנטה הזו; הוא נושא את אותה אנרגיה שהיה נושא לו היה במערכת הסולארית שלכם. במקרה זה הוא היה השכן הכי קרוב שלכם בו היו נוצרים חיים, אולם זה לא קרה. עתה לב אותה אנרגיה מצא את דרכו חזרה אל מרכז החגורה, והוא נע כדי לפגוש רבים מהחלקים מכוונתו המקורית. האם ייווצר עתה כוכב בין יופיטר למרס? זה עשוי לקחת זמן, אולם הדבר החל כבר למרות שסביר להניח שהדבר לא יתרחש במהלך תקופת חייכם זו. ליצור פלנטה לוקח זמן רב; אתם רואים שינויים גדולים שישנו כל חלק מהאנושות שלכם. שינויים אלה בתפיסתכם יבואו פשוט מהעליה ברטט. כאשר משהו עולה, יש פחות מגבלות בקו הראייה שלכם, ועל פני הפלנטה אתם עדים לכך בצורה מאסיבית. מפליא עבורכם להעריך מחדש את כל המיקומים הקודמים שלכם ורבות ממערכות האמונה שלכם [BS] (BS = belief systems) נעלמות. הנכם נפתחים לאפשרויות חדשות, כפי שאמור להיות, מאחר והערנו עתה את ההכרה והלב של האל – שזה כולכם.

אתם מבינים את המתרחש, אולם מה שיתכן ואינכם מבינים, זו ההתרגשות הסובבת אתכם. כן, רבים מכם נמצאים במצב של הישרדות. לחלקכם קשה למדי לקרקע את האנרגיה בדרך חיובית, או למצוא מקום בעולם החדש. אפילו הדברים שהצלחתם בהם בממד השלישי, או שנראה שאינם עובדים יותר, או שהם עובדים באופן שונה. זהו חלק מההתפתחות שכולכם עוברים. אם תוכלו להיזכר בתמונה הגדולה, בתחושה הכללית הגדולה יותר, תבינו שהפעולות הנדרשות מכם הן מועטות ביותר. יקירים, הנכם נמצאים במטרה לגלות את הדרך בעלת ההתנגדות הקטנה ביותר בכל אחד מהחיים שלכם. כאשר הרטט הקולקטיבי עולה לפתע, אתם משתנים, ודברים שלפני חמש שנים כלל לא ניתן היה אפילו לדבר עליהם, נמצאים עתה לפניכם על מנת שתוכלו לחקרם. כל הכבוד, ונספר לכם שהלב של סרס חוזר.

הלב של סרס

הדבר מתחיל להשפיע על בני אנוש רבים. מדוע? פשוט משום שגיליתם זאת. אתם מתמקדים בנס חדש, בפיסה המרחפת בחלל מהשמש לכיוון הכדור השלישי, במשך זמן ארוך מאוד. עתה תגלו את השפעותיו, שהן אדירות, הרבה יותר מאשר הנכם משערים. אפילו באסטרולוגיה שלכם אתם מחשיבים את הכוכבים היותר גדולים כבעלי ההשפעה החזקה ביותר, וזה לא בהכרח נכון. מה שתגלו הוא, שהאנרגיות העדינות הופכות להיות יותר חשובות מהאנרגיות הגדולות. תמיד מדדתם דברים על פי גודלם או עוצמת החוזק שלהם, אולם עתה תתחילו למדוד את הדברים על פי ההשפעה שיש להם. כאשר תתחילו לגלות את חשיבות כל האנרגיות העדינות על פני כדור הארץ, מאוד אפשרי שתגלו לעצמכם קצב חדש. למדתם למדוד מגנטיות, שהינו כלי חשוב מאוד על פני הפלנטה שלכם בנושאים רבים ושונים. אולם הצלחתם למדוד אותה רק בדרך אחת מתוך הדרכים הרבות בהן משתמשים בה. אינכם יודעים כיצד למדוד את המגנטיות ואת הרטט המגנטי הקל של הלב, אשר למעשה יוצר את רוב העולם הסובב אתכם. עדיין לא חיברתם לחלוטין בין המדע והרוחניות, למרות שכל יום דברים אלה מתחילים לנוע בדרך אחרת.

יוזמות נגד גל השינוי

הנה אתם, בכל יום רואים דברים מנקודת מבט רחבה יותר. כל שנבקש הוא שתהיו נכונים לשחרר את אשר אינו משרתכם יותר. הרבה מהדברים אותם הנכם נושאים, יקירים, הינם מתוך הרגל. האם אתם מוכנים לשנות את חייכם אפילו יותר מאשר עשיתם עד כה? כולכם התקדמתם פסיעה או שתיים על מנת לדרוש את מקומכם כבוראים מודעים על פני הפלנטה היפהפייה הזו. ההתפתחות מתרחש ממש מול עיניכם, כי הקסם נמצא כאן. טוב, האם יש לכם מפלות, תבוסות, יוזמות נגד הגל? כן, ברור שיש לכם. אתם רואים זאת בדעאש ובמקומות רבים בהם עולה הפחד. ובכן, זו השאלה. כיצד ניתן להתבונן בהם ולהתייחס אליהם ללא הפחד? פשוט מאוד, יקירים. בהיסטוריה שלכם יש לפחד רק מדבר אחד, וזה המוות. האנושיים פוחדים בדרך כלל מהמוות עד אשר הם עושים עבודה פנימית המפחיתה חלק מהפחד הגדול ביותר. פעמים אחרות, אולי הם פשוט יצאו מגופם, חווים את היציאה, ושבים חזרה לגוף. מאותו רגע אנשים אלה אינם פוחדים יותר מהמוות. מוות הינו הגורם מספר אחד לפחד, שכן ניתן לפחד רק מהבלתי ידוע. כאשר אנשים מתחילים להשתמש בפחד באופן מכוון על מנת להשיג את רצונם, ההשפעה של זה הינה תנועה נגדית אשר צוברת עדיין תנופה על פני הפלנטה הזו. ניתן לראות אנשים רבים המצטרפים לקבוצות אלה מתוך שאיפה לחרות. בנקודה מסוימת תראו את החרות אותה הם חווים ברגע שהם מצטרפים לקבוצות אלה. אולם בסופו של דבר כל זה יעלם. לא מדובר במלחמה חדשה בה יש להשתתף, אלא איחוד של כל האנרגיות. מה אפשר לאהוב באלה הכורתים ראשים של אנשים אחרים? כל עוד הנכם מחשיבים אותם כ”אנשים רעים” אתם מפספסים את הרכבת, משום שכל האנושיים מחוברים. מצאו את החלק בכם שהוא הם; פנו אליו, חושו אותו, אהבו אותו, ואז שחררו אותו. זה יהיה הזמן בו תתחילו לחוש בשינויים ברטט הקולקטיבי.

אתם רואים את הדברים בממשלות שלכם. חשבו על ההחלטות האחרונות שהתקבלו בבית המשפט העליון של ארה”ב. בית המשפט העליון אינו מחויב לקבל החלטות המקובלות על דעת הציבור או על הרטט הקולקטיבי. מעטות מהחלטותיהם הקודמות התקבלו על ידי הרטט הקולקטיבי של האנושות, אולם גם דבר זה ישתנה. יקירים, הרמוניה מתחילה להופיע על פני כדור הארץ, ויש לכם חלק גדול בכך. אילו רק יכולנו להראות לכם חלק מתקופות החיים הקודמות שהיו לכם על פני כדור הארץ, אפילו כאשר הייתם בגוף של אור כאשר טיפחתם את הפלנטה, הייתם גאים מאוד בהיסטוריה שלכם, מכיוון שלא רק שטיפחתם את כדור הארץ, אלא את כל האנושות, ואנו מקווים שאתם מכירים בכך. אנו יודעים שרבים מכם תוהים מה הם עושים כאן. “היכן בדיוק חתמתי על החוזה הזה? אני רוצה לראות את האותיות הקטנות” ובכן, יקירים, עשיתם זאת, ורובכם נמצאים במקום בו רציתם להיות. האם זה אומר שאתם מאושרים ומסופקים במקום בו הנכם נמצאים? לא, זה איננו טבעם של האנושיים, יקירים, אתם יודעים זאת. הדשא תמיד ירוק יותר, אז חפשו אותו. תיהנו מאשר יש לכם ברגע הנוכחי אך אל תשפטו עצמכם, וזה למעשה הדבר העיקרי.

גילוי פלנטות ופירמידות חדשות

אתם בוראים מודעים. בתוך כל אחד ואחת מכם קיימת יכולת הבריאה של אל. מדוע, אם כן, אינכם יכולים לגרום לדברים להתרחש באופן מיידי? ובכן, זו היתה החלטה קולקטיבית שלכם להסתיר כוח זה מעצמכם עד אשר תוכלו להתהרמן [מהמילה הרמוניה – חמדה]. עתה מתחיל הדבר להתרחש, והפלנטה מובילה גם היא את הנושא. רבים מכם מתחילים לראות זאת באסטרולוגיה, אם אתם יכולים לפרש זאת. יקירים התבוננו בכוכבים, משום שתגלו דברים רבים. משהו מאוד מעניין יתרחש ובעתיד הלא ממש רחוק, כנראה במהלך חמש או שש שנים מעכשיו: תתחילו לגלות פלנטות קרובות שלא ראיתם קודם לכן.

ובכן ברור! תארו לעצמכם דבר זה כתגלית. אהה, אולם האם חשבתם אי פעם שיתכן והפלנטה פשוט הופיעה לפתע? יש לכם נושאים רבים להרהר בהם, הרבה יותר מאשר תוכלו לדמיין. כאשר אתם שומעים את הסיפורים היפים על הפירמידות, האם אתם התוהים מה הן בדיוק היו? הן גנראטורים, ותתכוננו, שכן עדיין לא גיליתם 50% מהפירמידות הקיימות על פני הפלנטה שלכם. הפירמידות הינן שנאים המיועדים להביא אנרגיה מכדור הארץ לשימוש באחת ממספר צורות. זו הדרך בה נוצרה במקור היונוספרה, על מנת שתוכלו לנשות ולשרוד על פני כדור הארץ. רבים מנושאים אלה יתחילו להתגלות עכשיו. לא רק שתגלו אותם בחלל, אתם תגלו עוד מהם על פני הפלנטה שלכם. רבים מהם מתעוררים עתה, בדיוק כמוכם.

ה”אני” האחרים שלכם

זה הזמן האדיר ביותר עבור כולכם להיות כאן, יקירים, ומאוד מרגש אותנו לראות את הפיסה הבאה בעודכם הופכים את הדף הבא ומסתכלים בו. אתם מופלאים, אך מעל לכל זכרו: לעולם אינכם לבד. למרום שלחלקכם יש קושי גדול להתהרמן, זה הדבר אשר ישיב אתכם יחדיו לרמה הבאה. הנכם נמצאים בגל ההרמוניה השלישי,דהיינו: “כיצד יש ביכולתי לראות את ה”אני” האחרים שלי?” כל אדם מקושר אליכם בדרך כשלהי ויש לכם את הקסם בתוככם. ובכן, פקחו עיניים, יקירים, הם סובבים אתכם סביב סביב.

בכבוד גדול אנו פונים אליכם בדרך זו ומביאים לכם עדכונים מנקודת מבטנו ביחד לחזון המדהים שלכם. יקירים, המשיכו בעבודה הנהדרת. דעו שאתם מקדמים את כדור הארץ ואת כלל האנושות הרבה יותר מאשר תוכלו לשער. חגגו זמנים אלה כאשר אתם נמצאים יחד, כאשר הנכם יכולים ליצור את החיבורים עם ה”אני” האחרים שלכם. זה הזמן למודעות מתעוררת על פני כדור הארץ.

אספבו יקירים,

הקבוצה

זכויות יוצרים 2000 – 2015 Lightworker. www.espavo.org הכוונה היא, שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים, בכפוף לתנאים הבאים: השימוש בחומרים אלה אומר שהמשתמש מסכים לתנאים הבאים: 1. המלים “זכויות יוצרים 2000 – 2015 Lightworker. www.espavo.org” תיכללנה בכל חומר שיפורסם. 2. המשתמש מסכים שכל הזכויות, כולל זכויות של חומרים מתורגמים, נשארות בידי Lightworker. אם מתרגמים את החומרים הללו יש לנו זכות לחלוק את התרגום תוך מתן קרדיט למתרגם, באתר של Lightworker, על מנת שהוא יהיה זמין לכולם. מידע נוסף מהקבוצה (באנגלית) ניתן למצוא באתר www.espavo.org . תודה על העזרה בהפצת האור!