15 פברואר 2015

תפקיד עובדי האור

משואות האור תזכורות מהבית מוגש בשידור חי באינטרנט,
משוכתב ומועלה לאתר (באנגלית) בסביבות ה- 15 לחודש.

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

~ תזכורות מהבית ~

ערה: לשם בהירות תוקשר המסר שלהלן בחלקו מחדש ועבר עריכה בהשגחת הקבוצה.

 מאת הקבוצה

משואות האור – פברואר 2015
תוקשר בשידור חי ביום 31.1.2015

 תפקיד עובדי האור
~להמיר פחד לאהבה ~

 

ברכות מהבית, יקירים

אנרגיית היום הזה קסומה מעבר ליכולת הבנתכם. גיליתם חזון לעתידכם שרק אנושיים מעטים אי פעם ראו. אתם רגילים להתבונן בהיסטוריה רק לאחר מעשה. מן הסתם זו הפעם הראשונה בהתפתחות האנושית שיש לכם את היכולת להתבונן קדימה על ציר הזמן. טוב, דבר זה כרוך באתגרים ובצורך באיזונים. הרבה מתרחש, יקירים. כפי שראיתם מנקודת מבטכם הכלכלית, ואף מנקודת המבט האסטרולוגית, אתם הולכים לשמוע עתה את נקודת המבט של הרוח. בעצם עברתם שינוי, תזוזה משמעותית מאוד. חזינו את הדבר ודברנו עליו בסוף המפגש של 12-12-12. שער זה היה גדול בהרבה מאשר רוב בני האדם הבינו, וכאשר חציתם את האנרגיה הזו, הפעלתם גל. לגל זה יש תנועה קדימה, ואחורה – הוא מתקדם ושב לאחור. פעמים רבות, כאשר הוא נע קדומה, אתם מחשיבים זאת כהתקדמות האנושות. כאשר הוא שוטף לאחור, וזו תגובתו הטבעית, יש לו נטייה להוציא החוצה כמה מהאנושיים הגרועים ביותר. ובכן, את זאת חוויתם באופן שוטף על פני הפלנטה מאז שעברתם דרך אותו שער.

גל הנע קדימה ואחורה

עתה יש אנרגיה חדשה המתחילה לנחות על פני הפלנטה ארץ. היא מביאה את הדברים עליהם חלמתם, את האפשרויות של בריאה מודעת על פני הכדור. למרות שאנו מספרים לכם כמה נפלא הדבר להיכנס לאנרגיה זו ומהן האפשרויות המדהימות אותן תגלו כאשר תיכנסו אליה, נאמר גם שיהיה צורך לעשות התאמות רבות כאשר הדבר יתרחש. התאמות אלה תיראנה כגל המגיע ואז שוב נסוג.

עתה הוא הזמן לתנועה

החלק המעניין בכך הוא שיש ביכולתכם למקם עצמכם בהתאם, בכך שתמצאו מהו המקום בו תוכלו לעזור בדרך הגבוהה ביותר. גלים אלה אינם באים לכאן על מנת להכריע אתכם או לחשוף אתכם בדרך כלשהי. הם לא מגיעים לכאן על מנת שתשרדו אותם. למעשה אתם יצרתם אותם, לאמור – יש ביכולתכם להתמקם כך שתינשַאו קדימה על ידי אותם גלים שיצרו קשיים כה רבים לאנושות. לכן אנא הבינו, אל תמתינו עד שהכול יסתדר. עתה הוא זמן התנועה על פני כדור הארץ; עתה הוא הזמן להכניס את הדברים להילוך. כאשר חציית צירי הזמן תתרחש, אתם תראו שינויים באופן ברור. זה יימשך עד חלקו האחרון של חודש נובמבר 2015. לזה הנכם מתכוננים.

לחיות בהרמוניה

בינתיים, יש לכם סוגים רבים של נקודות רתיחה על פני הפלנטה, שהינן חלק מאותו גל של אנרגיה. הבאתם את הגל, אולם לא ראיתם את נסיגתו, שכן למעשה הסתרתם זאת מעצמכם. עתה צצות אנרגיות אלה על פני כל הפלנטה בדרכים שונות. דרך קלה להבין זאת היא להבין שאנשים שונים רואים ציר זמן זה באופן שונה. אנו הולכים לקרוא לזה קיצוניות, משום שלמען האמת, היא התרחשה כמעט בכל דת. רק במקרה מתמקדים ברגע זה בעיקר בדת אחת, במוסלמים. התאמה זו צריכה להתרחש לא רק על פני הפלנטה. היא קשורה באופן בו תלמדו לחיות בהרמוניה עם הדתות שעשו הרבה טוב. אולם אם תתנו לחלוטין את הכוח לכל דבר שהוא, יהווה הדבר בעיה בעתיד. אלה הם, אם כן, השינויים שיש לעשותם.

האנרגיה החדשה מפחידה רבים

מה שהנכם רואים על פני ציר הזמן, זה שאתם מאמינים שכל דבר שנע קדימה הביא לקידמה, ואכן כך זה היה. אם תתבוננו בטכנולוגיות שלכם, קל מאוד לחשב את ההתקדמות המדהימה אותה השגתם בתקופה קצרה למדי. רבים מכם חתמו על הצהרה בנושא זכויות הרוח, הנשמה, ונראה שהיא התקבעה. אלה הם אלמנטים עקרוניים, וכך אתם מתקדמים על ציר הזמן עדים לכל הטכנולוגיות החדשות, האנרגיות ודרך החשיבה – ואפילו לתהליך התקדמות מואץ של הנשמה. במקום לעבור רמות שונות, יש לכם עתה חיבור ישיר ואתם יכולים להתניע במהירות גדולה מאוד. כל זה זו אנרגיה חדשה, והאמת היא, שדבר זה מפחיד רבים. את מי זה מפחיד? ובכן, יקירים, זה מפחיד רבים, אולם אתם משנים רמות פחד אלה עזרת הכיוון החדש אותו הנכם לוקחים על גבי ציר הזמן. ישנם אנשים רבים המאמינים בליבם שכל הדברים הללו אותם רצו, התקיימו בזמן קודם. נספר לכם שזה לא בדיוק כך, יקירים. בעבר היו בעיות רבות כפי שיש היום. אולי הן לא נראו כה בבירור עקב המחסור בטכנולוגיות.

יש המאמינים שאם ייקחו את האנרגיות ואת סגנון החיים שלהם אחורה בזמן, יעלימו את כל מה שאתם רואים כקידמה, הם סוף סוף יהיו מאושרים. הם מאמינים שכל הדברים השווים היו בתקופת מוחמד. לכן הם רוצים לשוב לאותם זמנים תוך בניה מחודשת של הדברים, כולל החוקים שהיו תקפים באותם זמנים.

זה לא המצב, יקירים, ולהלן מה שקורה. יש שתי הוויות המשוכנעות שדבר זה מחזיק בבירור את העתיד, ויש זוג אחר האומר שהדבר ההוא מחזיק את העתיד באופן מוחלט. האמת היא, שהיה עליכם לסור מהדרך ולאפשר לדבר זה להסתדר בנושאים שונים. כעובדי אור אתם בעצם יכולים לאחוז כמה ממפתחות אלה. כיצד זה קורה?

זה מתרחש כתוצאה מפחד, ממחסור במידע וטרור. זה עובד ביעילות גדולה למדי, שכן הם אפילו השתמשו בטכנולוגיות שלכם לשם הפצת הפחד. ובכן, זה הדבר, יקירים. עליכם להבין שחלקים אלה אינם עובדים בדרך שחשבתם שעליהם לעבוד. שינוי האופן בו הנכם מסתכלים על כל מה שקשור בזה יהיה בסדר גמור. אם תבינו שאנשים אלה פועלים מהלב, תוכלו לתת להם מעט מרחב פעולה. האתגר הוא, שהם אינם ערים להבדל שיש בין כוח לעומת עוצמה, ויש להם נטייה להשתמש בכוח כאשר אינם מצליחים למצוא עוצמה. יקירים, על חלק גדול מאנרגיה זו יהיה למצוא את פתרונה על ידי הקהילה המוסלמית. זה כמעט כאילו יש מלחמת אזרחים בין הפלגים השונים בדת זו.

ואז מופיע גוף נוסף, בין אם זו ארצות הברית או קואליציה שלמה של מדינות, ודבר זה נותן להם אויב משותף והופך את מה שהיה מאבק בין שניים לבעיה משולשת.

תפקיד עובדי האור

ובכן, האם זה אומר שאתם פשוט עוזבים את הכול ומשאירים את הבעיה שם שתיפתר בינם לבין עצמם? לא, יקירים. יש שם אחריות, אולם אם תתחילו להבין את המצב כפי שהוא באמת, תתחילו לראות אפשרויות חדשות. מהו תפקידם של עובדי האור? יקירים, לא רק שיש ביכולתכם להשליט אנרגיה של שלום, אתם יכולים ללמוד למצוא דרך לאהוב את אותם אויבים שאתם מכנים אויבים. אין יותר שחור ולבן, יקירים, שכן כל דבר הינו גוון של אפור. מצאו הרמוניה זו בכל אותם גוונים של אפור. דעו שרבים מאנשים אלה עם שנאה בת דורות רבים שהועברה אליהם מהסבים להורים ואליהם. מצפים שהם ימשיכו לשאת אותה ולהבינה – אם ברצונם להיות חלק מהניסוי החברתי. ובכן, עתה זה מתחיל להשתנות. זה ייקח קצת זמן ואלה החשים כאילו הם דוחפים קדימה בכיוון חדש, הולכים לשנוא את זה. הם דוחפים לאחור, וזה למעשה מה שקורה.

תהייה התייצבות של האנרגיה, אולם חלק גדול ממנה יגיע מהוויות החיות כבר בחלק זה של העולם. הן עובדות עם מלחמות האזרחים ועם האחריות למה שאתם מאפשרים שיקרה. ישנם אנשים רבים העושים עסקים עם אותן חברות שהשתלטו על מדינות מסוימות. למרות ההשתלטות הם ממשיכים לעשות עמם עסקים. היכן נמצאת שם האחריות? התבוננו באפשרויות של הימנעות ממלחמה ותתחילו להבין יותר על כך. מעל לכול, חפשו את המצב של החסר הגדול באהבה של האנושות כבסיס לכל זה.

להפוך פחד לאהבה

יקירים, אנו יודעים שהאנושיים פוחדים. אנו יודעים שפעמים רבות, כאשר הם נתקלים בבעיות שאינן נפתרות בקלות, הם נסוגים אל תוך מערכות האמונה שלהם. טוב, דבר זה התרחש בקנה מידה גדול מאוד ונתן להם את האשליה של הצלחה. הבינו שהקולקטיב יהיה זה שיאפשר לדבר להתרחש או שיחסום אותו. הדבר אפשרי לגבי כל אחד מכם על ידי כך שייצמד בלבו למה שהוא מאמין בו, ובמה שנכון ולא נכון. אתם יכולים להיפתח ולנסות להבין את האנשים הנפחדים האלה אשר יוצרים את כל האתגר הזה. אתם יכולים לשחק את המשחק, או לסור הצידה ממנו. זה תלוי אך ורק בכם, יקירים, שכן אין כאן נכון או שגוי. אולם, אם אתם משחקים את המשחק על פני כדור הארץ והחלטתם להיות כאן בזמן הזה, יש לכם בו חלק. בימים העומדים לפניכם אתם יכולים להחזיק זאת בלב וליצור מרחב מקודש לעצמכם ולאנושות כולה. הכניסו זאת להילוך ודעו שלא משנה מה יהיו הקשיים, האתגרים, והטרור אותו תראו בטלוויזיה, יש לכם את היכולת לבלום את כל זה ולהפוך זאת לאהבה. זו הסיבה שבאתם.

מצאו את הדברים המשותפים

התבוננו, אם כן, באירועים המתרחשים על פני הפלנטה שלכם ונסו לאהוב בכל זמן שתוכלו. נסו למצוא את הדברים המשותפים ביניכם ובין אויביכם, ומהר מאוד לא יהיו לכם יותר אויבים. זו הדרך החדשה בממד החמישי; זו הדרך היחידה לפתור זאת.

בכבוד גדול ביותר אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו זה את זה בכל הזדמנות הנקרית בדרככם. שחקו משחק יפה זה, קבלו על עצמכם אחריות עליו ודעו שאתם נאהבים יותר מאשר תוכלו להבין.

אספבו, יקירים

הקבוצה

זכויות יוצרים 2000 – 2015 Lightworker. www.espavo.org הכוונה היא, שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים, בכפוף לתנאים הבאים: השימוש בחומרים אלה אומר שהמשתמש מסכים לתנאים הבאים: 1. המלים “זכויות יוצרים 2000 – 2015 Lightworker. www.espavo.org” תיכללנה בכל חומר שיפורסם. 2. המשתמש מסכים שכל הזכויות, כולל זכויות של חומרים מתורגמים, נשארות בידי Lightworker. אם מתרגמים את החומרים הללו יש לנו זכות לחלוק את התרגום תוך מתן קרדיט למתרגם, באתר של Lightworker, על מנת שהוא יהיה זמין לכולם. מידע נוסף מהקבוצה (באנגלית) ניתן למצוא באתר www.espavo.org . תודה על העזרה בהפצת האור!