16 יוני 2014

גלים של קידום
להיות בעלים של המאסטריות

באמצעות אחריות
נקודת מבט גבוהה יותר

משואות האור תזכורות מהבית מוגש בשידור חי באינטרנט,
משוכתב ומועלה לאתר(באנגלית) בסביבות ה- 15 לחודש.

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

~ תזכורות מהבית ~  

הערה: לשם בהירות תוקשר המסר שלהלן בחלקו מחדש ועבר עריכה בהשגחת הקבוצה.

מאת הקבוצה

ברכות, יקירים

היום הינו יום קסום. זו התכנסות של הוויות המדהימה ביותר דרכים מכפי שיש ביכולתכם לחשוב. היום יש ברצוננו לקחתכם למסע קטן, – מסע לעתידו של כדור הארץ החדש – אל האנרגיה המדהימה שכולכם חיכיתם לה. צפיתם אותה. כולכם ידעתם שהיא מגיעה, ושבבירור נכנסתם לממד החמישי. אתם אף יודעים שאין חזרה לממד השלישי. ובכן הבה ואסביר את המתרחש מנקודת מבט רחבה יותר.

גל הקידום: 3 צעדים קדימה ושניים לאחור

אתם מבינים, יקירים, שהכול הינו גל של אנרגיה שיש לו גאות ושפל, בדומה מאוד לגלי הים. הם נעים קדימה והם נעים לאחור. בשונה מתנועת המים באוקיאנוס, הקידום שלכם נע קדימה ומעט לאחור. אולם בצורה אופיינית, כל האנושות מתקדמת 3 צעדים ונסוגה 2 צעדים. אתם נסוגים את אותם שני צעדים כאשר הנכם מפקפקים בעצמכם; אתם מטילים בעצמכם ספק ותוהים מה לא בסדר, בעוד שלמעשה זהו רק גל. לכן ראשית אנו מבקשים מכם לקחת את הדברים בקלות. להיגרע מעט. אתם משחקים את המשחק של העמדת פנים של היותכם בני אנוש, ובכנות אתם מצליחים מאוד. עליכם לדעת זאת, אך מעל לכל, דעו שהמקום בו הנכם נעים כקולקטיב הינו מקום אדיר. בזאת אנו מתבוננים מהצד הזה של הצעיף. לעתים, כאשר אינכם חושבים שאתם מצליחים, אנו מעודדים אתכם. אנו מריעים לכם בכל פעם שאתם חושבים שנכשלתם ופעמים רבות, כאשר הנכם פוסעים צעד לאחור, אנו תופחים לכם על השכם.

במה הדברים אמורים? האתגר הגדול ביותר אותו אנו רואים ויכולים לחלוק עמכם, יקירים, הינה העובדה שפעמים רבות הנכם שופטים עצמכם. כאשר אתם עושים זאת, הנכם נסוגים שני צעדים במקום רק צעד אחד. אתם מבינים שהנכם הוויות בוראות המשחקות משחק של העמדת פנים של היותכם בני אנוש כאשר יש לפניכם צעיף רחב ידיים המפריע לכם להיזכר בטבעכם האמיתי, להיזכר במקום ממנו באתם ומה תכננתם כאשר הגעתם לכדור הארץ. עתה הולך צעיף זה ומתפוגג כפי שתכננתם בעודכם צועדים קדימה אל ההתפתחות. כאשר תעשו צעדים אלה, ניתן יהיה לשנות לחלוטין את הגל כך שתוכלו להתקדם 3 צעדים קדימה ואולי רק צעד 1, או חצי צעד, לאחור, על מנת שתוכלו לעצור לרגע לנשימה ולנוע קדימה לאנרגיות הבאות.

שינויים תקופתיים

יקירים, דברים רבים משתנים עתה על פני כדור הארץ בקצב חדש, בדרך חדשה. יש אנרגיה חדשה בכל הנושאים וברצוננו לחלוק זאת עמכם, שכן רבים מכם אינם יכולים לראות את השתקפותם בדרך בה היו רגילים. עברתם מהעולם הישן לעולם החדש ואתם מנסים לראות את ההשתקפות שהייתם רגילים לה. לעיתים אותם דברים שציינו הצלחה ואפשרו לכם לראות את הקשרים שלכם, ברטט הגבוה יותר של כדור הארץ החדש – אינם נראים יותר באותו אופן. ביום זה הם משתנים, ואנו רוצים שתבינו שקל יותר להגיע עתה לשפע מאשר אי פעם בעבר. אנו יודעים שעבור רבים מכם זה קשה; אנו רואים את המשחק ששיחקתם גלובאלית עם הכלכלה שלכם. אנו רואים את החלקים השונים שניסיתם לחבר עבור עצמכם על מנת שתוכלו לציין את סולם ההצלחה. אנו יודעים שלעתים היה על רבים מכם לחשוב מחדש ולהמציא עצמם מחדש בדרכים חדשות. אולם יקירים, אתם קסם מעבר ליכולת הבנתכם. זהו כדור ארץ חדש, זוהי אנרגיה חדשה אליה הנכם נכנסים. בעוד שחלק מעולמכם נכנס לעונה היפה אותה הנכם מכנים קיץ, והחלק האחר של עולמכם נכנס לעונת החורף שלו, הרי ששינויים עונתיים אלה הם המאפשרים לכם לצעוד קדימה, לנשום אויר חדש ולרכוש בטחון בדרך חדשה לחלוטין.

ביטחון רוחני

יקירים, אם היה משהו שהיינו יכולים לתת לכם לפני הכול, אזי היה זה להיזכר בביטחון של הרוח. מדובר בביטחון רוחני. אם יהיה לכם ולו מעט מביטחון זה, המשחק אותו הנכם משחקים על פני כדור הארץ יהפוך להיות יפהפה; הוא יהפוך להיות משחק של יצירה וכיף. את זה רציתם לעשות בהגיעכם לפלנטה. רבים מכם באו לכאן עם תשוקה גדולה מאוד לעזור לה להשתנות. לרבים היתה מספיק אנרגיה לנוע קדימה לקשרים חדשים, אך בכל זאת שבתם לכדור הארץ בזמן הזה. רציתם להיות כאן לטובת השינוי הקולקטיבי האדיר לאנרגיה החדשה, ואתם כאן. יקירים, לעולם אל תשכחו שישנן מיליארדי נשמות בצד האחר הממתינות להתגלם, ורבים רוצים להגיע לכדור הארץ, אך הם זזו הצידה עבורכם. ובכן, את יופי הבית תזכרו בקרוב, מכיוון שנכנסתם לעולם חדש זה; זה הממד החמישי, כפי שהנכם מכנים אותו. יחד עם זאת אתם עדיין משתמשים בחוקים של הממד השלישי ומצפים שהדברים יעבדו בדרכו של הממד השלישי. יקירים, הדואליות נעלמה אך אתם עדיין מסתכלים על הדברים כטוב או רע, כלמעלה או למטה, כשחור או לבן, כאהבה או פחד. הם אינם קיימים. כל הדברים הינם מעבר יפהפה ואנו יכולים לספר לכם שאין לבן או שחור; הכול הינו גוון של אפור ואתם נושאים בלבכם את אנרגיית הבית. לא רק זה, אלא שאותן מיליארדי נשמות שזזו הצידה על מנת שתוכלו להיכנס בגלגול לכדור הארץ, מריעות  לכם על העבודה המדהימה. יקירים, אתם הגיבורים שלהן. אנו מבקשים מכם שבמהלך החודש הקרוב של מעבר זה, חודש זה של הקלה, שלפחות תזכרו זאת ושמידי פעם תעצרו ותיקחו נשימה עמוקה. עשו זאת עכשיו… ושחררו.

האם יש ביכולתם לחוש אותן מאחריכם? האם אתם יכולים לחוש שהן טופחות על גבכם? מחבקות אתכם? הן תמיד נמצאות מחוץ לשדה הראיה שלכם שכן הן הסכימו להיות בלתי נראות. אחרי הכול אתם נמצאים על פני פלנטת הבחירה החופשית. הן תעזורנה לכם לשחק את משחקכם בכך שלא תתערבנה, אך הן נמצאות כאן, יקירים; ואם תעצרו זמן ארוך מספיק, תחושו את שובה של הנשימה הקטנה של הביטחון הרוחני.

מחיאות כפים ותמיכה מצידו האחר של הצעיף

כולכם הגעתם כאחד, ואלה מכם, אותם אנו מכנים משפחת ה- E [העצמה – חמדה] הגיעו לכדור הארץ בזמן מאוד קריטי על מנת לחולל הבדל כקולקטיב. נפלא. כן, אנו יודעים שאתם פותחים את מכשירי הטלוויזיה ורואים בהם את כל ההתרחשויות חסרות ההרמוניה המתרחשות על פני הפלנטה. “הו, במדינה זו האנשים יצאו לרחובות ואף המדינה ההיא, ושם יש מלחמה.” אלה דברים של הממד השלישי עמם אתם מנסים לעבוד בממד החמישי. אין זה דבר שגוי, יקירים, מכיוון שזה משתנה. שימו לב להתפתחות המתחילה להתרחש שכן היה צורך ביציאה לרחובות על מנת שקולכם יישמע על ידי הקולקטיב, ולאו דווקא על ידי אלה שנגדם הפגנתם אלא על ידי כולם בכל מקום. עתה ניתן לתקשר בדרכים חדשות, עם ההתקדמות שעשיתם בטכנולוגיה שלכם ובלבו של כל בן אנוש. זה הזמן של האנושיים המועצמים; אתם נכנסים לעידן ה- E – עידן ההעצמה – ואנו נעזור לכם להיזכר. איננו נמצאים כאן על מנת ללמדכם את הדרך בעלת ההתנגדות המועטה יותר בכל הנושאים, שכן לעתים אתם מחליטים לבצע פניות מדהימות כדי שתוכלו ללמוד משהו במקום אחד על מנת שתוכלו לגעת בנשמה הנמצאת במקום אחר. הבינו, יקירים. אין זה משנה כיצד נראית הדרך, בכל מקרה אתם מצליחים.

אתם יודעים, אביו של השומר היה מתווך ספינות. הוא כל הזמן נהג לקחת את משפחתו ואת השומר לשוט על ספינות. פעמים רבות השיט השומר אחת מהיאכטות הגדולות. אחד מהדברים המעניינים היה, שאביו תמיד נהג לצחוק עליו ולומר לו: “אתה כל הזמן סוטה מהמסלול.” השומר נהג לענות: “לא, אני לא.” אביו היה משיב: “התבונן לאחור.” וכצפוי, מאחורי הספינה הופיעה במים האות S שהשומר כלל לא הבחין שעשה. ובכן, יקירים, כאשר תתבוננו לאחור ותראו את כל הפיתולים בחייכם דרכם עברתם, דעו שהם כפי שתכננתם. זה מה שהחלטתם לעשות כאשר הגעתם לכדור הארץ. זו הסיבה שמיליארדי נשמות זזו הצידה על מנת שתוכלו להיות כאן, ממש עתה.

כדור הארץ מגיע למסה קריטית במספר נושאים. ברצוננו שתדעו מה צפוי ואיזה יופי מחכה לכם. כן, בוודאי שתהיה גם מעט חשכה. אתם עדיין חיים בשדה המשולש והצללים עדיין יכולים להתקיים. אבל הם בסך הכול מחסור באור. אתם יכולים אף להסתכל עליהם כעל הזדמנות להאיר את אורכם, ולמעשה את זאת באתם לכדור הארץ לעשות. לכן דעו שבעודכם נעים קדימה, הדברים עלולים להשתנות מעט. זה הזמן בו אתם מאבדים את הביטחון הרוחני, ואנו – וכל אותן הוויות בצד האחר אשר זזו הצידה – נכנסים לתמונה. אתם הנכם הגיבורים שלהם. אם רק תוכלו לחוש זאת לרגע, תקבלו בחזרה את הביטחון לו הנכם זקוקים כדי לפסוע קדימה על מנת לחולל את ההבדל ולהביא את קרן האור לכדור הארץ בדרך בה קיוויתם לעשות.זה הזמן. ראשית, כאשר תחושו באותה תחושת דחיפות, נבקשכם לדעת שאין מדובר רק בכם. לעתים הנכם כה מודאגים ביחס לאגו ולמעשיכם ממקום של אגו, שאינכם חשים בכל דחיקות המרפק שאנו נותנים לכם מהצד השני. אי לכך בינתיים שימו זאת הצידה. הסיטו הצידה את השיפוט. יקירים, פעמים רבות השיפוט הוא זה אשר גורם לכם להישאר בשדה הדואליות בעוד שאין ספק בכך שנכנסתם לעולם החדש. הדבר מאוד דומה להתקדמות הרבה שעשיתם פעמים רבות בעבר, כאשר היה לכם קושי לקרקע בעולם החדש. עתה יש לכם משהו קסום. יש לכם את הרטט הקולקטיבי של כל האנושות המתחיל להתמצק. זה חלק מהסיבה לכך שאתם רואים אנשים יוצאים לרחובות במדינות רבות. זה חלק מהסיבה לכך שאתם מתחילים לראות אפשרויות, השתקפויות חדשות של אור, אנרגיות יצירה חדשות כאן, והבנות חדשות ביחס לדברים שתמיד האמנתם בהם. לחיות בשדה הדואליות, יקירים, דומה לקו ישר. אתם יכולים לראות את הדברים כאור או חושך, כאהבה או פחד, כלמעלה או למטה, או כנכון או שגוי. עתה הנכם נכנסים לשדה המשולש הנפלא בו יש לכם חיבור חדש לאני הגבוה, המאפשר לכם נקודת מבט חדשה לחלוטין על חוויותיכם על פני האדמה, מבט חדש לגמרי על החיים, על התכלית להיותכם כאן ועל הגדולה של מי שהנכם.

היו הבעלים על המאסטריות שלכם

אנו אף מבקשים מכם, יקירים, שתהיו הבעלים של המאסטריות שלכם. כשמדובר באגו, יש לכם אותו משני הכיוונים. הייתם כל כך מודאגים ביחס לאגו, שניסיתם להתעלם ממנו, מתפיסת העצמי, והתמקדתם בַכְלל במקום בעצמכם. זה אף אומר שמנעתם מעצמכם את כל אותם דברים יפים שהתמחיתם בהם. זה בסדר גמור להיות הבעלים של המאסטריות, מכיוון שלכל אצבע בכף היד יש תפקיד שונה, לא כן? כל אחת עושה משהו טוב יותר מהאחרות, וכאשר הן עובדות יחדיו, הן יוצרות קסם; אך הן עובדות בהרמוניה רק כאשר כל אחת הינה הבעלים של המאסטריות שלה. דברים אלה יש לזכור כאשר נכנסים לעולם החדש. אתם עדיין מקרקעים דברים רבים, ולמרות שלעתים תכופות אתם חשים שהלכתם לאיבוד, התקדמתם מהר יותר מכפי שאי פעם חשבתם שתוכלו. זו הסיבה לכך שאנו כה חיוביים במסר אליכם כאשר אנו אומרים לכם שהכול נפלא ומתקדם לרמה הבאה למרות שכאשר אתם צופים בחדשות ורואים את המתרחש אתם אומרים: “הו, בטוח שאנחנו נעים לאחור.” לא, יקירים, זהו גל נורמאלי של אנרגיה. כאשר אתם רצים בכביש מגיע רגע בו עליכם לעצור לרגע לנשימה. אלה הם גלים של אנרגיה העוברים דרך כולכם.

כדור הארץ מסתגל להולוגרמה החדשה

נספר לכם, כפי שעשינו פעמים רבות, שגם הפלנטה עצמה עוברת גלי אנרגיה אלה. ציינו לאחרונה שהולך ונבנה לחץ על הלוחות הטקטוניים. כאשר הלחץ נבנה, הפלנטה חשה אותו. הוא יכול להשתחרר ברעידת אדמה, בהתפרצות טקטונית, או בדרכים רבות ושונות. גם אתם חשים באותו לחץ. אתם חשים זאת במערכות הרגשיות שלכם. זה הופך אתכם למאוד מאוד רגישים לסובב אתכם. נספר לכם שכולנו עובדים בצד הזה של הצעיף על מנת לעזור לפלנטה לעבור זאת בצורה חלקה ולהתחיל לשחרר את אותה אנרגיה ברכות רבה יותר מכפי שעשתה בעבר. עדיין קיימת אפשרות רבה שחלק מאותה החלקה של הלוחות הטקטוניים תגיע למה שאתם מכנים ‘רעידת אדמה’. אם זה יקרה, יקירים, חגגו אותה. ברור שעליכם לעזור זה לזה לאסוף את השברים, החזירו את חייכם לתקנם וגרמו להם לתפקד, אך חגגו את התקדמות הפלנטה, משום שפירושו הוא שהיא נסוגה צעד אחד לאחור והיא מוכנה שוב להתקדם. בדומה לגלי האנרגיה וההתפתחות שכל אחד מכם חווה בגלים נפלאים אלה, ככל שתתקדמו תבינו הרבה יותר. רבים מכם, יקירים, מלמדים ומרפאים על פני כדור הארץ. רבים מכם חשים זאת עמוק בלב, ובכל זאת עדיין אומרים: “אין לי תלמידים. אף אחד לא מגיע אלי.” אל תתנו לדבר זה לעצור אתכם. זהו רק אחד מהעיכובים של הגלים. צעדו קדימה והיו הבעלים של המאסטריות שלכם. הבאתם קרן אור מאוד ייחודית לפלנטה והיא מתחילה למצוא רוגע שיעזור. שינויים רבים צפויים ודברים רבים יתרחשו. לאחרונה לא ראיתם כוכבי שביט, אך הם ירַאו. אתם תראו עוד ממה שאתם מכנים אסטרואידים וכוכבי שביט, וכניסות אלה מה שהנכם מכנים החלל החיצון או חגורת קויפר [חגורת קויפר –  היא אסופת גופים הסובבים את השמש במסלול הנמצא מעבר לכוכב הלכת נפטון – חמדה]. למעשה אלה הם זרעי חיים הנזרעים על פני כדור הארץ החדש, ואשר נושאים חלקים מדהימים שכולכם תוכלו להשתמש בהם. הבינו שהפלנטה עוברת שינוי אדיר. ההולוגרמה החדשה כיסתה את ההולוגרמה המקורית של הפלנטה. מה שהנכם חווים עתה זו תקופת הסתגלות. אלה הם זמנים בהם כולכם יכולים להתעורר מהחלום ולהקשיב לרוח שלכם.

השתלבות של רוחניות ומדע

יקירים, יש לכולכם מערכת הדרכה מדהימה הנמצאת בקרבתכם. בגלל האגו, מכיוון שאתם חיים בשדה הקוטביות ורואים את הדברים אחד על גבי השני, רבים מכם אינם יכולים להקשיב למסר שלנו מסיבה פשוטה: הראש שלכם עובד בקצב של קילומטר לדקה. “מי מדבר? מה זה? מאיפה זה בא?” לעתים הניתוח שלנו והיכולות המנטאליות שלכם הינם צעד לאחור. אולם על פני כדור הארץ אתם רואים גם השתלבות מדהימה של רוחניות ומדע. הפיזיקה והמתמטיקה באות יחדיו כאחד. זה דבר קסום שכן זה כמעט כאילו בקשתם שהצעיף יוסר הצידה על מנת שתוכלו לראות את העבודה הפנימית של האמת, לא של כדור הארץ, אלא של החוויה האישית שלכם.

הגוף הפיזי הופך גבישי

יקירים, היו לכם תקופות חיים רבות על פני הפלנטה.לא כולן היו בגוף פיזי כפי שאתם חושבים, מכיוון שהפלנטה היתה כאן זמן ממושך הרבה יותר מאשר ההוויות הפיזיות. זהו אחד מהיבטי החיים שלכם. כולכם דאגתם מאוד לפלנטה ורבים מכם היו שם כאשר היא נולדה ככדור גז לוהט. עודדתם אותה והנה אתם נושאים אחד מאותם גופים פיזיים דחוסים, לא רק כדי לקחת אותה לרמה הבאה, אלא אף את גופכם הדחוס. כל זה משתנה. אתם הופכים להיות גבישיים במהותכם; עבור רובכם זהו תהליך המתרחש כבר זמן ממושך. ברור שיש ביכולתם להאיץ את הדברים. הבינו שאף ההוויה הפיזית שלכם עוברת שינויים על מנת שתוכלו לשאת יותר מאורכם. כאשר אתם נמצאים בבית, שם אין כל דחיסות שהיא. שם אינכם אלא אור. יחד עם זאת אתם אותה אישיות שהנכם נושאים בתוך הגוף הפיזי. תענוג להתבונן בכם מכיוון שאתם חלק ייחודי של האל; אתם חלק ייחודי מהכול, ולמרות שזה לא התקבל, יקירים, זה הזמן לאפשר לדבר להיראות. טוב, האם זה משנה כמה אנשים מתבוננים ורואים אתכם? האם זה משנה אם מישהו רואה אתכם? לא, יקירים, זה לא משנה שכן אתם מתחילים לשאת את אותה אנרגיה המגיעה בכל פעם שאתם מחייכים, בכל פעם שאתם צוחקים, או מדברים. גם אם אף אחד אינו שומע, זהו רטט ביקום. הקסם שלה לא רק עוזר לשנות את הפלנטה, הוא אף מארגן את עתידכם ואת הפוטנציאלים של מה שבאתם לעשות וכיצד תעשו זאת.

יקירים. אלה זמנים קסומים מאוד. במהלך 3 או 4 החודשים הבאים הולכות להיות לכם הזדמנויות לארגן לעצמכם עולם חדש. ייקח קצת זמן להיכנס במלואכם לתוכו, אך עשו זאת בכך שתהיו הבעלים של המאסטריות שלכם. עשו זאת בכך שתהיו הבעלים של מי שהנכם גם אם האגו יאמר: “הו, אני לא כל כך מוצלח. אני לא כל כך נפלאה. יש אחרים שעושים זאת טוב ממני.” ברור שהם טובים יותר בשטח שלהם, אך איש מלבדכם אינו נושא את הרטט שלכם. זכרו שאתם החלק היפהפה של הפחמן. רוב עולמכם בנוי מחומרים המבוססים על פחמן, שלאחר שהוא נמצא בדחיסה במשך עידנים רבים, הוא הופך להיות גבישי. הוא הופך להיות יהלום יפהפה; כמוכם. אתם הופכים להיות גבישיים בטבעכם, וההוויה הפיזית תוכל באמת לשאת מהאנרגיה שהמדע הרפואי שלכם יזהה כמבנה גבישי, בעתיד המאוד קרוב. אתם מחזיקים זאת באנרגיה שלכם. אתם הנכם אלים ולכן אתם בוראים את העולם הסובב אתכם. הבוקר התעוררתם בעודכם מצפים להיות בדיוק באותה סיטואציה שהייתם כאשר הלכתם לישון. מה יקרה אם תתעוררו ותצפו למשהו שונה? מה אם תתעוררו ולא תוכלו להמתין ללכת בחוץ ולראות כיצד יום זה הולך להיות מיוחד? נסו זאת, יקירים, ותתחילו לראות כיצד אתם בוראים את האנרגיה שלכם בעולם הסובב אתכם בכך שתחזיקו בהתרגשות ובאהבה, בכך שתדעו ותהיו הבעלים של המאסטריות שלכם. אין זה אומר שאתם הכי טובים בהכול; זה אומר שהנכם נושאים את אורכם הייחודי. כל ההוויות בכל מקום מארגנות עבורכם את המשחק. יש לכם הזדמנויות להיכנס לעולם ההעצמה בדרך חדשה לחלוטין. האם אתם מוכנים לעשות צעד זה?

אחריות: איזון העוצמה

יש דבר נוסף שהיום ברצוננו לעזור לכם אתו, בנוסף להיותכם בעלי המאסטריות ולידיעה מעטה אודות הביטחון הרוחני. ברצוננו אף להזכיר לכם משהו עליו דיברנו ואשר בשבועות הקרובים יהיה לכם לעזר רב. לעוצמה יש איזון מאוד ברור: אחריות. מאוד פשוט. אם תרצו להגביר את עוצמתכם בנושא כל שהוא בחייכם, מצאו דרכים להעצים את האחריות שלכם ולפתע תהפכו להיות ממוזלים – בדיוק כמו השומרת של השומר.אם תהיו הבעלים של האחריות ותאפשרו לה לזרום דרככם, תוכלו לגרום לקסם להתרחש. האתגר על פני הפלנטה ביחס לאגו, יקירים, הוא שלמדתם שכאשר הנכם מנסים להתקדם, האגו יכול לעקב אתכם בדרככם. רבים מכם כה פוחדים עד שהם ניפחו את האגו יותר מדי. אתם פוחדים לעמוד זקופים ולומר את האמת שלכם, ובכך לא רק שאתם שודדים את עצמכם, אלא אף את כל הסובבים אתכם. הגיע הזמן שכולכם על פני האדמה תהיו הבעלים של מי שאתם, שתצעדו קדימה ותאמרו את האמת שלכם בדרך שתאפשר לאמת של האחרים לעמוד לידכם גם אם לכאורה הם אינם מסכימים עמכם. יקירים, כולכם מחזיקים פיסה קטנה של המרומים על פני האדמה. כולכם מחזיקים פיסה מהעתיד של האנושות. אפשרו לעצמכם להתאחד ולהביא את הפיסה שלכם לשולחן, גם אם היא אינה הגדולה מכולן וגם אם קולכם אינו הרם ביותר. הגיע הזמן. ההזדמנות הינה עתה לצעוד קדימה ולחולל הבדל ענק כאן על פני כדור הארץ.

התייצבתם בדרכים יפהפיות. אלה מכם, אותם אנו מכנים משפחת ה- ,E  התגלגלו שוב ושוב ושוב כקבוצה קולקטיבית – לא בהכרח כדי לבוא יחדיו ולפגוש זה את זה, למרות שאכן עשיתם זאת – אלא על מנת לאחוז ברטט הנפלא, שכן תוכלו להתפתח כה רחוק רק כאשר תכבדו זה את הזכויות של זה. זה הזמן לעשות זאת, לאחוז בביטחון הרוחני ולומר את האמת גם אם יש סביבכם מי שאינו מסכים. זהו עידן ה- E. ברוכים הבאים הביתה, יקירים. אתם בוראים זאת בדיוק במקום בו הנכם עומדים ואיננו יכולים להיות יותר גאים בכך שאנו חלק מכך, קטן ככל שיהיה.

אמרו את האמת שלכם

ישנם זמנים בהם יש ביכולתכם להימתח ולהגיע לעולם החדש; זמנים אלה הינם עתה. קחו זאת. עודדו זה את זה. התמחו בַאומץ לעמוד ולומר את האמת שלכם, גם אם זה בקטנה. דעו שאין זה הכרחי להיות בעל הקול הרם ביותר ולא תמיד אתם צריכים להיות צודקים אליבא דה כל האחרים. דברו את אשר בלבכם ואפשרו לו להתפתח. זהו אופי האנושות. רבים מכם באו לשמוע תקשור זה, כפי שהשומר מכנה זאת. אתם ערים לכך שלכולכם יש יכולת זו. רבים לא למדו להקשיב, או לתרגם, באותה דרך. למרות זאת, לכולכם יש גישה הביתה באמצעות הלב, אם תאפשרו זאת ואם תאמרו זאת בקול. זה עוזר מאוד. גם אם תצעקו זאת ביער, שם איש לא יוכל לשמוע אתכם, זה מארגן את דפוס הרטט סביבכם, וזה משפיע אפילו על תאי הגוף. אלה הם הצעדים הבאים של הבוראים המודעים באנושות על פני כדור הארץ.

יקירים, בכבוד גדול מאוד אנו מברכים אתכם בזמנים קריטיים אלה של התקדמותכם על פני כדור הארץ. זו אף שמחה להיות עמכם. אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו זה את זה בכל הזדמנות הנקרית בדרככם, כמו האצבעות באותה כף יד. שחקו היטב ביחד על פני כדור הארץ החדש.

אספבו

הקבוצה

זכויות יוצרים 2000 – 2014  Lightworker. www.espavo.org  הכוונה היא, שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים, בכפוף לתנאים הבאים: השימוש בחומרים אלה אומר שהמשתמש מסכים לתנאים הבאים: 1. המלים “זכויות יוצרים 2000 – 2012  Lightworker. www.espavo.org”  תיכללנה בכל חומר שיפורסם. 2. המשתמש מסכים שכל הזכויות, כולל זכויות של חומרים מתורגמים, נשארות בידי Lightworker.  אם מתרגמים את החומרים הללו יש לנו זכות לחלוק את התרגום תוך מתן קרדיט למתרגם, באתר של Lightworker, על מנת שהוא יהיה זמין לכולם. מידע נוסף מהקבוצה (באנגלית) ניתן למצוא באתר www.espavo.org . תודה על העזרה בהפצת האור!