19 ינואר 2014

זמן של דממה
קוטביות השמש השתנתה

מאנגלית: חמדה טלאור

עריכה לשונית: ניצה תפארת

~ תזכורות מהבית ~

הערה: לשם בהירות תוקשר המסר שלהלן בחלקו מחדש ועבר עריכה בהשגחת הקבוצה.

 מאת הקבוצה

ברכות יקירים,

שינוי בקוטביות השמש

אני eM ואני נמצא כאן משום ששיניתם את הפלנטה. שיניתם כבר כל חלק שלה, ועתה אתם מתחילים להתאקלם אל תוך העולם החדש. אין זה דבר קל וזו הסיבה לכך שיש ברצוננו לספר לכם מה צפוי, שכן זה החלק היפה ביחס למה שממש עתה הנכם נמצאים במרכזו. השומר דיבר על השינוי בקוטביות השמש, אך השמש אינה הדבר היחידי המשנה את קוטביותו. הפלנטה ארץ השתנתה אף היא כבר מספר פעמים. מדוע שמשהו ישנה את קוטביותו? ובכן יש לכך סיבה פשוטה, יקירים. מדובר על איזון.

 שדה הקוטביות, או הדואליות, בו עבדתם בממד השלישי שלכם, הפריד בין כל הדברים, ואתם התעסקתם עם התפיסות שלכם. ברגע שהנכם פוקחים את עיניכם, אתם בוראים. עתה יש אפשרויות רבות יותר המתרחשות בדרכים חדשות לחלוטין, ואת זאת ברצוננו לחלוק עמכם היום, שכן הדבר החל. אתם מבינים, השנה הראשונה של השינוי עסקה כולה בהתאקלמות; היא עסקה בלימוד הכוח החדש. עתה עומדת מאחריכם עבודת היקום כולה. שינוי הקוטביות של השמש שולח שדה מגנטי עצום. לא, הוא אינו חזק, הוא עצום. הוא מכסה את היקום בשדה אנרגטי – אותו אתם מכנים חלש ואנו מכנים עדין – המאפשר את הכול. ובכן, זו הדרך בה אנו שולטים בכול. אנו משתמשים למעשה במילה הקולקטיבית “אנחנו” מכיוון שאף אתם חלק מזה. אנו שולטים ביקום באמצעות שדות מגנטיים עדינים אלה. אתם השתמשתם בזה כאשר ביצעתם ריפוי [הילינג] מרחוק. כאשר הנכם שולחים מחשבות טובות לאנשים, או מתפללים עבורם, אתם שולחים את הגלים המגנטיים כך שאחרים יוכלו להיכנס אליהם ולחוות את האנרגיה.

 מרס 2014

כאשר השמש מתחילה להשתנות, התנועה הקוטבית של הפלנטות מאיטה את תנועתה; חלקים שהיו בתנועה, מתעדכנים עם השינוי. שינוי זה מתחיל יצירת קפלים חדשים ובקרוב יתקדמו חלק מהם, ואז ייסוגו, יתקדמו שוב, ולבסוף ימצאו את איזונם החדש בכיוון ההפוך. במקום לפנות לכיוון אחד, הוא יפנה השינוי לכיוון ההפוך ויהווה לכולכם הזדמנות במהלך ארבעת החודשים הבאים. במלים אחרות, השינוי מתחיל מיד. המדענים שלכם אינם מאמינים שהוא יתחיל לפני עוד שלושה או ארבעה שבועות, אך אנו אומרים לכם שהוא החל כבר. אתם תחושו זאת בגופכם באופן רגשי, אך ההתאקלמות תסתיים בסוף מרס. חודש מרס 2014 יהיה זמן התאקלמות של אנרגיה חדשה זו, וכאשר זה יתרחש אתם תלמדו לחיות בעולם חדש. כן, זו תהיה הרגשה מוזרה, כפי שהיה מוזר לעבור מהעולם הישן לעולם החדש. אולם הפעם תחושו בטוחים יותר. אתם תחושו בטחון בלבכם, וזה היופי של מה שקורה.

 האיחוד מחדש של האור על פני כדור הארץ

יש עוד הרבה יותר. השומר דבר על חיים בזמנים בהם אין יותר סודות. דבר זה הינו היופי במיטבו, שכן כאשר תשילו את האשליות של מי שהנכם מעמידים פנים שהנכם, אתם תתנו את כל תשומת הלב לרוח שבפנים ותלמדו להכיר זה את זה ממקום שונה לחלוטין. זהו האיחוד מחדש של האור על פני כדור הארץ, דבר המתרחש עתה, ומאוד יפה לראות זאת. 12 החודשים הבאים, המתחילים ממש עתה, נותנים לכם את האפשרות לקרקע את האור החדש אשר על פני כדור הארץ אל תוך הווייתכם. הנכם נושאים יותר מהאור האישי שלכם ויש לכם את היכולת אף להלך בגוף חדש. גוף חדש זה לא יישא בתוכו את כל הצלקות הרגשיות שהעיקו עליכם, ועובדה זו תאפשר לכם לשנות את האנרגיה שלכם על פי בחירתכם. ניסיתם זאת ועבדתם עם אנרגיות חדשות אלה, והן אכן מגיעות. עכשיו, מה חשוב שתעשו על מנת שתוכלו לעשות זאת – להבין שכל רגש שיש לכם הינו רגש אמיתי? ובכן זה מבלבל רבים מכם מכיוון שאתם מנסים לחשוב את רגשותיכם ולשפוט את אלה שאתם רוצים שיהיו לכם, חיוביים או שליליים. איננו מחשיבים כל רגש שהוא כרגע רע, או נכון, או שגוי. אלה הם פשוט ההשתקפות של מי שהנכם ומהן החוויות שלכם ברגע הנתון.

 זמן של דממה… נקודת האפס

בעוד השינוי מתרחש והאנרגיה זזה בעדינות מאזור זרימה אחד לאחר, אתם תחושו בביטחון שחשו בחסרונכם. דבר זה ייתן לכם את ההזדמנות לזוז, אך עליכם להיות מוכנים לעשות זאת, וזו הסיבה שאנו נותנים לכם מסר זה ממש עתה. זהו זמן של דממה, של חוסר תנועה, כהכנה לזמן של תנועה אשר נמצא ממש לפניכם. עומדת בפניכם הזדמנות מאוד בלתי רגילה, שבזמן שתנועה זו תשנה כיוון, כאשר היא תגיע לנקודת האפס, היא תזוז ותשחרר, לפרק זמן קצר,  את המשיכה המגנטית שלכם לשמש. כאשר היא תגיע לנקודת האפס, דבר המרחש מהר מאוד, יהיה זה זמן קסום של איזון על פני כדור הארץ. החלק הגדול ביותר לאיזון הינה האנרגיה הנקבית/זכרית שעל איזונה הנכם עובדים כבר פרק זמן ארוך מאוד. עתה מופיעות אנרגיות אלה ותהיה לכם הזדמנות לאזן עצמכם, את האנרגיה האישית שלכם ואת זו של הסביבה שלכם. למעשה הנכם בוראים עולם חדש לחלוטין ויש לכם הזדמנות להכיר בכך ולבחור את העולם הסובב אתכם. כן, פירושו יהיה שתקבלו ביטחון מאחר וזו המגנטיות המושכת אליכם הכול מהקוסמוס. בדיוק כפי שהיה קורה אילו הייתם בבית, אם הייתם חושבים על עוגת שוקולד, היתה עוגת שוקולד מופיעה ממש לפניכם. ובכן, יש לכם יכולות אלה עתה. אך אתם לא תעשו זאת עם עוגת שוקולד, אתם תעשו זאת זה עם זה.

 אתם מוכנים עתה ליצור את המציאות שלכם

קשרים חדשים ומשפחות חדשות אמורים להתרחש, אנרגיות חדשות אמורות להגיע לכדור הארץ, וזו הסיבה לכך שהיה על חלק גדול מהשינוי להתרחש בשנה זו ובאופן שהוא התרחש. עתה הנכם מוכנים. רבים מכם אומרים: “מה זאת אומרת אני מוכנה? אין לי בכלל קשרים. איבדתי הכול.” ובכן, בטחו  בנו. אתם מוכנים, משום שהנכם נמצאים במצב בו יש ביכולתכם להיכנס למציאות שלכם וליצור אותה. ולכן אנו מבקשים מכולכם להתבונן בעצמכם לא בדרך בה האחרים מתבוננים בכם, אלא בדרך בה הנכם חשים בפנים. התבוננו באיזון האישי שלכם – של הזכרי והנקבי. חלקכם החשיבו צד אחד כטוב יותר מהאחר, אך זה לא כך, משום ששניהם הופכים להיות חסרי תועלת כשהם נמצאים לבד. על מנת שתוכלו להתקדם, חייב להיות איזון בין השניים; כל דבר שנמצא בחוסר איזון יופיע עתה בדרך חדשה, ישתרבב לעולמכם בדרך מתפרצת. יש לכם יכולת חדשה, רעיונות חדשים ומוטיבציה לגרום לחייכם להיות שלכם. אולם יקירים, על קולכם להישמע. אתם היחידים שיכולים ליצור את המציאות שלכם. אם תאזנו את הזכרי והנקבי, אם תכניסו לאיזון מספיק כוח זכרי ויצירתיות נקבית, אם תקבלו את היופי של שניהם, תוכלו להיכנס אל העולם החדש ברכות.

 האנרגיה של נקודת האפס

במהלך התנהלות הרוטציה, ברגע שזה יופנה לצד השני, תתגלינה הזדמנויות. רובכם תחשבו: “היום משהו לא מרגיש בסדר. אינני יודע מה הבעיה, אך אינני מרגיש ממש מקורקע כפי שחשתי קודם לכן, משום כך אולי משהו לא בסדר. אולי אני עושה משהו לא בסדר.” נספר לכם שזה השחרור; זו נקודת האפס של האנרגיה שבה תהיה לכולכם היכולת לחוות במהלך החודשים הקרובים. כאשר יתחיל הדבר להתאקלם עבורכם ולאחר שכל התהליך יתקרקע במלואו, יהיה זה הזמן לפעולה משום שלא יהיה זמן טוב יותר לנוע לכיוון כלשהו של תשוקתכם. אולם למה הכוונה? האם זה אומר שעליכם לצאת [מתוך החשיבה העכשווית – חמדה]וסוף סוף לעשות את כל הדברים שחשבתם שעליכם לעשות? לרבים מכם יש רשימות של דברים שהם חושבים שעליהם לבצע בתקופת חיים זו. יקירים, נספר לכם שהדברים לעולם אינם עוסקים בהישגיכם; מדובר בכיוון אליו הנכם בוחרים לנוע. אם תבחרו לנוע לכיוון הלב, יהיה לכם קל למגנט את כל הדברים בדרך בה תבחרו. אך אם תפקפקו בעצמכם ותאמרו: “אמתין עד שאחוש בטוח להתקדם. אינני לגמרי בטוח.” ההזדמנות תעבור, וזו הבחירה שלכם. יש הזדמנות מאוד מיוחדת לקרקע את האיזון האישי שלכם באור החדש ובאנרגיה של כדור הארץ החדש, בו הן הנקביות והן הזכריות מכובדים ומוערכים במידה שווה.

 ניסוי השטן

במשך זמן ארוך מאוד אתם חיים בשדה הקוטביות, או כפי שאתם מכנים זאת – בדואליות. ובכן, זה כבר עבר, שכן עתה הנכם נמצאים בשדה המשולש. רובכם אינם יודעים בדיוק כיצד זה עובד, אי לכך אתם מנסים להשתמש באותם מאפיינים ובאותן טכניקות של שליטה בהם השתמשתם בשדה הדואליות. אתם מתוסכלים למדי, מאחר ולעתים נראה שזה עובד, אך לא תמיד. הבה, אם כן, נדבר על כך מעט. בשדה הדואליות לכל דבר שראיתם היה צד מנוגד, וזו הסיבה שהמצאתם את אשליית הגהינום. לא הייתם מסוגלים להבין את גן העדן מבלי שבאותו אופן תדמיינו את הניגוד שלו, וכמובן שדבר זה היה בשימוש בכל מיני דרכים. יקירים, אנחנו לא דמיינו שתשתמשו בזאת כפי שעשיתם. הו, המונח: “כמו בעליונים כך בתחתונים” מוכר לכם. ולמעשה ככה זה. פעמים רבות חיקינו אתכם, הנמצאים על פני כדור הארץ, וזה מה שעשינו עם ניסוי השטן. העמדנו פנים שיש לנו דואליות במרומים, ובעצם כלל אין לנו זאת, וכך היה לנו ניסוי השטן, וזה עבד היטב. אך נספר לכם שהוא נמצא עתה בבית. לוציפר הינו אחד מהמלאכים היותר גדולים בכל הזמנים והוא עזר לכולם להתאקלם באותה דואליות, משום  שהדבר היה נחוץ. אינכם זקוקים יותר לתנועה של הלוך ושוב; אינכם צריכים יותר לצעוד שלושה צעדים קדימה ולעתים שניים לאחור. עתה יש ביכולתכם לצעוד צעדים איתנים ולנוע קדימה במציאות שלכם אל החיים החדשים. כל שדרוש לשם כך, הינו הצעד הראשון קדימה.

 כל רגשותיכם – מושלמים

רבים מכם נתקלו באתגרים רבים בדרככם, או שתהיתם האם הנכם בכלל נמצאים בדרך הנכונה, או האם הבנתם לא נכון את הסימנים מהרוח והאם אתם עושים משהו לא בסדר. כל התפישה של נכון ולא נכון, יקירים, קשורה לדואליות. נספר לכם שמדובר כאן רק בשיפוט קל. למרות שלרבים מכם לא ניתנה ההצלחה אליה קיוויתם, עתה כל זה יכול להשתנות. אנא אל תשתמשו באותם חוקים בהם השתמשתם בעולם הישן. במקום זאת גשו ישר מהלב והתאימו כל דבר ממנו. דעו שכל רגשותיכם, בכל רגע נתון, – מושלמים ושלעולם אין צורך להסתירם, וזה החלק הקשה על פני האדמה. לא מזמן ישב כאן השומר והתבונן באחת ששמה מג ודמעות זלגו מעיניו. הוא ניסה להסתיר זאת למשך פרק זמן, אך ללא הצלחה. זהו איזון האנרגיה הזורמת. לא שכל אחד צריך לבכות, אך כאשר מבלים חיים שלמים מבלי להרשות לעצמכם לעשות זאת, יש צורך בעדכון. החיווט צריך לעבור התאמה, אך זהו האיזון, כי אם באותו רגע הוא היה מודאג ממה שכולם יחשבו עליו, מכך שאינו גברי מספיק כפי שנאמר לו שעליו להיות כאשר היה צעיר, היה הדבר מוחק לחלוטין את ההתקדמות שהוא עשה באותו פרק זמן קצר. זה דבר טיפוסי המתרחש על פני כדור הארץ. אתם מתקדמים צעד אחד קדימה, מסתובבים ומסתכלים באנושות המתבוננת בכם, ואז אתם חוזרים צעד לאחור. עתה הוא הזמן לקבל נקודת מבט חדשה, איזון חדש של האנרגיה המינית, ולדרוש תפקיד אחר על פני כדור הארץ, שכן הנכם מורים ומרפאים בחשיבות עליונה. חלקכם זוכרים זאת; אחרים עובדים באותו נושא על מנת להביאו קדימה, וחלק אחר נוסף פשוט מנסה להיזכר.

 הצבע הינו חלק מהקשת הגדולה

יקירים, לעולם אל תשפטו עצמכם, שכן כאשר הנכם עושים זאת, אתם סוטרים בפני האל. הופקד בידיכם משהו גדול להביאו לכדור הארץ במהלך זמן קריטי של ההתפתחות, ועתה הנכם נמצאים כאן כדי לנסות להבין האם זה באמת אותו זמן. “שמתי לב למשהו, אך אולי אני רק מתפאר. אולי רק ראיתי עצמי כמחולל שינוי על פני האדמה. אולי רק דמיינתי עצמי כנמצא על במה, מדבר אל אנשים.” אולי לא. אולי אותם מראות הושתלו עמוק בשדה הזיכרון שלכם על מנת שתוכלו להיזכר מי הנכם ומה באתם לעשות. יקירים, עתה הוא הזמן, יותר מאשר אי פעם בעבר, ואתם תראו זאת מתרחש. יהיו כאלה שייסוגו כאשר יחושו באנרגיה, שכן היא חמקמקה. בהתחלה זה יחוש כמו פרץ של אויר חם הפוגע בפנים, אך ברגע שתתחילו לומר: “זה בסדר. אנו יודעים שזה היה אמור להגיע לכן נגן על עצמנו ונבין מה עלינו לעשות על מנת להתאקלם לאנרגיה החדשה.”  אז תחדלו לראות את השינוי כמשהו שלילי, וזהו האתגר הגדול מכולם על פני כדור הארץ עקב הדואליות והקוטביות עמן כולכם עבדתם במשך זמן כה ארוך. אתם רואים את הכול כנכון או לא, כלמעלה או למטה, כטוב או רע, כלבן או שחור. הגיע הזמן להכניס את האַפורים היפהפיים לעולמכם. למעשה מעולם לא היו שחור או לבן, מכיוון שכל זה הינו עירוב של אנרגיות. אהבתם את טוהר ההפרדה ואת המיוחדות של מי שהנכם, ולכן עמדתם והנפתם את צבעכם לעולם. ובכן, יקרים, אתם חלק מקשת גדולה. תמיד האמנתם שהנכם נפרדים, ועתה אתם מגיעים לרמת קיום בה הנכם מתחילים לראות את החיבור שלכם. כן, יש רבים ביניכם שהתחילו להוביל את הכניסה למה שהנכם מכנים ‘עובד אור’ וחוללו משהו בתיאום עם הלב. זה דבר מאוד יפה אך לעתים הוא קשה, משום שלא תמיד זה הביא אתכם לתוצאות אליהם כיוונתם. מדוע? מכיוון, יקירים, שלפעמים זה לא בתיאום מושלם עם התמונה הגדולה, ואת זאת כולכם לומדים לעשות. אתם לומדים לפסוע בקלילות ולנוע עם הזרם. אין זה אומר שעליכם לשנות את היעד, אך עתה יש לכם את היכולת לקצר את הדרך.

 נספר לכם ששינויים רבים מגיעים לכדור הארץ. יש כאלה שיראו זאת כדבר שלילי, משום שעל מנת שתוכלו להתקדם, מצריך הדבר לעתים פסיעה של צעד אחד לאחור. אתם תבחינו במיוחד בדבר זה בנוגע לסודות, שכן לא יהיו יותר סודות. אתם מתחילים לראות זאת באופן יומיומי בטלוויזיה, וזה דבר נפלא. אתם תתעייפו מלהיות מרותקים לכל השקרים שסופרו לכם. אתם תתעייפו מההתמודדות עם כל השחיתויות והקונספירציות. אתם פשוט תפנו אל הלב ותתחילו להניע משהו. האם זה אומר שאם יש חסימה אזי נכשלתם? לא, יקירים. זה אומר שהנכם פונים בכיוון הלב. ברגע שתקצו לכך יעד, תוציאו עצמכם מהרגע הנוכחי עליו דיבר השומר באופן כה ברור. זהו הרגע היחידי בתוכו ניתן לחיות ולחוות. יחד עם זאת רבים מכם חיים בעבר או בעתיד; אתם נכנסים לתפקידים בדרכים שונות. עתה הוא הזמן בו הנכם נמשכים לרגע הנוכחי בו יש ביכולתכם לקרקע עצמכם באור חדש לחלוטין, וזה דבר מאתגר. אתם תלמדו מילים חדשות: “אני הוויה מאוזנת. אין לי מיניות.” קיימות במה שהנכם מכנים ‘היקום’ – או שנכנה זאת היקומים? – פלנטות רבות בעלות קוטביות הדומה לכדור הארץ. פעם המילה יקום ביטאה את כל היש, אולם היום היא מבטאת רק חלק מכל היש. אנו אוהבים את האופן בו שיניתם זאת. דברנו כבר בעבר על הפלנטות החדשות שתימצאנה במערכת השמש שלכם. מצאתם כבר שלוש, וצפויות להתגלות פלנטות נוספות. האם זה מאוד חשוב לכם? לא יקירים, זה פשוט יפהפה שאין צורך לשמור יותר סודות מפניכם.

 חוסר השלמות המושלם שלכם

לבטח יש עוד לעשות התאמות רבות, משום שהיו לכם אלים שהסתובבו עם כיסויי עיניים ולכן לא יכלו לראות שלמעשה הם אלים. למרות שהמלים היו כתובות מאוד ברור על חזם, היה עליהם לראות זאת באמצעות הלב והעיניים של כל האחרים. עתה אפילו השתקפות זו נעה מעט, כך שתוכלו לראות יותר מעצמכם. זה דבר קשה, משום שכאשר תראו יופי כה רב הנמצא בתוככם, ללא ספק תפקפקו בכך. כאשר הסתכלתם במראה וראיתם מולכם יופי כה רב, הייתם צריכים למצוא חוסר שלמות. מצאתם מה לא בסדר, וזה דבר טבעי הנעשה בשדה הקוטביות. אתם מביאים זאת לעולמכם בכך שהנכם אוהבים את חוסר השלמות. יקירים, אלה הם אתם. לא יאהבו אתכם בעבור מושלמותכם מכיוון שהנכם נאהבים בעבור חוסר השלמות, יען כי את זה העזתם להביא לכדור הארץ. מצאו עתה מה יש ביכולתכם לעשות בזה, שכן זו המסתוריות של מה שהחזקתם והחבאתם מהאחרים. האמנתם שהמתבוננים בכם הגדירו אתכם איכשהו כמי שהנכם, אך כל זה משתנה. האם אתם מוכנים לצעד הבא?

 מהירות האהבה

הדבר מתרחש עתה, לכן קבלו בשמחה זמנים אלה ואת החודשים הבאים הקדושים הצפויים לכם. עשו עמם קסמים ונועו לכיוון תשוקתכם, אך אל תיצמדו לתוצאה, משום שדבר זה יוציאכם מהרגע הנוכחי. פשוט אמרו: “היום התקרבתי מעט ליכולת לחוש משהו בלבי שחוויתי בחיי היומיום שלי.” אז תימַצאו בכיוון היעד של להיות הוויה בוראת הבוראת עולם חדש לחלוטין באמצעות אנרגיה מאוזנת בכל רגע של כל יום. והנה חלק מאוד מעניין, יקירים. לידיעתכם יש על פני הפלנטה אנרגיה מינית מאוזנת. האנרגיה הזכרית היתה תמיד אנרגיה יותר עוצמתית, בעוד שהאנרגיה היוצרת השקטה של הנקביות היתה תמיד מעט חבויה. על מנת שהמצוי על פני כדור הארץ יתעורר, על דבר זה להתשתנות מהר מאוד, שכן לא יכולה להיות יותר שליטה מסוג זה. ובכן, דבר זה אומר שינויים רבים בחיי כולם. הדרך בה הסתכלתם על הרטט הקולקטיבי, כמו זו של ממשלותיכם, משתנה. הקסם הולך ונפרש על פני כדור הארץ, אז איזה חלק אתם דורשים לעצמכם? עתה אתם יכולים. העזו לצעוד קדימה ודעו שנשלחתם אל כדור הארץ עם מסר מאוד חשוב – מסר נחוץ. יתכן שאתם מציעים את המסר שלכם וכולם אומרים שאינם רואים אותו, אך אין זה אומר שאתם צריכים לחדול לחלוק אותו. אולי כדאי לנסות דרך אחרת להביאו, אך זה עדיין מסר הלב, גם אם אינו נמצא במקום בזמן הנכון. אתם תיפלו לשדה של בריאת מחדל במקום בריאה מודעת, וזה, יקירים, המקום בו חייתם עד כה. אל תשפטו עצמכם משום שאתם מצליחים מאוד. הנכם נעים במהירות האהבה, שהינה מעט מהירה יותר ממהירות האור. אפילו איינשטיין לא ידע זאת.

 אתם הוויות בוראות

נכנסתם לאנרגיה יפהפייה, והנה החלק המדהים אליו לא הייתם באמת מודעים. כאשר אתם נמצאים בבית וחושבים על עוגת שוקולד, עוגת שוקולד מופיעה מיד לפניכם, פרוסה ומוכנה להיאכל, בדיוק כפי שציפיתם. כאשר אתם חושבים על עוגת שוקולד כאן, על פני האדמה, היא מופיעה לפניכם כאשר אתם עוברים את פער הזמן. עתה על העוגה למצוא אתכם בדרך מעט שונה, שכן תרצו להתחיל להשתמש על פני כדור הארץ בתכונות הבריאה מהבית. ציר הזמן הופחת באופן דראסטי, אך רבים אינם יודעים זאת שכן לא מתחתם גבולות אלה באופן מודע. יש דרך חדשה של יצירת אנרגיה מהירה, של קרקוע אור, לאמור שבמקום לעבוד עם כל דבר, אתם מביאים את הדבר ומניעים אותו. עד רגע זה מעטים בלבד למדו זאת, אך עתה זה חלק מההוויה של כל אחד, וחלק מהקולקטיב. יש ביכולתם להביא דברים מהר מאוד, ואין צורך בשנים כדי שתשתנו. רבים מכם יתרחבו עתה לביטוי חדש של אורם, חרות של ביטוי. כאשר הפלנטה שלכם לא רק תאזן בין האנרגיות הזכריות ונקביות אלא אף תכיר באיזון זה, תחושו מאוד משוחררים. ברגע זה אין לכם אפילו את המילים שתתארנה הוויה מאוזנת, אז אתם מוציאים אותה מאיזון לכיוון הצד הזכרי, או לכיוון הצד נקבי. מה בקשר להוויה מאוזנת כמוני? הנה, בבקשה. כל השינויים הללו נמצאים עתה ממש לפניכם ואנו קצרי רוח לראות באילה בחירות תבחרו. אתם הוויות בוראות על פני הפלנטה שהצעיף מוסר מהן. ברוכים הבאים הביתה, יקירים.

 בכבוד גדול אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו זה את זה בכל הזדמנות הנקרית בדרככם. שחקו היטב ביחד. אני eM.

 אספבו

 הקבוצה

זכויות יוצרים 2000 – 2014  Lightworker. www.espavo.org  הכוונה היא, שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים, בכפוף לתנאים הבאים: השימוש בחומרים אלה אומר שהמשתמש מסכים לתנאים הבאים: 1. המלים “זכויות יוצרים 2000 – 2012  Lightworker. www.espavo.org”  תיכללנה בכל חומר שיפורסם. 2. המשתמש מסכים שכל הזכויות, כולל זכויות של חומרים מתורגמים, נשארות בידי Lightworker.  אם מתרגמים את החומרים הללו יש לנו זכות לחלוק את התרגום תוך מתן קרדיט למתרגם, באתר של Lightworker, על מנת שהוא יהיה זמין לכולם. מידע נוסף מהקבוצה (באנגלית) ניתן למצוא באתר www.espavo.org . תודה על העזרה בהפצת האור!