1 ינואר 2014

מתנה מיוחדת מהקבוצה לחגיגת שנה החדשה

~ חגגו אותי הביתה ~
מנהגי הבית

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

מאת הקבוצה

ברכות מהבית אני אלרה משרות ריתמי

לא לוקח לי זמן רב להגיע, משום שאני נמצא כאן כל הזמן. מדי פעם אזוז מעט הצידה ואתגנב פנימה בכל הזדמנות. ברכות לכולם. אני אלרה ואתם לא.

 אהבה וצחוק מושכים את תשומת לב הבית

אנו הולכים לחלוק את עניין הרטט הקיים על פני כדור הארץ – וזו לא רק הפלנטה ארץ. זה הרטט הנמצא בכל מקום כיוון שזהו חלק מיוחד. אתם מבינים, יש לכם, על פני כדור הארץ, משהו ייחודי הנקרא אהבה, וכאשר אתם אוהבים מישהו, מושך למעשה דבר זה את תשומת לב הבית. פעמים רבות אתם חושבים: “אהבתי ממוקדת באדם אחד זה,” או “אני הולך לאהוב את זה, או את ההוא,  בעוצמה רבה מאוד,” והמיקוד כה חזק, שזה כל מה שהנכם רואים. כאשר אתם רוטטים בצורה כזו, אתם שולחים ויברציה הרוטטת והמלאה בצבעים ובחיות כה גדולים, שלא רק האנשים על פני האדמה חשים בזאת; אנו בבית חשים זאת. כאשר אתם חוגגים על פני האדמה, אנו מתעוררים לחיים. אנו מתחילים לחפש היכן נמצאים הדברים ואנו מתהרמנים [מהמילה הרמוניה – חמדה]  עמכם והופכים להיות התהודה ההרמונית הגבוהה ביותר שיש ביכולתנו להיות, שכן זו הדרך בה אנו מתחברים עמכם; זו הדרך בה אנו עובדים עם לבכם. קל יותר לעבוד עם לבכם מאשר עם ראשיכם, משום שראשיכם תמיד מנסים לחשוב על משהו, תמיד מנסים לתת לעצמכם תוקף וכל הדברים האנושיים המוזרים האלה. ובכן היום, אני הולך לספר לכם עוד על כך, מכיוון שאתם מתחילים להתמקם בתוך זמנים יפהפיים של חגיגות. זהו סופה של השנה ויש לכם את כול החגים הדתיים, יש לכם את תחילתה של השנה הבאה וכל החגיגות המשפחתיות של התאספות ביחד וכל היתר. מה שאינכם יודעים הוא, שאנו חוגגים אֶתכם בבית. כאשר אתם הופכים להיות מוארים ורוטטים ברטט הגבוה ביותר אליו יש ביכולתכם להגיע – זה אומר שאו שאתם מאוהבים או שאתם צוחקים – אחד מהשניים. כאשר אתם צוחקים זוהי שפת המלאכים, לכן כולנו מחפשים על מנת שנוכל לראות בדיוק מה הם עושים שכן זו הדרך בה אנו מתקשרים זה עם זה וזה החלק אותו לא תמיד אתם רואים.

 זמן מעגלי: הטורוס הגדול, הכול זז באחד עשר ממדים של זמן

אתם מבינים, הצלחתם לעבור דרך השער ואנו, בצד הזה של הצעיף, חוגגים זאת כל הזמן, משום שבמקור לא הייתם אמורים להצליח בכך. זה היה אמור להיות סיומה של האנושות. עשיתם את המוקצב לכם, אתם הייתם כאן כבר קודם לכן, אתם מבינים. זו לא היתה הפעם הראשונה בה בני אנוש היו על פני האדמה, אך בפעם הזו, גופכם שוכלל בדרך אחרת כך שיכולתם לשאת יותר מאורכם. בפעם הזו, עבדתם במסגרת עבודה שונה של אשליית הזמן, ואנו הכנסנו זאת עבורכם לזמן מעגלי על מנת שתוכלו לראות כיצד הדברים עובדים. מארג הזמן הינו תמיד מעגלי כך שבכל מקום בו הנכם מטביעים חותמכם על הציר, זה תמיד הולך לחזור אליכם וכאשר זה קורה, יש לכם הזדמנות לשכלל עצמכם. אתם אומרים: “הו, זה נשמט לעבר. היתה לי הזדמנות לעשות משהו ועתה היא חמקה אל העבר.” לא. תמיד יש לכם הזדמנות שכן הזמן מעגלי. כל חוויתכם נמצאת על אותו מארג של זמן שכל הזמן חוזר על עצמו. זו הסיבה שאתם חוזרים שוב ושוב על הדברים  – במיוחד דפוסים אנרגטיים או רגשיים עליהם הנכם מנסים לעבוד. אתם תעבדו על זה, תטביעו חותמכם באותו רגש על ציר הזמן חזק ככל שתוכלו, ואז הוא ינוע סביב. אם זה רגש נפלא, פירושו שהדרך פתוחה לעתיד. זה אומר שאין לכם דברים לפתור ושאם יש לכם בעיה קטנה או שאתם חושבים שיש משהו שאינכם יכולים לפתור, אתם עדיין מטביעם חותמכם על ציר הזמן בבלבולכם. מה שקורה הוא, שזה מתחיל לנוע לכיוון העבר.

 רבים ממודלים הריפוי שלכם מכווננים לשוב לאחור ולנקות את העבר כדי לנקות חלק מאותן אנרגיות. הרבה ממה שיש ביכולתכם לעשות אכן ינקה ברמות רבות את אותן אנרגיות, כך שהן תוכלנה לנקות את הדברים מהעבר. אך מה אם זה לא עובד? מה שקורה הוא, שהדברים שבים ואתם חוזרים על אותם דפוסים מתוך תקווה לעשות משהו באופן שונה – ובכל פעם שזה מגיע אתם מתקדמים קצת. זה הבסיס של זמן מעגלי. אולם יקירים, זה הרבה יותר מכך, שכן כל העניין הוא טבעת גדולה, הכול נע בבת אחת, בכל אחד עשר ממדי הזמן. הממד השניים עשר הינו האני הגבוה – החלק המחבר את כולם יחדיו כאחד. עתה הנכם מתחילים ליצור מערכות יחסים חדשות עם האני הגבוה, משום שהצעיף הולך ומתפוגג וכל אחד מכם מתחיל לראות אל תוך ממדי הזמן והמרחב. אתם מתחילים לחוש את הדברים דרך הקירות; אתם מתחילים לחוש רגשות. רבים מכם עמדו בפני אתגרים עם דבר זה מכיוון שאמרתם: “הנה אנו נעים אל תוך העולם החדש הזה עליו אתם מספרים לנו כל הזמן, והעולם שלי הינו פסולת. הוא לא טוב. הוא נורא. אני בדיכאון עמוק ואינני מצליח לעשות דבר. הזמן נדמה כבורח. מה הבעיה שלי?” ואתם תוהים שכן חשבתכם שאתם הולכים להיכנס לגן עדן והכול הולך להיות מושלם. לא, יקירים. אתם רציתם להיכנס לסט אחר של בעיות ואת זה בדיוק עשיתם, וזה הדבר שנותן לכם את הבסיס משום שאתם הנכם אלה הפותרים את הבעיות. בכך שיש את השינוי באנרגיה, הנכם הולכים לקבל הסתכלות חדשה לחלוטין – נקודת מבט חדשה לא רק ביחס לחייכם אלא אף ביחס לבעיותיכם, ביחס לנסיבות וכל חלק אחר של הדברים.

 חגגו!

טוב, יש דבר שכל אחד מכם יכול לעשות מדי יום על מנת להרוויח את כל האנרגיה מהבית, וזה לחגוג. זה כל מה שצריך. כאשר הנכם חוגגים, אתם קוראים בשם האל. בכל מקרה, אין זה משנה מה אתם חוגגים. אתם הופכים אז להיות הרטט הגבוה ביותר שאתם יכולים ואלה הסיבות שאנו אומרים לכם לחגוג.

 רובכם חשבתם שכדי לכבד את הנשמה עליכם להיות מאוד בקשר, להיכנס פנימה, להתפלל ולעשות את כל הדברים שאינכם בטוחים שאתם עושים אותם בסדר. ובכן, לעולם אינכם שואלים שאלות ביחס לחגיגה, לא כן? לעולם אינכם שואלים האם אתם עושים זאת בסדר. האם אינכם צריכים? אתם מחייכים חיוך מאוד גדול. זו האנרגיה מהבית המושתלת באנושיים ואנו הולכים לומר לכם משהו נוסף, אך אני הולך לתת לשומר הזמן להיכנס, משום שהוא כל הזמן טופח  על כתפי בעוד אני מדבר. אך דעו שאני אוהב אתכם והנה לכם חיוך באמת מיוחד של אלרה. בבקשה.

ברכות, יקירים. אני שומר הזמן

 ברכות מהתהודה ההרמונית

יום זה כה יפה. חגגו יום זה. חגגו כל יום, שכן זה היופי של האופן בו יש ביכולתכם לארגן את האנרגיה בכיוון חדש לחלוטין. אתם כל הזמן מחפשים את הדרך; אתם כל הזמן מחפשים את הדרך בעלת הכי פחות מהמורות בכל הנושאים. “אני יודע שהכנתי דרך בבואי לכאן, וכל שאני מנסה לעשות זה למצוא אותה. האם אתה יכול לומר לי באם אני אכן נמצא בדרך שלי?” אלה הן שאלות המגיעות אלינו כל הזמן, יקירים, אולם אף אחד לא יכול לומר לכם האם הנכם נמצאים בדרככם משום שאין דרך מסוימת. זה אתגר עבור רובכם שכן הגעתם לעולם בו למדתם על הדרך ועל כך שכל שעליכם לעשות הוא להישאר עליה ואז תהיו במצב נפלא. אתם תגיעו הביתה, יקירים, הבדיחה היא עליכם. אתם יוצרים את הדרך ממש לפני שרגלכם דורכת על הקרקע. אתם בוראים ואתם בוראים בתהודה הרמונית. הנכם בוראים כאנושות קולקטיבית ועתה הבריאה הזו הולכת להתחזק עבור כולכם. אתם רואים את גל האנרגיה הקולקטיבי על פני כדור הארץ. הוא יביא לכם מהחלקים הרבים החסרים, בין אם זה בעולם המדעי, בעולם הרפואי, בלבכם או בשאלות ביחס לרוחניותכם. אותן שאלות שלא ניתן לתת עליהן תשובות ימצאו ללא ספק תשובות בתוככם. הן לא תיאמרנה בקול, אך אתם תמצאו את התשובות קודם כל בלב ואז תחפשו להן תוקף, שכן זה מה שרובכם עושים.

 קרקוע האור מהבית

יקירים, מצד הצעיף שלנו הדברים הופכים להיות יפהפיים באופן יוצא מהכלל, משום שמה שקורה הוא, שכולכם נפתחים לתקשור. כן, אנו קוראים להם תקשורים משום שהשומר מכנה זאת תקשור, אך מה אם אינכם מתקשרים באופן שהוא עושה זאת? יקירים, כולכם מתקשרים, כל אחד ואחת מכם. אתם קוראים לזה דברים שונים מכיוון שיש לכם מערכות אמונה שונות ביחס לכך, אך לידיעתכם, כל היצירתיות נובעת מאותו מקום. השומר מכנה זאת תקשור. האחרת, שם, קוראת לזה השיר שלה, ועוד מישהו במקום אחר תקשור מסוג אחר, ורגע, האחת כאן קוראת לזה הספר שלה. אחד הינו אמן מצייר והאחר עושה זאת באופן מעט שונה באמצעות שירה ומוזיקה. הכול נובע מאותו מקום. זה הכול אנרגיה מהבית אותה הנכם מתקשרים לכדור הארץ ואותה אתם מקרקעים אל תוך האדמה. זה יהיה האתגר הבא והשנה שמגיעה תעסוק בקרקוע של אור. אתם תצמידו לקרקע את הגופים הפיזיים שלכם בדרך שונה, שכן על מנת שתהיו מסוגלים לאחוז ביותר אור תהיו זקוקים ליותר קרקוע, ורבות מהמערכות שלכם אותן כווננתם להבין, לנהוג זה בזה ולעבוד זה עם זה, תתחלנה לאט לאט להשתנות. בתחילה זה יקרה מאוד בעדינות, שכן האנושיים מתנגדים לשינוי. עליכם להבין זאת. זה לא משהו שגוי, זה פשוט המצב בו אתם זזים מאוד לאט על מנת שלא תצטרכו לסגת צעד לאחור. יקירים, זה הולך להיות מעט שונה משום שעתה זה הולך להגיע אליכם במהירות רבה, ואת זה בדיוק כולכם בקשתם. אמרתם: “מדוע עלינו לחכות עוד? האם באמת עלינו להאט עבור כולם? האם אין ביכולתנו להשתנות כך שכולנו נהיה באור בו זמנית?” יקירים, זה בדיוק מה שמגיע, וכולכם מתאקלמים לכך, אך לא רק בחדר זה. כל בן אנוש באשר הוא משתנה ולא רק בדברים הנראים לעין, שכן ישנם אחד עשר ממדים של זמן ומרחב שכולם משתנים בכל הנושאים. כאשר תגיעו לרמות אלה, יהיה כדאי לעצור לרגע ולחגוג. זה יאפשר לכולנו מהצד האחר של הצעיף לעמוד אחריכם ולעזור לכם לקרקע ולשאת את האור אותו הנכם חוגגים, מה שלא תהיה סיבת החגיגה. איננו יכולים [לומר לכם מה ואיך לחגוג – חמדה] משום שאיננו שופטים אתכם. איננו חיים בראש – אנו חיים בלב, באותה דרך שאתם לומדים לחיות עתה.

 חגיגת החוויה האנושית

זו אנרגיה חדשה ועולם חדש לגמרי, וכל אחד מכם לומד לחיות בביטוי אחר שלו. לקרקע את האנרגיה ולגרום לה לעבוד עבורכם בכל הנושאים, היה האתגר הגדול מכולם. אז בעודכם חוגגים את החגים, בעודכם מבקרים במהלכם, חגיגות אלה – בין אם זו חגיגת יומולדת, חגיגה דתית או שאתם פשוט חוגגים את החיים, דעו שבכל פעם שהנכם מרימים כוסית, בכל פעם שאתם מרימים את לבכם, אנו נמצאים שם. אנו מגיעים מיד משום שאנו אוהבים לחגוג. אתם חוגגים ואנו שם; בבית אנו חוגגים כל הזמן. נראה לכם זאת כאשר תגיעו לכאן אך הבה נספר לכם על יום יפהפה זה – הדבר היחידי שכל בן אנוש יחווה כאשר יגיע הביתה. יש בבית חגיגה הממתינה לכם. אף אחד מכם אינו מצפה לה וכל שאתם חושבים עליו הוא שהנכם אנושיים שהילכו עם האחרים, לא באמת משהו מיוחד. לא הצלתם את העולם, לא עשיתם דבר, אך אתם שבים הביתה. כאשר תשובו הביתה, תיערך עבורכם חגיגה –  לחגוג את גדולתכם ואת אשר השגתם על פני האדמה, וזהו רגע בו הנכם מתמודדים עם האגו הפנימי, שכן מאוד קשה לכם לקבל זאת; מאוד קשה לכם לקחת אשראי בעבור מה שעשיתם בכל יום מחייכם. איננו אומרים שאתם חייבים, אולם למעשה החגיגה אינה מיועדת לכם –  היא עבורם, שכן הם אלה אשר היו צריכים להישאר בבית ולהתבונן בכם על פני כדור הארץ. הם התבוננו בכל חלק מתנועתכם; הם התבוננו בכם כאשר הייתם בני שלוש עת ניסיתם לגנוב משהו. היה עליכם ללמוד, גם בגיל שלוש. מעניין מאוד. הם התבוננו בכם כאשר לבכם נשבר בתיכון. הייתם עצובים וחשבתם שאינכם שווים כלל ושלעולם לא תוכלו לחייך שוב והם התבוננו בכם… והם התבוננו בכם… והם התבוננו בכם מבלי לשפוט, לעולם, מאחר שאין משהו לא נכון. היתה לכם חוויה אנושית על פני האדמה.

 לחגוג את היופי

אנו יודעים שלעתים תהיו במצב רוח מרומם ולעתים במצב רוח ירוד, ונספר לכם שמנקודת המבט שלנו, אין מצב אחד שהינו יותר טוב מהאחר. כן, אחד מרגשות אלה גורם לכם לתחושה טובה יותר, ובאופן מוחלט אנו מעודדים אתכם ללכת אחר הדבר שגורם ללבכם לשיר. ללא ספק הביאו את עולמכם לנקודה גבוהה, אך דעו שאם הנכם חשים הפוך, אין בזה שום דבר שגוי. למעשה, הרבה מהיופי שלכם נובע מהחושך. התבוננו באדגר אלן פו – משורר מאוד חשוך. הסתכלו על חלק מהמוזיקה שיש לכם, אפילו מזיקת קנטרי. לעתים היא מאוד חשוכה, מכיוון שלבכם כואב ואתם מבטאים זאת כך, אולם התוצאה היא יופי, לא חושך. לכן, יקירים, יש יופי בחשכה. אנא אל תשפטו עצמכם על המקום בו ביליתם את זמנכם על פני כדור הארץ משום שזו היתה בחירתכם הבלעדית, ואתם יצרתם את כל מה שהייתם זקוקים לו על מנת לחוות אותה, ואנחנו עזרנו לכם. עזרנו לכם לארגן את השביל על מנת שתוכלו לחוות בדיוק את אשר רציתם לחוות… ואכן חוויתם… ואנו מבקשים מכם לחגוג.

 חגגו משום שהשמש עלתה היום. חגגו שהנכם חיים על פני האדמה ושיש לכם הזדמנויות לעשות את כל הדברים, שכן ברגע שאתם חוגגים, אתם מקבלים סביבכם את הנוכחות המלאכית. זו האנרגיה של חודש זה… לחגוג בכל רגע את אשר ניתן, שכן אם הנכם לוקחים את הרגע, מתבוננים בעולם ואומרים: “בסדר. הנה הבעיה הזו וכאן הבעיה הזו, ופה הבעיה הזו,” או שביכולתכם להוציאן ולומר: “אני רואה את הבעיה אך אני רואה גם יופי. אני יכול לחוש את האנרגיה כפי שהיא עתה, רק את היופי שלה. עתה אני יכול לפתור את הבעיות.”  להתבונן באני הגבוה הינה חגיגת האור. אם תיכנסו לעולם זה תהיה לכם נקודת מבט חדשה. הנכם נמצאים בעולם חדש וכן, אנו יודעים. כולכם משוטטים ללא מטרה בעודכם מנסים להבין מה קרה. כולם מנסים לשחות ולהחזיק בכל רגע את הראש מעל המים. רבים מכם נמצאים במצב של הישרדות, אבל לא באמת. אתם בסך הכול מתאקלמים באנרגיה החדשה.

 חגיגה מנקה את הלב

רוב האנושיים אומרים: “עברה כבר שנה מאז שעברנו דרך השער. מתי יתחילו הדברים להשתפר?” בצד הזה של הצעיף אנו אומרים: “רק שנה עברה מאז שעברתם דרך השער, אז אנא הבינו שאתם מצליחים יותר טוב משאי פעם יכולתם לדמיין.” במקור לא הייתם מתוכננים להיות כאן עתה. לא רק שאתם כאן, אתם עדיין עושים את אותם הדברים שעשיתם אתמול. עדיין יש לכם חוויות די דומות לקודמות כבני אנוש. הכול התעורר. אתם תגלו יכולות חדשות בכל אחד ואחת מכם שלא ראיתם אותן קודם לכן. כאשר תפתחו את הפה ותכניסו אויר למיתרי הקול מבלי לדעת מה יצא, מן הסתם תתחילו לתקשר. כך עושים זאת רוב האנשים. אם תוכלו לנתק את המוח מספיק זמן על מנת לאפשר לרוח להגיע ולעבור דרך המוח ללא עיכובים, זה יעבוד. רבים מכם יגיעו לכך בדרכים שונות – חלקכם יקבלו זאת במסרים כפי שמקבל זאת השומר, אחרים יקבלו רעיונות. חלקכם יקבלו מוטיבציה ואחרים יראו דרך מאוד ברורה , ויהיו כאלה אשר יגיעו לסנכרון עם האחרים כדי ליצור קולקטיבים. אך יש דבר אחד נוסף שברצוני להזכיר ביחס לחגיגה. כל פעם שאתם חוגגים, הינו למעשה הרגע בו הנכם מחייכים, במיוחד בזמן חגיגה. חגיגה מנקה את הלב; היא מנקה את השדה האנרגטי. תארו לעצמכם אדם בעל שיער ארוך שכולו “מקומט” או מתולתל בדרך כלשהי. יש לו בשיער צורות אנרגיה שאינן נראות כפי שהוא רוצה. הוא מסתרק וגורם לשיערו להיות חלק  ולעצמו להרגיש נוח, ואז הוא יוצא ומציג עצמו. ובכן, זה מה שאנו עושים עם האנרגיה שלכם. האנרגיה שלכם נושאת קמטים קטנים; נקודות חולשה קטנות בהן היא הופכת להיות שלילית ואתם נושאים זאת באנרגיה שלכם, בטבעת שנעה כל הזמן. החלק היפה הוא כאשר אתם חוגגים, אתם משחררים את כל אותם קמטים ואתם מנקים את האנרגיה מבלי להזדקק לעזרה. דבר זה נותן לנו הזדמנות להיכנס לעולמכם ולחבק אתכם, לאהוב אתכם, לגעת לרגע בלבכם ולתת לכם לדעת שלעולם אינכם לבד על פני האדמה.

 היו סבלניים

הקסם נמצא לפני כל אחד מכם. כולכם הבאתם חלקים נפרדים מהבית. הם היו ייחודיים לכם ורק אתם יכולתם לשאת את אותה קרן אור, ואתם הבאתם אותה. רבים מכם תוהים: “מתי קרן האור שלי תהיה נחוצה על פני האדמה?” רבים מכם יושבים ואומרים: “יש לי קרן אור יפהפייה,” ואף אחד לא מקשיב. סביר להניח שזה קורה משום שלעתים אתם מקדימים את עצמכם. אם אתם אומרים “יש לי כאן קרן אור יפהפייה,” איש לא ייקח את קרן האור, שכן הם לא ידעו שהם יכולים לקחת אותה. רק עתה לימדתם אותם זאת, ולפעמים עליהם לעזוב לרגע את התהליך לפני שהם יכולים לשוב ולפעול עמכם הדדית. היו סבלניים, יקירים. לוקח זמן לקרקע אור על פני כדור הארץ. רבים מכם מתוסכלים מאוד שכן אתם חשים שעליכם להאט ולהמתין לכל האחרים על פני הפלנטה. היו סבלניים, יקירים. אתם גורמים ליותר הבדל מאשר אי פעם תוכלו לדעת ולא היינו יכולים להיות יותר גאים בכם מאשר אנו עתה.

 אתם המלאכים הגדולים ביותר

פעמים רבות אמרנו לכם שאתם המלאכים הגדולים ביותר שאי פעם חיו, אך מעולם לא באמת תיארנו לכם למה הכוונה. נספר לכם שכל אחד ואחת מכם הגיע לממלכת המלאכים ברגע כלשהו במהלך אחת מתקופות החיים. הגעתם לרמה אותה הנכם מכנים רמת המאסטר, ואז עשיתם את הדבר האמיץ ביותר האפשרי. הסרתם את הכנפיים, שמתם צעיף לשכחה, והגעתם לכדור הארץ לראות האם ניתן לשנות את הפלנטה הזו ולהתחיל מהתחלה עם צורות החיים. חגגו את צורות החיים החדשות המגיעות – חגגו את המטאוריט המגיע, אך לא רק את המטאוריט הזה, את כולם, שכן ממש עתה הם באים בקצב מדהים. אנו עובדים קשה מאוד על מנת לשלחם אליכם. יקירים, הם יפגעו בכם. לא בדרך שאתם חושבים. הגיע הזמן להזריע מחדש את כדור הארץ ואנו נרגשים מאוד שאנו יכולים לעשות זאת בעוד המאסטרים של לוח המשחק נמצאים. יצרתם קסם מעבר ליכולת הבנתכם. כאשר תגיעו בסופו של דבר הביתה ואנו נגרום לכם לעמוד מול אותם אלפים רבים של אנשים שיריעו לעבודה שעשיתם על פני האדמה, דעו שהרווחתם זאת כבר. ניצחתם כבר במשחק. עתה אנו פשוט הולכים לקרקע אתכם ולגרום לחוש בנוח. יקירים היו סבלניים. יצרתם עולם חדש ועתה אתם נכנסים אליו.

 בכבוד גדול ביותר אנו מבקשים מכל לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו זה את זה בכל הזדמנות הנקרית בדרככם והחזיקו את הדלתות פתוחות זה עבור זה, משום שיצרתם עולם חדש. שחקו היטב ביחד.

 אספבו

הקבוצה

זכויות יוצרים 2000 – 2014  Lightworker. www.espavo.org  הכוונה היא, שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים, בכפוף לתנאים הבאים: השימוש בחומרים אלה אומר שהמשתמש מסכים לתנאים הבאים: 1. המלים “זכויות יוצרים 2000 – 2012  Lightworker. www.espavo.org”  תיכללנה בכל חומר שיפורסם. 2. המשתמש מסכים שכל הזכויות, כולל זכויות של חומרים מתורגמים, נשארות בידי Lightworker.  אם מתרגמים את החומרים הללו יש לנו זכות לחלוק את התרגום תוך מתן קרדיט למתרגם, באתר של Lightworker, על מנת שהוא יהיה זמין לכולם. מידע נוסף מהקבוצה (באנגלית) ניתן למצוא באתר www.espavo.org . תודה על העזרה בהפצת האור!