נובמבר 2019

השינוי

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית:  ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור    

נובמבר 2019        הוגש בשידור חי ביום 26.10.19

הודעה: התקשורים שלהלן ניתנו בשידור חי וניתן להקשיב להם [באנגלית] כפי שהוקלטו במקור. להלן גרסה ערוכה של אותם תקשורים מיועדת להדפסה. העריכה נעשתה בהשגחת הקבוצה ובאישורה. אני מקווה שתיהנו מהם. סטיב רות’ר.

יקירים, ברכות מהבית.

אני שומר הזמן.

אני מצטרף אליכם היום בעוד המשחק שלכם מתקדם כבר פרק זמן. מרתק אותנו להתבונן בו. אנו מצליחים לראות איך אתם נעים מרמה לרמה, כאשר אינכם בטוחים היכן הסיום ולאן אתם נעים. והכי חשוב, אתם מתחילים להתהרמן [מהמילה הרמוניה] ביחד ומתחילים לראות זה את זה בדרך חדשה. מתרחש עתה שינוי על פני כדור הארץ, וכולכם יכולים להיות חלק ממנו. מדובר בחיבור מחדש ענקי של הלבבות, התחדשות, אם תרצו. בדרכים מסוימות זו הזדמנות לאחדות על מנת להתחדש כאחד מהאלמנטים היותר חשובים עמם אתם יכולים לעבוד בעודכם הולכים קדימה כבני אנוש חדשים היוצרים עולם חדש. אתם מבינים, יקירים, יש לכם משפחה גדולה למדי. דברנו על כך לאחרונה, אז הבה ונדבר על כך גם כאן.

משפחת ה-E התקיימה על פני הפלנטה עם מספר קטן של בני אנוש. עם הסגולות המיוחדות שלהם, לא היה צריך ברבים על מנת ליצור הזדמנויות ולהנחית את שבעת השבטים. והנה אתם, מתקדמים כל פעם צעד, נמתחים החוצה מהמציאות בה הייתם במהלך קיום גבוה יותר. דעו שהדבר הגדול ביותר שאתם יכולים לעשות הוא להתחבר מחדש עם אותם חברים מהמשפחה. אתם שוב מחברים מחדש את אותם חלקים של עצמכם אשר נפרדו על מנת לשחק את המשחק של העמדת פנים כדי להיות בני אנוש. את חלקם אתם מכירים היטב ומזהים, אך ישנם אחרים שאינכם מכירים.

זה החלק היותר מדהים. מה שיקרה הוא שתפגשו מישהו, תיצרו עמו מגע עין, ואז תתחילו להמשיך ללכת. זהו חלק מכיבוד הפרטיות של אותו אדם, אך יחד עם זאת זהו הרגל. בימים הבאים נעודד אתכם ליצור את הקשרים האלה ואז להמשיך להיות בקשר עמם. לעתים תכופות ניתן להשאיר רושם במבט קצר בלבד, בעוד שבפעמים אחרות דרוש לכך מאמץ גדול יותר. יקירים, אם כוונתכם היא לעורר לבבות על פני הפלנטה, זה הזמן.

השינוי קרוב מאוד

משפחת ה- E נכנסת עתה בגדול לפלנטה שלכם. הקריאה יצאה ונענתה. אמרנו לכם בעבר שקיימים כמיליון חברים במשפחת ה- E על פני כדור הארץ. ובכן, זה השתנה מאוד מאז שאמרנו זאת. למעשה נמצאים עתה על פני כדור הארץ כ 2.5 מיליון חברים ממשפחת ה- E המקורית. ברור שרובם הינם בדיוק מה שציפיתם לו. רובם ילדים או תינוקות, הם כ”כ צעירים עד שבעצם אינם נותנים את האנרגיה שלהם באופן מודע לפלנטה ולקהילות שעליה. יחד עם זאת, נספר לכם שהם נמצאים כאן. עצם נוכחותם מתחילה להטות קצת את כף המאזניים ולפתוח במידת מה הזדמנויות קריטיות עבור כולכם.

פנו מרחב עבור הוויות חדשות אלה על מנת שתבאנה את החכמה אותה חיפשתם. חלק נכבד מההזדמנויות נמצאות כבר, אפילו הדרך להירמון עם הפלנטה והעזרה לאמא אדמה עצמה, בעודכם עובדים באותם נושאים. יקירים, יש לכם לבבות ענקיים. אתם יודעים כיצד לגרום לדברים לעבוד, אם רק ניתנת לכם ההזדמנות לכך. ועתה יש לכם הזדמנות. לא רק שתקבלו תמיכה מההוויות של הפלנטה ארץ אשר מתגלמות במהירות, אלא גם מנשמות, רוחות, רבות בצד האחר של הצעיף. יש התכנסות גדולה כאן בבית, וכולם מתבוננים במתרחש על פני כדור הארץ, שכן הם מכווננים לתת עזרה ולהיות במקום כאשר ייקראו לכך במהלך האבולוציה הזו.

קריאה לקסם

יקירים, זה מדהים. למרות שביקום קיימים מיליארדים של משחקים, אף אחד אינו זהה לזה שלכם. מדהים לראות את האנרגיות החדשות שאתם מניעים עם כל צעד שאתם עושים על פני הפלנטה. כל תנועה שלכם עתה חדשה לחלוטין. אנו מבקשים מכם ליצור משהו קסום, במקום לתת לדברים להיסחף אל תוך פחד. צרו קסם באופן מודע. אתם תגלו את הכלים הדרושים לכך, שכן כל שנחוץ על מנת להעלות חזרה את הקסם לפני השטח אלה הם הזכרונות שלכם. אתם ההוויות המפוארות אשר התגלמו פעמים רבות כאשר הקסם נחת על פני הפלנטה. כן, חלקכם אפילו היו אלה אשר הנחיתו אותו. עתה אתם יכולים להיזכר בכל חלק מאותה הנחתה. דעו שאתם מצוידים היטב לשם כך. בטחו בכך שהוויות רבות מתאספות בצד הזה של הצעיף על מנת לעזור למה שהולך להתרחש על פני כדור הארץ. ישנן הוויות בכל מקום המתבוננות בכל ההתכנסויות על פני הפלנטה, משום שאתם קובעים את הטון של כל מה שמגיע.

זהו יום חדש! תיהנו מהמסע, יקירים, ודעו שהכול יהיה שונה מאשר היה קודם. אתם תגלו אנרגיות חדשות לחלוטין הפותחות כל יום, אז נצלו אותן עד הסוף. קרקעו לא רק את ההישרדות האישית, אלא גם את השמחה והלהט שלכם. החוויה שלכם של העמדת פנים שהנכם בני אנוש הולכת להשתנות, כאשר חלק הרבה יותר גדול מהרוח שלכם ייכנס למשחק. הישענו זה על זה והתחברו עם המשפחה בכל הזדמנות שאתם יכולים, גם אם זה לא יותר מאשר באמצעות מבט, חיוך או חיבוק. זה קורה, אז תיהנו מהמסע. בכבוד גדול ביותר אנו מבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה, לטפח זה את זה ולשחק היטב ביחד.

אני שומר הזמן,

אספבו

____________________________
ברכות מהבית.

אני מדען הלב ואני מצטרף אליכם היום. האנושות שינתה כל כך הרבה דברים המתרחשים לא רק בעולמכם,הם נראים גם ביקום הגדול יותר. יקירים, מנקודת מבטנו זה פשוט מדהים. הבה ניקח אתכם שנתיים לאחור, כאשר ציינו שאנרגיית הליבה באמצע הגלקסיה שלכם מתפתחת. היתה לזה השפעה על מערכת היחסים שלכם לזמן. לגלקסית  שביל החלב, כמו לכל הגלקסיות האחרות, היה במרכזה את מה שידוע בשם החור השחור. החור השחור הזה הוא זה אשר משך יחד אוסף של מערכות של כוכבים אשר יצרו את הגלקסיה מלכתחילה. זה קורה רק כאשר החור השחור ניזון מחומר, כמו כוכבים ופלנטות, אשר נמשכות אל השער. במשך הזמן הופך החור השחור לרדום ובלתי פעיל וחדל למשוך לתוכו חומר. זה היה המצב של גלקסית שביל החלב עד לפני מספר שנים, כאשר ציינו שהחור השחור במרכז הגלקסיה שלכם החל להיזון. מעניין למדי, הארגונים שלכם נאס”א וסוכנות החלל האירופית ESA אישרו לאחרונה שהשער הזה ניזון עתה. דבר זה גורם לכל הדברים להאיץ, היות וזה משנה את תפיסת הזמן הכוללת שלכם.

אנו רואים שאתם נוסעים בזמן באופן ספירלי. גלקסית שביל החלב בעצמה הינה למעשה ספירלת ענק. אין ספק, זהו המרכז אשר במקור מאחד את היקום שלכם. אולם כאשר הוא האט, התנופה שמרה אותו בתנועה, והוא שיחק את משחק הזמן. עתה, כאשר הוא נע שוב, למרות שזה קורה באיטיות גדולה מאוד, זה שינה את אנרגיית הבסיס של מה שאתם מכנים “זמן.” זו הסיבה שהזמן גמיש יותר עכשיו, יותר מאשר נתפס קודם לכן. למרות שרוב האנשים חווים את מה שנראה כמחסור בזמן,הם לא הבחינו בכך שעתה קל יותר לנסוע בזמן יותר מאשר אי פעם בעבר. עוד על הנושא מאוחר יותר.

הזדמנויות ספירליות

עם שינויים אלה בזמן, יש לכם הזדמנות עכשיו לחולל הבדל יותר מאשר קודם לכן. אתם יכולים לשתול את חמשת המילים שלכם בזמן בכל רגע שתחפצו, ליצור חותם על ציר הזמן מראש ואז לצעוד אליו. עתה, כאשר נכנסתם לזמן ספירלי הדברים יכולים להפוך להיות מאוד מעניינים, שכן אתם אכן יכולים להיות בעלי שליטה גדולה יותר על אשליית הזמן. אנו מבקשים שתשחקו עם זה בחודשים הבאים. שחקו עם אשליית הזמן. התחילו להרחיב אותו, ואז כווצו אותו. תגלו שיש לכם הרבה יותר שליטה עליו ושהוויות רבות סובבות אתכם אשר תעזורנה לכם עם זה. יש לכם מדריכים אשר נסעו עמכם על הכתף במשך תקופה ארוכה, ומן הסתם לא רק בתקופת חיים זו. רבים מהמדריכים שלכם מכירים אתכם תקופות ארוכות של זמן, במשך גלגולי חיים רבים. לעתים תכופות, הם צפו בחייכם ממש מעבר לכתף. האם אתם יודעים כמה קשה לעשות זאת, לראות מישהו שעושה שגיאה אחר שגיאה? למרות שלוחשים באזנו ללכת בכיוון מסוים הוא פונה והולך הפוך. הוויות אוהבות אלה נמצאות שם בשבילכם בכל רגע, אם רק תזכרו לבקש.

כן, יקירים, אנו יודעים שלעתים זה יכול להיות מאתגר. אנו גם יכולים לספר לכם שאתם נמצאים בדיוק בשלב בו כדור הארץ משתנה במהירות. זה קשור להשפעת החור השחור אשר במרכז הגלקסיה שלכם, אך יותר מכך זה קשור לתמונה הגדולה יותר של הדברים שיגיעו. אינכם המשחק היחידי בגלקסיית שביל החלב, בשום פנים ואופן לא. כאשר תתחילו לשחרר מעט את האחיזה שלכם בזמן, תוכלו לגלות אחרים שעשו את אותו דבר. תגלו אפילו שרבים למדו לנסוע בזמן, להיות כאן ברגע המדויק הזה עם משהו מיוחד מאוד. יקירים, למרות שיתכן ואינכם חשים זאת עתה, אותו משהו מיוחד יוכל להיות אפילו חמשת המילים שלכם בזמן.

שתילת חמשת המילים בזמן

יתכן שאינכם זוכרים מהן אותן חמש מילים, או על מה חשבתם כאשר הכנסתם אותן להילוך. אולם הן נמצאות עתה בהילוך ויש לכם תפקיד חשוב לשחק. לעתים זה פשוט הנחתת חמש מילים אותן הבאתם מהעתיד. פעמים אחרות זה קשור להערת אנשים מהחלום או אפילו בדרך כלשהי לקיחת חלק פעיל בעצמכם. הו, כן, אלה הן יכולות שיש לכולכם ברגע זה. אולם אל תופתעו אם הזמן מתחיל להשתנות מעט. בהתחלה, כאשר מתחילים לנוע אל אשליית זמן חדשה, באופן טבעי זה כמעט תמיד נראה כאילו במקום זאת מאבדים זמן.למעשה זו תגובה טבעית לזמן משתנה. ותראו גם שיש לכם מרווחים בהם ניתן להרחיב את הזמן.

אתם יכולים ליצור משהו חדש במרחב בין המילים שלכם. אנרגיות חדשות מגיעות אל כדור הארץ, הן מאוד עדינות אך עוצמתיות במידה שלא תיאמן. עם האנרגיה הנשית המתקרקעת בדרך שונה לחלוטין, יכול דבר זה לשלוח שורש ולספק בסיס חדש כך שמשחק האנושות ייקח צעד נוסף. מה אם הזמן היה משתנה יותר מאשר אתם חווים עתה? זה נמצא ממש לפניכם. הבועה הזו החלה לנוע עתה על ציר הזמן, כך שאתם יכולים לשחק עמה. בקרוב תחוו עוד קצת מהדבר הזה. אנא הבינו שאם אינכם רואים שזה מגיע או שאינכם מבינים מה קורה, תהיה לכם נטייה לחוות זאת כבריחת הזמן או כמחסור בזמן. לכן, אם זה מה שקורה לכם, צחקו צחוק בריא.

מפגש גדול בבית

דעו שלא רק שיש לכם את היכולות להרחיב את זאת, אלא סובבת אתכם עזרה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש את אותן הוויות יפיפיות שנמצאות על כתפיכם לעזור לכם. יש אפילו מדריכים חדשים הנאספים סביבכם. יקירים, יש כנס אדיר בבית שמתכוון להתבונן בכם, להיות שם, להיות במקום על מנת לקחת את ידו של מישהו כאשר הוא מבקש עזרה. יש כנס גדול ואדיר המתרחש בבית על מנת לעזור להתפתחות הזאת, בצעד הבא על הפלנטה ארץ. המשחק מעולם לא השתנה. למעשה הוא החליף ממדים על מנת לעזור ולהתחיל משחק חדש בדיוק במקום בו אתם נמצאים ממש עכשיו. דבר זה יכול לקרות בזמן משתנה, ואתם מתחילים להיכנס לעוד מזה, יותר ממה שראיתם אי פעם בעבר.

הצעתנו לכם היא, אם כן, שבמהלך החודשים הקרובים תעשו בדיוק את זה. דעו שאינכם מוגבלים על ידי הזמן באותה דרך שהייתם עד עכשיו, ולמרות שעדיין קשה לכם מאוד להניע כמויות קטנות של זמן, זה אפשרי שתדלגו על מסגרת גדולה של זמן, ושתמקמו את עצמכם במסגרות זמן אחרות. למעשה זה מה שרובכם עושים כאן עכשיו. אז תשאלו את עצמכם, האם אתם כאן מ300 שנים מהעתיד? אם כן, מה הבאתם איתכם מהעתיד שיכול לעזור לאנושות לקרקע את האור ולהביא הביתה את החוויה של משחק חדש אותו אתם יוצרים עכשיו? בכבוד גדול ביותר, יקירים, אנחנו מברכים אתכם בדרך הזו. פתחו את הדלתות. איננו אומרים לכם שום דבר שאינכם יודעים, אנחנו פשוט נמצאים כאן לעזור לכם להיזכר. נהגו זה בזה בהערכה בעודכם עוברים זה ליד זה ברחוב. טפחו זה את זה והחזיקו את הדלתות פתוחות בכל הזדמנות. אתם יוצרים הזדמנויות לאהבה, אז שחקו היטב ביחד בעודכם יוצרים משחק חדש לחלוטין של מאסטרים.

אספבו, יקירים.

אני מדען הלב

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – www.Espavo.org 2019 הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!