יוני 2019

גלים של גרביטציה

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית:  ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור    

יוני 2019        הוגש בשידור חי ביום 25.5.19

הודעה: התקשורים שלהלן ניתנו בשידור חי וניתן להקשיב להם [באנגלית] כפי שהוקלטו במקור. להלן גרסה ערוכה של אותם תקשורים מיועדת להדפסה. העריכה נעשתה בהשגחת הקבוצה ובאישורה. אני מקווה שתיהנו מהם. סטיב רות’ר.

ברכות, יקירים.

אנו מצטרפים אליכם ביום מיוחד זה. האם אתם יודעים מי אתם? אנו מתבוננים ממרחק מכיוון שכמעט קשה להתקרב אל היופי. אתם מבינים, אתם משחקים משחק המשתנה מדי יום. הנשמות שלכם, הרוח, מתחילות להיראות. טוב, כבר פרק זמן שאנחנו אומרים שדבר זה הולך לקרות, והנה זה מתרחש. הגוף הפיזי מאבד דחיסות והרוח נעשית מוארת יותר. אתם נמצאים בשלבים מוקדמים מאוד של המעבר אך הבה ונאמר זאת: “ברוכים הבאים הביתה!”

גלים של גרביטציה – מעוררים רגשיים

ברצוננו לספר לכם על חלק מהתהליכים המתרחשים על פני הפלנטה, שיש להם השפעה משמעותית על האנושיים בדרכים שונות. אתם נושאים יותר אור, אז הבה נתחיל עם גלים של גרביטציה. כעת ישנם שני גלים של גרביטציה המגיעים,כל יום אחד. החלק הבלתי רגיל של גלים אלה הוא שהם באים מחלקים שונים של היקום.זו הסיבה לכך שאתם מקבלים לאחרונה כמות אדירה של קרינה קוסמית, שכן טעינה יצאה לדרך.

ישנם דברים אחרים שברצוננו להפנות את תשומת לבכם אליהם ולעזור לכם להבינם. לאחרונה טכנולוגיות אפשרו למדענים שלכם למדוד גלים של גרביטציה. אלה הם שינויים וגלים ממשיים של זמן-מרחב. מה שהפיזיקאים שלכם אינם מודעים לו היא ההשפעה הרגשית שיש לגלים אלה על האנושיים. ב- 2015 נלקחה מדידה שהיתה מדהימה עבור העוסקים בנושא של פיזיקה ואסטרונומיה. זו היתה נתינת תוקף לתחזית שנעשתה על ידי אלברט איינשטיין. בדומה לכל גל, יש לגלים אלה גלים משניים. כאשר ספינה שטה במים היא לא רק יוצרת שובל על פני המים, אלא גם גלים הרמוניים רבים שבאים אחריו. לגלים אלה יש השפעה על הרגשות האנושיים, במיוחד על רגשות החוזרים על עצמם. ההשפעה הכוללת של הגל של  2015 ושל הגלים המשניים היתה  דחיפה של חלק מהאנשים אל הקצה.

תקווה חדשה

לאחרונה קרה משהו מאוד מעניין לכדור הארץ. לא רק שנכנס עוד גל של גרביטציה, אלא שתוך יום הגיע גל נוסף. גלים חופפים אלה שמקורם מכיוונים שונים, יוצרים אנרגיה מנטרלת, וזה דבר קסום שכן הוא מביא עמו אפשרות לשינוי.

הבה נסביר מה מתרחש כאשר מגיע גל של גרביטציה. מאחר ואנו מדברים על גרביטציה, ניתן לחשוב שכאשר גל של גרביטציה מגיע, כל אחד ירגישלפרק זמן מעט קל יותר. אך זה לא מה שקורה. מה שאנו מדברים עליו זה דחיסה והרחבה של זמן-מרחב.

האסטרופיזיקאים ערים לכך שלכל הפלנטות יש שדות של גרביטציה, אשר מושכים ומשנים את המסלול של פלנטות אחרות הסובבות אותן. זמן-מרחב נדחס למעשה במהלך הגל הראשון שהגיע בסוף 2015 והמשיך עד סוף 2016. השאריות של גל זה נכנסו לבחירות של ארה”ב והיתה להן השפעה גלובאלית אשר נמצאת עמכם גם היום. היא מגבירה ונמצאת בבסיס תסכול ומתח. לאחר מכן מגיע גל של פחד והפרדה, שעדיין קיים.

עתה היו לכם שני גלים נפרדים שנפגשו תוך יומיים. זה דבר קסום! למרות שהאנשים לא חשו בהם, הגלים נמדדו, והשפעתם היתה משמעותית. כאשר נמצאים בגל כזה, זמן-מרחב משתנים. אם השינוי היה מהיר, הייתם מבחינים בכך ונכנסים לפאניקה. אבל מאחר והשינוי היה עדין ובצורה שגרתית, לרוב האנשים אין שמץ של מושג שזה התרחש עד שיסתכלו לאחור ויתבוננו במשהו שהתרחש. הבינו שגלים אלה לא נשלחים ולא נוצרים באופן מכוון.

בהתחלה קודם כל חשתם בגלים אלה כאשר הם הגיעו מפעם לפעם. זה מה שקורה כאשר כוכב הופך להיות סופרנובה. הוא שולח גל של גרביטציה המשנה זמן-מרחב של כל דבר שהוא נוגע בו.

ניתן לעשות מזה משהו חיובי, יותר מאשר אתם יודעים. זה הזמן ליצור את חלומותיכם, להכניס משהו להילוך, ואין זה משנה כמה הוא קטן, ולאפשר לגל לשאת זאת. יותר מאוחר במהלך השנה ייכנס גל נוסף. נדבר עליו בפרוטרוט כאשר נתקרב אליו, אך עתה תיהנו מהאנרגיה הניטרלית.

האם זה אומר שכל אחד על פני כדור הארץ הולך להיות בשלום? לא, אנו יכולים לספר לכם שבעצם כולם נמצאים עתה בתחושה עדיין מהשאריות של הגל הראשון. האנושיים עדיין מנסים לקרקע את האנרגיה ולמזג את ההשפעות של הגל האחרון שהגיע. גלים הגיעו בעבר מפעם לפעם, ויש סוגים שונים של גלים של גרביטציה. אולם קודם לכן לא באמת ידעתם עליהם משום שהם התרחשו על פני תקופות זמן ארוכות. כאשר האנושיים ילמדו על כך יותר, ניתן יהיה לצפות מתי גל כזה יגיע. עם הזמן תגלו שגלים ענקיים אלה של גרביטציה משנים זמן-מרחב רק למשך של שבריר של שניה. לשינויים אלה של השפעה משמעותית על אירועים גלובליים משמעותיים המתרחשים עתה. האם אנשים ינסו לשלוט בכך? כן, אתם תנסו, משום שאתם אנושיים. למרות שכמה כבר ניסו, את הגלים האלה ניתן לחזות, לא ניתן לשלוט בהם. ברגע שיגלו את הקשראנשים ישתמשו בזה בדרכים שונות, היות ויש לגלים של גרביטציה השפעה אדירה על המערכות הרגשיות של בני האנוש.

כן, אתם תראו דברים טובים ורעים הנובעים מכך. אנו הולכים להתמקד בדברים הטובים, וננסה להראות לכם את האנרגיות המדהימות הקיימות סביבם. בכל פעם שאתם חווים סוג של טרגדיה או שיש לכם משהו שאתם תופשים כשלילי, מגיח מכך יופי ומופיעים גיבורים. האנושיים יתחילו להופיע בדרכים חדשות. יקירים, ברצוננו הביא לכם את התזכורות הקבועות של מי שאתם באמת ואת הסיבה לכך שבאתם לכאן. חשוב, ככל שתתקדמו תשחקו בכל זה.

אתם ממש בזמן

ובכן, אנו מבקשים מכולכם לצאת מהפחד.יש כמות גדולה של אנרגיה הנעה גם בלי גלים אלה. וכן, אתם יכולים לקחת חלק בזה, ואיננו מבקשים מכם להתנתק. למרות שלחלקכם יש תפקיד פעיל בזה, אחרים מתעייפים מלראות שהכול הולך באופן לא מדויק בכיוון ההפוך שאליו קיוויתם ולמענו עבדתם. מה שאנו מספרים לכם הינו פשוט מאוד: “פשוט הירגעו, שכן אתם ממש בזמן.” Esayoto* פתוח עכשיו, כך שלמעשה אתם יכולים לקחת בזה חלק ולצאת מהבעיות והקשיים. לא, לא נתחבא שם. יחד עם זאת קיימות הזדמנויות חדשות אשר תתחלנה לפתוח מציאות חדשה לחלוטין. אתם תבנו משחק חדש בתוכו, וזה מתחיל מיד. זה כבר פתוח.

שחקו עם האנרגיה הזו וצרו משהו קסום, משום שהכול מתחיל ממש עתה. רובכם חוויתם זמנים בהם חשתם אבודים, או שלא היה לכם קל למצוא את הכיוון אליו רציתם לנוע. דלת זו פתוחה עתה לחלוטין ואנו נמצאים שם ומחזיקים אותה פתוחה. כל שעליכם לעשות הוא לפסוע את אותם שני צעדים ראשונים. הושיטו יד להזדמנות וצעדו קדימה על מנת שתילקחו בחשבון. אנו מבקשים מכם לעשות זאת קודם כל כנשמות, כרוח, וזה החלק היותר מדהים. אתם משחקים במשחק זה כל חייכם כבני אנוש, ועדיין האור הפנימי שלכם מגיע מהבית. נעזור לכם להצית אור זה, משום שזו מטרתכם האמתית. באתם לכדור הארץ בזמן זה על מנת לעזור לאנשים אחרים. באתם לא רק כדי לקפוץ בעצמכם לרמה הבאה, אלא על מנת להושיט יד ולעזור לאחרים להתקדם. עתה זה הזמן.

תיהנו מהמסע, יקירים. דעו שהקסם בדיוק החל והוא סובב אתכם. אתם תראו דברים רבים שקורים עתה. החזיקו מעמד ומעל לכול, תיהנו מהמסע. בכבוד גדול ביותר אנו מתבוננים בכל ההישגים שלכם. אנו מבקשים מכולכם לנהוג זה בזה בהערכה, לטפח זה את זה ולשחק היטב ביחד.

אספבו,

הקבוצה

*Esayoto- הינו מרחב בתוך העולם הפנימי המקודש, אליו יכולים אנושיים ערים ללכת מתוך סיבות רבות מאוד. זהו מקום / ממד לריפוי, לחיבור, לריענון ולקבלה של אור ויכולות של הרוח ברמה גבוהה יותר, וכל זה מחוץ ל”מטריקס של כדור הארץ”.

בממד זה, חוקי הצפיפות אינם ישימים. בממד זה יכולות היצירה מוגברים, האנרגיה משוקמת, והמוח מתנקה, הנעורים מושבים לגוף והדבר החשוב מכולם, תחושות התקווה והשמחה משתקמות.

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – www.Espavo.org 2019 הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!