פברואר 2019

הדפוס הזכרי החדש

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור    

פברואר 2019        הוגש בשידור חי ביום 26.1.19

הודעה: התקשורים שלהלן ניתנו בשידור חי וניתן להקשיב להם [באנגלית] כפי שהוקלטו במקור. להלן גרסה ערוכה של אותם תקשורים מיועדת להדפסה. העריכה נעשתה בהשגחת הקבוצה ובאישורה. אני מקווה שתיהנו מהם. סטיב רות’ר.

ברכות יקירים.

אנו מביאים לכם ברכות מהבית. אנו אתכם היום על מנת לקחת אתכם לרמה הבאה, מכיוון שמידע רב מאוד מועבר עכשיו אל כדור הארץ. לעתים הדברים די מבלבלים. לכן קודם כל ברצוננו להביא לכם ברכות מהבית. לכולכם יש חיבור חזק אל אנרגיית הלב ואל הרוח, הנשמה, השוכנת בתוך הגוף הפיזי. כולם נעים עתה בכיוון שונה. בפעם האחרונה שהיינו ביחד באנו על מנת לדבר על איזון טבעי של הוואקום שיכול להיווצר. דברנו רבות גם על אהבה ופחד, שהם פשוט צדדים שונים של אותו מטבע. אולם כל תהליך הפחד נמצא רק על פני כדור הארץ, שם זו התנסות טבעית של האנושיים. בעוד אתם נעים אל הרמה הבאה, הבה נסביר לכם מעט על המתרחש ומה יכול להיות הצעד הבא עבור כל בני האנוש.

השיווי

יש לכם תפקיד הנמצא ממש מולכם, וזה דבר קסום לחלוטין.  אתם צריכים להבין, יקירים, כמה קשים עלולים להיות הזמנים הצפויים עבור כלל האנושות. התקדמתם בקצב מדהים, פשוט הסתכלו על העולם הסובב אתכם. החיים קלים עתה יותר מאשר היו לפני 10 שנים. אתם מתקדמים במהירות, אז חגגו ותיהנו מכך, עבדו עם זה. ובכן, בפעם האחרונה שהיינו ביחד, דברנו על איזון של אנרגיה. מה קורה כאשר משהו יוצא מאיזון? באופן טבעי מתרחש מיד שיווי. טוב, היום אנחנו הולכים להראותלכם זאת מנקודת מבט שונה. כבר פרק זמן לא מבוטל שאנחנו מדברים על עליית הנקביות על פני הפלנטה ארץ. עליית הנשיות לוקחת עכשיו תפקיד חדש לחלוטין. אנחנו נראה זאת כאשר זה ילך ויתגלה במהלך שלוש עד ארבע השנים הבאות.

תהיה התחזקות מובהקת של הכוח הנשי. לא רק האנרגיה, אלא הכוח. בדרך כלל זה אומר שיהיה צורך בהגדרות חדשות, בחשיבה מחודשת ובניסוח מילולי חדש. רבות מהמילים או שהן מיושנות או שבמקור הן היו בשימוש במיוחד עבור האנרגיה הזכרית. לדוגמא, המין שלכם אפילו הגדיר באנגליתאת המין האנושי כ- mankind [ובתרגום חופשי: הסוג הגברי]. הכרה ושינוי של חוסר האיזונים האלה הינם חלק מיצירת המרחב לעליית הנשיות. הבה, אם כן נדבר על כך לרגע, משום שזו פיסה אדירה ממה שיתרחש במהלך השנים הקרובות. חוסר האיזון הזה הרבה יותר גדול מאשר אתם חושבים. איזון זה ישפיע על כל נושא ונושא בחיים על פני כדור הארץ, עד שיגיע אפילו לגוף הפיזי. החדשות הטובות הן, שהדברים מתרחשים כבר עכשיו.

הדפוס הזכרי

הצד הזכרי של המשחק על פני כדור הארץ יכול לבצע את חוסר האיזון בצורה אפקטיבית יותר מאשר הצד הנקבי. במשך הזמן תתחיל האנרגיה הזכרית ליצור מרחב בטוח לעליית הנקביות. על מנת לעשות זאת, דרוש דפוס זכרי חדש. האנושות נמצאת במהלך של התפתחות ואיזון חוסר האיזון הזה ישרת כל אחד. זה ייתן לזכריות תפקיד שונה ויותר יצירתי בעולם. כן, ברור שתהיה התנגדות לכך, אולם העלייה של הנקביות הטהורה אינה ניתנת לעצירה. האם אי פעם ניסיתם לעצור את הגאות מלהתרחש? בעוד זמן קצר רבים מאלה אשר התנגדו יגלו שיש להם הרבה מה להרוויח כאשר הם תומכים, ודפוס זכרי חדש יתחיל. אנו מבקשים שכל אחד יתחיל לדמיין דפוס חדש זה. זה פשוט מאוד. בכל מקרה יהיה איזון טבעי, אך הוא יהיה הרבה יותר איטי. זה יצריך מאמץ, משום שתהיה התנגדות ותנועה ניכרת של קדימה ואחורה.

מה אם את נקבה שעובדת בתוך אותה אנרגיה? אנו מודעים לכך ש- 70% מהמאזינים שלנו הינן נשים, אולם אתן נושאות גם אנרגיה זכרית, ואל נא תשכחו זאת. זו אותה דרך בה עבדנו עם הגברים שיישאו אנרגיה נקבית. יחד עם זאת, זה יועיל לנשים ליצור בטחון לשינוי הדפוס הזכרי. יש להפחית הפרדה זו, וזו הסיבה לכך שיש לכם כל כך הרבה חדשות ביחס לסוגים שונים של מיניות. מבי-סקסואליםלטרנסג’נדרים, אנשים המתמזגים יחד ויוצרים סוגים חדשים של מערכות יחסים. קורים כל מיני דברים מעניינים, ואף אחד מהם אינו נכון או שגוי. זה פשוט מראה שהקולקטיב נע לקראת אנרגיית איזון חדשה, והדפוס הזכרי הנוכחי הוא זה אשר יכול להאט את הדברים.

האם ייתכן שהזכריות החדשה תיערך על מנת לחתור תחת, או להתגבר על האנרגיה הנקבית? לא, האנרגיה הנקבית יותר מדי חזקה, במיוחד בזמן הזה. מדוע לא להגשים זאת באמצעות הרמוניה? אנו מודעים לכך שעבר פרק זמן לא קצר מאז שפתרתם דברים בדרך זו. רוב הזמן האנושיים יוצאים למלחמה, אך אתם עוברים גם פאזה זו. אתם צומחים כפלנטה של הוויות, ודבר זה מתרחש במהירות רבה. ובכן, על מנת ליצור אנרגיה זו ,מהם הצעדים שאתם יכולים לבצע כדי לאפשר לה בטחון? התבוננו בשוויון מגדרי, אשר נמצא בחוסר איזון כמעט בכל נושא לתוכו גדלתם. וכך, כאשר מתבוננים בכל הנושאים המשפיעים עליכם, יכולה להיות לכם השפעה אדירה עליהם. רבים מכם יכולים לחולל יותר הבדל מאשר אתם בכלל מבינים, לעזור ליצור את המרחב להתפתחות האנרגיה הזו.

זיהוי דפוסים ישנים של תחרות

האנושיים קשים משום שגדלתם בשדה של קוטביות ודואליות. הסתכלתם על הכול כעל נכון או שגוי, כעל טוב או רע. זה יעזור אם תוכלו לצאת מהתחרות, שכן כמעט הכול הוכנס למסגרת של תחרות. זו הדרך בה המרצתם עצמכם. למרות שזה לא דבר שגוי, עתה, כאשר אתם בממד החמישי, הדברים יכולים להתחיל לעבוד באופן שונה.

אתם מבינים כבר כיצד ליצור קסם. אתם יכולים ליצור דברים פשוט על ידי שתחשבו עליהם. כאשר אתם נערכים כראוי, כל האנרגיה בכל תא ותא בגוף נערכת באופן המאפשר למעבר של כמות מרבית של אור. הקסם מופיע ודבר זה נמצא עתה בהישג יד.

כאשר מאזנים את האנרגיות הזכריות והנקביות, יוצרים קולקטיב חדש לחלוטין אשר יכול לעלות ביחד. ובעשותכם זאת, יש ביכולתכם לפתור בעיות רבות שיש עתה לאנושיים על פני הפלנטה. קשה אפילו לספור את כל המלחמות המתרחשות עתה על פני כדור הארץ, ברמות כל כך רבות. מהגרים מסולקים מבתיהם, דבר שיוצר הגירה המונית. אנשים הגרים במקומות אליהם מגיעים המהגרים, מתנהגים כאילו נלקח מהם משהו. אלוהים אדירים, אתם האנושיים משחקים כאלה משחקים מצחיקים! זה פשוט מדהים לראות. לנקביות יש כבר פתרון לדבר זה. כאשר אימהות תדברנה עם אימהות בכל הרמות, הדברים יתחילו להשתנות משום שהאיזון הזה מחכה להתרחש.  זכרו, אתם נמצאים על פלנטת הבחירה החופשית.

דפוס זכרי זה יכול להיות מבוסס על יצירתיות במקום על תחרות. לפני עידנים רבים נשאו אנשי המערות אַלה, אך מה אם זה לא היה הדפוס הזכרי? אנו מקווים שאתם מבינים שהדפוס הזה עד כדי כך ישן. ובכן, מה אם ההרמוניה הזכרית החדשה היתה להשיג עוצמה באמצעות הרמוניה במקום כוח? הגברים על פני הפלנטה שלכם יהיו אלה אשר יזכו בתועלת ממעבר לדפוס חדש. תחלמו, דמיינו ומקמו את מחשבותיכם בתוך רשומה קולקטיבית. הכול מתחיל במחשבה.

קיימים עתה מקומות בהם ניתן להתחיל לעבוד עם הדברים, והקולקטיב מוצא אנרגיה חדשה. דומה הדבר למצב בו לפתע נפתחו כל הדלתות והחלונות ואוויר טרי נכנס פנימה. פנו מקום לנשיות לעלות. איך ניתן להעצים מישהו עם האנרגיה הנקבית? אין זה מחייב שזו תהיה אשה, וזה החלק המעניין. אין צורך להיות גבר על מנת שתבואו עם דפוס זכרי חדש. האמת היא, שברגע שתורידו את הדפוסים ותדעו איך הם עובדים, ניתן להעבירם הלאה בקלות רבה למדי. בחודשים הבאים תהיה לכם הזדמנות למצוא דרכים ליצור דפוס זכרי חדש.

זה דבר קדום, יקירים. כן, זה יצריך מאמץ וזו תהיה החלטה קולקטיבית, לא של אדם בודד. אין ספרים העוסקים בנושא, אין שום קורס או תקשור. אולם כאשר האנרגיה תעוגן, תיפתח הדלת הבאה דבר שכולכם חיכיתם לו. אמרנו לכם כבר בעבר שאתם נמצאים בזמן של מאסטריות ושבמהלך החודשים הקרובים עדיין תהיינה התאמות. אתם מנסים למצוא את ההתאמה המדויקת בה תוכלו להיות בפוטנציאל הגבוה ביותר של הרוח המעמידה פנים של בן אנוש. כתוצאה, שינויים רבים יתרחשו.

המשחק החדש

אנו חסרי סבלנות לחלוק עמכם כמה מהדברים המרגשים אותם תוכלו לעשות כאשר תיכנסו לרמה הבאה הזו. זה מדהים ביותר, שכן הקסם נמצא ממש בידיכם. אינכם צריכים אפילו לחשוב, ולבטח שאינכם צריכים ללכת לקורס או ללמוד איך להתאים עצמכם על מנת לגרום למשהו להופיע. זה פשוט קורה. למעשה תעבדו עם הדבר בדרכים שונות. אתם תלמדו איך להיכנס לאזור האחר הזה, למרות שהפחד להגיע לשם יכול ליצור בעיות. החדשות הטובות הן שברגע שתגיעו לשם, הפחד יכול להיעלם בקלות. אתם הולכים למצוא שהחיים ברמה הבאה הרבה יותר נוחים עבור הנשמה, הרוח. זה שונה למדי, וכן, אתם תצאו מהגוף הפיזי. אנא אל תפחדו מזה משום שזה לא באמת תהליך של מוות. למעשה רובכם לא באמת ידעו שהשגתם זאת עד אשר תוכיחו זאת לעצמכם. יקירים,  פשוט הירגעו.

התנסו בתהליך ודעו שיש לכם הזדמנויות רבות. בכל פעם שאתם רואים משהו לא בסדר, עגנו אותו בכך שתשימו לב אליו. זה עד כדי כך פשוט. כאשר אתם רואים מישהו בטלוויזיה, או באינטרנט, שנראה שהוא יצא מאיזון שבין האנרגיות הזכריות והנקביות שלו, רשמו זאת בראש. ואז דמיינו איך זה היה עובד אילו הדפוס היה שונה. אתם יכולים לעגן זאת בלב, מה שהאתגר או חוסר ההרמוניה לא יהיה. בעצם אתם מארגנים את הכוונה שזה יהפוך להרמוני. זה מה שקורה כאשר נאבקים בבעיה כלשהי. כל העולם עוזר לכם עמה, וזו האמת העמוקה של הרמה הפנימית שאליה אתם מתחילים להגיע עכשיו. איך מגיעים אליה? פנו מקום לנשיות.

גירוש הפילוג

היו זמנים בעבר בהם גדלתם, ואז, שוב, היה עליכם לבצע התקדמות זו. היה עליכם לעבור את שנות ה- 60 וה- 70. כן, היה עליכם לשרוף חזיות. היה עליכם לעשות את כל הדברים האלה על מנת לצאת משליטה ולהיכנס לחרות של האנרגיה הנשית. לעתים, כאשר האנושות נעה מהר מדי, יש יותר מדי פילוג בין מחשבה אחת לשנייה. האנושיים מגיעים למצב בו הם משחקים את המשחק של קדימה ואחורה, וזה כל כך הרבה יותר קל אם עובדים ביחד. למרות ששני המינים יכולים לפתור זאת, יש עתה לגל הנקבי את ההזדמנות  הגדולה ביותר.

עיגון האור

יקירים, אתם המלאכים הקסומים הגדולים ביותר שאי פעם חיו. אתם יכולים לעזור לפתור את בעיות העולם בכך שתעגנו אור. איך זה עובד? איך עושים זאת? זה מתחיל במודעות. למעשה זה פשוט מאוד, הופכים להיות מודעים. בין אם אתם הופכים להיות ערים לבעיות שבעיתון, בטלוויזיה, או אולי מישהו מדבר עמכם על הילדים שלכם. אלה הן הפיסות אותן ברצוננו שתעגנו. אתם לא תמיד צריכים לפתור אותן, אך אם אתם יודעים שקיימת בעיה ואתם רואים אותה, עגנו אותה והכניסו אותה פנימה. זהו אותה כבעיה, אך שחררו את הצורך המידי לתקן אותה. אז אמצו את ההרמוניה הזו אל הלב, ותוך זמן קצר הדבר יתחיל להשתנות.

ברור שניתן להשיג את יצירת המרחב עבור הנקביות בדרך הקלה ביותר בכך שיוצרים דפוס חדש לאנרגיה הזכרית, שכן הדפוס של האנרגיה הזו מיושן לחלוטין. השימוש בכוח יהיה חסר יעילות בתוך זמן קצר ביותר, כאשר האנושיים יתפתחו. ולכן, אם לא תוכלו להשתמש בכוח יהיה עליכם להשתמש בהרמוניה, ועל זה ניסינו לעבוד עמכם כבר מההחלה. אנו מתקרבים לדפוס זכרי חדש. יצירת דפוס זכרי חדש אינו אומר שכל גבר ייכנס לזה. אך כאשר הלחץ מעליית הנקביות יורגש, ביטוי צורות המחשבה האלה יהיו דומות למצב בו התבנית נמצאת כבר במקומה לטובת ההתאמה לאנרגיה החדשה. דפוסים אלה הינם זמניים משום שהם חייבים לצמוח, למרות שהם יעשו זאת כבר מההתחלה.

קיימת הזדמנות להיכנס לאנרגיה החדשה ולקחת פיקוד ממש עתה. אנו שואלים אתכם: בחיים שלכם, בין אם אתם זכר או נקבה, איך אתם יכולים לעזור ליצור דפוס זכרי חדש אפילו עבור ההיבט הזכרי אשר בתוככם? אין זה משנה כלל האם אתם גבר או אשה. אנו אוהבים לעורר אתכם עם הרעיונות הללו. היו מסוגלים לזרוע זרעים אלה בכל קרקע פורייה שכן אתם עובדי האור של כדור הארץ. באתם לכאן כדי להיות מופעלים בכל הזמנים הקריטיים, להיות כאן בדיוק ברגעים אלה. אתם מתעוררים מהחלום בקצב מדהים. הושיטו ותנו יד זה לזה. אתם יכולים ליצור מרחב לנקביות בכך שתיצרו דפוס זכרי חדש של כוח. כל הכבוד, יקירים. בכמות אדירה של הערצה אנו מברכים אתכם בדרכים אלה. אנו מבקשים אתכם לנהוג זה בזה בהערכה, לטפח זה את זה ולשחק היטב ביחד.

אספבו,

הקבוצה

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – www.Espavo.org 2019 הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!