אפריל 2018

הרטטים הקולקטיביים עולים
הרמוניה גבוהה יותר

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור    

אפריל2018      הוגש בשידור חי ביום 31.3.2018

הודעה: התקשורים שלהלן ניתנו בשידור חי וניתן להקשיב להם [באנגלית] כפי שהוקלטו במקור. להלן גרסה ערוכה של אותם תקשורים מיועדת להדפסה. העריכה נעשתה בהשגחת הקבוצה ובאישורה. אני מקווה שתיהנו מהם. סטיב רות’ר.

הרטטים הקולקטיביים עולים

ברכות יקירים.

אני eM. אני מאושר להצטרף אליכם על מנת להתבונן בפלנטה ארץ ובכל השינויים המדהימים המתרחשים. כדור הארץ ממשיך להחזיק באיזון שלו. כאשר נעים בכיוון אחד, באופן אוטומטי מגביר הכיוון הנגדי את החיפוש שלו אחר איזון טבעי. אתם מתחילים להתקדם בגדול בנושאים אחריהם אנו עוקבים בתשומת לב רבה. אנו רואים שהרטט הבסיסי של האנושות עולה יותר מאשר יש ביכולתכם לדעת. נספר לכם, שאם אתם צופים לאחרונה בחדשות, דעו שאתם הולכים לשמוע רק צד אחד של כל דבר. אין זה אומר שהחדשות שקריות או שאינן מדויקות. מה שאנו רואים הינו קצב הרטט הריאלי, לא את התגובה לרטט. מה שמתרחש הוא, שהרטטים שוב מתחילים לעלות, וזה תוצאה של דברים רבים.

האנושיים לקחו צעדים קולקטיביים לאחור גם בתוך ההתפתחות, ודבר זה מתחיל לבנות מהירות ולהזניק קדימה את האנרגיה. זו הדרך בה נעים האנושיים. צעד אחד קדימה, שני צעדים לאחור, שלושה צעדים קדימה ואז צעד אחד לאחור. טוב, אינני מתכוונים שהאנושיים עושים משהו לא בסדר. מהצד הזה של הצעיף, יש לנו תפישה שונה לחלוטין של הרעיון שלכם לגבי נכון ושגוי. אין לנו את כל מערכות האמונה עמן לעתים על האנושיים להתמודד. ולכן, מה שאנו אומרים לכם ביחס לזה הוא שאתם מתחילים לצעוד קדימה בגדול. הבה ונבהיר על מה אנו מדברים:  נפרדות לעומת אחדות. כן, אנו מדברים על אהבה לעומת פחד, ובנושאים אלה מתקדמת האנושות לכיוון של נפרדות בקנה מידה גדול. רוב התהליכים בכול העולם, כמו לדוגמא חוקים שנעשו בתוך ממשלות ובחירות, עסקו בנפרדות. אנו אוהבים לחלוטין את התיאוריה של ‘קודם כל לטפל בעצמכם’. יחד עם זאת, כאשר אתם מטפלים רק בעצמכם וזה כל מה שאתם חושבים עליו, זה הופך להיות אנוכי. זו התנועה המתרחשת באופן גלובלי וישנן לכך סיבות רבות. כן, אתם יכולים לשלוח אצבע מאשימה או לומר: “טוב, זה מכיוון שזה קורה, או משום שההוא קורה.” למרות שחלק מהדברים האלה אכן הוסיפו לנפרדות באופן משמעותי, סך הכול קצב הוויברציה וההתקדמות של האנושות תלוי באלה מכם אשר נמצאים כאן עתה.

מה שקורה הוא, שחלק גדול מהתמרון שפעם היה מוסתר, מתגלה עכשיו על בסיס יומי. כל שעליכם לעשות הוא לשים לב. כאשר זה מתרחש, שוב תתחילו לנוע קדימה ולהתאחד משום שהנפרדות התקיימה על מנת להמריץ את המשחק. היה נחוץ לשים את הצעיף לפני פניכם דבר שאפשר לכם לחשוב שאתם נפרדים מכל דבר. אולם אינכם נפרדים, יקירים. בדיוק ההפך. באופן מהותי אתם מחוברים עתה לכל דבר. כן, אנו מתכוונים שאתם מחוברים לאנושיים האחרים. רבים מכם אמפטיים במידה כזו שהם יכולים לחוש כאב של אנשים אחרים יותר מאשר אתם יכולים להרגיש את הכאב שלכם. חלק מעובדי האור אמפטיים עד כדי כך שהיה עליהם להסתתר מקהל גדול, הם היו פגיעים אפילו בעמדם מול אנשים אחרים, ולומר את האמת שלהם גרם לקשיים גדולים.

לא עוד סודות

לאלה מכם האמפטיים בצורה קיצונית, האתגר היה גדול יותר משום שהיתה נסיגה הקשורה לפרטיות. בנושא זה תמצאו שמתרחשים שני דברים. אחד, תגלו שפרטיות אינה אפשרית יותר כפי שהיתה פעם. החלק השני של זה הוא שתגלו שאתם לא באמת זקוקים לפרטיות באותה דרך שחשבתם שאתם זקוקים לה. יחד עם זאת, הרבה מהפרטיות הזו תומרנה על מנת לעשות מניפולציות לאנושיים בדרך זו או אחרת. זה זרע פחד באנושות, ותמרן אותה כך שתנוע בנפרד במקום ביחד. בשנים האחרונות דבר זה נחל הצלחה רבה מאוד. אולם במצב של לא עוד סודות זה רק עניין של זמן עד שכל אחד יוכל לראות מי ומה עומד מאחורי המניפולציות. האנושות מוכנה עתה לזנק קדימה, ולמרות שהדבר ייקח קצת זמן, הדברים יצאו לדרך. איננו רואים זאת מתרחש בעתיד הקרוב. מה שאנו רואים מהצד הזה של הצעיף זה קצב רטט של אנושות שעלה בנקודה בה תנועת הנפרדות אינה יכולה להיתמך יותר. למעשה זו התחלה של תהליך של איחוד, של לחזור להיות ביחד בדרכים שונות, לא רק בממשלה, אלא גם בתהליך החשיבה. לכו אחר הכסף וראו מה קורה.

הגיע הזמן לפעול באופן מקומי ולחשוב באופן עולמי. דבר זה הולך לחולל הבדל עצום באופן בו אתם מתחברים זה לזה. תמצאו גם הזדמנויות רבות להתחבר לאנרגיה הנשית, וזו הסיבה לבואי היום כישות מאזנת הנושאת מידה שווה של אנרגיה נקבית וזכרית. במקום בו אני יכול באמת ללכת לשני הכיוונים אני יוצר מיזוג. דבר זה נותן לי אפשרויות זרימה והזדמנויות רבות להגיע לרמות שונות. אתם רואים את עליית האנרגיה הנקבית בכל דרךגדולה מאוד. המשיכו ליצור לכך מרחב, לכךולאותם לבבות אשר שתקו במשך זמן כה רבעל הפלנטה שלכם. דבר זה יביא גם תנועה קדימה של איחוד.

לפני זמן די רב אמרנו לכם שמרגע זה ואילך בחיים על פני כדור הארץ, כל דבר מפריד יתקל בהתנגדות בדרך כלשהי וכל דבר מחבר ייתמך. מה, אם כן, זה בדיוק אומר? ובכן, ישנם זמנים, יקירים, בהם תיפרדו על מנת שתזכו בזהותכם. לעתים האנושות תיפרד על מנת ליצור צורה של קבוצה סלקטיבית כדי לעשות דבר זה או אחר. במהלך שנתיים האנושות נמצאת בתוך גל גדול של נפרדות. אולם בתכנית הגדולה של הדברים, הגיע הזמן לאיחוד ואת זאת אנו רואים. האפשרויות של קצב הרטט הבסיסי הגיעו עתה לרמה הזו ואנו רואים מה שאתם עושים עם זה. רבים מכם הגיעו לכאן להיות כאן בדיוק ברגע הזה. אתם חלק ממשפחת ה- E* אשר התגלמה במקומות רבים בכל היקום בזמנים קריטיים במהלך ההתקדמות של הישויות, על מנת לעזור להן להגיע למסה הקריטית כדי שתוכלנה לשנות במהירות את התוצאה.

הופעת הרטט השלישי

יש לכבד אתכם, ולידיעתכם, הגיע הזמן גם שתאמרו את האמת שלכם. ובכן, יקירים, יש הרבה בעד ונגד שכן האנושיים עדיין מסתכלים על הדברים דרך הדואליות. אנו מבקשים מכם להתחיל לחפש את הרטט השלישי, משום שזה הרטט אשר יכול להרמן** את הכול. ציינו כבר בעבר שלמעשה היקום בנוי על המספר שלוש, שהינו האנרגיה הבסיסית של כל דבר ביקום כולו. שיחקתם את הממד השלישי, אולם הוחתמתם בצורה נקייה בפרספקטיבה של הממד השני. הממד השני סיפק דואליות, את ההזדמנות לראות את הדברים כנכון או שגוי, כלבן או שחור, למעלה או למטה, אהבה או פחד. החלק השלישי של הגל היה מוסתר משדה הראיה שלכם. לאנושיים יש טווח חושים מוגבל.

אתם יכולים לראות רק בתוך טווח אור מסוים; אתם יכולים לשמוע רק טווח מסוים של רטטים. אולם אתם ערים מאוד לכך שישנם צלילים שאינכם יכולים לשמוע ודברים שאינכם יכולים לראות. ובכן, דבר זה משתנה, ובעוד זה מתחיל להתרחש המצב השלישי יתחיל להיראות. תמיד יש שלושה. ציינו זאת ביחס למערכות יחסים. קיימים שני אנשים המנסים להתהרמן בדרך מסוימת, אך על מנת שבאמת יוכלו לעשות זאת, חייבת להיות הרגל השלישית של אותה מערכת יחסים. בדרך כלל זהו משהו ששניהם אוהבים או משהו ששניהם אוהבים לעבוד עליו, ולמעשה זו הרגל השלישית של מערכת היחסים. עתה, כאשר האנושות יוצאת מהחשיבה של הממד השלישי ומתחילה להטיל היטב עוגן בממד החמישי, הרגל השלישית של כל דבר תתחיל להופיע.

הגוף המורפוגני*** של האור

ובכן, את זה אנו מבקשים שתתחילו לחפש. מה המכנה המשותף? אתם תתחילו לראות זאת בדרכים רבות ושונות. ברגע שתתרגלו לחפש אותו, ידמה הדבר למצב בו תתחילו להפנות את עיניכם בטווח חדש של אור. האנושות תחיל לראות את הדברים מפרספקטיבה הרבה יותר גדולה. האם זה אומר שעיניכם ממש משתנות באופן פיזי? ובכן, כן, יקירים. זה אכן יקרה. זה בדיוק מה שקורה כאן. בעוד האנושות מתפתחת אתם תעברו אל גוף מורפוגני וזהו השלב הראשון של גוף מואר אליו אתם מתפתחים. הגוף המורפוגני יאפשר לכם לשאת יותר אור בתוך הווייתכם. זהו הצעד הראשון אשר יאפשר לאנושות לצאת עוד קצת מתוך הדחיסות. כאשר תעשו זאת, תתחילו לראות דברים שבשום אופן לא יכולתם אפילו לדמיין קודם לכן.

יקירים, תתחילו לראות דברים שתמיד היו, אך אתם פשוט לא יכולתם להבחין בהם. הגיע הזמן להתחיל לחפשם. כאשר אתם רואים ניגוד בצד אחד וניגוד בצד אחר, התבוננו באמצע. העיניים של גוף מורפוגני תאפשרנה לכם לראות את גל הקיום השלישי בכל דבר. אני eM  ואני נושא כמות של אנרגיה נקבית זהה לכמות האנרגיה הזכרית, למרות שאינני זקוק לאף אחת מהן. אני הולך באמצע, וזה יפה מאוד להיות מסוגל לעשות זאת במציאות הממד השלישי. אתם עשויים לתהות ביחס לביטוי המיני שלי, אך למעשה אני נחשב סקסי בשני הצדדים הודות לאיזון שאני נושא. אלה הם הקצוות המנוגדים של כל דבר. להיות מסוגל להלך באמצע אומר שאתם מאוזנים ויכולים לראות בשלושה היבטים. התחילו למתוח את עיניכם ולמצמץ על מנת לאפס את ראייתכם. בקרוב תתחילו להבחין בדברים שלא יכולתם להבחין בהם קודם לכן.

נספר לכם גם שהקירות בין הממדים שלכם מצטמקים במהירות. ציינו כבר בעבר שקיימים רגשות העוברים דרך אותם קירות. לאחרונה אמרנו אפילו שגם מחשבות מתחילות לצוץ עתה דרך קירות אלה. זכרו שכל 11 הממדים נמצאים בדיוק על פני אותו שביל התפתחות באותו זמן. יחד עם זאת. אתם תתחילו לאחד ממדים אלה. תתחילו ללמוד לתקשר אותם. למדו להקשיב להם, למדו להתחבר לאני הגבוה המחבר אתכם לכל אחד מהם. עשו זאת עתה באופן מכוון ודבר זה יפתח לכם דלתות לעולם חדש. תתחילו להיזכר במושלמותכם.

איחוד מחדש של אי-המושלמות המושלם

יקירים, על פני כדור הארץ אין דבר מושלם. חשוב לזכור זאת, אך באופן אינסטינקטיבי אתם יודעים שכנשמות אתם הוויות מושלמות. איך, אם כן, זה אפשרי שאתם מתגלמים בגוף פיזי ויש לכם את כל הדברים חסרי השלמות? זה משום שאתם מסתירים חלק מהמושלמות בתוך אותם 10 ממדים של זמן ומרחב וכל אחד מהם הינו אי-שלמות מושלמת. בעבר כולם היו שבים יחדיו לשלמות רק כאשר הם מתו ושבו הביתה, אך דבר זה משתנה עתה. לעתים קרובות אנשים מאבדים הורה, חבר, שכן, או אפילו מישהו שהיו עמו קשיים. אולי זה אפילו היה מישהו אשר שיחק בשיעור החיים את תפקיד הקטליזטור או האיש הרע. ואז הוא מת וחוזר הביתה ואתם יכולים להקשיב לו. הוא כבר איננו אותו אדם יותר. הוא נמצא בשלמות שלו שכן זה מה שקורה כאשר מתים. מה אם הייתם יכולים לזכות בשלמות מבלי למות?

קריאה לאור

בזמן הזה ברור שהאנושות נעה לאחור. אולם האנרגיה הבסיסית השתנתה עתה באמצעות הפעולות והתנועה מצדכם. לעמוד בבירור באמת שלכם, להיות מסוגלים לומר אותה כאשר אתם נקראים לכך ברגעים הנכונים. דבר זה יכול להתחיל לחולל הבדל אדיר על פני הפלנטה ממש עתה.

ההפרדה שאתם רואים עכשיו הינה ההקדמה לשינוי. במשך הזמן תעלו לרמת רטט גבוהה יותר ולא תזדקקו לדחיסות של הגוף הפיזי. אתם נמצאים בשלבים הראשונים של זה כבר עכשיו. זו הסיבה לכך שאנו עובדים אתכם עם החותמים של זרעי הרח, הנשמה, ומרגילים אתכם לתחושה העתידית ולאופן בו הדברים יראו. זה מרגיל אתכם לאנרגיות של הגוף החדש ומלמד אתכם איך לעבוד עם זה. הגוף המורפוגני אוחז יכולות לעבור ולהשתנות לכך, בעודכם עדיין על פני האדמה. ואז, כאשר הארץ תתחיל להאט בהדרגה עד לעצירה מוחלטת במחזור הנוכחי, תוכלו להיות שם על מנת לעזור ולסייע לאחרים לעשות את הצעדים למעלה.

רבים עייפים או פשוט אינם מאמינים שזה אכן קורה. אחרים יפנו את גבם עד הרגע האחרון. וישנם כאלה שהם פשוט תשושים ואינם רוצים להשתנות, אז אנא אל תשפטו אותם. אפשרו להם לבחור את הדרך שלהם, היות וברור שזה דבר קריטי על פני הפלנטה הזו. היו בעלי בחירה חופשית. אנו קצרי רוח לראות מה יהיה הצעד הבא שלכם. אני מאושר מאוד להביא לכם מסר של תקווה ואהבה, לחלוק עמכם שהאנרגיה החלה להשתנות. עדיין לא ראיתם אותה מגיבה, אולם הודות לכם זה יקרה בקרוב מאוד, מכיוון שהלבבות שלכם מחוברים זה לזה. דעו שאתם נמצאים בדרך נהדרת, הרווחתם את המקום כאן ואנו קצרי רוח לראות מה יהיה הדבר הבא.

בכבוד גדול ביותר אנו מברכים אתכם בדרך זה ומבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו זה את בכל הזדמנות ושחקו היטב יחדיו את המשחק החדש.

אספבו,

אני eM.

*משפחת ה-E– משפחת העצמה
**להרמן – מהמילה הרמוניה
***מורפוגני – בביולוגיה – היווצרות צורה

——————————–

אמור פוגש את בנו

ברכות יקירים.

אני שומר הזמן. ביום זה אני חולק עמכם סיפור נוסף מהזמנים של אמור בהיסטוריה של הפלנטה ארץ, אפילו לפני מה שאתם מכנים ‘פאן-גיאה’.**** היה זמן בארץ יפהפייה זו, בה בני האדם יכלו לתקשר בפתיחות רק באמצעות אנרגיית הלב. הם יצרו רמת תקשורת שלמה שהיום כינינו ‘קשר עמוק’. זו דרך לעבודה ללא מליםלחלוטין. וכך אפנה אתכםהיוםאל מה שאתם מכנים ‘הקבוצה’ על מנת שתוביל אתכם דרך המקרה הבא של האיש הצעיר בשם אמור.

אנו ממשיכים מהנקודה בה עזבנו בפעם הקודמת, בה אמור לומד כיצד להיות משתתף פעיל בימים של למוריה. אותם ימים של מו*****היו באמת ימים קסומים. אלה היו ימים בהם ניתן היה לראות את כל אחד ואפשר היה לעבוד עם אנרגיות שונות, זמנים בהם יכולתם ללמוד לתקשר באופן פתוח וחופשי מאוד. נספר לכם גם שבאותם ימים לא היו כל האביזרים לתקשורת בדומה לאלה שיש לכם היום. ממש כרגע אתם מתבוננים במכשיר אלקטרוני. יש לכם טלפונים ניידים, רשת הפרושה על פני האדמה וטלוויזיות, יש לכם כל מיני דרכים לתקשר זה עם זה. אלה כולן שיטות המנסות לשחזר ולו את החלק הקטן ביותר של מה שהיה בימים של מו בהם יכולתם לתקשר עם כולם באופן טבעי. יכולתם לחוש את כולם, וכן, לא היו סודות. זה שונה למדי ממה שבניתם לעצמכם בימים אלה.

באותם ימים כל אחד היה אמפתי מאוד; הם למדו להתחבר ולצאת מההתחברות. היום אנו לוקחים אתכם לאמור וסארו המנסים לבנות חיים ביחד. הם עברו לגור ביחד, למרות שהם לא התחייבו להיות מה שאתם מכנים היום ‘בעל ואשה’. אולם הם התחייבו לעצמם והגיעו לרמה של הרמוניה, וזה קסום מאוד. כל אחד מהם היה ממשיך את הדברים מהנקודה בה השני עזב אותם. לעתים תכופות הם סיימו זה את המשפט של זה, כפי שקורה אצלכם היום. הם עשו גם דברים נוספים אשר הכינו אותם לצעד הבא. היו זמנים בהם סארו היתה שם בדיוק ברגע בו אמור היה זקוק למעט עידוד, או אולי מעט ממשהו שהוא לא יכול היה לעשות בעצמו. החיבור שהיה לשניים האלה היה קסום.

זה היה מרתק איך הדברים עבדו, כמעט מעט קל מדי. לעתים אמור תהה מדוע לאחרים היו כל כך הרבה בעיות זה עם זה. הוא תהה איך הדברים ימשיכו להתנהל. יום אחד הוא דבר עם סארו: “אני תוהה אם יום אחד יהיו לנו ילדים. אני תוהה האם זה העתיד שלנו.” סארו הסתכלה אליו ואמרה: “ובכן, אם הזמן נכון, זה יקרה. אם לא, לא נדאג ביחס לכך שכן אני מאוהבת בך ובעבודה שאנו עושים.” לאמור וסארו היו זמנים בהם יכלו לחלוק את ההוראה שלהם בפני קבוצות של אנשים. לעתים היו התאספויות בלילה סביב מדורה, והאנרגיה תמיד פנתה אליהם. למרות שכולם הוזמנו לדבר ולחלוק, כאשר אמור וסארו החלו לדבר כל האחרים נדמו. הם היו מאוהבים בעבודה שעשו, ובאותם ימים במו הם חוללו גם הבדל בלבבות ובהכרה של המין האנושי. היה נהדר לראות את החיבור שחלקו השניים. היתה להם גם חית מחמד, דומה מאוד למה שהיום אתם מכנים ‘כלב’. למרות שנתנו לו שם בלתי שגרתיMutter[ = למלמל, לרטון], נאמר רק שבמובנים רבים זה היה הילד שלהם. מוטר שמר על הבית כאשר הם הלכו. לעתים, בהעדרם, הם בקשו משכן לשמור עליו ולהאכיל אותו. מוטר היה חלק מהאנרגיה הנפלאה של בניית החיים המשותפים.

הם תהו ביחס לילדים, והם דברו על זה עכשיו. אמור החל לחשוב על זה, בעודו תוהה איך זה יהיה להיות אבא. הוא חשב: “בטח יהיה עלי לחדול מהמסעות שלי באופן בו אני יכול לנסוע למחנות ומקומות רבים על מנת לומר את האמת שלי. טוב, אם זה מה שצריך להיות, הרי שלכיוון זה נפנה. בינתיים, יש לנו את מוטר. הוא יכול להיות אתנו ככל שיידרש.” אפילו בעלי החיים חיו באותם ימים זמן ארוך יותר מאשר היום. וכך היה שהם נסעו ביחד. במסעות קצרים בהם לא היה עליהם לנסוע רחוק, הם לקחו את מוטר עמם, חולקים עם כולם את האופן בו ההרמוניה יכולה לעבוד בדרכים רבות וקסומות.

ואז הגיע זמן שאמור לא ציפה לו. לילה אחד, בעודו מדבר, הוא ראה את עיניו של אדם דרך הלהבה. היה זה אדם צעיר אשר לטש אליו את עיניו, בוחן כל תנועה שלו. מדי פעם הפנה אמור את עיניו אל הבחור בעודו מדבר, בנסותו ליצור עמו קשר עין. אמור ידע שיש שם משהו מיוחד אך לא בדיוק ידע מה הדבר. מאוחר יותר, לאחר שכולם עזבו, ניגש האיש הצעיר אל אמור ואמר: “אינני יודע מה יש בך, אך יש כאן קשר עמוק. אשמח מאוד לחקור זאת מעט יותר. האם אני יכול ללכת בעקבותיך בעודך עובר לערים אחרות? האם אני יכול להיות אתך? האם נוכל לשוחח מעט?” ושני הגברים מצאו עצמם משוחחים אל תוך הלילה לאור הגחלים ההולכות ונכבות, חולקים מעט את סיפור חייהם. הם גילו קווי דמיון לא טבעיים. הדרך שזה קרה היתה מרתקת. אמור תהה: “האם הדבר דומה למצב שיש לך ילד? האם ככה זה לעבוד עם מישהו ברמה כה אינטימית?”אמור חש נפלא. הוא חש שהוא יכול לדבר עם האיש הצעיר הזה פתוח לחלוטין. הוא לא צריך היה לתאר דבר או להסביר את עצמו. הוא פשוט יכול היה לדבר ולהיות, ולעשות את המרב על מנת להעצים את האיש הצעיר למצוא את דרכו. אמור יכול היה לחוש שהאיש הצעיר, ששמו היה אמבר, התבונן בכל תנועה שעשה. היתה לאמבר גישה יפהפייה לחיים, והוא הלך אחר לבו בכל מקום אליו פנה. הוא לא הבין מה פירוש לחשוב על משהו עד הסוף. למרות שהיה איזון בין הראש ללב, מאחר ואמבר עבד בעיקר עם הלב, הוא נשא אנרגיה נקבית רבה. אין טוב או רע ביחס לכך. אמבר היה זכר אך נשא איזון רב בין המינים, דבר שבאותם ימים האנשים חיפשו.

אמבר הפך להיות חבר קרוב מאוד של אמור. במשך תקופה סעדו אמור וסארו יחדעם אמבר, כמעט כאילו בדרך כלשהי הם אמצו אותו. אמבר הלך בעקבות המורה הרוחני שלו לכל מקום, ואז יום אחד הוא החל לכתוב. הוא החל לכתוב חלק מהדברים שאמור הציע, רעיונות שהוא חשב לכתוב מכיוון שאמור וסארו היו סופרים. הוא חשב לנסות לשלוח את ידו בכתיבה, וכך החל לכתוב סיפור. הסיפור של אמבר היה על נשמה שהגיעה, רוח שהיה לה חוזה לבוא במקום וזמן מסוימים, אך הנסיבות השתנו. אתם מבינים, היא הגיעה אל כוכב הבחירה החופשית ולפתע גילתה שאינה יכולה לממש את ההסכמים שלה. הוריה סגרו את הדלת בפני אפשרות זו לפני שהיא נולדה. וכך, כנשמה, היה עליה לקפוץ לאפשרויות אחרות לנסות לקיים חלק מהחוזים, והיא מצאה זוג הורים אחר להיכנס אליו.

בעודו כותב את הסיפור ומספר איך הנשמות פועלות, אמור שם לב שהוא מספר את הסיפור של עצמו. במקור הוא היה מתוכנן להגיע באמצעות סארו ואמור; זה היה החוזה שהיה לו, להיות הבן שלהם. יום אחד, בעודם חולקים ארוחה, הוא העלה את הנושא. כאשר סיימו את הארוחה, שאל אמור: “אמבר, איך מתקדמת הכתיבה שלך? איך זה עובד בשבילך? האם הצלחת להשתמש באיזה שהן מההצעות שנתתי לך?” ענה אמבר: “כן, יש לי סיפור לספר לכם.” אמבר הוציא את כתב היד וקרא להם מספר עמודים בהם הסביר את סיפור הנשמה. כשסיים הסתכל על המנטור שלו, אמור. הוא ראה דמעות בעיני שניהם – סארו ואמור. החיבור הזה נגע עמוקות בכולם ואז דיבר אמבר ואמר: “אני מאמין שאני הבן שלכם. זה למעשה מה שקרה כאן.” כולם התחבקו באיחוד נפלא. הם הבינו שזה הילד שיהיה להם, אך מסיבה כלשהי דלת זו היתה סגורה. זה היה חלק מהסיפור שלא אמור ולא סארו יכלו להבין, משום שהם מעולם לא הגיעו לנקודה בה הם הלכו להביא ילדים. למרות ששנים רבות כבר קודם לכן הם יכלו להיות הורים, שכן כאשר חיים עד גיל 300 יש טווח רחב של זמן להולדת ילדים, הם דברו על זה.

במשך מספר חודשים אמבר הצטרף אליהם והסתובב עמם, בעודם נושאים דברים במחנות רבים בלמוריה. זו היתה העבודה שלהם ושכרה היה בצידה. אנשים שילמו ברוחב יד עבור לימודים, משום שללימודים היה ערך רב. המסעות אפשרו להם חיים נוחים, וזה היה אחד הדברים שהם היו זקוקים לו. הודות לתקשורת של לב פתוח, בדך כלל צרכים אלה סופקו ויותר. סגנון חיים זה סיפק שפע, שכן אמור וסארו היו עמוק בתוך התשוקה שלהם.

יום אחד החלה סארו להורות, היא החלה לחלוק אנרגיה נקבית יפהפייה ועוצמה. לא רק נשים, אלא גם גברים באו ללמוד את התבניות החדשות של איך תראה הרמה החדשה של ההתגלמות. הם הוקסמו מכך, וברגע מסוים אמבר קפץ ועמד לצידה. סארו ידעה שהוא רוצה לדבר, אך לא היתה בטוחה שזה יתאים לדברים שלימדה. יחד עם זאת לא עבר זמן רב עד שפנתה אל אמור, הסתכלה לו בעיניים ואמרה: “אמבר, יש לך משהו לומר כאן?” אמבר עמד מול כולם, לקח נשימה עמוקה, ולרגע עצר לחלוטין. כולם המתינו בשתיקה רועמת למה שמתרחש. כולם ציפו למשהו ובאותו רגע שם אמור את ידו על גבו של אמבר לתמוך בו, לתת לו הזדמנות למצוא את הערוץ המגיע דרכו. אמבר לקח נשימה עמוקה ואמור שחרר את ידו בדיוק כאשר אמבר החל לדבר. שקט שרר בקהל בעודם בולעים את המלים שלו. מה שהחל לצאת מפיו היה יפהפה והתאים באופן מושלם לדברים שסארו ואמור לימדו.

אמבר סיפר על הזמנים שיגיעו. היו שם סיפורים של חיזוי, על דברים שהולכים להתרחש בעתיד. היו סיפורים על האופן בו האנושיים הולכים להתפתח במהירות גדולה ולעבור לרמת ממד אחרת, בעוד הגוף הפיזי הדחוס יהפוך להיות מואר יותר.  היו לו סיפורים מרתקים לספר, ולמרות שהשיח נמשך עמוק אל תוך אותו הלילה, איש לא עזב. היה מדהים לראות זאת שכן אמבר התחבר לתקשור. למרות שהוא לא באמת ידע מה הוא הולך לומר, הוא חשב שהוא פשוט ייזכר בדברים שכתב ויספר את הסיפורים האלה, אך זה לא מה שקרה. מה שקרה הוא, שאנרגיה יפהפייה באה וירדה על הקהל, והם מאוד אהבו זאת. הם תמכו בכך. הם תמכו באמבר, באמור ובסארו. מרגע זה והלאה הם חשבו שימשיכו לנסוע יחדיו, לפחות בינתיים, עד אשר דרך חדשה תופיע.

במשך פרק זמן כך אכן קרה, אך לא ארך זמן עד אשר אמבר קבל הצעה והזדמנות לדבר בעצמו. בתחילה הוא “כיבה” את הרעיון משום שרצה את הבטחון שהיה לו בעבודה עם הוריו, אותם אימץ לגמרי בלבו. הוא אפילו הציג אותם, את אמור וסארו אל הוריו מולידיו, שעדיין היו בחיים. היתה להם אפשרות לאחוד משמעותי, וכך במשך מספר חודשים הוא המשיך לנסוע בדרך זו, אך היה ברור שיגיע הזמן בו הוא יעזוב ויצא מתוך הצל של אמור וסארו אל הרמה הבאה של עבודה עם האנרגיה שלו בדרך אחרת. כולם קבלו זאת; כולם אהבו את הזמן שהיה להם ביחד. השלושה שמחו שהם היו בהרמוניה מדהימה והם המשיכו במשך פרק זמן לנסוע יחדיו.

לילה אחד, כאשר הם סיימו ואחרון האנשים עזב את המדורה הציבורית על מנת לשוב הביתה עם חיוך על השפתיים ואהבה בלב, הסתכל אמבר על שניהם ואמר: “תודה לכם. תודה רבה מאוד על ההזדמנות הזו. תודה רבה לכם על האפשרות להתקדם. עודדתם אותי בדרך כזו שאפילו זזתם הצידה מעבודתכם על מנת ליצור מרחב עבורי כדי שאתעורר ואני אוהבאתכם מאוד בעבור זה.” באותו רגע חוזה ענק הושלם בין אמבר, אמור וסארו. ובאותו לילה, כאשר אמור הלך לישון, הוא ידע שלמעשה הוא מצא את בנו, את ילדו. בדרך כלשהי חוזה אדיר הושלם, ואז הלך אמור לישון, משום שבאותו יום הכול היה טוב בלמוריה.

אספבו, יקירים

****פאן גאיה – יבשת על תיאורטית אשר התפרקה לפני 200 מיליון שנה ויצרה את 7 היבשות הקיימות היום ע”פ כדור הארץ [גיאולוגיה]
*****מו – קיצור של למוריה

———————————-

הרמוניה גבוהה יותר

ברכות, יקירים.

אני שומר הזמן ואני מביא לכם סיפור קטן על הרמוניה. הבינו שהרמוניה הינה המישור השישי. יש לאנושיים דפוס של גל לכול דבר בצד שלכם של הצעיף. לכל גל יש את התדר שלו, בעודו נע למעלה ולמטה, קדימה ואחורה. זה התדר של הגל שלכם, או של הצליל. לכל חלק מגופכם יש גל מעט שונה של רטט, ויחד עם זאת יש לכם חותם רטט אותו אתם שולחים כל הזמן לעולם. האם זה ניתן לשינוי? כן, בטח שכן. שינוי החשיבה כשלעצמו יכול לפתוח גלים אלה וכך ניתן להתהרמן ביתר קלות עם אנשים אחרים.

בתקשור הקולקטיבי קודם לכן, חלקנו עמכם שהרטט הקולקטיבי של האנושות עלה למרות שאינכם רואים את התוצאות של זה. התרחקתם מאוד זה מזה בגל ההפרדה הגדול, אולם ברגע שזה יתחיל להשתנות תהיה לכם הזדמנות ליצור איחוד. יעזור לכם לזכור שאחדות הינו מצבכם הטבעי. זהו הממד הראשון בו חייתם; לא הייתם נפרדים זה מזה. למעשה, כולכם הייתם חלק זה מזה. קשה לכם מאוד להבין, או אפילו לקלוט, את הרעיון של זה בעודכם מעמידים פנים שהנכם נפרדים, אך זה מה שעשיתם. הרווחתם את האישיות האישית שלכם, דבר שאנו מעריצים. אנו מוצאים זאת לא רק מדהים, אלא גם יפהפה. כאשר תחזרו הביתה, תתחילו לצחוק מאותן בדיחות, תהיה לכם את אותה האנרגיה, תראו ותאמינו לכמה מאותם דברים. יחד עם זאת, אנושיותכם תושאר מאחור, כמו גם הפחדים והאנרגיה שלא התהרמנו עם הרוח קולקטיבית הגדולה של מי שאתם.

זה הדבר אותו אנו מחפשים בעודכם מקרקעים עצמכם ברטט האור החדש. כפי שאמרנו קודם לכן יקירים, זה מגיע. אנו רואים כבר את השינויים מתרחשים ברמת הרטט, ועתה הכול תלוי באנושיים שיעגנו את אותם שינויים. איך עושים זאת? מחפשים הרמוניה. מחפשים דרכים בהן אתם דומים, במקום לחפש דרכים בהן אתם נפרדים. אפילו כאשר אתם מנגנים צלילים שונים על גבי המקלדת, חפשו הרמוניה. כן, אמרנו זאת כבר פעמים רבות בעבר אך במהלך החודשים הקרובים זה הולך להיות אפילו יותר קריטי. רבים מכם היו מודאגים מכך שלרבים מאוד מכם יש נקודות מבט שונות. אתם חושבים כך, אז איך אפשר להתהרמן עם בעלי השקפה שונה? כאן אתם שמרניים, ושם אתם ליברלים. האם מישהו צודק?

לא, כל עוד אתם כה מרוחקים. ההפרדה הפכה להיות מדהימה במהלך הזמנים האלה עד שאנו תוהים אם אי פעם תוכלו לשחק על גבי אותה מקלדת. עברתם לממד החמישי וגל של פחד שטף את הפלנטה. בנוסף, כדור הארץ נדחף לציר זמן בתקופה מאוד לא הולמת במהלך אירועים קוסמיים. היתה התפוצצות של קוויזר******והוא שלח גלים של אנרגיה שפגעו בכדור הארץ בזמן לא נוח. אדוות של הגל התנגשו באנשים בדרך כזו שזה גרם להם לנסות להיצמד לאמיתות ורעיונות ישנים, בנסיון להוכיח שהם צודקים. האם אתם יכולים להוכיח שאתם צודקים? ברור שכן. כבורא מודע אתם יכולים להאמין בכל דבר שאתם רוצים ולהיצמד לאיזו אמת בה אתם מחזיקים, אך האם יש הרמוניה? בנקודה זו, זו השאלה הגדולה מכולן.

כמה הרמוניה ניתן למצוא במישהו אחר? כאן יש אדם הצופה בתחנת טלוויזיה מסוימת, ושם אדם אחר צופה בתחנה אחרת. מערכות האמונה שלהם כל כך רחוקות זו מזו, עד שהם אינם יכולים להיות ביחד. מה, אם כן, ניתן ללמוד מאותו אדם? זו הדרך הראשונה למציאת הרמוניה. האם תסכימו על דברים? סביר להניח שלא. אולם אם תוכלו למצוא נושאים עליהם תסכימו, דבר זה יכניס גל של  הרמוניה להילוך. במהלך החודשים הבאים, דבר זה יהיה קריטי עבור האנושיים על פני כדור הארץ. אתם עדיין יכולים להעמיד פנים שאתם נפרדים ומחולקים, עם מרחב אדיר המפריד בין ההבנות ביניכם. או שאתם יכולים להתחיל למצוא את ההרמוניות הקיימות, קטנות ככל שתהיינה. מה שזה לא יהיה, אם מחפשים, תמיד יש משהו שניתן ללמוד מאדם אחר. זה יהיה האתגר שלכם, לפחות במהלך שבעת החודשים הבאים. תהיינה לכם הזדמנויות להרמוניה לאנושות כולה שלא היו עד לאחרונה. אם  תוכלו להשיג הרמוניה במסה, תשובו למה שהיה לכם בימים של למוריה. תגלו מחדש את היכולת הקסומה לתקשר גם ממרחק בלי מלים וללא הטכנולוגיות שכרגע אתם זקוקים להן לשם כך.

תוכלו לבער חלק גדול מאנרגית הסביבה שצפה מסביב והגורמת לכל כך הרבה תסכול. לעתים אנשים מגיבים ומתפוצצים בזעם בכביש או בפעולות אחרות של אלימות, כמו ירי במסה של אנשים. לעתים קרובות עושים האנשים דברים משוגעים רק משום שאינם יכולים להמשיך להכיל יותר את האנרגיה האינטנסיבית. אולם איך עובדים עם מישהו מהסוג הזה? בהקשבה, בשיחה ובהתמקדות על פיסה אחת עליה אפשר להסכים. פיסה קטנטנה זו, ואין זה משנה כמה קטנה, מחוללתאת כל ההבדל. ברגע שתמצאו אותה, תוכלו להרחיב ולעבוד עמה. יצרתם אז קשר ואיחוד שאינכם חולקים בכל דרך אחרת. יקירים, זה מה שמגיע עבור כולם. תהיה לכם הזדמנות לפסוע אל תוך הגוף המורפוגני שיאפשר לכם שינוי אל תוך מסגרת אור חדשה בה תוכלו לאחוז ביותר אור בגוף מאשר יכולתם קודם לכן. דבר זה יתחיל באורח חיים מואר שיאפשר לכם להיכנס לכל מצב ולמצוא בו הרמוניה.

כאשר דבר זה יקרה, תהפכו להיות קסומים. האם האנשים הולכים לפחד מכם? לעתים תהיו בֵהרמוניה אליה רבים ניסו נואשות להגיע מבלי לדעת כיצד לעשות זאת, ואילו אתם פשוט מתקדמים ומוצאים אותה. כן, אנשים עלולים לפחד מכך, אך זה אינו התפקיד שלכם לדאוג בקשר לכך.

משפחת ה- E

כולכם מאומנים היטב, למרות שיתכן שאינכם מבינים זאת. אתם ממשפחת ה- E, משפחת ה- העימה דיבר השומר. רבים מכם רוצים לדעת מה מסמלת האות E. האות ה. הלוואי ויכולתי לספר לכם, אך למעשה אין מילה בודדת בשפתכם להגדיר אותה. אתם יכולים לקרוא לה “empowerment”  – “העצמה”, או “evolution”– “התפתחות”. כן, אתם יכולים לכנותה באמצעות המלים המעצימות שאתם מכירים וזה יהיה קרוב. יעזור גם אולי לדעת ש- E הינו הצליל הנפוץ ביותר בכל השפות.

רבים הגיעו עם התזכורות סביב סביב. לחלקכם יש e, ה, בשם, אותו מבטאים בקול. אם יש לכם שם שאין בו ה,e, לעתים אתם משנים ומוסיפים, כמו למשל דניאל הופכת להיות דניאלה. אלה הן תזכורות עדינות למה שאתם עושים כאן, מי אתם באמת ומהי באמת הרמוניה. תוכלו למצוא אותם במהלך שבעת החודשים הבאים עם כל האנרגיה המגיעה, באמצעות 22 הגלים המתקרבים ונוחתים על הפלנטה ארץ במהלך השנה הזו. זה יביא שינויים אדירים לכולם. אם אתם יכולים למצוא דרכים להכניס הרמוניה זו עבור עצמכם, רבים יתחילו ללמד אותה משום שזה חלק מטבעכם. החשוב הוא, שאתם יוצרים סביבכם ספרה של הרמוניה בכל הממדים. ברגע שתלמדו כיצד לעשות זאת, העולם פתוח בפניכם.

נחתתם עתה בממד החמישי ויש לכם יכולות שישליוצרים מודעים. עד כה מעט מאוד אנשים מימשו זאת בדרך בה תממשו זאת בעוד זמן קצר, ומעתה זה יהפוך להיות ענין שבשגרה. מה שחוויתם קודם לכן עם אנשים שיכלו ליצור קסמים בדרך כשלהי היה קסם יחיד. הו, יקירים, אתם יודעים משהו מיוחד. אתם אומרים שיש לאנשים אלה מתנה, אך אינכם יודעים אם גם אתם יכולים להיות בעלי מתנה כזו. אולי אפילו הסתכלתם עליהם בהערצה, אך יקירים, מה יקרה אם כל אדם על פני האדמה יתעורר מחר עם מתנת מציאת ההרמוניה בכל אחד? אתם תחזרו לימים של למוריה, חזרה לזמנים של סגנון חיים פשטני.

תקשורת באמצעות תהודה הרמונית

אתם תעבדו עם פוטנציאל שונה לחלוטין, דבר שיעזור לכם לנוע במהירות רבה.אתם מתפתחים עתה בעודכם נושאים את סגנון החיים המורפוגני, בהירות שפשוט תוקרן אל כל אחד אחר. האם זה אומר שהרטט שלכם הולך להשתלט? לא, זה לא קורה. זה אומר שאתם יכולים למצוא הדהוד עם הרטטים. השומר מנגן בגיטרה והיא מונחת על מעמד בפינה, למרות שהוא לא מנגן לעתים קרובות מאוד. אם מנגנים בפסנתר ‘מי’ באותו חדר בו נמצאת הגיטרה, שני המיתרים ‘מי’ בגיטרה יתחילו לרטוט. זו תהודה הרמונית יפהפייה. המיתר בפסנתר הרבה יותר ארוך מהמיתר של הגיטרה, אך הם נמצאים באיזון הרמוני. ככל שהאנושות תתפתח מציאת התהודה הזו תהפוך להיות דבר יותר ויותר חשוב. ישנם אלה האומרים מלים שאתם כלל אינכם יכולים לשמוע, בעוד שאחרים אומרים מלים שאתם כלל לא מסכימים אתן. האם זה אומר שאינכם מקשיבים להן לחלוטין? אם הייתם מקשיבים ומוצאים דבר אחד או שניים עליהם אתם יכולים להסכים, הייתם יכולים להרוויח משהו מהאינטראקציה שאחרת הייתם מחמיצים. יקירים, למצוא הדהוד הרמוני בכל הזדמנות זה דבר שלוקח זמן, סבלנות ותרגול.

זה הזמן לעזור לאחרים להתעורר מהחלום, לתפוס את האנרגיה, לצעוד קדימה אל תוך אור חדש לחלוטין. יקירים, אתם עובדים עם הגופים הדחוסים ונספר לכם שבתון זמן קצר מאוד, תלמדו איך לעצור את תהליך ההזדקנות. זה קל יותר מאשר אתם חושבים. רובכם מחזיקים כבר במפתח לדבר זה. פשוט לא השתמשתם בו אל תוך הממד החמישי.

ככל שיותר ויותר אנשים יתחילו לקרקע מציאות של הממד החמישי, יהיה מקובל וקל יותר לתקשר בדרך זו. זה יקרה מהר מאוד. האם שמתם לב למהירות הגדולה בה הדברים משתנים עתה על פני הפלנטה שלכם? דברים שנמשכו שנים נראים עתה בדרך שונה. בקלות רבה מגיעים עתה למסה קריטית. לפתע כולם מגויסים. מה הסיבה שלא עשיתם זאת קודם לכן? אחד מהטריגרים שהגיעו למסה קריטית היא התזוזה לגוף מורפוגני בו ניתן לשאת יותר אור. האם זה יהיה יום אחד בו תתעוררו ותגלו שהדברים השתנו? לא, יקירים, זה קורה כל פעם רגע אחד. אתם מתחילים לעבד את הדברים ממש עתה. רובכם עבדתם על כך כבר פרק זמן. אתם יכולים לכנות זאת במלים שונות. אתם יכולים לדבר על זה בדרכים שונות, אך אתם פשוט מתחילים שכן הגוף הפיזי הדחוסשיש לכם עתה מתחיל לאחוז ביותר אור.

מה אם הייתם מחליפים את המילה ‘אור’ במילה ‘אהבה’? בכמה אהבה אתם יכולים לאחוז? לידיעתכם, יקירים, רובכם נמצאים רק באחוז אחד מתוך מה שההוויה שלכם יכולה לאחוז. מה קורה כאשר אתם נמצאים בהעמסת יתר עם כל כך הרבה אהבה? האם אתם מאבדים את האישיות הייחודית שלכם? לא, אתם הופכים להיות כמו אלה בלמוריה עם לב פתוח לחלוטין ואז אתם יכולים להיכנס בכל רגע. האם זה אומר שעליכם לשאת את כאבו של הזולת? לא. אתם יכולים לבחור במה להתמקד. אתם יכולים לבחור עם מה אתם עובדים והיכן אתם יכולים להיות בהרמוניה הגבוהה ביותר. דבר זה מצריך מודעות של הרמוניה.

בפעם הבאה שאדם חדש ייכנס לשדה שלכם, בין אם זה אדם עמו תעבדו או מישהו בו אתם הולכים לצפות בטלוויזיה, היכן שזה לא יהיה, חושו מיד ברטט שלו. מצאו מיד כמה הרמוניה מיד יש לכם עמו. ואז זוזו הצידה, קחו מספר נשימות, שובו ומצאו את ההרמוניה שאפשר. תתפלא כמה עוד הרמוניה ניתן למצוא במצב שאחרת הוא צורם.

עכשיו, במהלך שבעת החודשים הבאים זה הולך להיות מאוד קריטי. רוב 22 הגלים נכנסים במהלך הזמן הזה ואתם הולכים לראות התרחשות של מספר דבריםמאוד מעניינים. תחוו גם מעט תנועה בכיוון ההפוך, ומהר מאוד ניתן או למחוק אותה או להתהרמן איתה. התחילו לנוע יחד בכל הזדמנות. יש לנו תקווה גדולה ביחס למה שאתם יכולים לעשות במהלך הזמן הזה, שכן כדור הארץ שלכם. האנושות שלכם, וזה הניסוי שלכם. זה המשחק שלכם, ובעצם אתם אפילו כתבתם את הכללים למשחק זה. עתה תשנו את אשר נדרש על מנת להתחיל לשוב אל תהליך האחדות. אותם דברים המושכים אתכם זה לזה, ההרמוניות האלה אותן ניתן למצוא אשר תחזרנה אתכם למצב דומה לממד הראשון בו הייתם כולכם אחד, יקבלו תמיכה. מה שגרם להפרדה שלכם, יחדל מלהיות. למרות שהוא עדיין יהיה קיים, הוא פשוט לא יוכל להשפיע באותה דרך כאשר תתקדמו למעלה. שחקו את המשחק בשמחה, יקירים. אנו מבקשים מכם לזכור שלושה דברים קטנים. נהגו זה בזה בהערכה רבה, מכיוון שכולכם מאסטרים. טפחו זה את זה בכל הזדמנות, את כל אחד, ואין זה משנה איזו הרמוניה יש לו עמכם. תיהנו מהמשחק בעודכם משחקים אותו היטב.

אספבו, יקירים,

אני שומר הזמן.

*******קוויזר– באסטרונומיה – גרם שמים מרוחק מאוד הפולט כמויות גדולות של אור וגלי רדיו

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – 2018 www.Espavo.org הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!