מרס 2018

האנושיים המתפתחים

מאנגלית: חמדה טלאור
עריכה לשונית: ניצה תפארת

מאת הקבוצה

משואות האור    

מרס2018      הוגש בשידור חי ביום 24.2.2018

הודעה: התקשורים שלהלן ניתנו בשידור חי וניתן להקשיב להם [באנגלית] כפי שהוקלטו במקור. להלן גרסה ערוכה של אותם תקשורים מיועדת להדפסה. העריכה נעשתה בהשגחת הקבוצה ובאישורה. אני מקווה שתיהנו מהם. סטיב רות’ר.

 

זמן שיש לזכור

ברכות יקירים, אני מרליה.

ביום זה באתי אל כדור הארץ על מנת לעזור לכם לאזן אנרגיה. דברים רבים מאוד זזים ומתרחשים בו זמנית על פני הפלנטה שלכם, וזה מופלא עבורנו לצפות מהצד הזה של הצעיף. ספרנו לכם על 22 הגלים השונים אשר יגיעו במהלך 2018 והם מתחילים להגיע עתה. רובם יגיעו במהלך שלושה חודשים: אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר. האנרגיה תגיע יציבה ולכן לא תהיה התחושה שהיתה בעבר בה הגלים היכו בכם בעוצמה. הם ידמו יותר לעליה מתמדת. אין ספק שהרעיון הוא שתרגישו נח עם השינוי, שכן זה למעשה מה שקורה. ראיתם איך זה משפיע על רבות מהיכולות שלכם על פני כדור הארץ במגוון דברים. זה קשור רבות גם לאיזון בין הנקבי/זכרי על פני הפלנטה שלכם, ואנו גאים מאוד להתבונן. יקירים, אנו מבינים שמפחיד למדי ומאוד לא נח לאנושיים להשתנות. האנושיים מתנגדים לשינוי בכל הזדמנות, ואם הם היו יכולים להאט אותו או לעצור אותו לחלוטין, הם היו מנסים לעשות זאת.

לאתחל את העבר, לשחרר מערכות אמונה

עבודת הבסיס ניתנת לכם בדרך חדשה, הלכה למעשה. הבסיס מתנקה משום שבממד החמישי קיימת אנרגיית יסוד חדשה. אתם מתחילים לראות דברים חדשים, למרות שישנם ביניהם כאלה עליהם עבדתם כבר שוב ושוב. לעתים תכופות מדובר בזרעים שנזרעו לפני 30, ואפילו 50 שנה, ואשר סוף סוף מתחילים לפרוח למציאות. חלק מהם הסתרתם מעצמכם, יתכן שאפילו באופן מכוון, על מנת להמריץ, או לרסן אתכם בדרך כלשהי. האנושיים מתחילים לראות דברים מנקודת מבט גבוהה הרבה יותר, ובכך לא מאפשרים לאותם דברים להיות עוד מוסתרים. אנו מברכים זאת, יקירים, משום שאתם מתחילים עתה לראות הן את עצמכם והן את המשחק מנקודת המבט שלנו.

מערכות אמונה

כפי שציינו בעבר, האתגר המרכזי כאן הינן מערכות האמונה. אנשים רבים גדלים עם מערכות אמונה, והן מושרשות עמוק מאוד משום שרבותמהן הועברו מדור לדור לדור. לעתים תכופות אפילו מערכות יחסים בנויות על מערכות אמונה. אין לנו קושי עם אמונות אנושיות; אנו מאמינים שאמונה הינה דבר חשוב מאוד. האתגר מתעורר כאשר אתם לוקחים אמונה אחת ובונים סביבה מערכת שלמה. כאשר 22 הגלים יגיעו תתחילו להתפתח מהר יותר, בקצב מדהים. יקירים, זה החלק אליו ברצוננו להפנות את תשומת לבכם. חלקכם בחנו כבר את מערכות האמונה שלהם. רבים פתחו מערכות אמונה אשר לא בהכרח נוגעות לסובבים אותם, דבר שיכול ליצור קשיים עם ההורים, עם האחים ועם חברים. כל זה הינו תוצאה מכך שאתם בונים מערכת יחסים ברמה אחת, ואז זזים באורח כה מפתיע שמערכת היחסים שוב אינהכפי שהיתה. יש לכם גם נטייה לפרק מערכות יחסים עקב התפתחות מחשבה זו. אל תחששו אם זה המצב. משפחת ה- E * נמצאת כאן עתה במסה גדולה; אתם נמצאים כאן בזמן קריטי. למרות שיתכן ואתם חשים שאתם לבד, כאילו אף אחד לא מבין, או שאין לכם עם מי באמת לדבר; האמינו שבאמת לעולם אינכם לבד. דעו שאם אתם חשים כך, אתם נמצאים במקום מושלם, משום שאתם מקרקעים את האור באזור חשוך מאוד.

מבשרי האור

איננו אומרים שהאחד צודק והשני שוגה, אולם ההתפתחות כבר מתרחשת והיא סוחפת עמה את הכול. ראיתם כבר התנגדות אדירה לכך, ותמשיכו לראות זאת שכן אנשים רבים נכנסים למצב של פחד כאשר הם נעים לאחור בהתפתחות שלהם. הם עלולים לנסות את הדברים הישנים או לחשוב שהם פשוט הלכו רחוק מדי עם יותר מדי חיוביות. וכך הם הולכים לאחור ומנסים את הדברים שניתנו להם מדורי דורות, היות והם עבדו בעבר. אולם עתה, כאשר עברתם מהממד השלישי, מציאות הממד החמישי נמצאת כבר כאן ועליכם לקרקע אותה בדרך חדשה. אנו מאוד מצפים לכך, שכן אתם מבשרי האור. אתם הם אלה אשר בחרו להיות כאן על פני הפלנטה במהלך זמנים מדהימים אלה של שינוי. אנו מחכים בשקיקה לראות מה תעשו עם זה, כי אתם מבינים, הכול תלוי בכם. למרות שרבים מכם נסעו אחורה בזמן מהעתיד על מנת להיות כאן ברגע הזה, נושאים משהו חשוב לכדור הארץ אל תוך הקולקטיב האנושי, אתם עשויים לחשוב שפירושו של דבר הוא שהעתיד מובטח, אך זכרו, בכל פעם שאתם עושים שינוי הוא מהדהד קדימה על פני ציר הזמן.

מסע בזמן

אתם לומדים את הדברים עתה, משום שבמציאות הממד החמישי יש לכם למעשה את האנרגיה לנסוע בזמן.זה חדש לכולכם, למרות שבמשך שנים חלמתם על כך. כן, זה היה חלק מהמדע הבדיוני שלכם במשך זמן ארוך מאוד, וזה זרע זרעים של תקווה. אתם אכן הולכים לראות שמסע בזמן הופך להיות לדבר מציאותי. איננו מדברים על חזרה לאחור עידנים רבים, אלא חזרה אל ההיסטוריה האישית שלכם בה תוכלו לנקות משהו אשר הגביל אתכם. אולי היתה זו אמונה, אירוע או טראומה אשר אירעו ואשר נשאתם עמכם בזכרון התאי. זה יאפשר לכם לנוע בתוך שינויים אלה בקלות רבה, היותשאלה הם הדברים אשר יגבילו אתכם מלנוע ולנצל במלואם את 22 הגלים המגיעים בשנה זו לכדור הארץ. על מנת לעשות זאת עליכם להיות מנותקים מעברכם, דבר קשה מאוד עבור כל אחד שכן בניתם את כל האמונות שלכם, האנרגיות ומערכות היחסים בדרך ליניארית. עתה, כאשר אתם נמצאים בממד החמישי, אינכם חייבים להיערך יותר בשורה. במקום זאת, באמצעות אימון קל, אתם יכולים לנוע אל כל היבט של זה, ונחלוק עמכם עוד על כך ככל שנתקדם.

יקירים, אתם נמצאים בעולם חדש ואתם מתאקלמים אל תוך גוף חדש. הבינו שהרוח מתקדמת ראשונה, שכן הרוח, הנשמה, הינה החלק האתרי שלכם אשר אין לו דחיסות. יחד עם זאת נמהלתם עם הגוף הפיזי, בעודכם יוצרים את בועת הקסם – אנו מכנים אותה בועה של ביולוגיה – אשר מאכלסת את הרוח למשך זמן קצר. בועה זו תאכלס אתכם למשך מסגרת הזמן שאתם נמצאים כאן, בתנאי שתשמרו עליה, תטפחו ותעבדו אתה. וכך ברצוננו לספר לכם שהבועה הביולוגית יכולה להשתנות עתה ולאפשר לאנרגיות וסגולות חדשות להיכנס, ולקרקע עבורכם מעט מהמציאות של הממד החמישי. זה לוקח זמן ותרגול, אך כולכם נמצאים בעמדה מושלמת לנוע קדימה במסגרת הזמן והשינויים המדהימים ביותר על פני הפלנטה שלכם.

להיזכר בגוף האור

ובכן, על מנת שזה יתרחש דרושים מספר דברים. כלומר? האם עליכם לעבור מחר אל גוף של אור? לא, יקירים, זה יקרה לכל אחת ואחד מכם בציר הזמן האישי שלו, באנרגיה שתשרת אתכם בדרך הטובה ביותר כאשר תהיו מוכנים, ולא רגע קודם לכן. אתם נמצאים על פני פלנטת הבחירה החופשית מתוך סיבה ואנו מכבדים אתכם על כך. אתם קסומים יותר מאשר אתם מבינים, יחד עם זאת עליכם למצוא זאת בתוככם. עליכם לעבור בעצמכם דרך כל האנרגיות על מנת שתאספו את כל החוויות שלכם על פני כדור הארץ. דעו שאנו עמכם. הרוח עמכם. לאני הגבוה יש חיבור חדש אל ה’אתם’ הפיזי. בכך שתשחררו את היסטוריית העבר, בכך שתשנו ותנקו אותה, תהיינה לכם הזדמנויות לנוע אל סטטוס גבוה יותר של רטט באותו גוף פיזי בו אתם מחזיקים עתה. בסופו של דבר, כל אחד יעבור אל גוף של אור. תוך מספר שנים לא רב לא יהיה יותר לאנשים גוף דחוס, משום שברגע שהתהליך יתחיל והאנשים יעברו בקביעות אל תוך גוף של אור, בתוך 15 שנה תהיה לכל אחד על כדור הארץ הזדמנות להיכנס לגוף כזה ביתר קלות. אתם נמצאים כאן על מנת להחזיק בדלת זו פתוחה ולעשות ראשונים את הצעד. היינו רוצים שהדרך תהיה קלה, אולם לעתים זה לא יהיה המצב. לעתים תכופות החוויות שלכם תהיינה קשות יותר מאלה של הבאים אחריכם, שכן אתם הם אלה אשר תצטרכו לפתוח בכוח את הדלת. אתם הם אלה אשר תצטרכו לחוות את השינוי הגדול ביותר. יחד עם זאת אתם משפחת ה- E ועשיתם זאת כבר בעבר. למען האמת, ברגע שזכרונכם ישוב במלואו ותתחילו להשיל את הגוף הזה, תתחילו להבין מי אתם באמת. נהיה שם נושאים חיוך גדול על פנינו, מתבוננים בכם כאשר הזכרון ישוב אליכם.

רבים מכם עשו זאת במשחקים במקומות שונים בכל היקום, פעמים יותר רבות מאשר תוכלו לספור. מה שקורה הוא, שכאשר אחד מהמשחקים האלה מתרומם למסה קריטית והשינויים מתחילים להתרחש, מגיעה משפחת ה- E ועוזרת לכל אחד להגיע אל המסה הקריטית. משפחת ה- E מחוללת עתה הבדל ענק על פני הפלנטה שלכם. למרות שהם נמצאים כאן כבר שנים רבות, הקולקטיב האנושי עכשיו מוכן לשינויים אלה. ובכן, הגעתם אל המסה הקריטית ואתם רואים שהדברים משתנים. כן, דברים שהיו תקועים או שאולי מעולם קודם לכן לא עבדו, לפתע עובדים בדרכים חדשות ומשנים את הכול סביבכם. מדהים ומעניין לצפות בכך. היו חלק מכך, יקירים. דעו שיש לכם יותר מתנות מאשר אתם ערים להן ואתם בהחלט מוכנים לאשר עומד להתרחש. אנו כאן על מנת לעזור לכם לשמור את הדלתות פתוחות, לאחוז מולכם את המראה על מנת שתוכלו להיזכר ולראות מי אתם באמת. דעו שהכול נמצא עמוק בתוככם וכל שאתם זקוקים לו נמצא כאן. יקירים, אינכם זקוקים לדבר מחוצה לכם.

כאשר האנרגיות הבאות תתחלה להגיע, תתחילו לחוות דרכי חשיבה שונות. תמיד חשבתם מחשבה אחת לאחר הקודמת בדרך ליניארית, דומה מאוד לאופן בו אתם חווים את הזמן. ובכן, אמרנו לכם שעתה בממד החמישי ניתן לנסוע בזמן. רבים חושבים שזה נפלא, שתוכלו לנסוע בזמן לאחור ולחיות בזמן קל ורך יותר. אולם מה שקורה הוא, שהזמן במסעות אלה מוגבל, מהסיבה הפשוטה שזה מהר מאוד משדר אדוות קדימה על ציר הזמן. דמיינו זאת כספירלה בממד החמישי. למרות שיש ביכולתכם לחולל עתה הבדל בחייכם, כאשר תשובו לאחור תוכלו לנקות דברים ולארגן לעצמכם הזדמנויות. אתם שבים לאחור וממקמים בדרך תזכורות קטנות או קריסטלים, כך שתלכו דרכם ולפתע תיזכרו בבית. תיזכרו בדברים שרציתם: הדרך, החוזים, ומעט על מי שאתם בזמנים האלה. אלה הם זמנים נפלאים להיות כאן והקסם רק מתחיל. יקירים, זו הולכת להיות שנת שינוי מאסיבי, ואתם מוכנים לכך. למשפחת ה- E יש נוכחות טובה. אנו חוגגים אתכם ועוזרים לכם להיזכר מי שאתם באמת.

בכבוד גדול ביותר אני מביאה מסר זה אליכם – מסר של תקווה, מסג של חלומות מתגשמים. עדיין אינכם מבינים במלואו את מטרתכם. זהו זמן נפלא להיות כאן, כאשר ההתפתחות של הפלנטה והאנושות מקבלים צורה חדשה. מקומכם נשמר ואנו שמחים לראותכם נמצאים בו. בכבוד גדול ביותר אנו מברכים אתכם בדרך זו ומבקשים מכם לנהוג זה בזה בהערכה. טפחו זה את זה בכל הזדמנות ושחקו היטב יחדיו במשחק החדש הזה.

אני מרליה. בואו לראותני מתישהו.

אספבו

********************

האנושיים המתפתחים

האנושיים המתפתחים

ברכות יקירים.

אנו מצטרפים אליכם היום כקבוצה, משום שיש לנו סיפור קטן לספר לכם ביחס לאירועים המתרחשים על פני הפלנטה שלכם. אתם מגיעים לרמות התפתחות יפהפיות. גם כדור הארץ עצמו משתנה; ראיתם כאן יופי רב. ראשית הבה ונספר לכם שאתם הופכים להיות בני אנוש חדשים, וזה דבר מרגש מאוד. בפעם האחרונה דברנו עליכם הרב-ממדיים ועל האופן בו הסתרתם חלק מהמושלמות שלכם בתוך 11 התנסויות של חיים בהן אתם עושים בחירות שונות וכל התנסות בוחרת נתיב שונה. בצד הזה, כאשר אתם מקבלים החלטה, היא נשקלת באותו אופן. למרות שבממד אחד אתם עשויים ללכת בכיוון אחד,בממד אחר אתם בוחרים אחרת. וכך, דבר לא הולך לאיבוד בחווייתכם כנשמה המעמידה פני בני אנוש.

שינויים ב- DNA של הגוף הפיזי

הדבר עליו אנו מדברים היום הינו גופכם הפיזי, שכן גם הוא מתחיל להשתנות. הוא מתחיל ברמה הקטנה ביותר – רמת ה- DNA, שיש לו הרבה יותר גדילים מאלה שהייתם מודעים להם. סך הכול יש 12 גדילים בעלי שדה מגנטי חלש מאוד אשר למעשה תוחמים את הגדילים האחרים. מה שקורה הוא, שגדילים אלה מתחילים להיות מופעלים מחדש. בעוד זה מתרחש והקירות בין הממדים האחרים שלכם מתחילים להפוך להיות דקים יותר, הגוף הפיזי מתחיל להשתנות. זה כבר פרק זמן שאנו מספרים לכם על הזליגה הרגשית בין הממדים שאתם. לפעמים אתם יכולים לחוש מאוד שמחים לפתע, עצובים או אפילו מדוכאים ללא סיבה נראית לעין, ואז אתם מגלים שאתם נכנסים אל אחת מהחוויות המתרחשות בממד אחר עמו מעולם קודם לכן לא הייתם צריכים להתנהל. ובכן, עתה אתם מתחילים לקבל מחשבות ורגשות דרך קירות אלה. לא רק שהחלקים המגנטיים עוברים דרך הקירות, עתה גם חלקים מהמנות החשמליות עוברים דרך הקירות. הבה נסביר לכם למה הכוונה.

מחשבות עוברות דך קירות הממדים

בממד השלישי חווית החיים הטיפוסית היתה ליניארית, רגע רדף רגע. בממד הרביעי, למדתם שהזמן הינו למעשה מעגלי. עתה, כאשר אתם בממד החמישי, אתם מגלים שהזמן בעצם ספיראלי, שזו למעשה קומבינציה של תנועה קדימה הן של זמן והן של מרחב. יחד עם זאת הוא תמיד חוזר על עצמו, שוב ושוב, מאפשר להגיע לשלמות. עם שינויים אלה, אתם מתחילים לחשוב באופן שונה מכיוון שאתם מקורקעים בחוזקה לממד החמישי. למרות שכל האנושות נכנסה לאנרגיה הזו, ישנם רבים הנתפסים ברעיונות הממד השלישי. דבר זה מסביר את הסיבה לכך שנפרדות מדהימה קיימת עדיין על פני הפלנטה שלכם. מהן, אם כן, המחשבות שאתם מתחילים להיות ערים להן דרך קירות הממדים? איך מתנהלים עם זה? ובכן, נספר לכם שבדרכים מסוימות אתם הולכים לקבל רעיונות חדשים. בדרכים אחרות תחדלו לחשוב באופן ליניארי, מכיוון שגם זה הינו התהליך שלכם. תמיד מחשבה שלכם רדפה מחשבה, שהובילה לזו שאחריה, וכו’. ברור שזה יכול להתרחב בדרכים שונות, אולם אתם תמיד לוקחים דרך אחת בו זמנית. מה אם היה זה אפשרי להתחיל לחוות חשיבה שאינה ליניארית? אתם מתחילים לחוות עכשיו יכולות שקיימות אצלנו כאן בבית. כל דבר נגיש, ואין זה משנה לאן אנו מכוונים. לעתים אתם מדברים על פני הפלנטה על מסעות בזמן, ולנו אין שום בעיה עם זה. אנו תמיד מגיעים למה שאנו רוצים, מתי שאנו רוצים.

חשיבה בלתי ליניארית: עשיית קיצורי דרך בתהליך החשיבה

מה אם הייתם יכולים לעשות את אותו דבר עם המחשבות שלכם? ובכן, דבר זה מתחיל להתרחש עם כלל האנושות. החיה האנושית מתחילה להתפתח במהירות רבה על מנת שתוכל לשאת יותר אור. בסופו של דבר תנועו אל גוף של אור, דבר שעשיתם כבר בעבר. עשיתם זאת בתקופה של למוריה, וגם כאנסטאזים** וכבני המאיה. בעבר עשיתם זאת בחלקים קטנים של כדור הארץ, ואילו עכשיו זו הולכת להיות תנועה גדולה. אתם מתחילים עתה לנוע בכיוונים אלה, ואחד מצעדי הביניים הינו לשחרר את החשיבה הליניארית. דבר זה יספק קיצורי דרך בכל מקום, למרות שבעבור המערכות שלכם זה יהיה דבר מתסכל מאוד. מורי המתמטיקה שלכם רוצים לדעת כיצד הגעתם לפתרון. אך מה אם בכל פעם הייתם יכולים להגיע לתשובה הנכונה מבלי לדאוג ביחס לצעדים שהובילו אליה? דבר זה יהיה מתסכל מאוד עבור מורי המתמטיקה ועבור המנהלים, אולם זה יוכל לקדם את האנושות במהירות גדולה למדי. בעקרון זה מה שצפוי, ללמוד לחדול לחשוב בצורה ליניארית. איזה תרגילים, אם כן, תוכלו לעשות ואיך תוכלו לעבוד עם זה? באיזה אופן תוכלו להתחיל לתרגל זאת כבר עכשיו?

ובכן, בעצם זו חשיבה לא ליניארית. יקירים, הרבה ממה שאתם מחשיבים לפעמים כאינטואיציה, הינו למעשה תקשור. כאשר מקבלים תשובות מהר, אינכם יודעים בדיוק מהיכן הן הגיעו. רוב הזמן, האנשים על פני כדור הארץ אינם סומכים על תשובות המגיעות בדרך זו. הם רוצים לשוב לאחור ולעקוב אחר החוקים אשר הובילו לתשובה, כאשר למעשה זו היתה פשוט תנועה. לדעתנו זה מעניין מאוד, שכן רבות מהתגליות הגדולות על פני הפלנטה שלכם באו מאנשים אשר פשוט ידעו שזו היתה האמת. ואז הם מבזבזים חיים שלמים בנסיון להבין מה היה נחוץ על מנת לשים רגל אחת לפני הרגל הקודמת, ובכך לבנות דרך ליניארית ולספק את האמת. אם הם לא ידעו זאת מההתחלה, הם לא היו מגלים את אותה תגלית. אנו מדברים על קופרניקוס, פיבונאצ’י, סוקרטס, איינשטיין ואפילו על טסלה עצמו; הם קודם כל ידעו משהו ואז חיפשו דרך להוכיח זאת. תחושת ידיעה זו הינה תקשור ולא חשיבה ליניארית. לאחר שקבלו את המסר, הם מצאו את הדרך הליניארית על מנת להוכיח את הדברים.

מה אם הייתם יכולים פשוט לעשות את קיצור הדרך? האם זה לא היה מאפשר לזרז מאוד את הדברים על פני הפלנטה שלכם? לידיעתכם, יקירים, זה בדיוק מה שצפוי. כל אשר נחוץ הוא קודם כל להיות ערים לתהליך החשיבה. תמיד תוכלו לבוא עם רעיון נהדר, אך כאשר תבואו אתו חזרו לאחור על מנת לגלות מה הוביל לאותו רעיון. על מה בדיוק חשבתם לפני זה, ואפילו לפני זה? עקבו אחר הדרך לאחור, על מנת שתשימו לב להרגל של דרכי החשיבה הליניארית שלכם. זו התחלת התהליך, ואז מהר מאוד תצליחו לעשות את הקפיצות. היות ואתם אנושיים, אינכם הולכים לבטוח בכך. מעטים מאוד בוטחים כבר מההתחלה, משום שנחוץ תרגול על מנת להבין שאין יותר צורך בכל הדרך הזו. בכל פעם אתם יכולים לבוא עם התשובה הנכונה, במיוחד לשאלות הגדולות. והסיבה? משום שישנן הוויות רבות בצד האחר של הצעיף שרוצות שתצליחו, והם מפילים את הרעיונות האלה אל צורת המודעות שלכם. אם תוכלו לצאת מהחשיבה הליניארית, תוכלו לפענח את הרעיונות ולבטוח בהם. יש לכם זרם של מודעות המשתרע ממש מעל ראשיכם; אתם נכנסים אליו ותופסים את אחת מהמחשבות על מנת להביאה לכאן. האם אתם אחראים לכל אותן מחשבות? לא, חלקן הינן מה שאתם מכנים ‘מחשבות שליליות’. כאשר אתם מקבלים אחת כזו אל תנסו לשחררה או להתעלם ממנה. פשוט אמרו: “הו, הנה מחשבה שלילית. אני חושב שפשוט אתן לה לעבור. אך הנה כאן ישנה מחשבה טובה, אז אני הולכת לתפוס אותה ולגלות זאת” יקירים, בחרו בזהירות את מחשבותיכם. אינכם אחראים לאשר נכנס לכם לראש, אך אתם אחראים למה שנשאר בו.

תפסו רעיונות אלה והתחילו לחלום, ולמדו לתקשר הן עם הראש והן עם הלב. כל המציאות שלכם תתחיל להשתנות במהירות רבה, משום שתקבלו הבנה אחרת לכל הדברים הסובבים אתכם. וככל שתהיו יותר פתוחים לאותה הבנה, תראו יותר שינוי. יקירים, שינוי צפוי לכל אחת ואחד מכם. מיקמתם עצמכם על פני כדור הארץ בדיוק ברגע הזה מתוך סיבה. אין כאן אף אחד במקרה, אף אחד אינו רק תופס מקום. כן, אתם נמצאים כאן מתוך כוונה. אנו אוהבים לראותכם אוהבים עם הדברים ואנו חסרי סבלנות לראות מה יקרה להבא. יש לכם זמנים מרגשים מאוד על פני הפלנטה שלכם. למרות שקיימים אתגרים איננו מודאגים, שכן האנשים הטובים ביותר נמצאים כאן בשעת מעשה.

בכבוד גדול ביותר אנו משקפים אתכם בדרך זו על מנת לעזור לכם להיזכר מי אתם בזמנים אלה של שינוי. יקירים, אתם ניצחתם כבר במשחק. אנו עוזבים אתכם עם שלוש תזכורות קטנות: נהגו זה בזה בהערכה, טפחו זה את זה בכל הזדמנות שכן אתם מטפחים את עצמכם. אל תשכחו לשחק היטב ביחד.

אספבו, יקירים.

הקבוצה.

******************

אמור הופך להיות המורה

ברכות יקירים, אני שומר הזמן.

ברוכים הבאים כולכם, בעודנו לוקחים אתכם לסיפור נוסף על אמור בפרק הבא של החיים של איש צעיר העובד במהלך זמנים דומים מאוד לאלה הקיימים עתה על פני הפלנטה שלכם. ובכן בלמוריה, ללא ספק, הדברים היו שונים למדי. הם היו רגילים לעבוד עם חיבור ללב, דבר שעל פני כדור הארץ יש רק למעטים. הצלחתם להיפרד מאוד במהלך הזמן מאז, ועתה המשחק שלכם שונה מאוד. יחד עם זאת, יקירים, כאשר אתם מתפתחים, אתם שבים להיות יחד ולהיות בעלי חיבור מהלב הדומה מאוד לאופן בו היה ללמוריאנים. למעשה, היו להם צורות של תקשורת שאין לכם עתה ועדיין אינכם זקוקים להן. אינכם מוכנים עדיין לחיבור מלא של הלב, בו אתם מבינים אנשים ברמות העמוקות ביותר. האנושיים מעדיפים עדיין לשמור על הסודות שלהם. קשר עמוק מגיע במציאות החדשה שלכם כבני אנוש בעודכם נמצאים עמוק בתוך הממד החמישי.

הבה ניקח אתכם עוד אל הסיפור של אמור, שכן אנו מוצאים אותו עובד בתפקיד שהוא אוהב לחלוטין. הוא מומחה קליטה. הוא לא כינה עצמו כך, אך באופן בסיסי הוא קבל אנשים כאשר הם הגיעו לעבודת השבת הנעורים שלהם. בימים של למוריה היו מקדשים להשבת נעורים; היו אלה מקומות פשוטים ויפהפיים בהם היו שורות של קריסטלים מכוונים שיכלו לשקף את האנרגיה של האדם חזרה לעצמו. דברנו רבות, יקירים, על ההבדל בין חותם הרטט שיש לגופכם וזה של הקריסטלים אשר עוצבו באופן כזה שניתן היה להיכנס לתקופה קצרה ולקבל אתחול מחדש של חותם הרטט בגוף. הודות לכך היתה להם תוחלת חיים של עד 300 שנה. הבה ניקח אתכם עוד קצת קדימה, משום שאמור הפך להיות מעולה בעזרה לאנשים להגיע אל הפוטנציאל הגבוה ביותר שלהם מתוך המקדשים להשבת הנעורים. הוא נחשב מאוד בתחומו ולימד רבים אחרים. למען האמת, הוא היה מסוגל לעזור לאנשים לשחרר מגבלות רבות וכך הם יכלו לאתחל מחדש את חותם הרטט שלהם, ומתוך החוויה הקצרה הזו הם יכלו ליצור פוטנציאל גבוה ביותר. הבה, אם כן, ניקח אתכם לשם.

אנו בשלב בו אמור לימד אנשים רבים. למרות שהוא עדיין מתעסק עם אנשים שמגיעים, תמיד היו שניים/שלושה אנשים מאחור כותבים הערות ומנסים לראות את האופן בו הוא עושה את הדברים. הוא מבלה זמן רב מאוד במענה לשאלות ובשיחה על כך. אמור הפך להיות מנהיג בגיל צעיר מאוד. מעניין שניתן לראות שעל הפלנטה שלכם גיל קשור מאוד להיותו של אדם מנהיג. בדרך כלל לא מצפים מאנשים צעירים שיהיו מנהיגים. גם על הפלנטה שלכם דבר כזה עלול להיות מאתגר, משום שישנם מנהיגים נפלאים בעלי רעיונות רעננים הבאים ללא הגבלת הגיל בו עליהם לשאת עמם את כל האנרגיה שמקורה במה שלמדו זמן רב קודם לכן. אנו מוצאים את אמור ביום קריטי מאוד. הוא הולך לעבודה והוא פוגש את מה שאתם מכנים ‘האחראים’ שלו. באותם ימים כולם הין פחות או יותר שווים זה לזה כאשר היה הבדל בהגדרת התפקיד והחובות שלהם. אמור עזב את הדבר מבלי להקדיש לו תשומת לב, אולם היום מלאו שלוש שנים להיותו בעבודה זו. אמור ידע היטב את המנהגים, מכיוון שהוא למד אותם הרבה לפני שהחל את חייו הבוגרים. המנהגים היו פשוטים. כל אחד יישאר במה שעשה או בדבר בו התמקד במשך שלוש שנים, משום שהם ידעו שהם יכולים לתת את הפוטנציאל הטוב ביותר שלהם במהלך 3 שנים ללא שום בעיה. אך לאחר תקופה זו הם מתחילים לאבד את שיא האפקטיביות שלהם. לכן המסורת היתה שעל האדם לזוז, להחליף תפקיד, לשנות. היה עליו לעזוב את התפקיד לפחות לשנה ואם הוא רצה, לאחר שנה הוא יכול לשוב אליו. הדברים אורגנו כך שאם מישהו רצה, הוא בהחלט יכול היה לשוב לתפקיד שעזב, והדבר נעשה בשיתוף פעולה יפהפה. אף אחד מעולם לא דאג שמישהו יחזור ויעיף אותו מתפקידו, משום שכולם היו מחוברים בלב. כולם ידעו שזה יכול היה להיות הפוטנציאל הגבוה ביותר ושכולם מרוויחים מכך – לא האדם הבודד. וכך תחרות היתה נדירה מאוד בימים של מו.***

כאן אנו מוצאים את אמור מהרהר בכל זאת ולומד גם את החלקים האחרים של המסורת, משום שהיו כאלה שלא רצו לעזוב לאחר שלוש שנים. אם הם רצו להישאר באותו מקום, הם היו מקבלים על עצמם אחריות לעקוב אחרי עצמם, ובאופן קבוע לשאול את דעתם של הסובבים אותם: “האם אני עושה את העבודה שאני אמור לעשות?” המנהגים של מו הוחלפו בסופו של דבר עם מה שאתם מכנים היום חוקים. אולם בימים של מו לא היה צורך בחוקים. כאשר אנשים החליטו לא לנהוג לפי המסורת וללכת בדרך אחרת, הם היו מקבלים על עצמם אחריות לכך. לעתים אפילו עודדו אותם, שכן בדרך זו אנשים יכלו למצוא תשובות חדשות לשאלות ישנות. אך מה שלא קרה, הם תמיד קבלו על עצמם אחריות לבחירות שלהם ומנהג זה הפחית בעיות רבות באותם הימים.

וכך בפני אמור עמדה החלטה. היה לו תפקיד אותו אהב מאוד והיה טוב מאוד בעשייתו. הוא הדריך אנשים אחרים לעשות את אשר הוא עשה, מכיוון שידע איך להיות בפוטנציאל הגבוה ביותר שלו. התפקיד הזה נתן לו סיפוק רב והוא עדיין נתן לאחרים את הטוב ביותר. לאחר מספר ימים של מחשבה, החליט אמור ללכת עם המסורת ולזוז הצידה. הוא אמר לממונים עליו: “אעבוד במשך שבוע נוסף, או כמה זמן שתצטרכו על מנת למצוא מישהו שיחליף אותי. אז אעזוב ואקח קצת זמן לעצמי.” בדרך כלל זה היה המנהג במו, שכן במו, אחד הדברים היותר טובים שיכולת לעשות זה לטפח את עצמך. אמור אמר: “אקח זאת כתקופה של השבת הנעורים ואמצע עבודה אחרת, מכיוון שאינני רוצה להיות שנה שלמה ללא עבודה. אולם אחפש לשוב שכן אני אוהב עבודה זו ואני אוהב את אשר אני עושה.” האחראי פשוט ענה: “אמור, תמיד תתקבל כאן בברכה. למען האמת, אני חושב שמן הסתם תעבור למשהו אחר אשר ירגש אותך אפילו יותר. ורק תדע, אמור, בעודנו מסתכלים עליך בתקופה הזו, ראינו אותך גדל כאדם. התפתחת כאדם פרטי, דרשת את העוצמה שלך ומצאת את היכולת הגבוהה ביותר שלך להעצים אחרים. לידיעתך, מחכה לך תפקיד חשוב. אנו מצפים ממך לגדולות. כן, אתה יכול לחולל הבדל כאן כל פעם לב אחד, ותמיד נשמח לשובך. יחד עם זאת, יש לי קצת ספק שאכן נראה אותך כאן שוב.” ובזאת החל אמור את שבוע העבודה אחרון שלו שם, בעודו מאמן אנשים אחרים. הוא אפילו רצה להתחיל לכתוב חוברת הדרכה בה יוכל לכתוב דברים רבים בהם השתמש בהצלחה גדולה בעבודתו. הוא רצה להעביר אותם לאחרים, מאחר ובאמת לא היתה אז תחרות באותו אופן שאתם מכירים כאן. תושבי מו היו קרובים מדי מכדי להתחרות. הם ידעו שמה שהיה יעיל בהעצמה של אדם אחד, העצים גם את כל הסובבים אותם. זהו דבר שהאנושיים ילמדו עתה על פני הפלנטה ארץ ככל שהזמן יחלוף. וכך, זה מה שקרה כאשר אמור אמר: “אעבוד שבוע אחד נוסף.” ברור שלא היה לו זמן לכתוב את כל חוברת ההדרכה במשך שבוע, אך הוא החל לכתוב חלק מהדברים היותר חשובים. כאשר אמור החל לכתוב משהו קסום קרה לו, ומהר מאוד הוא גילה שהכתיבה שלו הגיעה הרבה יותר רחוק מאשר ללמד אחרים את העבודה שלו. לאחר שבוע הם ערכו מסיבה גדולה לכבוד אמור במקדשים של השבת הנעורים. מתנות רבות ונהדרות נקנו למקדשים; אנשים רבים אשר קבלו ממנו בתקופה של השבת נעורים, הגיעו על מנת לחגוג ולהביע הכרת תודה. ואז אמור הלך הביתה.

ביום שלמחרת הוא ניסה לישון מאוחר, אך ללא הצלחה. מחשבותיו דהרו ולבו החל לחפש מה יהיה עיסוקו הבא. הוא הסתכל על הטבלאות עליהן עבד, בהן כתיבתו התפשטה למקומות שונים לפי הנושא. כוונתו היתה ליצור חוברת הדרכה איך לעבוד ולעזור לאנשים, ודרכים בהן הקודמים לו יכלו לשמש באופן הגבוה ביותר לאחרים. הוא התיישב והחל לכתוב עוד קצת. לא ארך זמן ואמור מצא עצמו כותב מהר ככל שיכול היה. היה עליו להכין מעט הערות בצד על מנת שיזכור לשוב לנושאים האלה. הוא גילה שהמידע מגיע במהירות עצומה ובפעם הראשונה הוא הבין שהוא רעב. מבלי לחוש בכך בילה אמור יום שלב ליד השולחן בכתיבה, ועתה היה חושך. היום אתם קוראים לזאת תקשור. אמור ניסה לקרקע את האנרגיה מהר ככל שיכול.

ביום שלמחרת אמור לא ישב ליד השולחן, אלא הקדיש זמן לשוחח עם חבריו ועם הוריו. הוא דיבר עם כל אחד וניסה להבין האם מישהו חווה משהו כזה; בזמן המיוחד הזה קרה משהו קסום. הוא קבל מספר עצות טובות, במיוחד מאמו, אך רק למעט מהאנשים עמם דיבר היו חוויות דומות. הוא היה מאוד נרגש והמתנה החדשה שגילה, והוא בילה את הימים שלאחר מכן ליד השולחן. לא ארך זמן עד שאמור החל לתקשר חבר יקר, Etu, לו עזר אמור לעבור לעולמות האחרים. אמור שמח מאוד לקשר המחודש; הוא שם לב שאטו היה עכשיו מעט שונה, שלם יותר. אמור היה האדם ששימש לאטו צוות מעבר, דבר שהיה נהוג בתקופת מו. הם הפכו להיות חברים, למרות שאטו היה מבוגר יותר במספר שנים רב. אמור היה אמור להיות האיש שיעזור לו לעבור כאשר יגיע הזמן של אטו, או כמו שאתם היום – למות. אמור היה אמור להיות שם לעזור לו לעשות את הצעד הקריטי הזה. הוא החזיק את ידו ועבד עם המשפחה, עזר לאטו לסיים את הכול בצד הזה של הצעיף על מנת שיוכל לעבור בחופשיות ובנוחות. עתה אטו נתן לאמור מידע כרוח. כנשמה. אמור מאוד התרגש מכך והחל לכתוב את הכול, מהר ככל האפשר. היו לו ניירות ופיסות של טקסטים בכל מקום, מבלי שידע האם אי פעם יוכל לארגן הכול באופן מסודר. אולם לבו היה מלא במידע ובהתרגשות, ועתה אמור לא יכול היה לחשוב על שיבה אל מקדשי השבת הנעורים. הוא פשוט היה עסוק מדי והדברים רצו מהר מאוד עבורו. וכך, רוב הזמן הוא נשאר בבית וכתב. הוא קרקע את המידע והקדיש זמן להתמרכז ולטפח את עצמו. לפעמים הוא אפילו אחר לישון, כאשר ההכרה שלו לא נעה מהר מדי עבורו על מנת שישיב את נעוריו, והוא ידע שזו הדרך בה הוא יכול להיות בשימוש הגבוה ביותר ליקום ולמו.

לא ארך הזמן עד אשר אמור הבין שלא מדובר כאן כלל בחוברת הדרכה, אלא בפיסה יפהפייה של ספרות על החיים. היה משהו קסום מאוד אותו הבין באותו יום, ואז הוא החל לכתוב את הספר שלו. אמור החל לספר את סיפורו ומהר מאוד חש סוג של השלמה. הוא לא בדיוק ידע איך להבין את ההיגיון או איך להרכיב זאת, שכן החלקים היו פזורים בכל מקום. הוא לא הבין מה זה היה קשור להוא, או איך משהו קשור לרעיון ששם. אולם הוא הלך אחר חבלי לבו. באורח פלא הוא גילה שבכך שהוא חוזר לאחור וקורא שוב חלק מהדברים הוא מצא את הסדר הגבוה. אמור סיים את הכתיבה מהר מאוד. היה לו סיפור לספר ואטו עזר לו לספר את הסיפור בכך שתקשר אותו באמצעות אמור. למען האמת, אטו רק דגדג את הזכרון של אמור; הוא רק עזר לאמור לבוא עם מה שכבר למד ולהוציא זאת באופן שיעזור לאנשים אחרים להתמזג עם הדברים. האנשים יכלו לאמץ את הדברים וללמוד אותם באמצעות התהליך האישי שלהם. זה היה זמן קסום מאוד עבור אמור והוא מעולם לא החשיב עצמו כסופר. נכון שהוא מעולם לא החשיב עצמו גם כמרפא או כמורה, אך בעבודתו הוא גילה שהוא שני הדברים גם יחד.

אמור רצה לחגוג ולכן הוא התקשר עם Saroo אשר היתה אהבת חייו. הוא ניסה לבלות עמה עוד זמן, מאחר ולא היה עליו להיות כל הזמן במקדשים להשבת הנעורים. אמור וסארו בנו חברות שהפכה להיות אהבה עמוקה. אלה היו זמנים קסומים עבור אמור. הוא חש שללא ספק הוא היה בדרך בה רצה להיות כשותף פעיל במו. אבין היה מאוד גאה בו; גאה שהוא הצליח לשמור על המסורת של מו, להבין אותה, ובאמת לדעת כיצד למצוא את סגנון החיים הגבוה ביותר בכל רגע.

אמור החל במשהו חדש, ומהר מאוד אנשים אחרים התאספו סביבו. הוא החל למצוא עזרה לארגן את הספרים שלו בצורה שונה מעט מהצורה של הספרים היום. אז לא היו מו”לים, אך היו סיפורים שסופרו. רוב הזמן מספרי הסיפורים נקראו בדיוק כך – מספרי סיפורים, וציפו מהם לבוא עם סיפורים מופלאים בעיקר לשם הבידור. הסיפור של אמור הגיע הרבה יותר עמוק מאשר רק בידור. לאחר שנעשו עותקים רבים, הוא העביר אותם לחלק מהאנשים אותם הדריך במקדשים. הסיפורים מיד הרעידו מיתר והחלו לקרוא בהם בכל מקום. האנשים התאמצו מאוד ללמוד את הסיפור של אמור, לקרוא את כל השלישיה שלו ביחס להבנה כיצד האנושיים עובדים יחדיו עם הרוח על מנת שתהיה להם החוויה הזו. האנשים במו אהבו את נקודות המבט שלו למרות שהן היו שונות למדי מאלה שהיו לאלה שבאו לפניו. הם קראו לו החושב החדש, משום שהם חשבו שהיתה לו דרך חשיבה חדשה לחלוטין. היה זה מופלא עבור אמור באותם ימים וזהו יום קסום.

אמור בילה את כל השנה בכתיבה ופרסום הסיפורים שלו. לא עבר זמן רב עד אשר נוצרה ההזדמנות עבורו לשוב אל מקדשי השבת הנעורים אותם אהב מאוד. בחירתו של אמור היתה כפי שהאחראי שלו חשב. הבחירה לא היתה לשוב, שכן חזרה עבורו היתה נסיגה בהתפתחות שלו. הוא הודיע להם על כך על מנת שהם יוכלו להתקדם ולמלא את מקומו עם מישהו אחר על בסיס קבוע. זה היה הזמן בו הם הפנו את תשומת לבו של אמור למה שהאנשים קבלו בקוראם את סיפוריו. הם מילאו את מקומו והוא לעולם לא שב לשם. מאותו יום החל אמור לחבוש את כובע המורה. האנשים במו אהבו להסתכל דרך העיניים של אמור, משום שנקודת המבט השונה שלו אפשרה לאנשים לצמוח בין אם הסכימו לחלוטין עמו, ובין אם לא. היא הציעה להם קו מחשבה חדש לחלוטין ביחס לאופן בו הרוח חווה את העמדת הפנים של להיות בן אנוש. מעניין.

אמור היה כל הזמן על המשמר לוודא שלמרות שהאנשים באו אליו לקבל תשובות, הוא מעולם לא לקח מהם את עוצמתם למרות שהם הציעו אותה: “אמור, פשוט אמור לנו לאן ללכת. אמור לנו מה לעשות ונעשה.” הוא צחק בשקט וידע שזה לא היה התפקיד שלו. ואז הוא פשוט הפך את השאלה לשאלה אחרת והחזיר אותה אליהם: “מה אתם חושבים שהייתם עושים במקרה זה? אם מישהו היה שואל אתכם את אותה שאלה, איך הייתם עונים?” ואז הוא היה מחייך והאנשים היו מתחילים לקבל בטחון עצמי. האנשים החלו להבין שזו באמת היתה הדרך שלהם ושעליהם לכתוב אותה. אף אחד אחר לא יכול ללכת בדיוק באותה דרך. כל שאמור יכול היה לעשות זה לעורר מחשבות חדשות על ארצו האהובה מו.

הימים במו היו נהדרים ואמור ניהנה מאוד מחייו. הוא הקיף עצמו באנשים מועצמים; הוא וסארו החלו לחיות ביחד כזוג. הן אמור והן סארו למדו ביחד ומהר מאוד סארו כתבה את הסיפורים שלה. כן, אלה היו זמנים נהדרים. הם נהנו זה מזה והחלו לפתח אהבה עמוקה מאוד. לא עבר זמן רב עד אשר החל אמור לכתוב סיפור אחר, אלא שאת הסיפור הזה הוא כתב יחד עם סארו. הם החלו לדבר ביחד על צורות גבוהות יותר של מערכות יחסים ועל הדרך בה ניתן להעביר אנרגיה הלוך ושוב באופן ברור מאוד. הם גילו באיזה אופן לעבוד ביחד כאחד, ויחד עם זאת לשמור על האינדיבידואליות שלהם. אמור מעולם לא חזר אל המקדשים משיבי הנעורים. היו לו זכרונות נהדרים משם ולעתים תכופות הוא כתב על החוויות שלו משם, אולם הוא פסע קדימה לזמן חדש, לאנרגיה ואהבה. ובאותו יום הכול היה טוב במו.

אספבו, יקירים.

אני שומר הזמן.

הקבוצה

*משפחת ה- E = משפחת ההעצמה

**אנסטאזי– בן לעם האינדיאנים ילידי אמריקה אשר התגוררו בדרום מערב ארה”ב

***מו – קיצור של למוריה

זכויות יוצרים:

זכויות יוצרים 2000 – 2018 www.Espavo.org הכוונה היא שמידע זה יועבר הלאה וניתן יהיה להפיצו בחינם, בשלמות או בחלקים. בעשותכם זאת אנא תנו קרדיט ל- www.Espavo.org ולמתרגמת.  תודה על העזרה בהפצת האור!